We hebben kleine helden.quote:
En grote lafaards.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekraïne zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.
"Ik wil geen kronaspuitjes en daarom vind ik iedereen stom behalve Poet-Poet, die is liev!"quote:
nu vallen de doden tenminste ook aan Russische zijdequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekraïne zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.
Zou me niks verbazen van dat soort types.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
IP adres getraced
[ [url=https://cdn.katiecouric.com/I0U-318.3jGg~29547/w:1500/h:926/q:75/https://katiecouric.com/w(...)caled.jpg]afbeelding[/url] ]
Ach, als Vlad het huis binnen probeert te vallen komt ie toch niet verder dan het tuinpad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
IP adres getraced
[ [url=https://cdn.katiecouric.com/I0U-318.3jGg~29547/w:1500/h:926/q:75/https://katiecouric.com/w(...)caled.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:WHO stelt beoordeling Sputnik-vaccin uit om oorlog
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) stelt de beoordeling van het Russische Sputnik V-vaccin tegen het coronavirus uit vanwege de oorlog. Inspecties die in Rusland zouden worden gedaan in het kader van de voorlopige goedkeuring van het vaccin, zijn uitgesteld. Dat zegt een woordvoerder van de WHO, meldt The New York Times.
Op 7 maart zou in Rusland onderzoek worden gedaan, maar door praktische omstandigheden kon dat niet doorgaan. Zo zijn creditcardbetalingen met kaarten van Mastercard en Visa in het land geblokkeerd en vanuit het Westen vliegen is nauwelijks nog mogelijk.
De WHO zou ter plaatse bekijken of het mogelijk was het Russische vaccin voorwaardelijk op de markt toe te laten. Onduidelijk is wanneer de beoordeling wel kan plaatsvinden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)geweld-direct-staken
Dat staat hij 2 weken voor de deur eerst in de file.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, als Vlad het huis binnen probeert te vallen komt ie toch niet verder dan het tuinpad.
Je maintiendraiquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, als Vlad het huis binnen probeert te vallen komt ie toch niet verder dan het tuinpad.
Jazeker… we komen uit een carnavals Corona golf kwam ik vandaag achter.quote:
Damnquote:
Hmm.. kan niet echt lachen om die beelden... waarschijnlijk gewoon voetvolk dat door die Kremlinse Gremlin de dood is ingejaagd.quote:
Op het eind van rechts?quote:
Je zou het eigenlijk slow motion af moeten draaien om het beter te kunnen zien, maar dat lukt op twitter denk ik niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eind van rechts?
Heb het een paar keer terug gekeken, maar heb geen idee wat dat is, het komt in ieder geval niet uit de beschoten tank…
In de comments staat iets mogelijk uit een power line gevallen na ejectiequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eind van rechts?
Heb het een paar keer terug gekeken, maar heb geen idee wat dat is, het komt in ieder geval niet uit de beschoten tank…
Nee, maar op rechts ontploft iets en daarna komt het binnen vliegen. Lijkt toch wel een beetje op een soort gedeeltelijk lijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eind van rechts?
Halverwege zie ik nu ook iets uit/vanaf die tank de lucht in vliegen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk slow motion af moeten draaien om het beter te kunnen zien, maar dat lukt op twitter denk ik niet.
En de Amerikaans publieke opinie hoeft zich geen zorgen te maken over dode Amerikanen. Dat is normaal gezien het grote probleem, zodra er doden ingevlogen worden gaat de bevolking mopperen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit dus. Amerika heeft gewoon een vrijwilliger gevonden die op zijn eigen grondgebied de aardsvijand van Amerika wil inmaken. Geen wonder dat ze klauwen met geld uit willen trekken.
En ondertussen zeggen dat ze als NATO niet betrokken willen rakenen dat het alleen maar om de vrede gaat
Ik heb het wel. Beetje empathie heb ik nog wel voor soldaten die hier uiteindelijk ook niet voor gekozen hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Halverwege zie ik nu ook iets uit/vanaf die tank de lucht in vliegen.
Bizar, maar ik kan er geen medelijden mee hebben…
Er komt nog iets anders bij. Stel dat Putin kernwapens in gaat zetten, dan heeft ook daar Amerika weinig last van, want die komen hooguit hier op de stoep.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En de Amerikaans publieke opinie hoeft zich geen zorgen te maken over dode Amerikanen. Dat is normaal gezien het grote probleem, zodra er doden ingevlogen worden gaat de bevolking mopperen.
Dit is inderdaad een ideale proxyoorlog voor de VS.
Het laat ook duidelijk de gebreken van de Russische strijdkrachten zien. Hoewel Oekraïne ook gewoon een sterk leger heeft gemengd met vooraf onderschatte (denk ik) nationalistische gevoelens.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt nog iets anders bij. Stel dat Putin kernwapens in gaat zetten, dan heeft ook daar Amerika weinig last van, want die komen hooguit hier op de stoep.
Als ik Amerika was zou ik nu ook vol inzetten. Alles voor de vredezoals Vladimir Biden zegt.
Ja, ik weet niet hoe jij het ziet, maar Biden voert oorlog tegen Rusland nu.quote:
Biden reageert OP een oorlog gestart DOOR Putin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe jij het ziet, maar Biden voert oorlog tegen Rusland nu.
De wereld is rond hè, hij kan ze ook de andere kant opsturen, uit voorzorg of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt nog iets anders bij. Stel dat Putin kernwapens in gaat zetten, dan heeft ook daar Amerika weinig last van, want die komen hooguit hier op de stoep.
Als ik Amerika was zou ik nu ook vol inzetten. Alles voor de vredezoals Vladimir Biden zegt.
Op zich wel. Maar in dit soort situaties heb je toch altijd dubbele agenda's en meerdere belangen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Biden reageert OP een oorlog gestart DOOR Putin.
Vraag me af in hoeverre de VS Rusland nog ziet als aartsvijand, zeker sinds 2001.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar in dit soort situaties heb je toch altijd dubbele agenda's en meerdere belangen.
A la never waste a good crisis. Hoe gunstig is het voor Amerika dat zijn aardvijand hier door een loopjongen een kopje kleiner wordt gemaakt.
Biden zegt dat hij niet betrokken is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De wereld is rond hè, hij kan ze ook de andere kant opsturen, uit voorzorg of zo.
Dienstplicht of beroeps maakt voor mij geen verschil.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb het wel. Beetje empathie heb ik nog wel voor soldaten die hier uiteindelijk ook niet voor gekozen hebben.
Nou ja, anyway het zijn niet echt vriendenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre de VS Rusland nog ziet als aartsvijand, zeker sinds 2001.
Waarom zouden we.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Europa kan ook samen met de Russen en Oekraïners de VS aanvallen. Lets do it. One europe![]()
Komt uit tweede tank op steenworp afstand. Tweede tank kan je kort zien op t einde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar op rechts ontploft iets en daarna komt het binnen vliegen. Lijkt toch wel een beetje op een soort gedeeltelijk lijk
Misschien ook niet.
Bij Putin heb ik het idee dat iedereen denkt dat hij in zeer korte periode van een stabiele competente leider naar Hitleresk is gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die man is echt geestesziek en zit fullblown in de projectie.
Zelensky zei ook al: als hij je ergens van beschuldigt dan hoor je gewoon wat hij zelf doet.
Klopt. Het zou veel prettiger zijn als we Rusland toevoegen aan Oekraine en dat Zelensky daar de scepter gaat zwaaien met Ursula van der Leyden als coach. En dan krijgt Putin een functie elders. Ben je van een hoop gezeik afquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Europa kan ook samen met de Russen en Oekraïners de VS aanvallen. Lets do it. One europe![]()
Je omschrijft hier wel een beetje de klassieke verdeel en heers tactiek. Zeggen dat andere partijen ook van profiteren dus eigenlijk zijn ze allemaal een beetje fout en hebben ze allemaal dingen gedaan in het verleden die niet zo netjes waren dus valt de invasie van Rusland nog wel mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar in dit soort situaties heb je toch altijd dubbele agenda's en meerdere belangen.
A la never waste a good crisis. Hoe gunstig is het voor Amerika dat zijn aardvijand hier door een loopjongen een kopje kleiner wordt gemaakt.
One step at a time.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zouden we.
Richt die pijlen liever gezamenlijk op de fundamentalistische islam.
Bingoooo...quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je omschrijft hier wel een beetje de klassieke verdeel en heers tactiek. Zeggen dat andere partijen ook van profiteren dus eigenlijk zijn ze allemaal een beetje fout en hebben ze allemaal dingen gedaan in het verleden die niet zo netjes waren dus valt de invasie van Rusland nog wel mee.
Dat doen we daarna gelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zouden we.
Richt die pijlen liever gezamenlijk op de fundamentalistische islam.
Wat zou precies de 'Europese' casus belli moeten zijn om de VS aan te vallen... uberhaupt? Klinkt allemaal nogal putinesquequote:
Heb je ooit Jerry Springer gekeken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zou precies de 'Europese' casus belli moeten zijn om de VS aan te vallen... uberhaupt?
Functie elders haha. Na deze huidige falende speciale missie in Oekraïne zou het wel eens vlug over kunnen zijn met Putin. Hij is ook al 70, dus hooguit nog een jaar of 10 lijkt me.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Het zou veel prettiger zijn als we Rusland toevoegen aan Oekraine en dat Zelensky daar de scepter gaat zwaaien met Ursula van der Leyden als coach. En dan krijgt Putin een functie elders. Ben je van een hoop gezeik af![]()
Nee. Ik zeg niet dat die invasie ok is. Alles behalve dat. En ik heb het ook niet aan zien komen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je omschrijft hier wel een beetje de klassieke verdeel en heers tactiek. Zeggen dat andere partijen ook van profiteren dus eigenlijk zijn ze allemaal een beetje fout en hebben ze allemaal dingen gedaan in het verleden die niet zo netjes waren dus valt de invasie van Rusland nog wel mee.
Jij nam zoveel mogelijk pleepapier mee?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg niet dat die invasie ok is. Alles behalve dat. En ik heb het ook niet aan zien komen.
Maar nu het een feit is, kun je en moet je keuzes maken. En die doe je dan het beste in je eigen voordeel. Zo werkt dat immers. En voor Amerika heb ik toegelicht hoe ik dat zie en ik geef ze geen ongelijk.
Net zo min dat ik Zelensky geen ongelijk geef dat hij blijft roepen dat hij het voor Europa opneemt en dat iedereen hem moet komen helpen met zijn no-fly zone. Dat is zijn agenda weer.
Iedereen gaat voor zijn eigen belang. Deden we tijdens corona ook. Allemaal zoveel mogelijk pleepapier mee en dat was niet voor je buren bedoeld.
Ik had volgens mij twee pakken idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jij nam zoveel mogelijk pleepapier mee?
Onzin natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zou precies de 'Europese' casus belli moeten zijn om de VS aan te vallen... uberhaupt? Klinkt allemaal nogal putinesque
Bron?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Er lijkt echt wat aan de hand te zijn in Belarus.
Al meer bronnen of beelden? Zag een tweet voorbijkomen maar dat is wat mager qua bronquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Alleen twitter vooralsnog maar ik ben te moe om te checken of het daadwerkelijk wat is, teveel troep daar.quote:
Ik hoor ook helemaal niets meer van de initiatieven van de paus. Misschien is ie ook een beetje slechthorend. Dat werkt natuurlijk ook niet aan zo'n lange tafel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef TLC het volgende:
Na deze oorlog is er niemand meer die met oorlogsmisdadiger putin aan een (veels te grote) tafel wil zitten, afgezien van wat leiders uit Noord-Korea, Venezuela, Nicaragua, Cuba, thierry baudet, Iran, Myamar, en wellicht willem engel.
Wit Russisch leger wat enkele privéadresjes van het schoothondje onder vuur neemt?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar dit zou een raar bericht zijn voor iemand uit de overheid daar...
Volgens mij is dat die gozert in ballingschap.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vergeet China nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef TLC het volgende:
Na deze oorlog is er niemand meer die met oorlogsmisdadiger putin aan een (veels te grote) tafel wil zitten, afgezien van wat leiders uit Noord-Korea, Venezuela, Nicaragua, Cuba, thierry baudet, Iran, Myamar, en wellicht willem engel.
Dat is inderdaad iemand in ballingschap.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die gozert in ballingschap.
Wel van de oppositie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik lees het morgen wel, nu slapen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iemand in ballingschap.
Misschien niks meer dan een paar Russische straaljagers die door de geluidsbarriere gingen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Nigel Farage mag ook bij Vlad the impaler op schoot voor de sloopkogel die hij namens hem door de eigen economie durfde te gooien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef TLC het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoor ook helemaal niets meer van de initiatieven van de paus. Misschien is ie ook een beetje slechthorend. Dat werkt natuurlijk ook niet aan zo'n lange tafel.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:28 schreef TLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK VROEG WIL JE THEE OF KOFFIE ??!!
Ik waardeer je posts enorm!! Je komt echt met veel en goede info vaak als eerst zoals ik zie met fijne toelichting!!!! Leest prettig !!!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
En Marco Borsato is kjoet en schattig hoe hij over de tietjes van meisjes wrijft. Hij is een heel erg intense man daarom doet hij datquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Ik wil geen kronaspuitjes en daarom vind ik iedereen stom behalve Poet-Poet, die is liev!"
Ik heb het vermoeden dat rusland het doet waarom, omdat dit hun stijl is. Dus Polen gaat de schuldigen dus?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Polen Belarus heeft gebombardeerd. ik lees steeds meer over explosies in Wit - Rusland..
En het grappige is, Boris Johnson heeft zijn positie als niet-EU land gebruikt om op een vroeg moment flink wat wapens naar Oekraïne te sturen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nigel Farage mag ook bij Vlad the impaler op schoot voor de sloopkogel die hij namens hem door de eigen economie durfde te gooien.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Polen Belarus heeft gebombardeerd. ik lees steeds meer over explosies in Wit - Rusland..
Tegenrespons?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
Als ik Rusland was zou ik met de geheime dienst maar even zo goed mogelijk uitzoeken hoe die buitenlandse wapens, dat nieuwe pakket van de VS, binnenkomen en die aan stront schieten. Wat voor tegenrespons moet je anders geven? Het lijkt me gevaarlijk dichtbij een direct conflict te komen. Ik begin weer heel pessimistisch te worden.
dit is nws, dus graag een linkjequote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Polen, waarom zouden zij dat doen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, alleen maar een fellere tegenrespons. Actie, reactie. Ze moeten allebei de-escaleren. Volg de podcast van Rob de Wijk eens, hij weet goed hoe zo'n proces te werk moet gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tegenrespons?
Terugtrekken uit een soeverein land, bijvoorbeeld.
Ik hoef geen podcast te volgen om te snappen dat de agressor de agressor is en niet moet janken wanneer het een slag op de neus krijgt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, alleen maar een fellere tegenrespons. Actie, reactie. Ze moeten allebei de-escaleren. Volg de podcast van Rob de Wijk eens, hij weet goed hoe zo'n proces te werk moet gaan.
Dus waar lees je dat ? staat het bv op Feestboek ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef BMW1993 het volgende:
Zat de wereld maar zo simpel in elkaar hè.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoef geen podcast te volgen om te snappen dat de agressor de agressor is en niet moet janken wanneer het een slag op de neus krijgt.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat de wereld maar zo simpel in elkaar hè.
Tering wat ben jij hardleers. Alleen emotie en nul ratio. Gevaarlijk is dat. En ontzettend dom en naïef. Mja, met jou is ook geen discussie te voeren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoef geen podcast te volgen om te snappen dat de agressor de agressor is en niet moet janken wanneer het een slag op de neus krijgt.
Oliver is een landverrader, je moet dit soort shit niet bekijken door de brillen van beschadigde mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Informatieve docu over Oekraïne de afgelopen jaren:
https://odysee.com/@:DisclosureLibrary:2/UkraineOnFire:c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |