Deze is niet nieuw hoor. Er is al jaren de vrees dat de vogelgriep overgaat in een serieuze pandemie. Volgens mij is niet eens de vraag of dit gaat gebeuren, maar wanneer.quote:
Ja, wellicht. Ik dacht eigenlijk dat er rond september 2019 corona rond Barcelona gevonden was en was half verbaasd toen ik ging zoeken dat het al in maart was.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een vals positief resultaat. Dan zou je toch veel meer virus gevonden moeten hebben in de tussenliggende maanden en op veel meer plekken.
En wat er ook in deze video gezegd werd is dat het eigenlijk niet te voorspellen is en voorbereiding bijna niet mogelijk. Juist vanwege de totale willekeurigheid waarmee zo'n virus al dan wel of niet muteert.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Deze is niet nieuw hoor. Er is al jaren de vrees dat de vogelgriep overgaat in een serieuze pandemie. Volgens mij is niet eens de vraag of dit gaat gebeuren, maar wanneer.
Mijn moeder is twee weken voor carnaval opgenomen geweest met laag zuurstofgehalte en een aantal onverklaarbare kleine bloedpropjes in de longen. Iets met 1+1=2…quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Tijn het volgende:
Ik denk nog steeds dat mijn ouders het december 2019 al hadden. Ze hebben nota bene de kerst afgezegd omdat ze zich zo beroerd voelden en m'n moeder had bijna de dokter gebeld vanwege kortademigheid. Werkzaam in Oud-Beijerland, dat is ook een beetje in die hoek van het land.
Who the hell is Ollie?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Tja, als Ollie het niet zelf doet hier...
En kan een groot gedeelte van NL stoppen met werken, geen huizenproblematiek meer, de druk op de zorg is opgelost, riante pensioenen in zicht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sterker nog, als we nu alle 70+'ers afmaken scheelt ons dat bakken met geld!
23 maart pas. Nog 6 cruciale dagen te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Who the hell is Ollie?
Dat is uit een vorig leven. Daar doen wij niet meer aan. Corona is passé, voorbij, iets uit de geschiedenisboekjes.
Het is volbracht.
Wat ik weet is dat eind oktober begin november in 2019 wel al het virus was aangetoond in Italië. De rest bleek later niet te kloppen. Maar dat het in het najaar in 2019 al behoorlijk rond ging in Europa is wel een feit. De eerste gevallen in Frankrijk waren ook in december 2019 bleek later uit onderzoeken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Ik dacht eigenlijk dat er rond september 2019 corona rond Barcelona gevonden was en was half verbaasd toen ik ging zoeken dat het al in maart was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
2 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Een belangrijke vrouw die vindt dat wij eigenlijk niet meer zonder mondkapje kunnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog nooit van haar gehoord eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |