Jammer dat F1tv geen Nederlands commentaar heeft dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Zorro het volgende:
Mensen die "code rood" zeggen moeten verplicht worden naar Olav te luisteren
En dan zeggen ze dat Mercedes zonder sidepods rijdt.quote:
Hear hearquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Zorro het volgende:
Mooi, toch? Hoe 'slechter' de auto's, hoe groter de invloed van de coureurs.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Vind de auto's er nog niet heel...betrouwbaar of stabiel ofzo uitzien moet ik zeggen.
Ook alleen al de opmerking: "code rood", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:09 schreef Zorro het volgende:
Mis het NL commentaar niet hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat F1tv geen Nederlands commentaar heeft dan.
Staat een monteur achter in de Alpine-garage met drie boutjes in zijn hand. "Kut...."quote:
Waardige opvolgers van Molquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ze maken al fouten
"Daar komt Zhou binnen!" -> Dat was Bottas
"Ricciardo zet de snelste tijd neer!" -> Dat was Norris
Dit belooft wat
Toen ze het zeiden van Ricciardo stond ie nog net een seconde op 1quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ze maken al fouten
"Daar komt Zhou binnen!" -> Dat was Bottas
"Ricciardo zet de snelste tijd neer!" -> Dat was Norris
Dit belooft wat
Met twee losse schroeven in zijn handenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Staat een monteur achter in de Alpine-garage. "Kut...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |