SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:58:16 ]
ja, en maar zijn kaken op elkaar klemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:27 schreef humpty het volgende:
Die Tobias is me daar een partij chagarijnig
begint gewoon eng te worden
BB stem is bijna altijd vrij op donderdag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Als BB denkt zo spanning op te bouwen met nix zeggen... mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ben net op tijd maar net te laat. Zet de stream aan en hoor Kristof wat the fuck zeggen een paar keerquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar dus inderdaad in de finaleweek.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar dus inderdaad in de finaleweek.
Omdat er 4 rondjes op de tv stonden, en ze even dachten dat er direct iemand naar huis moest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net op tijd maar net te laat. Zet de stream aan en hoor Kristof wat the fuck zeggen een paar keer
om te blijven of weg te gaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Sestra666 het volgende:
oh we kunnen stemmen op grace of tobias
heb op tobi gestemd
Stream 2 Kristofquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Ireth het volgende:
Ik had alleen stream 1, was het scherm op 2 te zien??
Nee noes zei gister in de dagboekkamer dat zij zou kiezen aan wie ze het meeste heeft gehad in het huis en dat is Salar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft dat goed doorgedramd bij Noush erg de heerser geweest vermoed ik
welnee. Het was nouch zelf die twijfelde en hij heeft haar echt niet opgedrongen wat ze moest kiezenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft dat goed doorgedramd bij Noush erg de heerser geweest vermoed ik
Heb ook op tobias gestemd.quote:
Dat weten ze toch al lang? Het stond ook op de posters die de vader van Kristof ophing in het filmpje dat ze hebben gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Sestra666 het volgende:
en nog gaat er geen lampje branden dat de finale volgende week is
Ik snap 'm ook nog steeds nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat weten ze toch al lang? Het stond ook op de posters die de vader van Kristof ophing in het filmpje dat ze hebben gezien.
denk dat iedereen dat zou gaan doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Dat strakke gezicht van tobias. Die gaat straks lekker roddelen met grace
daar dachten ze over dat de finaleweek begint op 26 maart....quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat weten ze toch al lang? Het stond ook op de posters die de vader van Kristof ophing in het filmpje dat ze hebben gezien.
Heb ik ook gedaan, hoop dat Grace weg moet en Toby wint never en nooit van Salar en wil hem nog ff valse hoop gevenquote:
ze verbieden grace en tobi niet om ook mee naar buiten te gaan hoorquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
hun 3 al meteen naar buiten, lekker gezellig om te gaan lullen erover
we hebben niet alles gezien hequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
welnee. Het was nouch zelf die twijfelde en hij heeft haar echt niet opgedrongen wat ze moest kiezen
Serieus?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
daar dachten ze over dat de finaleweek begint op 26 maart....
Dus ook het pistool niet waarmee kristof Noush heeft gedwongen....quote:
hij is de zwakste schakelquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:41 schreef Koos1958 het volgende:
Weer zelf veel veren in zijn reet stoppen dat hij niet te breken is. Dat hij ijzersterk is.
maar hij voelt zich topquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:42 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wordt er door een maatje opgezet zegt tobias weer. Hij vergeet even dat salar ook een maat van Kristof is en de beste van Nouchine.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
tobi mag toch best even teleurgesteld zijn?
Zou iedereen zijn
Tuurlijk maar hij is altijd zo giga zuur. En grace pakt het mooi op.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
Zou iedereen zijn
Grace niet, zit exact in dezelfde positie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
Zou iedereen zijn
lijkt me een goed plan, en dan toob eruit op de manier zoals michel eruit ging vorig jaar, Af door de zijdeur.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Ireth het volgende:
Zo, 4x Toop gestemd.... niet dat ik hem zo graag zie, maar zie hoor Krees nog minder graag
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Ireth het volgende:
Zo, 4x Toop gestemd.... niet dat ik hem zo graag zie, maar zie hoor Krees nog minder graag
Nouchine er uit via de zijdeurquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, en dan toob eruit op de manier zoals michel eruit ging vorig jaar, Af door de zijdeur.
Ook tactisch gestemd. Zie Salar wel van Tobias winnen niet zo makkelijk van Grace in de finale.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus ook het pistool niet waarmee kristof Noush heeft gedwongen....
beetje flauw, maar we kennen allemaal noushquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus ook het pistool niet waarmee kristof Noush heeft gedwongen....
had exact hetzelfde resultaat gehad.. who cares.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Een van de slechtste secret Missions ever als je het mij vraagt
Kijker had gewoon moeten beslissen
Ik twijfel heel erg wat ik zou doen. Tobias verliest zo wie zo van Kristof en Salar denk ik. En grace gun ik het niet zo omdat ze een zielig verhaal heeft gedaan maar ondertussen overal is geweest enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook tactisch gestemd. Zie Salar wel van Tobias winnen niet zo makkelijk van Grace in de finale.
heb je de poll gezien van Facebookquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook tactisch gestemd. Zie Salar wel van Tobias winnen niet zo makkelijk van Grace in de finale.
Gewoon alle 3 erop en zaterdag laten beslissenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
had exact hetzelfde resultaat gehad.. who cares.
ga ik ook doenquote:
ik vind best dat ze goed reageren en ze zijn niet aan het roddelen,geen kwaad woord enzoquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
Zou iedereen zijn
Komt nog welquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind best dat ze goed reageren en ze zijn niet aan het roddelen,geen kwaad woord enzo
ik gun het Grace niet omdat ze gewoon BB in is gegaan terwijl haar moeder zo erg ziek is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg wat ik zou doen. Tobias verliest zo wie zo van Kristof en Salar denk ik. En grace gun ik het niet zo omdat ze een zielig verhaal heeft gedaan maar ondertussen overal is geweest enzo.
ja he dat vind ik ook hoe hij over kristof heeft gesproken en dat mes in zijn rug. Hij is gewoon niet oprecht vind ik. En dat heb ik bij grace nog wel dat die niet zo is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga ik ook doen
ik weiger op Tobi te stemmen
met zien backstabber praatjes
Toch link, veel tv kijkers hebben medelijden met Grees vanwege haar zielige verhaaltjes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga ik ook doen
Ze wisten welke porem ze in beeld moesten brengen met de bekendmaking.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga ik ook doen
kijk maar naar de poll op FB dat valt reuze meequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch link, veel tv kijkers hebben medelijden met Grees vanwege haar zielige verhaaltjes.
Precies dit, Grace is alleen maar ik, ik en nog een keer ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik gun het Grace niet omdat ze gewoon BB in is gegaan terwijl haar moeder zo erg ziek is.
en dan gaan zitten mauwen dat ze met God heeft afgesproken dat er niets met haar moeder zal gebeuren zolang zij in het huis zit.
Ze had goddomme moeite moeten doen om mooie herinneringen te maken met haar moeder.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind best dat ze goed reageren en ze zijn niet aan het roddelen,geen kwaad woord enzo
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef C.A.I het volgende:
BB bepaald en niet wij dus stemmen ammehoela
trouwens ik denk zobiezo dat er dit jaar een begische bewoner gaat winnen
aangezien het vorig jaar JIll was een Nederlandse om de verhouding BE NL op peil te houden
en ze zelf graag NL BE wilden om de sponsors tevreden te stellen SBS BE en Talpa
dus nee die stemming is BS (BullSh*T
Ik vind ze beiden niks. Maar ik word echt moe van Grace haar zielige praatjes.quote:
En dan die rare praatjes van haar dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik gun het Grace niet omdat ze gewoon BB in is gegaan terwijl haar moeder zo erg ziek is.
en dan gaan zitten mauwen dat ze met God heeft afgesproken dat er niets met haar moeder zal gebeuren zolang zij in het huis zit.
Ze had goddomme moeite moeten doen om mooie herinneringen te maken met haar moeder.
Die vrouw is niet goed snikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die rare praatjes van haar dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelen
Dit had een man eens moeten zeggen dan was het hek van de dam geweest
FB stuurt Grace naar de finale hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk maar naar de poll op FB dat valt reuze mee
Nous stinkt erin
de rest ziet het wel
De overgebleven 2 in de finale uitzending zullen vermoedelijk Salar en Nouchine zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niks. Maar ik word echt moe van Grace haar zielige praatjes.
Dus op Tobias gestemd. Die gaat het toch niet redden.
Hey Mazikeen, heb je goed gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niks. Maar ik word echt moe van Grace haar zielige praatjes.
Dus op Tobias gestemd. Die gaat het toch niet redden.
Maar goed ik word ook moe van Tobias
Ik denk Kristof en Salarquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
De overgebleven 2 in de finale uitzending zullen vermoedelijk Salar en Nouchine zijn.
Dat weten we al langer, ze is al langer gek bezigquote:
Ik val nog net niet van mijn stoel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazikeen, heb je goed gedaan![]()
Heb je mee gekregen dat Grace gisteren aan Nouchine vroeg of ze haar puni wilde voelen omdat dit branden van de sambal
EN dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelen
Kristof ligt niet bij de tv kijkersquote:
Heb je dat niet mee gekregen, ik ook niet live maar er stond een link hier naar een of ander media waar het stond en @rinardo had het live gehoord.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik val nog net niet van mijn stoel.
GRACE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat niet mee gekregen, ik ook niet live maar er stond een link hier naar een of ander media waar het stond en @:rinardo had het live gehoord.
Ingrijpen? Neeeee dat hebben ze nooit gedaan en zullen het nu ook niet doen, nooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kristof ligt niet bij de tv kijkers
Dus die zal alleen blijven als BB ingrijpt
Ik was er gisteren ook niet veel, was vanmorgen dat ik het hier lasquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Heb gisteren te weinig tijd gehad om hier te zijn.
nee ik bedoel de poll waar Salar ook bij staatquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
FB stuurt Grace naar de finale hoor.
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
Even een gek vraagje.
De handzame spiegels die ze hebben zijn toch allemaal rechthoekig?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
Even een gek vraagje.
De handzame spiegels die ze hebben zijn toch allemaal rechthoekig?
OK, dat dacht ik ook, dan is dit fakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:11:49 ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK, dat dacht ik ook, dan is dit fakeDouchekop volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:12:07 ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK, dat dacht ik ook, dan is dit fakedas de douche kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:12:22 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Geloof het of niet..Een Amerikaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
waar heb je die vandaan??
en wie zit er zo obsessief beeldjes na te kijken dat ze precies dit er uit pikken
Jammer dit, het blijft one happy familyquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:13 schreef Verida het volgende:
streams maar weer uit, het is allemaal weer kumbaya,
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof het of niet..Een Amerikaan.
die hand breken omdat hij ergens tegenaan mept zie ik nog wel gebeuren, maar meppen aan kristoff uitdelen, dat gaat toob niet lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jammer dit, het blijft one happy family
Was wel mooi geweest als toobje was ontploft.
Even paar meppen aan kristof verkopen of ze hand breken omdat hij in zijn boosheid ergens tegen aan mept.
Als dat zo is dan zijn de 4 finalisten bekend!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:18 schreef Verida het volgende:
[..]
die hand breken omdat hij ergens tegenaan mept zie ik nog wel gebeuren, maar meppen aan kristoff uitdelen, dat gaat toob niet lukken
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:19 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zijn de 4 finalisten bekend!
Ze snappen de hints blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Salar en Kristof aan het rekenen wanneer de finale is, ze weten het dus nog steeds niet
Ze droomt dus ook eigengemaakte complete speelfilmsquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:19 schreef Sofia35 het volgende:
Grace heeft vannacht gedroomd dat ze naar huis ging
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze droomt dus ook eigengemaakte complete speelfilms
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
nous zit nu in t oor van salar te frutten
Heb ie citroen gegeten? Wat een zuur gezichtquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:29 schreef Jockari het volgende:
Blik moeilijk in te schatten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Toobje Grace nog een zoentje gaan geven voordat hij zaterdag naar huis gaat
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Geen idee waar het oorspronkelijk stond,maar zie zojuist deze op Twitter langskomen[ afbeelding ]
Geen idee waar het oorspronkelijk stond,maar zie zojuist deze op Twitter langskomen[ afbeelding ]
Het hangt aan de boom is oranje en roept " ik ben een sinaasappel"quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:31 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het hangt aan de boom is oranje en roept " ik ben een sinaasappel"
Een mandarijn met grootheidswaanzin![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:31 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het hangt aan de boom is oranje en roept " ik ben een sinaasappel"
Een mandarijn met grootheidswaanzin![]()
sukkeltje is het ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
En vooral zichzelf eerst noemen, niet Nawel en ik, nee IK eerstquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Jij zat er niet eens inquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:33 schreef humpty het volgende:
[..]
sukkeltje is het ook![]()
en wil je het goed doen dan zeg je Nawel en ik
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Jij zat er niet eens in
Die lach van nouch is echt verschrikkelijk...
Zeggen alle twee hetzelfdequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En vooral zichzelf eerst noemen, niet Nawel en ik, nee IK eerst![]()
Ja ik lees altijd alles terugquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazikeen, heb je goed gedaan![]()
Heb je mee gekregen dat Grace gisteren aan Nouchine vroeg of ze haar puni wilde voelen omdat dit branden van de sambal
EN dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef humpty het volgende:
NEE !! Grace heeft weer een of ander zwamverhaal
Dit had een man moeten doen, die was er niet zo goed van afgekomen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik lees altijd alles terug
Echt een raar mens
die zag ik langskomen in de live chat gisteren van nawel die was live en sommige oud bewoners waren ook in die chat zoals leroy vera julio peter evil en ik geloof hanne ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit had een man moeten doen, die was er niet zo goed van afgekomen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft Goelio allemaal alleen bijeen gekrabt.
Nee heerlijk juist. Lekker aanstekelijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Jij zat er niet eens in
Die lach van nouch is echt verschrikkelijk...
In elkaars neus zittenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:47 schreef Sestra666 het volgende:
echt niet normaal hoe vies nous en salar samen doen? boeren ruiken enz
Heb ook de andere kant opgekeken...zooo viesquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
In elkaars neus zitten
Gaan ze dat ook nog in de tv uitzending laten zienTV uitgezet
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:49 schreef wolffie het volgende:
En is er al iets duidelijk over woe er genomineerd zijn ?
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:49 schreef wolffie het volgende:
Tobias en Gracequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:49 schreef wolffie het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
In elkaars neus zitten
Gaan ze dat ook nog in de tv uitzending laten zienTV uitgezet
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen Grace en Tobias gewoon niet beide naar huis zaterdag?
Laten ze dan Nouchine meenemenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen Grace en Tobias gewoon niet beide naar huis zaterdag?
En kristof en Salar ook meteen. Ruimt lekker op.quote:
daarna house for salequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
En kristof en Salar ook meteen. Ruimt lekker op.
Sloopkogel erinquote:
En de grote winnaar is.....De Muis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
En kristof en Salar ook meteen. Ruimt lekker op.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de grote winnaar is.....De Muis.
Ik heb geen idee hoever het BB huis van de bewoonde wereld is.quote:
die tiktokkers die voor de helft niet kekenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias zal het huis wel verlaten zaterdag, Nawelfans gaan waarschijnlijk naar Grace.
Bij Tobias is het toch een gevalletje hoogmoed komt voor de val.
Het concept zal wel weer een paar jaar in de ijskast worden gezet en terugkomen als een stageproject over een paar jaar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef lonneberga het volgende:
En laat dit a.u.b de allerlaatste BB ever zijn,het is gewoon klaar
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
dan maar een nieuwe Utopia
past ook beter bij de tijdsgeest
met niks beginnen
staat op grote parkeerplaats bij de arenaquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoever het BB huis van de bewoonde wereld is.
Nee hoor, is volgend jaar gewoon weer te zien. En wie weet al eerder.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef lonneberga het volgende:
En laat dit a.u.b de allerlaatste BB ever zijn,het is gewoon klaar
nee hoor, begint altijd met oud en nieuwquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, is volgend jaar gewoon weer te zien. En wie weet al eerder.
maar dan niet zo als de laatste keerquote:
Kan zijn dat ze het nu veranderen. Het is wel een uitstekend moment om dit tussen januari en april uit te zenden omdat er dan niet veel op TV is. Je zit na die feest maand op TV echt met een gat.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, begint altijd met oud en nieuw
Die gun ik het geld wel het meestequote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de grote winnaar is.....De Muis.
Of gewoon iets nieuws bedenken.. Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
dan maar een nieuwe Utopia
past ook beter bij de tijdsgeest
met niks beginnen
ik zou zeggen wie is de mol als RLSquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Of gewoon iets nieuws bedenken.. Zo moeilijk is dat toch niet.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar eens een kippetje klaarmaken en in de airfryer gooien
Laters
kip zequote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
met zoiets ben je wel van het stemmen afquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen wie is de mol als RLS
moet je wel een groot terrein hebben
moeilijk hequote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef Sestra666 het volgende:
salar: nog 3 weken he?
vertel gewoon dat het volgende week stopt, godsamme
zo irritantquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeilijk he
zouden ze vorige week al doen
precies en je zou een strijd kunnen creeren voor wie de mol zou wordenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
met zoiets ben je wel van het stemmen af
????quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
voor degene die hier meeleest en alles op twitter gooit
en er zelf columns over schrijft
check eens of alles wel klopt
heel veel van wat hier wordt gepostquote:
Airfryerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
Aha op die manierquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel van wat hier wordt gepost
wordt zo op twitter gegooid
en diegene die dat doet
schrijft ook een column
en die komt dan ook weer op Facebook
soms worden hier ook dingen gepost die niet waar zijn(als geintje)
hoeveel TT's hebben we gehad die echt bs waren(afgelopen tijd en vorig jaar)
Airfryerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
Of dat nieuwe boeren van de npo als RLSquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen wie is de mol als RLS
moet je wel een groot terrein hebben
Van sommige programma's kun je heel gemakkelijk een RLS maken, LLDL b.v.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
[..]
Of dat nieuwe boeren van de npo als RLS
Wie is de mol ken ik niet
ik k en nieuwe boeren nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
John, Linda en Johnny de Mol!quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
[..]
En daarna is ze in 'n wit busje afgevoerd in 'n dwangbuis?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:20 schreef ammartje het volgende:
Ik lees op Twitter dat iemand, die zich salars wife noemt, net bij het hek heeft staan roepen. Iets van i love you.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daarna is ze in 'n wit busje afgevoerd in 'n dwangbuis?
Vanmorgen zei een van de bewoners wel dat de finale volgende week wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Sestra666 het volgende:
deze en de vorige - eerdere reeks in augustus/september - lijkt mij ook beter, na de zomervakanties met BB het najaar inquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, begint altijd met oud en nieuw
Teveel concurrentie dan op andere zenders. Denk dat dit de reden is waarom het aan het begin van het jaar is. Je hebt wel beter weer in augustus/september.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
deze en de vorige - eerdere reeks in augustus/september - lijkt mij ook beter, na de zomervakanties met BB het najaar in
Dat valt wel mee. Ik vind deze versie van BB wel wat transparanter dan b.v. BB AUS waar alles al gedraaid is en geen streams zijn en dus ook gemanipuleerd kan zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:35 schreef Giggio het volgende:
maar een BB op deze manier zit ik niet meer op te wachten
teveel regie vanuit de Febo
Allemaal plastic meuk uit Chinaquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:38 schreef Thorelf het volgende:
zooo grace heeft een voorraad sieraden! is toch ook overdreven.....
Mee eens. Deze ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:35 schreef Giggio het volgende:
maar een BB op deze manier zit ik niet meer op te wachten
teveel regie vanuit de Febo
die gedraagt zich al sinds de judgement week alsof hij met 1 voet in de finale staat, dat komt hem nu duur te staan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias zal het huis wel verlaten zaterdag, Nawelfans gaan waarschijnlijk naar Grace.
Bij Tobias is het toch een gevalletje hoogmoed komt voor de val.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel van wat hier wordt gepost
wordt zo op twitter gegooid
en diegene die dat doet
schrijft ook een column
en die komt dan ook weer op Facebook
soms worden hier ook dingen gepost die niet waar zijn(als geintje)
hoeveel TT's hebben we gehad die echt bs waren(afgelopen tijd en vorig jaar)
die vond ik leuker om te kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik vind deze versie van BB wel wat transparanter dan b.v. BB AUS waar alles al gedraaid is en geen streams zijn en dus ook gemanipuleerd kan zijn.
hij is gewoon hypocriet en alles is de schuld van een ander! want meneer is zo eerlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:50 schreef Stargazing het volgende:
wat ik ook wel grappig vind, in een eerdere uitzending zegt Tobias dat hij zich heeft laten beïnvloeden door Kristof.
Maar voordat Nawel eruitging, bleef hij herhalen dat hij zijn eigen keuzes maakte en zijn eigen koers altijd zou varen.
Is er nog meer bewijs nodig dat tobias gewoon fake as fuck is?
Geweldig ditquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Ja ik moest er ook wel om lachenquote:
Als een boer met kiespijn zekerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik moest er ook wel om lachen
Ik vermoed Leroy zelf ook
Dat was het al een tijdje die 2 groepen, na afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:05 schreef Lillfex het volgende:
Toch jammer dat er nu 2 groepen zijn en dat je de spanning voelt
Eigenlijk waren het al twee groepjes , Toby hangt al weken bij Grace , Salar , Kris en Nouch gingen ook al met elkaar omquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:05 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar nu voel je het echt wel hoor. Vind jij niet?quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje die 2 groepen, na afgelopen zaterdag.
ja en geheel aan tobi te danken!quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:05 schreef Lillfex het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, volg de streams niet zo na de bekendmaking dat Salar officieel finalist is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar nu voel je het echt wel hoor. Vind jij niet?
Ontzettend gedetailleerd nieuwsbericht ditquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Tobias is officieel AF en moet gecanceld worden: https://www.shownieuws.nl(...)bewoner-wat-een-kwal
echt overdreven nu ja pfffquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:21 schreef Verida het volgende:
Wat een stel kleuters zeg, Salar doet net zo hard mee in het domme gedoe als Nouchine
Juistquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ontzettend gedetailleerd nieuwsbericht dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |