Omdat er 4 rondjes op de tv stonden, en ze even dachten dat er direct iemand naar huis moest.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben net op tijd maar net te laat. Zet de stream aan en hoor Kristof wat the fuck zeggen een paar keer
om te blijven of weg te gaanquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Sestra666 het volgende:
oh we kunnen stemmen op grace of tobias
heb op tobi gestemd
Stream 2 Kristofquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Ireth het volgende:
Ik had alleen stream 1, was het scherm op 2 te zien??
Nee noes zei gister in de dagboekkamer dat zij zou kiezen aan wie ze het meeste heeft gehad in het huis en dat is Salar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft dat goed doorgedramd bij Noush erg de heerser geweest vermoed ik
welnee. Het was nouch zelf die twijfelde en hij heeft haar echt niet opgedrongen wat ze moest kiezenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft dat goed doorgedramd bij Noush erg de heerser geweest vermoed ik
Heb ook op tobias gestemd.quote:
Dat weten ze toch al lang? Het stond ook op de posters die de vader van Kristof ophing in het filmpje dat ze hebben gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Sestra666 het volgende:
en nog gaat er geen lampje branden dat de finale volgende week is
Ik snap 'm ook nog steeds nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:36 schreef Sestra666 het volgende:
en nog gaat er geen lampje branden dat de finale volgende week is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |