Waar dan? Ik heb het zoekwoord 'Belarus' en een filter op alleen geverifieerde accounts en het enige wat langs komt is dat Canada het luchtruim voor Belarus heeft gesloten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
Op Twitter vooral nog en daar gaan nu ook geruchten over een coup. Mensen een groot deel van het legen willen deze oorlog met Oekrane niet schijnt. Even afwachten tot er officile berichten komen denk ik.
Etto lijkt meer op Poetin dan hem zelf lief is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tering wat ben jij hardleers. Alleen emotie en nul ratio. Gevaarlijk is dat. En ontzettend dom en naef. Mja, met jou is ook geen discussie te voeren.
Als ik jou sla krijg ik dan ook een klap terug?
Zou heel mooi zijn, Wit-Rusland echt democratisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
Op Twitter vooral nog en daar gaan nu ook geruchten over een coup. Mensen en een groot deel van het leger willen deze oorlog met Oekrane niet schijnt. Even afwachten tot er officile berichten komen denk ik.
Zou geniaal zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
Op Twitter vooral nog en daar gaan nu ook geruchten over een coup. Mensen en een groot deel van het leger willen deze oorlog met Oekrane niet schijnt. Even afwachten tot er officile berichten komen denk ik.
Nul ratio en emotie... aldus de user die al reeksen vol vooral heel bang is dat er iets escaleert. Vooral pappen en nathouden die enge Putin... want anders zou het wel eens mis kunnen gaan!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tering wat ben jij hardleers. Alleen emotie en nul ratio. Gevaarlijk is dat. En ontzettend dom en naef. Mja, met jou is ook geen discussie te voeren.
Als ik jou sla krijg ik dan ook een klap terug?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto lijkt meer op Poetin dan hem zelf lief is.
Loekje is ook democratisch gekozenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn, Wit-Rusland echt democratisch.
Hopelijk wordt haar echte vlag ook snel weer gehesen in Minsk:
[ afbeelding ]
Ik geloof er weinig van. Maar het zou wel een perfect storm zijn als de protesten daar weer aanzwengelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
"democratisch"quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loekje is ook democratisch gekozen
Ik zal wel de enige zijn hier die het niet eens heel slecht gezegd vind van Putin, uiteindelijk had je tijdens het presidentschap van Bush jr. ook dat "if you're not with us you're against us " geneuzel, en iedereen met ook maar een klein beetje kritiek was niet patriottisch genoeg blablabla...Maar goed, dat was een Westerse president dus dan is dat taalgebruik wel ok, dus laten we Putin maar gaan vergelijken met Stalin jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:33 schreef Breekfast het volgende:
Hier de meer uitgebreide video met ondertiteling:
[ twitter ]
JA MAAR AMERIKAquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn hier die het niet eens heel slecht gezegd vind van Putin, uiteindelijk had je tijdens het presidentschap van Bush jr. ook dat "if you're not with us you're against us " geneuzel, en iedereen met ook maar een klein beetje kritiek was niet patriottisch genoeg blablabla...Maar goed, dat was een Westerse president dus dan is dat taalgebruik wel ok, dus laten we Putin maar gaan vergelijken met Stalin ja
quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende keer zal het vast beter gaan
Dat wordt nog lachen, zullen heel wat 'shithole countries' als cadeau aan Putin gegeven worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump2024 sluit ik ook niet uit.
Tenzij Biden nu dus volle bak gaat met het supporten van de oorlog 'tegen' Rusland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat wordt nog lachen, zullen heel wat 'shithole countries' als cadeau aan Putin gegeven worden.
Yeah, but no.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand zal een aanslag moeten plegen, of een of andere geheime dienst moet een kunststukje kunnen herhalen als bij bin laden of saddam hoesseinquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat we allemaal hopen dat deze oorlogszuchtige idioot stopt met zijn krankzinnige gedrag. Maar ja..hoe? Niemand zit toch op een wereldoorlog te wachten? Wat denkt deze gek hiermee te bewerkstelligen? Zijn burgers zijn straks ook de slachtoffers van zijn gedrag. Onschuldige mensen. Hij moet gestopt worden,maar hoe?
Wie zijn de eerste vier "columns"?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:31 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
De oligarchen in Rusland moeten gaan oppassen.
Kolderieke kruistochten tegen alles wat Westers is ?quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yeah, but no.
Simpel feit: vergeleken met alle overige contreien op deze aardbol is het qua welvaart, gelijke rechten, individuele vrijheid, veiligheid, sociale zekerheid en democratie het Westen nog altijd het Beste.
Kunnen de aartsconservatieve wappies hand in hand met de blauwharige "alles-is-racisme"-roepende SJW'ers hun kolderieke kruistocht tegen alles wat Westers is wel voortzetten, de statistieken liegen niet.
En daarom is het ook waard het Westen te beschermen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:12 schreef Perox het volgende:
Als dit echt is, is er misschien toch wat loos.
[ twitter ]
Maar wat? Dat is de vraag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:12 schreef Perox het volgende:
Als dit echt is, is er misschien toch wat loos.
[ twitter ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vijfde_colonnequote:Op donderdag 17 maart 2022 00:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wie zijn de eerste vier "columns"?
Geen idee, maar een beetje mazzel zorgt dat 'wat' ervoor dat het voor de Russen een stuk lastiger wordt om vanuit Belarus materieel en poppetjes Oekrane in te sturen.quote:
Een democratisch land en 'democratische verkiezingen' zijn niet altijd een en hetzelfde. Je kunt het laatste als naamgever behouden en de rest van binnenuit compleet slopen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loekje is ook democratisch gekozen
Bedankt voor het delen. Hier is je roebel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.dewereldmorge(...)d-is-niet-je-vriend/
Ah, wordt die ene neonazi zetel in Oekrane (van de 450) weer opgeblazen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen. Hier is je roebel.
Onze eigen bruinhemd Baudet zal wel buiten schot van zijn artikeltjes blijven mocht de hel hier ooit uitbreken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, wordt die ene neonazi zetel in Oekrane (van de 450) weer opgeblazen?
Lokaal stelt het in ieder geval al bar weinig meer voor. Dat geeft hoop.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onze eigen bruinhemd Baudet zal wel buiten schot van zijn artikeltjes blijven mocht de hel hier ooit uitbreken.
Op 0:36 zie je dus precies wat de huidige agenda voor Oekraine is en dat Joe Biden daar op inspeelt met wat hij vandaag weer heeft gedaan. Dat scenario komt overeen met wat ik hiervoor schetste.quote:
Ah, wordt Oekrane weer verheerlijkt en opgehemeld als nooit tevorenquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, wordt die ene neonazi zetel in Oekrane (van de 450) weer opgeblazen?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto lijkt meer op Poetin dan hem zelf lief is.
Nee. Ik wacht wat dat betreft nog op een quote waaruit blijkt dat Oekrane als paradijsje op aarde is voorgesteld.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah, wordt Oekrane weer verheerlijkt en opgehemeld als nooit tevorende niet-blanke en niet heteroseksuele medemensen worden daar een stuk minder getolereerd/geaccepteerd dan hier in het Westen. Procentueel gezien lopen er iig heel wat meer neo-nazi's rond dan hier in Nederland. Daar hoef je niet pro-Putin voor te zijn om dat toe te geven.
Dan moet het vast heel eenvoudig zijn om dit even te illustreren middels een aantal voorbeeldenquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah, wordt Oekrane weer verheerlijkt en opgehemeld als nooit tevoren
Hey, is poetin al failliet met zijn economie van oost-friesland?quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, maar een beetje mazzel zorgt dat 'wat' ervoor dat het voor de Russen een stuk lastiger wordt om vanuit Belarus materieel en poppetjes Oekrane in te sturen.
't Scheelt niet veel h. Niet voor niets zit vladiminder nu bij China te bedelen om rantsoenen voor zijn soldaten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hey, is poetin al failliet met zijn economie van oost-friesland?
Je kunt niet de steen van de hele wereld op je rug nemen maatje.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht wat dat betreft nog op een quote waaruit blijkt dat Oekrane als paradijsje op aarde is voorgesteld.
En de manier om achterstelling van minderheden daar vooral te prolongeren is door Oost-Europa opnieuw voor 50 jaar te offeren aan een dictatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |