Maar de vraag is: was het erger of minder erg nadat je een bakje gratis ketchuppakjes zet in een menige hollandersquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Chinezen trouwens ook niet.
Zag een keer een filmpje van Chinezen bij een all you can eat buffet. Plunderen. Dat mensen na mij niks meer hebben? Boeiend.
Tot zo ver "collectivisme".
Clichés zijn niet altijd waar hé?
Ik kon er ook een, heel vals wijf die hier ASAP haar MBA haalde, alles voor geld geld geld geld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Russen heeft me geleerd dat het geen fabel is.
Tijdje terug was ik met vrienden bij de Watertuin. Zag geen gevallen van onverlaten die volledige bakken patat op hun bord omkeerde.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar de vraag is: was het erger of minder erg nadat je een bakje gratis ketchuppakjes zet in een menige hollanders [ afbeelding ]
Jawel. Finland of Zweden bijvoorbeeld. Of misschien als ze echt hele woonwijken platgooien en er honderdduizenden doden gaan vallen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:54 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat er ergens een grens ligt? Anders dan de grens van een NATO lidstaat
Die willen inderdaad liever in een dictatuur leven en welvaart en levens opofferen om een klein groepje tsaren, communisten of dictators en hun oligarchenvriendjes onvoorstelbaar rijk te laten blijven. Russen knabbelen liever op een stukje berkenbast om de illusie, dat geen enkel volk zo mooi kan lijden als zij, in stand te houden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat accepteren die burgers, hun kinderen, hun kinderen en hun kinderen nooit van hun leven
Meer apathie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
Russen knabbelen liever op een stukje berkenbast om de illusie, dat geen enkel volk zo mooi kan lijden als zij, in stand te houden.
Maar dan praat je over materialisme, dat is volgens mij niet gerelateerd aan collectivisme of individualisme.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kon er ook een, heel vals wijf die hier ASAP haar MBA haalde, alles voor geld geld geld geld.
Zielloos figuur was dat.
Daarvoor hoef je natuurlijk alleen maar de basis beginselen van het communisme er op na te slaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:55 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar dan praat je over materialisme, dat is volgens mij niet gerelateerd aan collectivisme of individualisme.
quote:In October 2020, AeroVironment unveiled the Switchblade 600 loitering munition. The larger system weighs 50 lb (23 kg) but is still man-portable and can be set up in 10 minutes. It is designed to fly out to 40 km (25 mi) in 20 minutes, then loiter for another 20 minutes (giving it an 80 km (50 mi) total range) and attack at a 115 mph (185 km/h) dash speed, carrying an anti-armor warhead designed to neutralize armored vehicles. A touchscreen tablet-based fire control system can manually or autonomously control the munition, and it is secured through onboard encrypted data links and Selective Availability Anti-Spoofing Module GPS with a patented wave-off capability. The Switchblade 600 was developed to meet requirements in an Army development program called Single Multi-Mission Attack Missile. By the time of its unveiling it had undergone 60 test flights from ground launches against fixed and moving targets. Other methods could include a six-pack vehicle-mounted version and by air-launch.[22][25][26]
Dit is echt rechtstreeks tegenstrijdig met het feit dat Rusland een oligarchie is waar een klein groepje mannen alle rijkdom voor zichzelf houdt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:57 schreef RetepV het volgende:
Dit lijkt wel een Ok verhaal te zijn over de verschillen tussen collectivisme en individualisme:
https://globalizen.nl/cul(...)me_vs_collectivisme/
Was ook al een drone beeld eerder van iemand die met z'n handen omhoog werd doodgeschoten, maar zal vast wel gepost zijn hier al.quote:
Klinkt goed, als de Russen met hun artillery op 30km afstand van Kyiv zitten kan je ze dus met je Switchblade die een bereik van 40km heeft bereiken. ff een paar rondjes boven ze vliegen en met de camera van de drone bekijken waar je het meeste schade aanricht en boem. En dat voor 6k. Een tank granaat schijnt ook 4~6 duizend dollar te kosten. https://www.quora.com/How-much-does-a-tank-round-costquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:01 schreef Ulx het volgende:
It is designed to fly out to 40 km (25 mi) in 20 minutes, then loiter for another 20 minutes (giving it an 80 km (50 mi) total range) and attack at a 115 mph (185 km/h) dash speed, carrying an anti-armor warhead designed to neutralize armored vehicles
Het is dan ook niet zwart/wit. Ook hier zijn communisten terwijl wij een individualistisch volk zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is echt rechtstreeks tegenstrijdig met het feit dat Rusland een oligarchie is waar een klein groepje mannen alle rijkdom voor zichzelf houdt.
Net zo Nederlands als Starbucks en Applequote:Op woensdag 16 maart 2022 14:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Wist niet dat Yandex Nederlands was![]()
Oke pik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zwart/wit. Ook hier zijn communisten terwijl wij een individualistisch volk zijn.
We praten uiteindelijk daarmee over een kleine groep die anders denkt. En als ze de kans krijgen, dan loopt het snel uit de hand.
Dat het een kleine groep is die niks in de weg gelegd wordt, is misschien juist wel het grootste bewijs dat de meeste mensen anders zijn. Collectivisme heeft zijn zwakheden en individualisme ook. Als je gebruik maakt van die zwakheden kun je het ver brengen. Eenoog in het land der blinden. Geldt voor Rusland, maar net zo goed voor Nederland.
wutquote:
Die komen er wel uit de komende tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:10 schreef polderturk het volgende:
Rusland doet steeds meer water bij de wijn. Die ragip soylu zegt dat Ria de bron is (Russisch). Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.
Rusland zou inmiddels bereid zijn een Oekraïne met eigen leger te erkennen.
[ twitter ]
Geen idee, maar veroverd worden door de EU in ieder geval niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die willen inderdaad liever in een dictatuur leven en welvaart en levens opofferen om een klein groepje tsaren, communisten of dictators en hun oligarchenvriendjes onvoorstelbaar rijk te laten blijven. Russen knabbelen liever op een stukje berkenbast om de illusie, dat geen enkel volk zo mooi kan lijden als zij, in stand te houden.
Dat ze die teringlijers even onderdompelen in een nucleaire reactorquote:
Begraven zeecontainer?quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De boel moet wel droog blijven natuurlijk. Gewoon wat kuilen in de grond lijkt me niet echt handig. Misschien kleine opslagkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |