Ze wisten welke porem ze in beeld moesten brengen met de bekendmaking.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga ik ook doen
ik weiger op Tobi te stemmen
met zien backstabber praatjes
kijk maar naar de poll op FB dat valt reuze meequote:Op donderdag 17 maart 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch link, veel tv kijkers hebben medelijden met Grees vanwege haar zielige verhaaltjes.
Precies dit, Grace is alleen maar ik, ik en nog een keer ikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik gun het Grace niet omdat ze gewoon BB in is gegaan terwijl haar moeder zo erg ziek is.
en dan gaan zitten mauwen dat ze met God heeft afgesproken dat er niets met haar moeder zal gebeuren zolang zij in het huis zit.
Ze had goddomme moeite moeten doen om mooie herinneringen te maken met haar moeder.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind best dat ze goed reageren en ze zijn niet aan het roddelen,geen kwaad woord enzo
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef C.A.I het volgende:
BB bepaald en niet wij dus stemmen ammehoela
trouwens ik denk zobiezo dat er dit jaar een begische bewoner gaat winnen
aangezien het vorig jaar JIll was een Nederlandse om de verhouding BE NL op peil te houden
en ze zelf graag NL BE wilden om de sponsors tevreden te stellen SBS BE en Talpa
dus nee die stemming is BS (BullSh*T
Ik vind ze beiden niks. Maar ik word echt moe van Grace haar zielige praatjes.quote:
En dan die rare praatjes van haar dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ik gun het Grace niet omdat ze gewoon BB in is gegaan terwijl haar moeder zo erg ziek is.
en dan gaan zitten mauwen dat ze met God heeft afgesproken dat er niets met haar moeder zal gebeuren zolang zij in het huis zit.
Ze had goddomme moeite moeten doen om mooie herinneringen te maken met haar moeder.
Die vrouw is niet goed snikquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die rare praatjes van haar dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelen
Dit had een man eens moeten zeggen dan was het hek van de dam geweest
FB stuurt Grace naar de finale hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk maar naar de poll op FB dat valt reuze mee
Nous stinkt erin
de rest ziet het wel
De overgebleven 2 in de finale uitzending zullen vermoedelijk Salar en Nouchine zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niks. Maar ik word echt moe van Grace haar zielige praatjes.
Dus op Tobias gestemd. Die gaat het toch niet redden.
Hey Mazikeen, heb je goed gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden niks. Maar ik word echt moe van Grace haar zielige praatjes.
Dus op Tobias gestemd. Die gaat het toch niet redden.
Maar goed ik word ook moe van Tobias
Ik denk Kristof en Salarquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
De overgebleven 2 in de finale uitzending zullen vermoedelijk Salar en Nouchine zijn.
Dat weten we al langer, ze is al langer gek bezigquote:
Ik val nog net niet van mijn stoel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mazikeen, heb je goed gedaan![]()
Heb je mee gekregen dat Grace gisteren aan Nouchine vroeg of ze haar puni wilde voelen omdat dit branden van de sambal
EN dat ze haar zoon met haar borsten en tepels laat spelen
Kristof ligt niet bij de tv kijkersquote:
Heb je dat niet mee gekregen, ik ook niet live maar er stond een link hier naar een of ander media waar het stond en @rinardo had het live gehoord.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik val nog net niet van mijn stoel.
GRACE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat niet mee gekregen, ik ook niet live maar er stond een link hier naar een of ander media waar het stond en @:rinardo had het live gehoord.
Ingrijpen? Neeeee dat hebben ze nooit gedaan en zullen het nu ook niet doen, nooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kristof ligt niet bij de tv kijkers
Dus die zal alleen blijven als BB ingrijpt
Ik was er gisteren ook niet veel, was vanmorgen dat ik het hier lasquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Heb gisteren te weinig tijd gehad om hier te zijn.
nee ik bedoel de poll waar Salar ook bij staatquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
FB stuurt Grace naar de finale hoor.
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
Even een gek vraagje.
De handzame spiegels die ze hebben zijn toch allemaal rechthoekig?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:05 schreef spapaars het volgende:
Even een gek vraagje.
De handzame spiegels die ze hebben zijn toch allemaal rechthoekig?
OK, dat dacht ik ook, dan is dit fakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:11:49 ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK, dat dacht ik ook, dan is dit fakeDouchekop volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:12:07 ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK, dat dacht ik ook, dan is dit fakedas de douche kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2022 14:12:22 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Geloof het of niet..Een Amerikaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
waar heb je die vandaan??
en wie zit er zo obsessief beeldjes na te kijken dat ze precies dit er uit pikken
Jammer dit, het blijft one happy familyquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:13 schreef Verida het volgende:
streams maar weer uit, het is allemaal weer kumbaya,
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof het of niet..Een Amerikaan.
die hand breken omdat hij ergens tegenaan mept zie ik nog wel gebeuren, maar meppen aan kristoff uitdelen, dat gaat toob niet lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jammer dit, het blijft one happy family
Was wel mooi geweest als toobje was ontploft.
Even paar meppen aan kristof verkopen of ze hand breken omdat hij in zijn boosheid ergens tegen aan mept.
Als dat zo is dan zijn de 4 finalisten bekend!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:18 schreef Verida het volgende:
[..]
die hand breken omdat hij ergens tegenaan mept zie ik nog wel gebeuren, maar meppen aan kristoff uitdelen, dat gaat toob niet lukken
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:19 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zijn de 4 finalisten bekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |