Ik waardeer je posts enorm!! Je komt echt met veel en goede info vaak als eerst zoals ik zie met fijne toelichting!!!! Leest prettig !!!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar dit zou een raar bericht zijn voor iemand uit de overheid daar...
En Marco Borsato is kjoet en schattig hoe hij over de tietjes van meisjes wrijft. Hij is een heel erg intense man daarom doet hij datquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Ik wil geen kronaspuitjes en daarom vind ik iedereen stom behalve Poet-Poet, die is liev!"
Ik heb het vermoeden dat rusland het doet waarom, omdat dit hun stijl is. Dus Polen gaat de schuldigen dus?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Polen Belarus heeft gebombardeerd. ik lees steeds meer over explosies in Wit - Rusland..
En het grappige is, Boris Johnson heeft zijn positie als niet-EU land gebruikt om op een vroeg moment flink wat wapens naar Oekraïne te sturen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nigel Farage mag ook bij Vlad the impaler op schoot voor de sloopkogel die hij namens hem door de eigen economie durfde te gooien.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Polen Belarus heeft gebombardeerd. ik lees steeds meer over explosies in Wit - Rusland..
Tegenrespons?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik Rusland was zou ik met de geheime dienst maar even zo goed mogelijk uitzoeken hoe die buitenlandse wapens, dat nieuwe pakket van de VS, binnenkomen en die aan stront schieten. Wat voor tegenrespons moet je anders geven? Het lijkt me gevaarlijk dichtbij een direct conflict te komen. Ik begin weer heel pessimistisch te worden.
dit is nws, dus graag een linkjequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polen, waarom zouden zij dat doen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, alleen maar een fellere tegenrespons. Actie, reactie. Ze moeten allebei de-escaleren. Volg de podcast van Rob de Wijk eens, hij weet goed hoe zo'n proces te werk moet gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tegenrespons?
Terugtrekken uit een soeverein land, bijvoorbeeld.
Ik hoef geen podcast te volgen om te snappen dat de agressor de agressor is en niet moet janken wanneer het een slag op de neus krijgt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, alleen maar een fellere tegenrespons. Actie, reactie. Ze moeten allebei de-escaleren. Volg de podcast van Rob de Wijk eens, hij weet goed hoe zo'n proces te werk moet gaan.
Dus waar lees je dat ? staat het bv op Feestboek ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Zat de wereld maar zo simpel in elkaar hè.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoef geen podcast te volgen om te snappen dat de agressor de agressor is en niet moet janken wanneer het een slag op de neus krijgt.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat de wereld maar zo simpel in elkaar hè.
Tering wat ben jij hardleers. Alleen emotie en nul ratio. Gevaarlijk is dat. En ontzettend dom en naïef. Mja, met jou is ook geen discussie te voeren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoef geen podcast te volgen om te snappen dat de agressor de agressor is en niet moet janken wanneer het een slag op de neus krijgt.
Oliver is een landverrader, je moet dit soort shit niet bekijken door de brillen van beschadigde mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Informatieve docu over Oekraïne de afgelopen jaren:
https://odysee.com/@:DisclosureLibrary:2/UkraineOnFire:c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |