Waar dan? Ik heb het zoekwoord 'Belarus' en een filter op alleen geverifieerde accounts en het enige wat langs komt is dat Canada het luchtruim voor Belarus heeft gesloten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
Op Twitter vooral nog en daar gaan nu ook geruchten over een coup. Mensen een groot deel van het legen willen deze oorlog met Oekraïne niet schijnt. Even afwachten tot er officiële berichten komen denk ik.
Etto lijkt meer op Poetin dan hem zelf lief is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tering wat ben jij hardleers. Alleen emotie en nul ratio. Gevaarlijk is dat. En ontzettend dom en naïef. Mja, met jou is ook geen discussie te voeren.
Als ik jou sla krijg ik dan ook een klap terug?
Zou heel mooi zijn, Wit-Rusland echt democratisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
Op Twitter vooral nog en daar gaan nu ook geruchten over een coup. Mensen en een groot deel van het leger willen deze oorlog met Oekraïne niet schijnt. Even afwachten tot er officiële berichten komen denk ik.
Zou geniaal zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
Op Twitter vooral nog en daar gaan nu ook geruchten over een coup. Mensen en een groot deel van het leger willen deze oorlog met Oekraïne niet schijnt. Even afwachten tot er officiële berichten komen denk ik.
Nul ratio en emotie... aldus de user die al reeksen vol vooral heel bang is dat er iets escaleert. Vooral pappen en nathouden die enge Putin... want anders zou het wel eens mis kunnen gaan!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tering wat ben jij hardleers. Alleen emotie en nul ratio. Gevaarlijk is dat. En ontzettend dom en naïef. Mja, met jou is ook geen discussie te voeren.
Als ik jou sla krijg ik dan ook een klap terug?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto lijkt meer op Poetin dan hem zelf lief is.
Loekje is ook democratisch gekozenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn, Wit-Rusland echt democratisch.
Hopelijk wordt haar echte vlag ook snel weer gehesen in Minsk:
[ afbeelding ]
Ik geloof er weinig van. Maar het zou wel een perfect storm zijn als de protesten daar weer aanzwengelenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef senesta het volgende:
"democratisch"quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loekje is ook democratisch gekozen
Ik zal wel de enige zijn hier die het niet eens heel slecht gezegd vind van Putin, uiteindelijk had je tijdens het presidentschap van Bush jr. ook dat "if you're not with us you're against us " geneuzel, en iedereen met ook maar een klein beetje kritiek was niet patriottisch genoeg blablabla...Maar goed, dat was een Westerse president dus dan is dat taalgebruik wel ok, dus laten we Putin maar gaan vergelijken met Stalin jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:33 schreef Breekfast het volgende:
Hier de meer uitgebreide video met ondertiteling:
[ twitter ]
JA MAAR AMERIKAquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn hier die het niet eens heel slecht gezegd vind van Putin, uiteindelijk had je tijdens het presidentschap van Bush jr. ook dat "if you're not with us you're against us " geneuzel, en iedereen met ook maar een klein beetje kritiek was niet patriottisch genoeg blablabla...Maar goed, dat was een Westerse president dus dan is dat taalgebruik wel ok, dus laten we Putin maar gaan vergelijken met Stalin ja
quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende keer zal het vast beter gaan
Dat wordt nog lachen, zullen heel wat 'shithole countries' als cadeau aan Putin gegeven worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump2024 sluit ik ook niet uit.
Tenzij Biden nu dus volle bak gaat met het supporten van de oorlog 'tegen' Rusland.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat wordt nog lachen, zullen heel wat 'shithole countries' als cadeau aan Putin gegeven worden.
Yeah, but no.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |