Nog steeds mad vanwege die 1-0 jongen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ah, nog steeds aan het 'plagen'?
Kleuter.
Haha nee hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nog steeds mad vanwege die 1-0 jongen?
Mijn sympathie hebben ze, zou er zeker aan bij dragen om daar wel te boeken. Ook al is dat iets duurder.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
Wilt u nog vliegen? Bij KLM, Transavia en Tui is het mondkapjesmuiterij...
https://www.luchtvaartnie(...)-boord-van-vliegtuig
Is ook nog eens afhankelijk van hoe een land ‘volledig gevaccineerd definieert. Twee prikken? Of laatste prik mag zes maanden geleden gezet zijn? Of toch negen maanden? Lekker ingewikkeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohw ja oke. Ja maar voor diegenen zoals ik die de booster niet genomen hebben krijg je dat gezever dus wel.
Snel doorgheen gescrolled.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze is antropologe; haar hele raison d'être bestaat uit simpele dingen geweldig gecompliceerd maken, zodat het lijkt alsof je van heel veel dingen heel veel afweet. Maar als je er echt zestig pagina's aan wil besteden, lees haar paper erover.
Daarmee bedoelt ze vast niet haar eigen gedragquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef OProg het volgende:
Giny is ZIEDEND en wil dat Kuipers gaat zorgen dat we in gaan zetten op onder andere gedragsverandering.
https://www.cbc.ca/news/h(...)-8f4263cf0e-46266378quote:Canada has become the first country to approve a plant-derived vaccine against COVID-19. Vaccines such as those made by Pfizer–BioNTech and Oxford–AstraZeneca do not contain animal products, but animal and human cell cultures can be used to make them. The new vaccine is based on virus-like particles that mimic the SARS-CoV-2 spike protein, which are grown in a close relative to tobacco plants, Nicotiana benthamiana. Covifenz was developed by Canadian biopharmaceutical company Medicago, which is partly owned by cigarette-maker Philip Morris International.
Die gaat nog lekker een jaartje door met schuimbekken op Twitter.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt ze vast niet haar eigen gedrag
Blijft vreemd dat er Tabaks fabrikanten belang hebben in Medisch apparatuur voor de longen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef nostra het volgende:
Zo denk je: ook nog iets voor de veganisten, zo lees je de eigenaar.
[..]
https://www.cbc.ca/news/h(...)-8f4263cf0e-46266378
Grappig genoeg nog een jonge collega (die een peuter was toen dit uitkwam) dit horen zingen gisteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:04 schreef Oliver23 het volgende:
En om een uurtje hilarische tweets af te sluiten
[ twitter ]
Oh? Ik dacht dat dat ook weg ging.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef RipCity het volgende:
Waarom blijft het inreisverbod nou gehandhaafd? Engelsen mogen nog steeds niet naar nl reizen bijvoorbeeld. Daar is toch geen enkele legitieme reden meer voor?
Ik meen er geen bal van. Ik heb slecht een hekel aan ajax en Hugo de Jonge en verder aan niets of niemand.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha nee hoor.
Als je club verliest, ben je even teleurgesteld. Maakt niet uit tegen wie.
Overigens weet ik niet of je dit soort opmerkingen de hele tijd, nou wel of niet meent..
In verband met de overgang tijdens deze transitiefase zijn we op weg naar een situatie waarin we normaal kunnen doen en op weg naar dat pad van transitie moeten we op voorhand dingen voorbereiden en zullen we de vinger aan de pols moeten houden om te meten waar we in die transitie staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef RipCity het volgende:
Waarom blijft het inreisverbod nou gehandhaafd? Engelsen mogen nog steeds niet naar nl reizen bijvoorbeeld. Daar is toch geen enkele legitieme reden meer voor?
Dat zijn veel woorden van Marion Koopmans om te zeggen: "We gaan niet terug naar normaal, want dan ben ik mijn baan kwijt."quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:12 schreef nostra het volgende:
[..]
In verband met de overgang tijdens deze transitiefase zijn we op weg naar een situatie waarin we normaal kunnen doen en op weg naar dat pad van transitie moeten we op voorhand dingen voorbereiden en zullen we de vinger aan de pols moeten houden om te meten waar we in die transitie staan.
ZIEDEND.quote:
Indirect geeft ie zelf dus ook gewoon aan dat z'n mening tot een heel kleine minderheid behoort.quote:
Eens, walgelijk medium. Totaal geen ruimte voor nuance ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef dick_laurent het volgende:
![]()
![]()
Echt dé ontmoetingsplek voor schuimbekkende boze Karens en diens volgelingen. Oh en uiteraard een ieder die niet braaf ja en amen reaguurt wordt meteen geblocked.
Op Twitter hanteert vrijwel iedereen deze attitude:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |