SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verplicht mondkapje in OV vervalt (mag wel, het wordt een advies)
testen voor toegang 1G bij indoor evenementen vervalt
testen bij inreizen vervalt
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 13:02:42 ]![]()
Hoor ik het goed dat de kapjes in het OV er af gaan? Mooi, Oh thuiswerkadvies ook, we gaan de goede kant op.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Mooi. Per wanneer? Gewoon meteen, of moet dat weer een week duren?quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat was het al.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:02 schreef Nielsch het volgende:
scholieren 2x per week testen wordt adviesOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
3xquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:01 schreef Nielsch het volgende:
mondkapje in OV vervalt
testen voor toegang 1G bij indoor evenementen vervalt
testen bij inreizen vervalt
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat laatste. Vanaf volgende week woensdag zei ie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mooi. Per wanneer? Gewoon meteen, of moet dat weer een week duren?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Per 23 maart. Want zorgvuldigheid dit dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mooi. Per wanneer? Gewoon meteen, of moet dat weer een week duren?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Vind dat zo'n sneu gelul om er nog even een weekje aan vast te houden. Hou er gewoon mee op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Per 23 maart. Want zorgvuldigheid dit dat.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Vraag me serieus af hoeveel mensen er nog (5?) dagen in isolatie gaan als ze amper klachten hebben.quote:![]()
Ook nog steeds 5 dagen?quote:Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Andersom gingen lockdowns wel bijna meteen in.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef josja het volgende:
[..]
Vind dat zo'n sneu gelul om er nog even een weekje aan vast te houden. Hou er gewoon mee op.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ja precies, hadden ze daar toen geen vage reden voor van de wet bladiebla, voorbereiden, moeilijk moeilijk etc?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Andersom gingen lockdowns wel meteen in.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
"denkbaar dat de instrumenten in de toekomst nog gebruikt gaan worden, maar dan moet het wel proportioneel zijn"![]()
Mooi. En belachelijk dat Nederland daar zo ongeveer als enige land nog aan vast is blijven houden (ja, nog steeds mad).quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Mooi."quote:
-- Commercile aanbieders van coronatests, 2022.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nu die boostercampagne weer 2 maanden achter ons ligt rijst bij mij de vraag hoe dit over 7 maanden eruit ziet? Nu mag je bijvoorbeeld voor reizen maximaal 9 maanden geleden gevaxxed zijn.
Hoe gaat dat er in september uit zien? Komt er een 2e boosterronde?![]()
Zucht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef josja het volgende:
[..]
Dat laatste. Vanaf volgende week woensdag zei ie.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
![]()
Marino is ziedend!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Syreetha is ook ziedendwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ze heeft al een antwoord op de vraag, het is alleen niet het antwoord dat ze wil horen.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Jezus, ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden. Wat zonde van je energie en je tijd om je hier zo op te focussen. Zet zelf een kap op, of 3, en ga door met je leven. Het is al kort genoeg.quote:Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Ze kan zelf een mondkapje op zetten. Of 2 of 3. Of ze doet zo'n heel pak aan inclusief scherm voor d'r porem.quote:![]()
1G is definitief van de baan![]()
![]()
23 maart gaan Cijfertjes42 en Cijfertjesman met pensioenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wel fijn voor de mensen die komend weekend nog een laatste keer tegen de coronamaatregelen willen gaan demonstreren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef josja het volgende:
Vind dat zo'n sneu gelul om er nog even een weekje aan vast te houden. Hou er gewoon mee op.Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
Had van mij per vandaag mogen zijn, maar goed, het is wat het is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef _serial_ het volgende:
1G is definitief van de baan![]()
![]()
23 maart gaan Cijfertjes42 en Cijfertjesman met pensioenHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee nee, want ik kwam via Syreetha van hierboven in het twittermoeras terecht en zag daar dat #longcovid trending is... nou dan weet je het welquote:
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Ahh, allemaal boze Karen's op twitter uiteraard. Lekker hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:26 schreef josja het volgende:
[..]
Nee nee, want ik kwam via Syreetha van hierboven in het twittermoeras terecht en zag daar dat #longcovid trending is... nou dan weet je het wel![]()
![]()
Ook wel enigszins typisch dat NU twee comments heeft uitgelicht; allebei pro mondkap. Die site probeert niet eens neutraal over te komen.
Is er ook wat gezegd over de reispas trouwens? Nog steeds nodig om het land binnen te komen>?
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 13:36:50 ]![]()
Mooi toch. Ook zaken erbij halen die er niet toe doen. 'Benzine is duur, dus laat dat thuiswerkadvies toch gewoon'. Wut?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ook wel enigszins typisch dat NU twee comments heeft uitgelicht; allebei pro mondkap. Die site probeert niet eens neutraal over te komen.
Is er ook wat gezegd over de reispas trouwens? Nog steeds nodig om het land binnen te komen>?![]()
Ook even rondgekoekeloerd op twitter. Mijn hemel wat een verzameling van aandachtstrekkende "iedereen is tegen mij, boehoehoe" wijven daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahh, allemaal boze Karen's op twitter uiteraard. Lekker hoor
[ afbeelding ]![]()
Doodvermoeiend dit, accepteer gewoon dat het (voor nu en de komende 4-6 maanden) klaar is. In het najaar zien we wel weer wat er gebeurt.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In elk geval zorgen dat je de risicogroepen tijdig (vanaf augustus) een boosterprik aanbiedt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doodvermoeiend dit, accepteer gewoon dat het (voor nu en de komende 4-6 maanden) klaar is. In het najaar zien we wel weer wat er gebeurt.![]()
Ok, maar dat is dan ook onderdeel van de langetermijn strategie lijkt me. Booster tijdig en houd daarmee de schade beperkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In elk geval zorgen dat je de risicogroepen tijdig (vanaf augustus) een boosterprik aanbiedt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het kan nog erger, even verderop staat ene Bouters oid te verkondigen dat alle maatregelen moeten blijven, want helpt ook goed tegen andere ziektes. Plus een pleidooi voor een algemene gezondheidspas om berhaupt ergens naar binnen te mogenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er ook wat gezegd over de reispas trouwens? Nog steeds nodig om het land binnen te komen>?Zouden die mensen in de veronderstelling zijn dat we het eeuwige leven hebben ofzo?
Marino, enorme klootzak. Ga leven, echt.quote:Syreetha is ook wel het benoemen waard in onze afscheidsspeechquote:![]()
![]()
Marino van Zelst
@mzelst
Ondertussen hoor ik in mijn oortje dat het LCPS vandaag 291 opnames op de verpleegafdeling gaat melden.
We staan er dus goed voor volgens minister Kuipers.![]()
Tijd dat die mods weer gewoon gaan werken voor hun geld.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gun de mods nog even hun moment in de schijnwerpers
@trein2000![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef josja het volgende:
[..]
Het kan nog erger, even verderop staat ene Bouters oid te verkondigen dat alle maatregelen moeten blijven, want helpt ook goed tegen andere ziektes. Plus een pleidooi voor een algemene gezondheidspas om berhaupt ergens naar binnen te mogenZouden die mensen in de veronderstelling zijn dat we het eeuwige leven hebben ofzo?
Ik kwam zonet ergens tegen "Bekende mensen die aan Covid-19 zijn overleden" tegen. Heel sneu allemaal hoor, maar echt 90% van dat lijstje waren 70+ ers die een brakke gezondheid hadden en die anders aan de griep wel ten onder waren gegaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef josja het volgende:
[..]
Het kan nog erger, even verderop staat ene Bouters oid te verkondigen dat alle maatregelen moeten blijven, want helpt ook goed tegen andere ziektes. Plus een pleidooi voor een algemene gezondheidspas om berhaupt ergens naar binnen te mogenZouden die mensen in de veronderstelling zijn dat we het eeuwige leven hebben ofzo?
![]()
Ik hoop dat al die mensen op twitter dit nog lang blijven doen. Zelf vol ik ze niet maar het schuimbekken hier vind ik wel vermakelijk.![]()
Hey maar heeft iemand hier nog zin om binnenkort keertje af te spreken om te gaan eyegazen en platonisch elkaar aan te raken?
Lijkt me dolletjes.![]()
Nou dat testen naar de VS ook even afschaffen en dan zijn we er helemaal
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
Hey maar heeft iemand hier nog zin om binnenkort keertje af te spreken om te gaan eyegazen en platonisch elkaar aan te raken?
Lijkt me dolletjes.![]()
![]()
Ga het hier wel missen hoor
Murray Walker![]()
Lijkt me dolletjes.![]()
![]()
Sowieso is het een beetje gek om te zeggen dat er nu minder besmettingen zijn en meer ziekenhuisopnames. Dan zeg je eigenlijk dat er dus % meer mensen in het ziekenhuis terecht komen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat veel minder mensen zich nu laten testen nu de QR code eraf is. Veel mensen in mijn omgeving gaan nu na een positieve zelftest niet meer naar de GGD.![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:11 schreef SilverEyes het volgende:
Sowieso is het een beetje gek om te zeggen dat er nu minder besmettingen zijn en meer ziekenhuisopnames (ziekenhuis opnames niet, dat kun je inderdaad meten). Dan zeg je eigenlijk dat er dus % meer mensen in het ziekenhuis terecht komen.
Het kan natuurlijk ook zijn dat veel minder mensen zich nu laten testen nu de QR code eraf is. Veel mensen in mijn omgeving gaan nu na een positieve zelftest niet meer naar de GGD.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:46 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Heeft @:Lenny_Leonard contact met Marinootje?![]()
Ik ga ook echt letterlijk iedereen uit deze reeks missen; iedereen wappie op zijn of haar eigen manierquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:20 schreef KingRadler het volgende:
ik zal alle wappies gaan missen, gaan ze nu iets anders zoeken om druk over te maken.![]()
![]()
Ladies and gentlemen, we have a fight on our hands!
Op rechts Lenny_Leonard, GOAT. Op links Marino, de Lewis Hamilton onder de cijferaars.
Murray Walker![]()
Ik was mijn cheatcodes nog even aan het intikken.
A, B, A, C, A, B, B
GET OVER HEREwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Up, Up, Down, Down, Up, Down, Left, Right, A, B.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef _serial_ het volgende:
Ik was mijn cheatcodes nog even aan het intikken.
A, B, A, C, A, B, B
GET OVER HEREHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Gaan we dan ook shotjes drinken en elkaar glazen delen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
Lijkt me dolletjes.
Of ga je echt voor het mondkapje met de kiertjes met leukoplast afplakken?![]()
En vooral zoveel zuipen dat het virus geen kans heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
Lijkt me dolletjes."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Laatste keer dan voor dit voorjaar:
![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Lijkt me dolletjes.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Lijkt me dolletjes.![]()
![]()
Ja, mits taart!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
Lijkt me dolletjes.![]()
vraag mij ook af of het wel verstandig is. Die mondkapjes waren maar een kleine moeite. En we kunnen kwetsbaren beschermen alsmede jeugd met longcovid.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
We onderschatten loncovid onder jeugd, waarom doen wij als maatschappij daar niks tegen?Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Giny is ZIEDEND en wil dat Kuipers gaat zorgen dat we in gaan zetten op onder andere gedragsverandering.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef OProg het volgende:
Giny is ZIEDEND en wil dat Kuipers gaat zorgen dat we in gaan zetten op onder andere gedragsverandering.![]()
![]()
![]()
Laatste update: 15-03-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 52948
Gemeentes met +5 besmettingen:
2556 Amsterdam
1470 's-Gravenhage
1392 Rotterdam
1202 Utrecht
761 Groningen
719 Eindhoven
697 Tilburg
662 Amersfoort
627 Arnhem
538 Apeldoorn
518 Almere
511 Leeuwarden
491 Nijmegen
490 Haarlemmermeer
479 Enschede
473 Zwolle
473 Emmen
442 Haarlem
429 Deventer
422 Leiden
416 Zoetermeer
414 Maastricht
386 Breda
358 Sittard-Geleen
352 Sdwest-FryslnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
Ieder weekend belanden er 10 jongeren in het ziekenhuis, waarom doen we daar niks tegen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef phpmystyle het volgende:
We onderschatten loncovid onder jeugd, waarom doen wij als maatschappij daar niks tegen?
Iedere dag knalt er een auto vol tegen een vangrail, waarom doen we daar niks tegen?
Iedere dag sterft er iemand aan de gevolgen van overgewicht, waarom doen we daar niks tegen?
C'est la Vie.![]()
Pff, dat er nog steeds mensen zoals jij zijn. Zie hieronder mijn betoog; mijn poging om je over te halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
vraag mij ook af of het wel verstandig is. Die mondkapjes waren maar een kleine moeite. En we kunnen kwetsbaren beschermen alsmede jeugd met longcovid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende week zullen ondanks alles de ziekenhuisopnames ook wel gaan dalen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Pff, dat er nog steeds mensen zoals jij zijn. Zie hieronder mijn betoog; mijn poging om je over te halen.Ja mr ik meen het echt, ik trol niet he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon ziedend dat wij als maatschappij zo asociaal zijn om geen mondkapjes meer te dragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja mr ik meen het echt, ik trol niet he!
Ik ben gewoon ziedend dat wij als maatschappij zo asociaal zijn om geen mondkapjes meer te dragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is niet onafhankelijk. nu is alleen uberpolitiekcorrect.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er ook wat gezegd over de reispas trouwens? Nog steeds nodig om het land binnen te komen>?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Als die marino, samen met diequote:syreetha (wtf.. wie noemt zn kind nou zo?), chantal en de pizzakoerier zo geil zijn op covidmaatregelen, waarom nemen ze het vliegtuig niet naar china dan?quote:
Ga weg, blijf weg en kom nooit meer terug. Net als corona.
@Lenny_Leonard en @Oliver23: kill and attack!!!! Pak m, PAK 'M!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het is al 2 jaar 'Fatality' als het gaat om marizo en die pizzakoerier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sub-Zero wins.
Flawless victory.
@_serial_ heeft betere, leesbaardere en eerlijkere analyses in zijn cijfers.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wel fijn dat dat testen voor terugreizen naar NL vanuit buiten de EU weg is. Kan ik volgende week voor mijn tripje naar Noord-Ierland gewoon op Belfast vliegen ipv op Dublin. Heeft gunstigere tijden.![]()
Maar testen/QR controle bij aankomst geldt nog wel in veel andere EU landen geloof ik? Dus dan moet je voor de heenreis alsnog een test doen zeker 🙄![]()
Nee want in het VK is dat niet. Tenminste niet voor volledig gevaccineerden en dat ben ik. Alleen zo'n kansloos formuliertje invullen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Maar testen/QR controle bij aankomst geldt nog wel in veel andere EU landen geloof ik? Dus dan moet je voor de heenreis alsnog een test doen zeker 🙄![]()
Ohw ja oke. Ja maar voor diegenen zoals ik die de booster niet genomen hebben krijg je dat gezever dus wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee want in het VK is dat niet. Tenminste niet voor volledig gevaccineerden en dat ben ik.![]()
Ik zie net dat dat er in het VK vanaf 18 maart voor iedereen ook af gaat. Goede zaak. Vanaf dan weer vrij reizen voor iedereen zonder stom formulier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohw ja oke. Ja maar voor diegenen zoals ik die de booster niet genomen hebben krijg je dat gezever dus wel.![]()
Blijf nog maar even weg uit schotland.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je tenminste ook in het vliegtuig mag stappen zonder negatieve PCR test.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zie net dat dat er in het VK vanaf 18 maart voor iedereen ook af gaat. Goede zaak. Vanaf dan weer vrij reizen voor iedereen zonder stom formulier.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Voor schuimbekken dien je (inderdaad) op twitter te zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:57 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat al die mensen op twitter dit nog lang blijven doen. Zelf vol ik ze niet maar het schuimbekken hier vind ik wel vermakelijk.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja waarom zou je dat dan niet mogen? Dat is juist wat er versoepeld wordt per 18 maart voor de UK en voor NL vanaf 23 maart.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als je tenminste ook in het vliegtuig mag stappen zonder negatieve PCR test.![]()
Omdat de vliegmaatschappijen dat nog steeds kunnen eisen. Dat staat los van het beleid aan de grens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je dat dan niet mogen? Dat is juist wat er versoepeld wordt per 18 maart voor de UK en voor NL vanaf 23 maart.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Welke maatschappijen doen dat dan? Denk geeneen momenteel. Die balen zelf al dat de mondkapjes nog moeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Omdat de vliegmaatschappijen dat nog steeds kunnen eisen. Dat staat los van het beleid aan de grens.![]()
Helemaal goed, ik heb me gedrag zodanig veranderd dat ik me geen zorgen meer maak over corona.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef OProg het volgende:
Giny is ZIEDEND en wil dat Kuipers gaat zorgen dat we in gaan zetten op onder andere gedragsverandering.![]()
Legt Ginny ook nog uit wat ze precies aan ons gedrag wil veranderen? Mensen zien als wandelende ziektekiemen? Altijd en eeuwig afstand houden van iedereen? Menselijk contact uitbannen? Nooit meer iemand kunnen zien lachen vanwege een vod voor je snufferd?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef OProg het volgende:
Giny is ZIEDEND en wil dat Kuipers gaat zorgen dat we in gaan zetten op onder andere gedragsverandering.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Ginny zal vast erg gezellig zijn op (corona-veilige) feestjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:44 schreef josja het volgende:
[..]
Legt Ginny ook nog uit wat ze precies aan ons gedrag wil veranderen? Mensen zien als wandelende ziektekiemen? Altijd en eeuwig afstand houden van iedereen? Menselijk contact uitbannen? Nooit meer iemand kunnen zien lachen vanwege een vod voor je snufferd?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Nee, maar bij corona hoor je wel vaker over langdurige klachten dan na een gewone verkoudheid of griep. Vandaar dat ik daar dan toch voorzichtiger mee zou zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou er echt geen probleem mee hebben. Het is geen cholerapokkentyfuspest.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar, wat houdt "inzetten op preventie en gedragsverandering" in dan volgens haar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:44 schreef josja het volgende:
[..]
Legt Ginny ook nog uit wat ze precies aan ons gedrag wil veranderen? Mensen zien als wandelende ziektekiemen? Altijd en eeuwig afstand houden van iedereen? Menselijk contact uitbannen? Nooit meer iemand kunnen zien lachen vanwege een vod voor je snufferd?
Moeten we dan denken aan handjes wassen, ventileren en mondkapje in het OV of geen kroeg en binnenevenementen meer in de winter?![]()
En ook dan krijg je het aantal covid-besmettingen niet naar nul.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Moeten we dan denken aan handjes wassen, ventileren en mondkapje in het OV of geen kroeg en binnenevenementen meer in de winter?Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ginny zegt er niks over zie ik net, maar wil het van Kuipers horen... de reacties op haar verhaal zijn wel triestig, 1 man gaat maar met vervroegd pensioen, want durft niet meer naar zijn werk. Jeetje...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, wat houdt "inzetten op preventie en gedragsverandering" in dan volgens haar?
Moeten we dan denken aan handjes wassen, ventileren en mondkapje in het OV of geen kroeg en binnenevenementen meer in de winter?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
In de sensatiemedia ja. Ik hoor het nooit en ken niemand die dat heeft. Wel drie mensen die een paar maanden last hebben gehad (in de zin van vermoeidheid), maar ook weer helemaal weg. En ik ken wel honderden mensen die corona gehad hebben als het er niet meer zijn. Om daar nou zo angstig voor te blijven...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:46 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, maar bij corona hoor je wel vaker over langdurige klachten dan na een gewone verkoudheid of griep. Vandaar dat ik daar dan toch voorzichtiger mee zou zijn waarschijnlijk![]()
Wilt u nog vliegen? Bij KLM, Transavia en Tui is het mondkapjesmuiterij...
https://www.luchtvaartnie(...)-boord-van-vliegtuigzie email 27 oktober![]()
Ze kan beter wat af gaan vallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef OProg het volgende:
Mooi, dat de redelijkheid het weer lijkt te winnen van het micromanagen. Eigenlijk hebben we al lang besloten dat corona vrij rond mag gaan. Je hebt er ook geen last van tenzij je chte klachten ontwikkeld, zoals benauwdheid of kortademigheid. Tot die tijd is het weinig interessant om te weten of iets wel of geen corona was.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.luchtvaartnie(...)-boord-van-vliegtuigSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Hij is al grijs geworden van al die zorgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:04 schreef Oliver23 het volgende:
En om een uurtje hilarische tweets af te sluiten
[ twitter ]When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Da's wel vaker zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:24 schreef GemMagic het volgende:
Je hebt er ook geen last van tenzij je chte klachten ontwikkeldWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Zeker, maar dan gaat het natuurlijk om de definitie van echte klachten. Persoonlijk beschouw ik alles waarvoor ik geen arts nodig heb, als geen ernstige klachten. Dus een hoestje, keelverkoudheid, hoofdpijn, niezen, vermoeidheid of lichte koorts is allemaal niet zo'n ramp. Dan maakt het (mij) weinig uit of het corona is of niet.quote:Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Ik ben inmiddels gestopt ook nog maar iets van zulke logica erin proberen te ontdekken. Het middel is het doel geworden, meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En ook dan krijg je het aantal covid-besmettingen niet naar nul.I'll give you something to do![]()
Cor en Don doen ook niet meer mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.luchtvaartnie(...)-boord-van-vliegtuigzie email 27 oktober![]()
@DonDruiper ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Cor en Don doen ook niet meer mee.![]()
Jeroen is ook niet blij !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:57 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat al die mensen op twitter dit nog lang blijven doen. Zelf vol ik ze niet maar het schuimbekken hier vind ik wel vermakelijk.![]()
Ze is antropologe; haar hele raison d'tre bestaat uit simpele dingen geweldig gecompliceerd maken, zodat het lijkt alsof je van heel veel dingen heel veel afweet. Maar als je er echt zestig pagina's aan wil besteden, lees haar paper erover.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, wat houdt "inzetten op preventie en gedragsverandering" in dan volgens haar?
Moeten we dan denken aan handjes wassen, ventileren en mondkapje in het OV of geen kroeg en binnenevenementen meer in de winter?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Nog steeds mad vanwege die 1-0 jongen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ah, nog steeds aan het 'plagen'?
Kleuter.
zie email 27 oktober![]()
Haha nee hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nog steeds mad vanwege die 1-0 jongen?
Als je club verliest, ben je even teleurgesteld. Maakt niet uit tegen wie.
Overigens weet ik niet of je dit soort opmerkingen de hele tijd, nou wel of niet meent..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Mijn sympathie hebben ze, zou er zeker aan bij dragen om daar wel te boeken. Ook al is dat iets duurder.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
https://www.luchtvaartnie(...)-boord-van-vliegtuig
Lef mag best beloond worden.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Is ook nog eens afhankelijk van hoe een land ‘volledig gevaccineerd definieert. Twee prikken? Of laatste prik mag zes maanden geleden gezet zijn? Of toch negen maanden? Lekker ingewikkeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohw ja oke. Ja maar voor diegenen zoals ik die de booster niet genomen hebben krijg je dat gezever dus wel.
Wij waren begin april van plan om naar Portugal te gaan, maar nu het reizen naar Engeland makkelijker word (onze tweede vaccinatie is nog tot mei geldig als je uit gaat van ‘laatste prik maximaal negen maanden geleden gezet’ & evt herstel bewijs) en we sinds 2020 alweer aan het smachten zijn naar Londen.. dus nu even kijken wat we doen.![]()
Snel doorgheen gescrolled.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze is antropologe; haar hele raison d'tre bestaat uit simpele dingen geweldig gecompliceerd maken, zodat het lijkt alsof je van heel veel dingen heel veel afweet. Maar als je er echt zestig pagina's aan wil besteden, lees haar paper erover.
Zit een hoop dedain in jegens burgers. Lijkt erop dat de schrijver het gevoel heeft dat de burgers iets uitgelegd moet worden, terwijl de hele corona materie van laag- tot hoger opgeleid best goed bekend is.
Dit soort stukken gaan ook niet cht over corona, maar meer over hoe zij graag de samenleving zouden willen veranderen. Het doel daarvan, is mij tot de dag van vandaag niet duidelijk.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Daarmee bedoelt ze vast niet haar eigen gedragquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef OProg het volgende:
Zo denk je: ook nog iets voor de veganisten, zo lees je de eigenaar.https://www.cbc.ca/news/h(...)-8f4263cf0e-46266378quote:Canada has become the first country to approve a plant-derived vaccine against COVID-19. Vaccines such as those made by Pfizer–BioNTech and Oxford–AstraZeneca do not contain animal products, but animal and human cell cultures can be used to make them. The new vaccine is based on virus-like particles that mimic the SARS-CoV-2 spike protein, which are grown in a close relative to tobacco plants, Nicotiana benthamiana. Covifenz was developed by Canadian biopharmaceutical company Medicago, which is partly owned by cigarette-maker Philip Morris International.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Die gaat nog lekker een jaartje door met schuimbekken op Twitter.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt ze vast niet haar eigen gedrag![]()
Blijft vreemd dat er Tabaks fabrikanten belang hebben in Medisch apparatuur voor de longen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef nostra het volgende:
Zo denk je: ook nog iets voor de veganisten, zo lees je de eigenaar.
[..]
https://www.cbc.ca/news/h(...)-8f4263cf0e-46266378![]()
Grappig genoeg nog een jonge collega (die een peuter was toen dit uitkwam) dit horen zingen gisteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:04 schreef Oliver23 het volgende:
En om een uurtje hilarische tweets af te sluiten
[ twitter ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Waarom blijft het inreisverbod nou gehandhaafd? Engelsen mogen nog steeds niet naar nl reizen bijvoorbeeld. Daar is toch geen enkele legitieme reden meer voor?
Frankrijk/Belgi etc. Eisen niets maar Nederland blijft mensen verbieden te reizen.
En nog steeds gezondheidsverklaring.. alsof iemand dat allemaal gaat nalezen. Wie gaat al die papieren afhandelen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Oh? Ik dacht dat dat ook weg ging.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef RipCity het volgende:
Waarom blijft het inreisverbod nou gehandhaafd? Engelsen mogen nog steeds niet naar nl reizen bijvoorbeeld. Daar is toch geen enkele legitieme reden meer voor?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik meen er geen bal van. Ik heb slecht een hekel aan ajax en Hugo de Jonge en verder aan niets of niemand.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha nee hoor.
Als je club verliest, ben je even teleurgesteld. Maakt niet uit tegen wie.
Overigens weet ik niet of je dit soort opmerkingen de hele tijd, nou wel of niet meent..zie email 27 oktober![]()
In verband met de overgang tijdens deze transitiefase zijn we op weg naar een situatie waarin we normaal kunnen doen en op weg naar dat pad van transitie moeten we op voorhand dingen voorbereiden en zullen we de vinger aan de pols moeten houden om te meten waar we in die transitie staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef RipCity het volgende:
Waarom blijft het inreisverbod nou gehandhaafd? Engelsen mogen nog steeds niet naar nl reizen bijvoorbeeld. Daar is toch geen enkele legitieme reden meer voor?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Dat zijn veel woorden van Marion Koopmans om te zeggen: "We gaan niet terug naar normaal, want dan ben ik mijn baan kwijt."quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
In verband met de overgang tijdens deze transitiefase zijn we op weg naar een situatie waarin we normaal kunnen doen en op weg naar dat pad van transitie moeten we op voorhand dingen voorbereiden en zullen we de vinger aan de pols moeten houden om te meten waar we in die transitie staan.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ginny 'vemoeiend' Mooy heeft haar mening ook weer klaar.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
ZIEDEND.quote:
Ik zou zeggen: het staat je vrij zelf een driedubbel FFp100 masker op te doen, maar val de rest er niet mee lastig.![]()
Indirect geeft ie zelf dus ook gewoon aan dat z'n mening tot een heel kleine minderheid behoort.quote:![]()
Eens, walgelijk medium. Totaal geen ruimte voor nuance ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
![]()
![]()
Echt d ontmoetingsplek voor schuimbekkende boze Karens en diens volgelingen. Oh en uiteraard een ieder die niet braaf ja en amen reaguurt wordt meteen geblocked.
Op Twitter hanteert vrijwel iedereen deze attitude:
[ afbeelding ]What can change the nature of a man?![]()
Vooruitlopend op de 23e heb ik mijn dagelijkse grafieken en statistieken alvast verhuisd van
https://rivm.wegmetdetestwet.nl naar https://rivm.useless.nl
Gezien de testwet nu ongeveer weg is, wordt het meer useless.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Een advies is per definitie al iets dat je naast je neer kunt leggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
ZIEDEND.
Ik zou zeggen: het staat je vrij zelf een driedubbel FFp100 masker op te doen, maar val de rest er niet mee lastig.
Als de meeste mensen dit vervolgens doen weet je meteen hoe ze eigenlijk in de wedstrijd zitten.![]()
Lekker leuteren over 'gedragsverandering' en 'blijvend onder controle houden' maar uiteraard vervolgens helemaal niks concreets over wat volgens haar dan de bedoeling is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:22 schreef _serial_ het volgende:
Ginny 'vemoeiend' Mooy heeft haar mening ook weer klaar.
[ twitter ]
Maar goed, waarom zouden we eigenlijk aandacht geven aan dat mens."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik mis de emoticon van ziekenhuizenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Chantal met d'r hashtaglongcovid.![]()
![]()
Moeten we Erik ergens van kennen of is het een twitter nitwit? Anyway, wat kletst ie nou, ik weet heel goed hoe ik met een advies om moet gaan. Zie ik er iets in dan neem ik het ter harte, vind ik het onzin dan leg ik het naast me neer. Net zoals de meeste mensen gok ik zo.quote:Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Zullen we die tweets van nobodies hier niet meer plaatsen? Als ik daar in genteresseerd zou zijn, dan zou ik mijn twitteraccount wel activeren.![]()
Hij zat ook in de reacties op onze grote vriendin Chantal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:44 schreef josja het volgende:
[..]
Moeten we Erik ergens van kennen of is het een twitter nitwit? Anyway, wat kletst ie nou, ik weet heel goed hoe ik met een advies om moet gaan. Zie ik er iets in dan neem ik het ter harte, vind ik het onzin dan leg ik het naast me neer. Net zoals de meeste mensen gok ik zo.![]()
Wat ben je streng vandaag.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Zullen we die tweets van nobodies hier niet meer plaatsen? Als ik daar in genteresseerd zou zijn, dan zou ik mijn twitteraccount wel activeren.![]()
Deed Syreetha ook weer mee?quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij zat ook in de reacties op onze grote vriendin Chantal.
Wat me nog niet helemaal duidelijk is, blijft die 5 dagen quarantaine nou of wordt dat ook een advies? 5 dagen thuiszitten met amper klachten lijkt me onzinnig.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Willem Engel opgepaktKrijgt dit alles toch nog een happy end.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-opruiing~a7c08951/Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ja, dat wordt wel verwarrend zo h. Mochten we het niet meer gebruiken van haar, doet ze het zelluf!quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Chantal met d'r hashtaglongcovid.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Wat zeiden we net ook alweer over niet elke scheet van die zerocovid-schreeuwlelijken hier posten?
Geef ze vooral geen podium.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Volgens mij heeft Chantal zelf nogal last van een post Covid syndroomquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel verwarrend zo h. Mochten we het niet meer gebruiken van haar, doet ze het zelluf!
[ twitter ]![]()
![]()
Alleen twitter berichtjes neerzetten die de mening van de mensen hier onderstreept b.v.d. de directie.![]()
Ach is ook zo. En anders wordt er hier ook maar weinig geplaatst, en ze zijn ook wel weer grappig. Zie je, je kunt met mij alle kanten op.quote:![]()
Misschien gewoon berhaupt geen twitterberichtjes neerzetten, behalve misschien als het om cijfertjes gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:11 schreef Questular het volgende:
Alleen twitter berichtjes neerzetten die de mening van de mensen hier onderstreept b.v.d. de directie.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
We mogen nog tot 23 maart hier, daarna is het officieel klaar ook met het FOk!-OMTquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach is ook zo. En anders wordt er hier ook maar weinig geplaatst, en ze zijn ook wel weer grappig. Zie je, je kunt met mij alle kanten op.
@Oliver23 @_serial_![]()
Misschien een taart laten bezorgen? Als dank voor al het harde cijfertjeswerkquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We mogen nog tot 23 maart hier, daarna is het officieel klaar ook met het FOk!-OMT
@:Oliver23 @:_serial_![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef SilverEyes het volgende:
Nog 1 week![]()
Nog even terugdenken aan de tijd dat er meedere topics per dag werden gevuld![]()
![]()
Misschien begint het gedonder in de herfst wel weer, nieuwe variant ofzoquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef SilverEyes het volgende:
Nog 1 week![]()
Nog even terugdenken aan de tijd dat er meedere topics per dag werden gevuldHoop het niet, maar mis het hier wel.
@_serial_
vanavond maar eventjes bekend maken dat we er de 23ste mee stoppen.
Om dan de 23ste af te sluiten met een passende afscheidsspeech![]()
![]()
'I had a dream'quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:28 schreef Oliver23 het volgende:
@:_serial_
vanavond maar eventjes bekend maken dat we er de 23ste mee stoppen.
Om dan de 23ste af te sluiten met een passende afscheidsspeech![]()
Stijging des doods.
Lockdown, tribunalen, mompelmompel.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Waarschijnlijk gewoon gefrustreerde mensen dat hun 2 years of fame over is hetzelfde met die andere Redteam figuren. Oekrane en Rusland is nu belangrijker en mensen zijn wel klaar met de covid angst. Dus iedereen gaat weer door.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chantal zelf nogal last van een post Covid syndroom![]()
Ik ben aan de ene kant ook wel benieuwd hoe vaak de Marions en Abs van deze wereld nog bij Op1/Jinek etc zouden zitten als er geen gezeik was in Oekrane.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon gefrustreerde mensen dat hun 2 years of fame over is hetzelfde met die andere Redteam figuren. Oekrane en Rusland is nu belangrijker en mensen zijn wel klaar met de covid angst. Dus iedereen gaat weer door.![]()
Het is oprecht heel kut wat er gebeurt in Oekrane, dat moet echt zsm stoppen, maar ik denk dat het ergens wel even een zegen is dat er even minder tegengeluid is jegens het beleid in de media.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:32 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant ook wel benieuwd hoe vaak de Marions en Abs van deze wereld nog bij Op1/Jinek etc zouden zitten als er geen gezeik was in Oekrane.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik pak dit 15.15 momentje toch weer stiekem even mee.
Murray Walker![]()
Geen idee. Marion zag je sowieso al niet meer bij op1 want na die laatste onzin lockdown had ze denk geen zin meer in vragen daarover. Plus er kwam ook steeds meer kritische geluiden aan die tafels. Maar wat @_serial_ zegt hoe verschrikkelijke Oekrane is heeft het wel als effect dat de pandemie in 1 keer veel minder belangrijk is want anders zou je best nog wel wat gezeik er over gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:32 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik ben aan de ene kant ook wel benieuwd hoe vaak de Marions en Abs van deze wereld nog bij Op1/Jinek etc zouden zitten als er geen gezeik was in Oekrane.![]()
Laatste update: 16-03-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 60291
2687 Amsterdam
1591 Rotterdam
1471 Utrecht
1309 's-Gravenhage
1058 Groningen
871 Enschede
716 Zwolle
710 Haarlem
691 Eindhoven
684 Apeldoorn
647 Nijmegen
637 Arnhem
565 Tilburg
562 Breda
559 's-Hertogenbosch
558 Amersfoort
530 Almere
529 Alphen aan den Rijn
527 Haarlemmermeer
485 Zaanstad
484 Ede
463 Leiden
453 Deventer
432 Leeuwarden
426 HengeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
2 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php![]()
Oekrane toont in elk geval aan dat er belangrijker dingen zijn op de wereld en in het leven dan een virusje op z'n retour.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee. Marion zag je sowieso al niet meer bij op1 want na die laatste onzin lockdown had ze denk geen zin meer in vragen daarover. Plus er kwam ook steeds meer kritische geluiden aan die tafels. Maar wat @:_serial_ zegt hoe verschrikkelijke Oekrane is heeft het wel als effect dat de pandemie in 1 keer veel minder belangrijk is want anders zou je best nog wel wat gezeik er over gehad.![]()
Nu is schiermonnikoog de sjaakquote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als je daar woont heb je wel wat meer om je zorgen om te maken.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
11 dooien!quote:
Hier in het huis is corona ook op zn retour. Het waren 48 kritieke uren.![]()
Ik heb een Janssen vaccin gehad (jajaja lach maar, fuckers) en telt dat nu als een volledig vaccin in het buitenland?
Ik mag nl geen booster ivm een besmetting.Go hard or go home![]()
![]()
@Lenny_Leonard @_serial_ @ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:58 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
@:Lenny_Leonard @:_serial_ @:ZipportalHeld, vaarwel en tot nooit meer ziens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lenny_Leonard @Oliver23 @Zipportalwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:58 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
@:Lenny_Leonard @:_serial_ @:ZipportalGeen omscholing naar Oekrane-oorlog cijfertjesman? Helemaal hot nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Verwachten jullie nou volgend jaar november nog een ouderwets piekje dat de Koopmansen van deze wereld weer tot orgastische hoogten kan gaan brengen?
Ik heb het idee dat echt iedereen het nu wel zo'n beetje gehad heeft. Ik in ieder geval wel en mijn kennissenkring ook.![]()
'Volgend jaar november'...als in 2023?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verwachten jullie nou volgend jaar november nog een ouderwets piekje dat de Koopmansen van deze wereld weer tot orgastische hoogten kan gaan brengen?
Ik heb het idee dat echt iedereen het nu wel zo'n beetje gehad heeft. Ik in ieder geval wel en mijn kennissenkring ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik denk dat ze ons niet meer moeten bellen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb het idee dat echt iedereen het nu wel zo'n beetje gehad heeft. Ik in ieder geval wel en mijn kennissenkring ook.
Kreeg net wel een bericht van een Chinese relatie dat ze daar de provincie gaan sluiten maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken want China gaat de oorlog tegen het virus winnen.
No worries.
No worries, zegt ze.
Go hard or go home![]()
Dit jaar bedoelde ik uiteraard.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
'Volgend jaar november'...als in 2023?![]()
Aantal mensen met griep stijgt verder, officieel sprake van griepepidemie
https://www.nu.nl/gezondh(...)n-griepepidemie.html
So it begins.![]()
8 minuten geledenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:06 schreef Zipportal het volgende:
Aantal mensen met griep stijgt verder, officieel sprake van griepepidemie
https://www.nu.nl/gezondh(...)n-griepepidemie.html
So it begins.
Ik woon geisoleerd en laat 1 x per week Picnic langskomen. Heb gelukkig nergens last van.![]()
![]()
Vanmiddag bij de plaatselijke drogisterij: mondkapjes 80% korting
"Sla je slag als je nog op vakantie gaat".
Erg mooi![]()
Janssen telt nergens voor mee, pure rotzooiquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
11 dooien!
Hier in het huis is corona ook op zn retour. Het waren 48 kritieke uren.![]()
Ik heb een Janssen vaccin gehad (jajaja lach maar, fuckers) en telt dat nu als een volledig vaccin in het buitenland?
Ik mag nl geen booster ivm een besmetting.![]()
Kom vechten dan!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Janssen telt nergens voor mee, pure rotzooiGo hard or go home![]()
Wat mij betreft reden om onmiddelijk weer mondkapjes te verplichten en mensen er op te wijzen elkaar geen handen te schudden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
8 minuten geleden
Ik woon geisoleerd en laat 1 x per week Picnic langskomen. Heb gelukkig nergens last van.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Heeft @Lenny_Leonard nog wel zijn mentions aanstaan? Nauwelijks nog reacties. @Oliver23 @_serial_
Lenny kijk eens dom? Ja, ho maar.![]()
Lenny is begonnen met de strijd in de ziekenhuizen tegen de griepepidemie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Heeft @:lenny_leonard nog wel zijn mentions aanstaan? Nauwelijks nog reacties. @:Oliver23 @:_serial_
Lenny kijk eens dom? Ja, ho maar.
Wat een held blijft het. Speciaal voor hem, een Flodder Gifje![]()
![]()
Nog steeds helemaal corona vrij en al die tijd ontlopen. Ik ben benieuwd wanneer het mij nou eens een keer te pakken heeft. Het blijft wel lekker constant gaan met 50k per dag. En moet je nagaan dat we er al een jaar of twee inzitten. 23e weer nieuwe achievement unlocked als ik nog steeds geen corona gehad heb.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Heeft @:lenny_leonard nog wel zijn mentions aanstaan? Nauwelijks nog reacties. @:Oliver23 @:_serial_
Lenny kijk eens dom? Ja, ho maar.![]()
![]()
https://www.bndestem.nl/b(...)ziekenhuis~a328bf37/Ook leuk voor de beste man uit Loon op Zand die de eerste leek zijn. Wordt je die eer twee jaar na dato gewoon afgepakt.quote:‘Eerste coronapatint niet in februari 2020, maar twee maanden eerder al in Bravis Ziekenhuis’
ROOSENDAAL - Artsen van het Bravis ziekenhuis in Roosendaal en Bergen op Zoom zijn tot de conclusie gekomen dat ze mogelijk op 21 december 2019 al de eerste coronapatint hadden opgenomen. Dat is ruim twee maanden eerder dan voorheen werd gedacht, meldt artsenblad Medisch Contact woensdagmiddag.![]()
Ik denk nog steeds dat mijn ouders het december 2019 al hadden. Ze hebben nota bene de kerst afgezegd omdat ze zich zo beroerd voelden en m'n moeder had bijna de dokter gebeld vanwege kortademigheid. Werkzaam in Oud-Beijerland, dat is ook een beetje in die hoek van het land.![]()
Ik vraag me af hoe vroeg het nou in werkelijkheid was. September misschien al in andere landen? Wel bizar dat zoiets maanden onopgemerkt kan doorgaan.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Lever die medaille maar in. 🏅quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef alpeko het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)ziekenhuis~a328bf37/
[..]
Ook leuk voor de beste man uit Loon op Zand die de eerste leek zijn. Wordt je die eer twee jaar na dato gewoon afgepakt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nooit een testje gedaan voor antistoffen? Oud-Beijerland, wat een gatquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Tijn het volgende:
Ik denk nog steeds dat mijn ouders het december 2019 al hadden. Ze hebben nota bene de kerst afgezegd omdat ze zich zo beroerd voelden en m'n moeder had bijna de dokter gebeld vanwege kortademigheid. Werkzaam in Oud-Beijerland, dat is ook een beetje in die hoek van het land.Jaren bij James Walker over de vloer gekomen daar.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Er zijn in samples van het rioolwater van Barcelona uit maart 2019 (!) al coviddeeltjes gevonden: https://www.reuters.com/a(...)cience-idUSKBN23X2HQquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af hoe vroeg het nou in werkelijkheid was. September misschien al in andere landen? Wel bizar dat zoiets maanden onopgemerkt kan doorgaan.
Wellicht komt het niet eens uit China![]()
![]()
Ik heb zelf in jan 2020 ook 3 weken met een verkoudheid gelopen, dat is voor mij uitzonderlijk lang, meestal is het met 3 dagen wel weg. Dat was nu met mijn Coronabesmetting eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Tijn het volgende:
Ik denk nog steeds dat mijn ouders het december 2019 al hadden. Ze hebben nota bene de kerst afgezegd omdat ze zich zo beroerd voelden en m'n moeder had bijna de dokter gebeld vanwege kortademigheid. Werkzaam in Oud-Beijerland, dat is ook een beetje in die hoek van het land.
Vandaag weer waterpolotraining gedaan, 1 week en 2 dagen na positieve test, en het viel mij niet tegen moet ik zeggen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik verwacht in de herfst wel weer een golf ja. Maar hopelijk heeft de regering geleerd van het verleden zodat ze de risico groepen al rond augustus weer een booster geven. Wellicht dat dat dan genoeg kan zijn, al verwacht ik eigenlijk wel dat het QR bewijs in ieder geval voor een paar maanden wel weer terug komt tegen die tijd. Voor de zekerheid. Maar wellicht valt het ook allemaal mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb het idee dat echt iedereen het nu wel zo'n beetje gehad heeft. Ik in ieder geval wel en mijn kennissenkring ook.![]()
Ik ben wat optimistischer, geef de kwetsbare en risicogroepen op tijd booster, maar verder niet, en grijp niet meer naar QR maatregelen of welke maatregel dan ook. Op de voorwaarde dat we wel zeer snel ook gaan stoppen met het massaal testen, anders gaan we veel te snel potentieel weer in de paniekmodus schieten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik verwacht in de herfst wel weer een golf ja. Maar hopelijk heeft de regering geleerd van het verleden zodat ze de risico groepen al rond augustus weer een booster geven. Wellicht dat dat dan genoeg kan zijn, al verwacht ik eigenlijk wel dat het QR bewijs in ieder geval voor een paar maanden wel weer terug komt tegen die tijd. Voor de zekerheid. Maar wellicht valt het ook allemaal mee.
Zolang er geen heftigere varianten komen is ingrijpen niet echt nodig.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:03 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]Dank. Super goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Lenny_Leonard @:oliver23 @:Zipportal
Heeft mij veel duiding gegeven!!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn in samples van het rioolwater van Barcelona uit maart 2019 (!) al coviddeeltjes gevonden: https://www.reuters.com/a(...)cience-idUSKBN23X2HQ
Wellicht komt het niet eens uit ChinaKWREDquote:Prof. Gertjan Medema of the KWR Water Research Institute in the Netherlands, whose team began using a coronavirus test on waste water in February, suggested the Barcelona group needs to repeat the tests to confirm it is really the SARS-CoV-2 virus.![]()
Covid is al jaren onder ons. Als we gewoon door waren gegaan met ons leven dat had het ons veel geld bespaard. Wel meer doden dat heb je ook met met een normale griep.quote:![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Covid is al jaren onder ons. Als we gewoon door waren gegaan met ons leven dat had het ons veel geld bespaard. Wel meer doden dat heb je ook met met een normale griep.
Go hard or go home![]()
Met je eens; dat is uiteraard ook wat ik hoop. Denk dat het ook mee gaat spelen hoeveel ander nieuws er is. Als in: escaleert deze oorlog de komende maanden nog meer? Dat ook nato betrokken wordt? Dan zal er veel minder aandacht zijn voor Corona bv.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben wat optimistischer, geef de kwetsbare en risicogroepen op tijd booster, maar verder niet, en grijp niet meer naar QR maatregelen of welke maatregel dan ook. Op de voorwaarde dat we wel zeer snel ook gaan stoppen met het massaal testen, anders gaan we veel te snel potentieel weer in de paniekmodus schieten.
Zolang er geen heftigere varianten komen is ingrijpen niet echt nodig.![]()
Ja die oorlog heeft nu ook een einde gemaakt aan Osterhaus en Gommers op tv.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met je eens; dat is uiteraard ook wat ik hoop. Denk dat het ook mee gaat spelen hoeveel ander nieuws er is. Als in: escaleert deze oorlog de komende maanden nog meer? Dat ook nato betrokken wordt? Dan zal er veel minder aandacht zijn voor Corona bv.
Eigenlijk een treurige zaak dat het van dat soort factoren afhankelijk moet zijn. Allertreurigste vind ik nog steeds dat de "experts" met deze laatste bullshitlockdown zijn weggekomen. Dat blijft echt een aanfluiting.![]()
Hamsteeeeren voor de herfst/ winterquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:05 schreef SilverEyes het volgende:
Vanmiddag bij de plaatselijke drogisterij: mondkapjes 80% korting
"Sla je slag als je nog op vakantie gaat".
Erg mooi
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Covid is al jaren onder ons. Als we gewoon door waren gegaan met ons leven dat had het ons veel geld bespaard. Wel meer doden dat heb je ook met met een normale griep.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Over twee weken naar Spanje. Daar doen ze helaasch nog steeds aan de mondkapjes fetish, gelukkig niet meer op straat maar wel overal waar je binnen komt en ov.
Ook het onzinnige inreisformulier met QR check houden ze nog krampachtig vast. Gelukkig zijn mijn 9 maanden pas eind april voorbij dus ik kan deze reis nog nt met mijn vinkje doen.![]()
Er gaan wel geruchten dat Spanje dat gaat versoepelen binnenkort.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Over twee weken naar Spanje. Daar doen ze helaasch nog steeds aan de mondkapjes fetish, gelukkig niet meer op straat maar wel overal waar je binnen komt en ov.
Ook het onzinnige inreisformulier met QR check houden ze nog krampachtig vast. Gelukkig zijn mijn 9 maanden pas eind april voorbij dus ik kan deze reis nog nt met mijn vinkje doen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ab zat gewoon aan de wijn in Vandaag Insidequote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja die oorlog heeft nu ook een einde gemaakt aan Osterhaus en Gommers op tv.(serieus)
vijf minuten aan het ouwehoeren over de vraag of het eten van vogelpoep gevaarlijk is voor dieren. niveautje weer.
Hallo
Where law ends, tyrrany begins.![]()
Vlieg volgende week naar Zuid-Korea. Gister meer dan 600.000 cases op 1 dag. Dat is meer dan 1% van de bevolking op 1 dag... holy hell.
Ik denk dat we goed kunnen gaan zien wat het theoretische maximum is.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ze zullen ook daar toch een keer moeten accepteren dat Covid niet weg gaat en dat je niet eeuwig met die dingen kunt blijven lopen, zeker niet als de risico's voor de meesten toch al verwaarloosbaar zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ook het onzinnige inreisformulier met QR check houden ze nog krampachtig vast. Gelukkig zijn mijn 9 maanden pas eind april voorbij dus ik kan deze reis nog nt met mijn vinkje doen.![]()
Ik heb een reis naar Spanje gepland staan in mei. Hoop dan dat die onzin wel weg is eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Vinkjesaids.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
Ook het onzinnige inreisformulier met QR check houden ze nog krampachtig vast. Gelukkig zijn mijn 9 maanden pas eind april voorbij dus ik kan deze reis nog nt met mijn vinkje doen.
Het wordt een bestemming zoeken waar ze die aids niet meer handhaven en anders testen.![]()
Is die Poetin toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja die oorlog heeft nu ook een einde gemaakt aan Osterhaus en Gommers op tv.
Eigenlijk een treurige zaak dat het van dat soort factoren afhankelijk moet zijn. Allertreurigste vind ik nog steeds dat de "experts" met deze laatste bullshitlockdown zijn weggekomen. Dat blijft echt een aanfluiting.![]()
Echt he. Naja deze reis is voor een weekje, wat orienteren etc. Dus we gaan vliegen. In juni gaan we voor enkele weken, maar dan gaan we met de auto en dan omzeil je die vinkjes "aids" sowieso (mocht ie dan nog bestaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vinkjesaids.
Het wordt een bestemming zoeken waar ze die aids niet meer handhaven en anders testen.)
![]()
Het feit dat Rutte bij de laatste 'echte' persco er al niet meer was zegt wel genoeg toch. Die komt echt geen verantwoording meer afleggen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja die oorlog heeft nu ook een einde gemaakt aan Osterhaus en Gommers op tv.
Klinkt eerder als een vals positief resultaat. Dan zou je toch veel meer virus gevonden moeten hebben in de tussenliggende maanden en op veel meer plekken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn in samples van het rioolwater van Barcelona uit maart 2019 (!) al coviddeeltjes gevonden: https://www.reuters.com/a(...)cience-idUSKBN23X2HQ
Wellicht komt het niet eens uit ChinaCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van n twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Sterker nog, als we nu alle 70+'ers afmaken scheelt ons dat bakken met geld!quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Covid is al jaren onder ons. Als we gewoon door waren gegaan met ons leven dat had het ons veel geld bespaard. Wel meer doden dat heb je ook met met een normale griep.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van n twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Deze is niet nieuw hoor. Er is al jaren de vrees dat de vogelgriep overgaat in een serieuze pandemie. Volgens mij is niet eens de vraag of dit gaat gebeuren, maar wanneer.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ja, wellicht. Ik dacht eigenlijk dat er rond september 2019 corona rond Barcelona gevonden was en was half verbaasd toen ik ging zoeken dat het al in maart was.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een vals positief resultaat. Dan zou je toch veel meer virus gevonden moeten hebben in de tussenliggende maanden en op veel meer plekken.![]()
En wat er ook in deze video gezegd werd is dat het eigenlijk niet te voorspellen is en voorbereiding bijna niet mogelijk. Juist vanwege de totale willekeurigheid waarmee zo'n virus al dan wel of niet muteert.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze is niet nieuw hoor. Er is al jaren de vrees dat de vogelgriep overgaat in een serieuze pandemie. Volgens mij is niet eens de vraag of dit gaat gebeuren, maar wanneer.
Dus vind het absoluut goed dat er hier alert naar gekeken wordt, maar de vraag is een beetje... hoe kn je je uberhaupt voorbereiden op zo'n mogelijke pandemie?![]()
Mijn moeder is twee weken voor carnaval opgenomen geweest met laag zuurstofgehalte en een aantal onverklaarbare kleine bloedpropjes in de longen. Iets met 1+1=2…quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Tijn het volgende:
Ik denk nog steeds dat mijn ouders het december 2019 al hadden. Ze hebben nota bene de kerst afgezegd omdat ze zich zo beroerd voelden en m'n moeder had bijna de dokter gebeld vanwege kortademigheid. Werkzaam in Oud-Beijerland, dat is ook een beetje in die hoek van het land.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
![]()
Tja, als Ollie het niet zelf doet hier...
Murray Walker![]()
Who the hell is Ollie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Tja, als Ollie het niet zelf doet hier...
Dat is uit een vorig leven. Daar doen wij niet meer aan. Corona is pass, voorbij, iets uit de geschiedenisboekjes.
Het is volbracht.zie email 27 oktober![]()
En kan een groot gedeelte van NL stoppen met werken, geen huizenproblematiek meer, de druk op de zorg is opgelost, riante pensioenen in zicht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sterker nog, als we nu alle 70+'ers afmaken scheelt ons dat bakken met geld!
Ik zeg, geef iedereen boven de 70 een pilletje![]()
23 maart pas. Nog 6 cruciale dagen te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Who the hell is Ollie?
Dat is uit een vorig leven. Daar doen wij niet meer aan. Corona is pass, voorbij, iets uit de geschiedenisboekjes.
Het is volbracht.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Wat ik weet is dat eind oktober begin november in 2019 wel al het virus was aangetoond in Itali. De rest bleek later niet te kloppen. Maar dat het in het najaar in 2019 al behoorlijk rond ging in Europa is wel een feit. De eerste gevallen in Frankrijk waren ook in december 2019 bleek later uit onderzoeken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Ik dacht eigenlijk dat er rond september 2019 corona rond Barcelona gevonden was en was half verbaasd toen ik ging zoeken dat het al in maart was.![]()
Laatste update: 17-03-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 53695
2155 Amsterdam
1395 Rotterdam
1340 's-Gravenhage
1274 Utrecht
982 Groningen
752 Nijmegen
735 Apeldoorn
710 Almere
659 Tilburg
651 Arnhem
606 Eindhoven
554 Leeuwarden
538 Zwolle
500 Amersfoort
498 Haarlem
482 Enschede
446 Haarlemmermeer
417 Breda
413 Leiden
413 Westland
407 Zaanstad
398 Deventer
388 Hoogeveen
382 Ede
380 DelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php![]()
Toch wel fijn dat deze cijfers geen paniek meer veroorzaken. Terug naar normaal.
Murray Walker![]()
![]()
Wel wrang hoor, ben bang dat we deze vrouw niet vaak meer zullen horen. En ze had nog wel van die goede adviezen dwingende verplichtingen waar wij als bevolking veel aan hadden
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Ik werd zojuist gebeld door GGD bron-en contactonderzoek in verband met mijn positieve test.
Ik dacht dat ze daar al mee gestopt waren.- verwijderd door admin -![]()
Een belangrijke vrouw die vindt dat wij eigenlijk niet meer zonder mondkapje kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog nooit van haar gehoord eigenlijk.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef groenen het volgende:
Ik werd zojuist gebeld door GGD bron-en contactonderzoek in verband met mijn positieve test.
Ik dacht dat ze daar al mee gestopt waren.Je vraagt er ook zelf om als je gaat testen bij de GGD. Dacht dat mensen daarmee gestopt waren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:57 schreef groenen het volgende:
Ik dacht dat ze daar al mee gestopt waren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: