PRESENT!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:02 schreef Coco het volgende:
We missen alleen nog @:chevycaprice om het officieel startschot te geven.
Die heeft VEEL te veel gezopenquote:
Laptop die hangt aan 2 ultra wides.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zeg er even bij hoe je kijkt.
Op iPad ziet het er wel redelijk uit.
Wat dan? Bij mij smooth (op ipad).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:03 schreef Perox het volgende:
F1TV is meteen crap deluxe - alles was prima tijdens de testdagen!![]()
Dat is omdat de tv’s steeds groter wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Tering, deze graphic is echt veel te groot
Wat dan, op pc hier goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:03 schreef Perox het volgende:
F1TV is meteen crap deluxe - alles was prima tijdens de testdagen!![]()
Nee, ik hoor nu een onboard terwijl we naar een Mclaren zitten te kijken...quote:
J Bleekemolenquote:
Haha, net gezegd en nu buffering.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat dan? Bij mij smooth (op ipad).
Dit is inderdaad nogal overdreven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:05 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom zijn die graphics zo groot? Kijken er meer bejaarden dit jaar?
Dat is de vuilniswagen bij je in de straat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:04 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het geluid van een andere auto bij het beeld
Ja, geen idee. gewoon kut.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom laten het iemands auto geluid horen?
Mmmhh misschien gewoon wat hikkerig in het begin nu weer ok, gelukkig. Zal misschien toch aan mijn kant hebben gezeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat dan? Bij mij smooth (op ipad).
Stukje Mad Max film.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:05 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Die auto van Leklerk zie er niet uit
Klinkt toch lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom laten het iemands auto geluid horen?
Ik vond Winkelman altijd goed. F1TV heeft geen NL commentaar meer, zo te zien. Vorig jaar wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
Sync met beeld en audio loopt lekker inderdaad![]()
Wie mist Winkelman overigens al?
6 minuten seizoen..quote:
quote:
Komt weer in juni.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vond Winkelman altijd goed. F1TV heeft geen NL commentaar meer, zo te zien. Vorig jaar wel.
Zou vreemd zijn als dat wel zo was gezien de nieuwe regels, ten opzichte van de compleet uitgekristalliseerde auto's van de afgelopen 2 misschien wel 3 jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Vind de auto's er nog niet heel...betrouwbaar of stabiel ofzo uitzien moet ik zeggen.
Jammer dat F1tv geen Nederlands commentaar heeft dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Zorro het volgende:
Mensen die "code rood" zeggen moeten verplicht worden naar Olav te luisteren
En dan zeggen ze dat Mercedes zonder sidepods rijdt.quote:
Hear hearquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Zorro het volgende:
Mooi, toch? Hoe 'slechter' de auto's, hoe groter de invloed van de coureurs.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Vind de auto's er nog niet heel...betrouwbaar of stabiel ofzo uitzien moet ik zeggen.
Ook alleen al de opmerking: "code rood", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Zorro het volgende:
Mis het NL commentaar niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat F1tv geen Nederlands commentaar heeft dan.
Staat een monteur achter in de Alpine-garage met drie boutjes in zijn hand. "Kut...."quote:
Waardige opvolgers van Molquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ze maken al fouten
"Daar komt Zhou binnen!" -> Dat was Bottas
"Ricciardo zet de snelste tijd neer!" -> Dat was Norris
Dit belooft wat
Toen ze het zeiden van Ricciardo stond ie nog net een seconde op 1quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ze maken al fouten
"Daar komt Zhou binnen!" -> Dat was Bottas
"Ricciardo zet de snelste tijd neer!" -> Dat was Norris
Dit belooft wat
Met twee losse schroeven in zijn handenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Staat een monteur achter in de Alpine-garage. "Kut...."
Nee, ik ook niet. Luisterde toch meestal maar half of minder naar het commentaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:11 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Mis het NL commentaar niet hoor
Klok loopt gewoon doorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:14 schreef James-Hetfield het volgende:
Heeft Bottas mazzel met de rode vlag.
Minder tijd kwijt met de reparatie van zijn auto.
Is gewoon troep!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Extra koelingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zullen ze blij mee zijn bij Alpine die closeups van de binnenkant.
Idd, nu zie ik hetquote:
ja is zoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:16 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Is dat zo? Zie geen klok in beeld namelijk.
Vanaf juni weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vond Winkelman altijd goed. F1TV heeft geen NL commentaar meer, zo te zien. Vorig jaar wel.
Linksboven nu.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:16 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Is dat zo? Zie geen klok in beeld namelijk.
quote:
Later toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:13 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Met twee losse schroeven in zijn handen
Hij zei het ook al bij aanvang van de training.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Allard is al de hele sessie niet lekker bij stem hoor![]()
Niet nu inerns pas
In welk opzicht?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij zei het ook al bij aanvang van de training.
Stuk Alpine eraf.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat is er in de eerste 10 minuten gebeurd (Die heb ik even gemist)?
Stuk debris van de Alpine van Ocon, toen rode vlagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Comic Sainz?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weinig. Deel vh bodywork vd Alpine van Ocon kwam los. Dus moest er e.e.a. opgeruimd worden. Dus rode vlag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Allard is z'n stem meer en meer aan het verliezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn de nieuwe Haas, daar viel ook om de haverklap onderdelen afquote:
Ah goede vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |