Ik zal je hartelijk feliciteren de 14e.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja het is alweer bijna april enkel door deze post besef ik spoedig jarig te zijn (lol)
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal je hartelijk feliciteren de 14e.
ik heb je via de Xbox een bericht gestuurd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Openbaar je spijt uitspreken is mij meer waard dan een bericht, een bericht wat verder nooit gestuurd is maar dat maakt dan niet meer uit.
Mijn petekind is op 1 april jarig. (geen grap)quote:
Als je doelt op mijn oude gebruikersnaam. Dat is gebaseerd op mijn toetreding op het internet.quote:
Misschien moet je nog even wennen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Corona is toch minder leuk dan je denkt met een fysieke baan @:afcniels
Ik verveel mij zo erg en ga prima zolang ik niks doe maar zodra ik mij teveel inspan ga ik plat
Einde dagboek.
Mensen uit 1998 zijn doorgaans niet kaal neequote:Op woensdag 16 maart 2022 15:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je doelt op mijn oude gebruikersnaam. Dat is gebaseerd op mijn toetreding op het internet.
Ook een soort geboortejaar.
Daar vergis je je gruwelijk in.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensen uit 1998 zijn doorgaans niet kaal nee
16 april, neem je eigen drank mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je doelt op mijn oude gebruikersnaam. Dat is gebaseerd op mijn toetreding op het internet.
Ook een soort geboortejaar.
Je probeert deze grap nu al een aantal keerquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja maar dat was vroeger mijn broer, dusja...
Ik heb toevallig gisteren nieuwe besteld. Dit keer van JBL aangezien die 120 euro goedkoper zijn en ik een beetje op de kleintjes moet letten!quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij airpods
Die bevallen @:caland uitstekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren nieuwe besteld. Dit keer van JBL aangezien die 120 euro goedkoper zijn en ik een beetje op de kleintjes moet letten!![]()
Ik ontvang ze vanavond via DHL @:scrummie @:onlogischVeel plezier ermee Caland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(geen Apple AirPods![]()
![]()
)
Ben wel benieuwd, vond die airpods altijd top qua gebruiksgemak maar heb het idee dat het geluid toch wel wat beter kan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier ermee Caland!
(geen Apple AirPods![]()
![]()
)
JBL wel prima merk geloof ik. Maar ik heb de Pro's van Apple, de normale nooit gehad dus kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, vond die airpods altijd top qua gebruiksgemak maar heb het idee dat het geluid toch wel wat beter kan.
bass van airpods pro is erg kut en batterij is matig, verder is alles wel top.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, vond die airpods altijd top qua gebruiksgemak maar heb het idee dat het geluid toch wel wat beter kan.
Dan zullen ze zich wel lullig voelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben en dan zeggen dat er een goed geluid in zit.
Dan ben je waarschijnlijk niet zo kritisch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben en dan zeggen dat er een goed geluid in zit.
klopt, alleen resale value is wel na 1-2 jaar hoger dan de concurrentie dat wel. Op basis van prijs heb je bijvoorbeeld die sony (die overigens ook geweldig klinken) die zelfs duurder is dan airpods proquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dan ben je wel heel erg bezig met je veel te dure aankoop goed te praten voor jezelf. Voor minder dan de helft koop je betere doppen van een ander merk.
Hoef je niet eens te zoeken en vergelijken, want de meeste zijn beter.
Ziet er niet uit zo'n spermakwak in je oor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om mensen die airpods hebben
Je gaat toch geen oortjes kopen die in iemand anders z'n oor hebben gezeten dan ben je echt smerigquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt, alleen resale value is wel na 1-2 jaar hoger dan de concurrentie dat wel.
Heeft volgens mij met de chips te makenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat toch geen oortjes kopen die in iemand anders z'n oor hebben gezeten dan ben je echt smerig
Welke smaak?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heeft volgens mij met de chips te maken
Ik heb een set van Xiaomi gehad die qua geluid veel beter in balans waren dan de Airpods. Die waren nog geen ¤ 35,-.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vandaag toevallig ook oortjes ontvangen via de post. Goedkoop spul, maar da's meer dan genoeg voor me
Oke dus niet de Croky Bolognesequote:Op woensdag 16 maart 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr niet de chips die je kan eten
Die dan dus mogelijk wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dus niet de Croky Bolognese
Die is namelijk niet te eten
Hahaha
Aan wie geef je die rode kaart?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of paprikahallo mannen
![]()
![]()
alles goed met jullie? Ik hoop het.
Het hele elftal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |