Ontken je nu dat landen fundamentele cultuurverschillen hebben? Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Daarom hebben wij ook communisten in Nederland, mensen die elkaar op bijeenkomsten met ‘kameraad’ aanspreken en samen liederen communistische zingen enzo. Walgelijk, ik ben een echte individualist.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Alsof iedere Rus hetzelfde denkt.
Zelf-referentie.quote:
Watquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ontken je nu dat landen fundamentele cultuurverschillen hebben? Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Daarom hebben wij ook communisten in Nederland, mensen die elkaar op bijeenkomsten met ‘kameraad’ aanspreken en samen liederen communistische zingen enzo. Walgelijk, ik ben een echte individualist.
Handig. Dan hebben ze in Oekraïne tenminste nog stroom, als de russen dat uitzetten.quote:
Bron klopt:quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:10 schreef polderturk het volgende:
Rusland doet steeds meer water bij de wijn. Die ragip soylu zegt dat Ria de bron is (Russisch). Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
Rusland zou inmiddels bereid zijn een Oekraïne met eigen leger te erkennen.
[ twitter ]
En ik hoor de Oekraïners vanaf hier lachen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:54 schreef J.B. het volgende:
MOSCOW, March 16 - RIA Novosti. Moscow is ready to consider the idea of transforming Ukraine into a demilitarized state with its own army, following the example of Sweden or Austria, said presidential spokesman Dmitry Peskov.
Stukje deëscalatie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Poetin is weer aan het speechen. The usual stuff
[ twitter ]
Weer een week geleden opgenomen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
De Russen doen dat al flink he. Sterker nog, die leveren véél meer in dan Oekraïne qua hoeveelheid land. In plaats van dat ze het hele land innemen, nemen ze genoegen met een stukje Krim en mogelijk t.z.t. de Donbas. Dat is maar iets van 7% van het totale land, dus Rusland verwatert de wijn al 93% netto. Rusland is hier extreem mild en zeer toegeeflijk bezig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik de militaire vorderingen van de Russen zo bekijk dan is het mij wel duidelijk aan welke kant van de tafel er wijn gewaterd gaat worden.
Nee, ze zijn de oorlog aan het verliezen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Russen doen dat al flink he. Sterker nog, die leveren véél meer in dan Oekraïne qua hoeveelheid land. In plaats van dat ze het hele land innemen, nemen ze genoegen met een stukje Krim en mogelijk t.z.t. de Donbas. Dat is maar iets van 7% van het totale land, dus Rusland verwatert de wijn al 93% netto. Rusland is hier extreem mild en zeer toegeeflijk bezig.
Hoezo leugens? Dat ze Ukraine niet bezetten is gewoon waarquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Een wat?quote:
Flikker op manquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Russen doen dat al flink he. Sterker nog, die leveren véél meer in dan Oekraïne qua hoeveelheid land. In plaats van dat ze het hele land innemen, nemen ze genoegen met een stukje Krim en mogelijk t.z.t. de Donbas. Dat is maar iets van 7% van het totale land, dus Rusland verwatert de wijn al 93% netto. Rusland is hier extreem mild en zeer toegeeflijk bezig.
Mag je een leger aanhouden, maar die moet niet zo sterk zijn dat putin z'n leger er niet over heen kan wandelen.quote:
die gaat er met de week slechter uit zien....quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Begrijp ik je goed dat de trage opmars van de Russen een bewuste, milde, tactiek is?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De rest van de wereld is het er wel mee eens. En de Russen zelf ook, ze zijn er zelfs trots op. Hoe kan ik jou overtuigen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de bronnen, het ligt aan jouw te sterke conclusie dat Rusland een collectivistisch land is. Daar ben ik het mee oneens.
Bij de Krim en Donbas zitten veel olie en gas velden wat Rusland triljoenen oplevert. Als ze die mogen houden hebben ze dikke winst.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |