heel veel van wat hier wordt gepostquote:
Airfryerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar eens een kippetje klaarmaken en in de airfryer gooien
Laters
Aha op die manierquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel van wat hier wordt gepost
wordt zo op twitter gegooid
en diegene die dat doet
schrijft ook een column
en die komt dan ook weer op Facebook
soms worden hier ook dingen gepost die niet waar zijn(als geintje)
hoeveel TT's hebben we gehad die echt bs waren(afgelopen tijd en vorig jaar)
Airfryerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
Of dat nieuwe boeren van de npo als RLSquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen wie is de mol als RLS
moet je wel een groot terrein hebben
Van sommige programma's kun je heel gemakkelijk een RLS maken, LLDL b.v.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
[..]
Of dat nieuwe boeren van de npo als RLS
Wie is de mol ken ik niet
ik k en nieuwe boeren nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Laters
John, Linda en Johnny de Mol!quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Airfryer
[..]
En daarna is ze in 'n wit busje afgevoerd in 'n dwangbuis?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:20 schreef ammartje het volgende:
Ik lees op Twitter dat iemand, die zich salars wife noemt, net bij het hek heeft staan roepen. Iets van i love you.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daarna is ze in 'n wit busje afgevoerd in 'n dwangbuis?
Vanmorgen zei een van de bewoners wel dat de finale volgende week wasquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Sestra666 het volgende:
en nog gaat er geen lampje branden dat de finale volgende week is
deze en de vorige - eerdere reeks in augustus/september - lijkt mij ook beter, na de zomervakanties met BB het najaar inquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, begint altijd met oud en nieuw
Teveel concurrentie dan op andere zenders. Denk dat dit de reden is waarom het aan het begin van het jaar is. Je hebt wel beter weer in augustus/september.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
deze en de vorige - eerdere reeks in augustus/september - lijkt mij ook beter, na de zomervakanties met BB het najaar in
Dat valt wel mee. Ik vind deze versie van BB wel wat transparanter dan b.v. BB AUS waar alles al gedraaid is en geen streams zijn en dus ook gemanipuleerd kan zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:35 schreef Giggio het volgende:
maar een BB op deze manier zit ik niet meer op te wachten
teveel regie vanuit de Febo
Allemaal plastic meuk uit Chinaquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:38 schreef Thorelf het volgende:
zooo grace heeft een voorraad sieraden! is toch ook overdreven.....
Mee eens. Deze ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:35 schreef Giggio het volgende:
maar een BB op deze manier zit ik niet meer op te wachten
teveel regie vanuit de Febo
die gedraagt zich al sinds de judgement week alsof hij met 1 voet in de finale staat, dat komt hem nu duur te staan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias zal het huis wel verlaten zaterdag, Nawelfans gaan waarschijnlijk naar Grace.
Bij Tobias is het toch een gevalletje hoogmoed komt voor de val.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |