quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel van wat hier wordt gepost
wordt zo op twitter gegooid
en diegene die dat doet
schrijft ook een column
en die komt dan ook weer op Facebook
soms worden hier ook dingen gepost die niet waar zijn(als geintje)
hoeveel TT's hebben we gehad die echt bs waren(afgelopen tijd en vorig jaar)
die vond ik leuker om te kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik vind deze versie van BB wel wat transparanter dan b.v. BB AUS waar alles al gedraaid is en geen streams zijn en dus ook gemanipuleerd kan zijn.
hij is gewoon hypocriet en alles is de schuld van een ander! want meneer is zo eerlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:50 schreef Stargazing het volgende:
wat ik ook wel grappig vind, in een eerdere uitzending zegt Tobias dat hij zich heeft laten beïnvloeden door Kristof.
Maar voordat Nawel eruitging, bleef hij herhalen dat hij zijn eigen keuzes maakte en zijn eigen koers altijd zou varen.
Is er nog meer bewijs nodig dat tobias gewoon fake as fuck is?
Geweldig ditquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Geen idee waar het oorspronkelijk stond,maar zie zojuist deze op Twitter langskomen[ afbeelding ]
Ja ik moest er ook wel om lachenquote:
Als een boer met kiespijn zekerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik moest er ook wel om lachen
Ik vermoed Leroy zelf ook
Dat was het al een tijdje die 2 groepen, na afgelopen zaterdag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:05 schreef Lillfex het volgende:
Toch jammer dat er nu 2 groepen zijn en dat je de spanning voelt
Eigenlijk waren het al twee groepjes , Toby hangt al weken bij Grace , Salar , Kris en Nouch gingen ook al met elkaar omquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:05 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar nu voel je het echt wel hoor. Vind jij niet?quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje die 2 groepen, na afgelopen zaterdag.
ja en geheel aan tobi te danken!quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:05 schreef Lillfex het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, volg de streams niet zo na de bekendmaking dat Salar officieel finalist is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar nu voel je het echt wel hoor. Vind jij niet?
Ontzettend gedetailleerd nieuwsbericht ditquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Tobias is officieel AF en moet gecanceld worden: https://www.shownieuws.nl(...)bewoner-wat-een-kwal
echt overdreven nu ja pfffquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:21 schreef Verida het volgende:
Wat een stel kleuters zeg, Salar doet net zo hard mee in het domme gedoe als Nouchine
Juistquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ontzettend gedetailleerd nieuwsbericht dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |