We hebben kleine helden.quote:
En grote lafaards.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekrane zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.
"Ik wil geen kronaspuitjes en daarom vind ik iedereen stom behalve Poet-Poet, die is liev!"quote:
nu vallen de doden tenminste ook aan Russische zijdequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Joe Biden heeft ook boter op zijn hoofd om Oekrane zodanig te bewapenen zodat er daar maximaal aantal doden en oorlogsslachtoffers kunnen gaan vallen.
Zou me niks verbazen van dat soort types.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
IP adres getraced
[ [url=https://cdn.katiecouric.com/I0U-318.3jGg~29547/w:1500/h:926/q:75/https://katiecouric.com/w(...)caled.jpg]afbeelding[/url] ]
Ach, als Vlad het huis binnen probeert te vallen komt ie toch niet verder dan het tuinpad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
IP adres getraced
[ [url=https://cdn.katiecouric.com/I0U-318.3jGg~29547/w:1500/h:926/q:75/https://katiecouric.com/w(...)caled.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:WHO stelt beoordeling Sputnik-vaccin uit om oorlog
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) stelt de beoordeling van het Russische Sputnik V-vaccin tegen het coronavirus uit vanwege de oorlog. Inspecties die in Rusland zouden worden gedaan in het kader van de voorlopige goedkeuring van het vaccin, zijn uitgesteld. Dat zegt een woordvoerder van de WHO, meldt The New York Times.
Op 7 maart zou in Rusland onderzoek worden gedaan, maar door praktische omstandigheden kon dat niet doorgaan. Zo zijn creditcardbetalingen met kaarten van Mastercard en Visa in het land geblokkeerd en vanuit het Westen vliegen is nauwelijks nog mogelijk.
De WHO zou ter plaatse bekijken of het mogelijk was het Russische vaccin voorwaardelijk op de markt toe te laten. Onduidelijk is wanneer de beoordeling wel kan plaatsvinden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)geweld-direct-staken
Dat staat hij 2 weken voor de deur eerst in de file.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, als Vlad het huis binnen probeert te vallen komt ie toch niet verder dan het tuinpad.
Je maintiendraiquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, als Vlad het huis binnen probeert te vallen komt ie toch niet verder dan het tuinpad.
Jazeker… we komen uit een carnavals Corona golf kwam ik vandaag achter.quote:
Damnquote:
Hmm.. kan niet echt lachen om die beelden... waarschijnlijk gewoon voetvolk dat door die Kremlinse Gremlin de dood is ingejaagd.quote:
Op het eind van rechts?quote:
Je zou het eigenlijk slow motion af moeten draaien om het beter te kunnen zien, maar dat lukt op twitter denk ik niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eind van rechts?
Heb het een paar keer terug gekeken, maar heb geen idee wat dat is, het komt in ieder geval niet uit de beschoten tank…
In de comments staat iets mogelijk uit een power line gevallen na ejectiequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eind van rechts?
Heb het een paar keer terug gekeken, maar heb geen idee wat dat is, het komt in ieder geval niet uit de beschoten tank…
Nee, maar op rechts ontploft iets en daarna komt het binnen vliegen. Lijkt toch wel een beetje op een soort gedeeltelijk lijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eind van rechts?
Halverwege zie ik nu ook iets uit/vanaf die tank de lucht in vliegen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk slow motion af moeten draaien om het beter te kunnen zien, maar dat lukt op twitter denk ik niet.
En de Amerikaans publieke opinie hoeft zich geen zorgen te maken over dode Amerikanen. Dat is normaal gezien het grote probleem, zodra er doden ingevlogen worden gaat de bevolking mopperen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit dus. Amerika heeft gewoon een vrijwilliger gevonden die op zijn eigen grondgebied de aardsvijand van Amerika wil inmaken. Geen wonder dat ze klauwen met geld uit willen trekken.
En ondertussen zeggen dat ze als NATO niet betrokken willen rakenen dat het alleen maar om de vrede gaat
Ik heb het wel. Beetje empathie heb ik nog wel voor soldaten die hier uiteindelijk ook niet voor gekozen hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Halverwege zie ik nu ook iets uit/vanaf die tank de lucht in vliegen.
Bizar, maar ik kan er geen medelijden mee hebben…
Er komt nog iets anders bij. Stel dat Putin kernwapens in gaat zetten, dan heeft ook daar Amerika weinig last van, want die komen hooguit hier op de stoep.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En de Amerikaans publieke opinie hoeft zich geen zorgen te maken over dode Amerikanen. Dat is normaal gezien het grote probleem, zodra er doden ingevlogen worden gaat de bevolking mopperen.
Dit is inderdaad een ideale proxyoorlog voor de VS.
Het laat ook duidelijk de gebreken van de Russische strijdkrachten zien. Hoewel Oekrane ook gewoon een sterk leger heeft gemengd met vooraf onderschatte (denk ik) nationalistische gevoelens.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt nog iets anders bij. Stel dat Putin kernwapens in gaat zetten, dan heeft ook daar Amerika weinig last van, want die komen hooguit hier op de stoep.
Als ik Amerika was zou ik nu ook vol inzetten. Alles voor de vredezoals Vladimir Biden zegt.
Ja, ik weet niet hoe jij het ziet, maar Biden voert oorlog tegen Rusland nu.quote:
Biden reageert OP een oorlog gestart DOOR Putin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe jij het ziet, maar Biden voert oorlog tegen Rusland nu.
De wereld is rond h, hij kan ze ook de andere kant opsturen, uit voorzorg of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt nog iets anders bij. Stel dat Putin kernwapens in gaat zetten, dan heeft ook daar Amerika weinig last van, want die komen hooguit hier op de stoep.
Als ik Amerika was zou ik nu ook vol inzetten. Alles voor de vredezoals Vladimir Biden zegt.
Op zich wel. Maar in dit soort situaties heb je toch altijd dubbele agenda's en meerdere belangen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Biden reageert OP een oorlog gestart DOOR Putin.
Vraag me af in hoeverre de VS Rusland nog ziet als aartsvijand, zeker sinds 2001.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar in dit soort situaties heb je toch altijd dubbele agenda's en meerdere belangen.
A la never waste a good crisis. Hoe gunstig is het voor Amerika dat zijn aardvijand hier door een loopjongen een kopje kleiner wordt gemaakt.
Biden zegt dat hij niet betrokken is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De wereld is rond h, hij kan ze ook de andere kant opsturen, uit voorzorg of zo.
Dienstplicht of beroeps maakt voor mij geen verschil.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb het wel. Beetje empathie heb ik nog wel voor soldaten die hier uiteindelijk ook niet voor gekozen hebben.
Nou ja, anyway het zijn niet echt vriendenquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre de VS Rusland nog ziet als aartsvijand, zeker sinds 2001.
Waarom zouden we.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Europa kan ook samen met de Russen en Oekraners de VS aanvallen. Lets do it. One europe![]()
Komt uit tweede tank op steenworp afstand. Tweede tank kan je kort zien op t einde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar op rechts ontploft iets en daarna komt het binnen vliegen. Lijkt toch wel een beetje op een soort gedeeltelijk lijk
Misschien ook niet.
Bij Putin heb ik het idee dat iedereen denkt dat hij in zeer korte periode van een stabiele competente leider naar Hitleresk is gegaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die man is echt geestesziek en zit fullblown in de projectie.
Zelensky zei ook al: als hij je ergens van beschuldigt dan hoor je gewoon wat hij zelf doet.
Klopt. Het zou veel prettiger zijn als we Rusland toevoegen aan Oekraine en dat Zelensky daar de scepter gaat zwaaien met Ursula van der Leyden als coach. En dan krijgt Putin een functie elders. Ben je van een hoop gezeik afquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Europa kan ook samen met de Russen en Oekraners de VS aanvallen. Lets do it. One europe![]()
Je omschrijft hier wel een beetje de klassieke verdeel en heers tactiek. Zeggen dat andere partijen ook van profiteren dus eigenlijk zijn ze allemaal een beetje fout en hebben ze allemaal dingen gedaan in het verleden die niet zo netjes waren dus valt de invasie van Rusland nog wel mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar in dit soort situaties heb je toch altijd dubbele agenda's en meerdere belangen.
A la never waste a good crisis. Hoe gunstig is het voor Amerika dat zijn aardvijand hier door een loopjongen een kopje kleiner wordt gemaakt.
One step at a time.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zouden we.
Richt die pijlen liever gezamenlijk op de fundamentalistische islam.
Bingoooo...quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je omschrijft hier wel een beetje de klassieke verdeel en heers tactiek. Zeggen dat andere partijen ook van profiteren dus eigenlijk zijn ze allemaal een beetje fout en hebben ze allemaal dingen gedaan in het verleden die niet zo netjes waren dus valt de invasie van Rusland nog wel mee.
Dat doen we daarna gelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zouden we.
Richt die pijlen liever gezamenlijk op de fundamentalistische islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |