Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel koddig, en nog vrij logisch ook.
Doe je mee aan die split?
Hier een slowcooker met een keramiek/stenen binnen bak. Die geschikt is voor een vaatwasser volgens de handleiding.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet gebruikelijk,maar de instant pot heeft gewoon een RVS pan die (als je de juiste versie hebt) ook op je fornuis kan), waarin je de ene keer hogedrukt, de volgende slowcookt en weer een andere keer sous vide bereidt. Of yoghurt maakt. Of rijst kookt. Al heb ik die laatste 2 nog niet gedaan erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik was het echt niet van plan, maar...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
komt even voorzichtig om het hoekje gl uren..
Halloquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Hoihoihoiquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Hier heeft FvD overal op fiestpaden enzo met verf hun logo gespoten met "Stem voor vrijheid" en "Stem FvD". Daar werd ik boos en verdrietig van en ik nam me voor om met stoepkrijt of verf daar iets aan te doen.
Ik was niet de enige met dat idee, zag ik van de week.
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat![]()
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoek
FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat
Hier beide nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
Wij zijn ook nog opgescheept met NVU. Gelukkig (hoop ik) te klein voor de raadquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.
Had ik al verteld over de andere NSB-partij in Enschede?
https://verbindend-enschede.nl/
Klikken op eigen risico, ik denk dat je direct op een AIVD-lijst terecht komt, het is echt oogaids en je hersencellen gaan er stuk van.
dat wel ja... en rolluik dus het is hier zowel donker als stil.quote:
Bij de vorige verkiezingen heeft 25% van mijn woonplaats PVV of FvD gestemdquote:
Ik zag hier heel veel vrouwen als lijsttrekkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog kijken op wie ik ga stemmen. Partij weet ik al, maar ik zag laatst een foto van de gemeenteraad hier, en daar zitten eigenlijk alleen 60+ mannen in. Dus ik ga eens kijken of ik iets anders in de lijst kan vinden.
Dit klinkt zooooquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:
hallo schatjes... miste jullie wel hoor
maar gewoon nauwelijks de tijd voor andere dingen dan huis, verhuisdozen en tuin
Dat boerenland kost wel tijd zegmaar
De leercurve afgelopen maand zit in snoeien, planten, op tijd bestellen van zaadjes, bollen en knollen (geen onbelangrijk punt maar dit jaar was het nou eenmaal niet anders.) en het zelf leggen van dakpannen.
highlight: de lammetjes bij de buurman <3
(sowieso word ik erg blij van zijn schaapjes die grazen direct aan het einde van onze tuin)
hoest het hier?
Oh en qua gemeenteraadsverkiezingen en mijn nieuwe dorpsleven..
Het is hier krantwaardig.. dat iemand een poster heeft gejat van de lokale leefbaar-partij
Gelukkig zat collega op te letten.quote:Wil je even helpen?
Ik zit in verg, dus kan niet bellen.
Groet
-Directeur-
Verzonden vanaf een Appeltje.
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gierenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
Jezus,quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gieren![]()
Dat missen wij dus
Kijk, speciaal voor jullie
speknek in STA / Utrecht CXIX - Gevaorlijk staadsjie waor
Raadsleden van PVV in Emmen kwamen toch nooit naar vergaderingen. Dus hier bereiken ze toch nietsquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik bleek bij mijn partijkeuze ook gewoon voor de lijsttrekker te kunnen kiezen, ook een jonge vrouw. Maar ik heb het mystery wel opgelost, de SGP is hier een hele grote partij. Daar komen al die oude blanke mannen vandaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Bij de vorige verkiezingen heeft 25% van mijn woonplaats PVV of FvD gestemd
Ik werd er serieus echt heel erg verdrietig van
[..]
Ik zag hier heel veel vrouwen als lijsttrekkerBehalve dan bij de usual suspects CDA, SGP, FvD (vind ik ook zo'n mannenclubje). CU en VVD beiden wel een vrouw.
Democratie blijft lastig voor veel mensen iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik vraag me af of mensen die lopen te klagen dat PVV of FvD meedoen, of dat het veel blanke mannen zijn, ooit zelf stappen hebben ondernomen om actief te worden in de politiek.
Sommige landelijke partijen lijken ook geen enkele selectie of toelatingseisen te hebbenDie hebben er gewoon enorme losers op staan
lokale AfD afgevaardigde hier kan geen 2 zinnen aan elkaar rijgen, (letterlijk).quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Raadsleden van PVV in Emmen kwamen toch nooit naar vergaderingen. Dus hier bereiken ze toch niets
Uhmmpie ! En ook verhuisd!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Waarom? Deze poster heeft alle vinkjes er op staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus,
maar er stemmen gewoon mensen op die lui, waarom?
Nee, dat hoeft toch ook niet? Ik gebruik m'n stem gewoon om iemand te kiezen waarvan ik wel het gevoel heb dat hij/zij mij kan vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik vraag me af of mensen die lopen te klagen dat PVV of FvD meedoen, of dat het veel blanke mannen zijn, ooit zelf stappen hebben ondernomen om actief te worden in de politiek.
Nee je klaagt!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft toch ook niet? Ik gebruik m'n stem gewoon om iemand te kiezen waarvan ik wel het gevoel heb dat hij/zij mij kan vertegenwoordigen.
Ik vind het overigens ook geen klagen hoor. Ik zie gewoon dat er veel oude mannen op de foto staan. Dat is toch een prima iets om op te merken en om daardoor te besluiten dat je er liever een iets completer plaatje van maakt. Ik baseer m'n stem wel vaker op een soort balans. Als extreem rechts meer de overhand krijgt, ga ik steeds linkser. Hier krijgen de gelovige partijen juist sterk de overhand, dan geef ik juist daarin graag een tegengeluid.
T gaat nu ook niet echt lekker bij de SP. Daar worden momenteel ook best wel wat lokale politici uit de partij gegooidquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat in de lokale politiek waar de SP vaak heel actief is, er SP leden waren die bereid waren in de raad verantwoording te nemen voor bv armoede bestrijding (let wel, in lokale politiek in vooral de kleinere steden kent men elkaar al heel erg lang, en zijn de aversies niet zo groot) die vervolgens door de landelijke SP op hun flikker kregen wat ze wel niet dachten, zelfs uit de partij werden gegooid. Speelde eind jaren 80.
Ja, vooral mensen die te links zijn, serieus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gaat nu ook niet echt lekker bij de SP. Daar worden momenteel ook best wel wat lokale politici uit de partij gegooid
juist de Oorlogen laten zien hoe dringend een machtsblok als de EU en de NAVO nodig zijn, waar FvD tegen is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kijk echt met opperste verbazing naar wat kennissen delen op Linkedin/Instagram etc. Mensen met wie ik samen heb gewerkt tijdens lesgeven aan vluchtelingen, daarna ook nog vaak samen de schouders eronder om mensen te helpen. En nu stemmen ze, vrijwel zonder uitzondering FvD want vrijheid. Dat de mensen die zij zo geholpen hebben van deze partij direct terug moeten naar oorlogsgebied is dan zeker "pech gehad zolang ik maar vrij ben"?
Deze mensen stemden vorig jaar ook FvD, want hun vrijheid werd ingeperkt door coronamaatregelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
juist de Oorlogen laten zien hoe dringend een machtsblok als de EU en de NAVO nodig zijn, waar FvD tegen is.
wil het wel bewaren. 2 kleine repen nog maar kort over de datum (karamel zeezout en puur) een grote melk/hazelnoot tht 7/21 en iets anders, maar die kan ik nog wel aan bezoekers geven , amandel zeezout (brrr) die is toch nog wel goed. Het mag zo wegquote:
Als je het droog en niet te warm hebt bewaard blijft het best lang goed.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wil het wel bewaren. 2 kleine repen nog maar kort over de datum (karamel zeezout en puur) een grote melk/hazelnoot tht 7/21 en iets anders, maar die kan ik nog wel aan bezoekers geven , amandel zeezout (brrr) die is toch nog wel goed. Het mag zo weg
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je het droog en niet te warm hebt bewaard blijft het best lang goed.
Vandaar dat mijn chocolade zo snel weg is: doet het niet goed in warme, vochtige maag
Kennismaking met diva’squote:Op woensdag 16 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het apart gelegd, mocht je een keer deze kant op komen, of ik jouw kant
Is "die Partei" ook actief bij jou? Toen ik daar afgelopen zomer posters van zag hangen in Münster (gemeenteraadsverkiezingen denk ik?) dacht ik eerst dat het een poster van der Postilion was.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
lokale AfD afgevaardigde hier kan geen 2 zinnen aan elkaar rijgen, (letterlijk).
Het is wel echt zooooooo relaxtquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit klinkt zoooo![]()
![]()
Dit wordt hopelijk ook mijn leven
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is "die Partei" ook actief bij jou? Toen ik daar afgelopen zomer posters van zag hangen in Münster (gemeenteraadsverkiezingen denk ik?) dacht ik eerst dat het een poster van der Postilion was.
[ afbeelding ]
Oh, ik ben dol op hergebruik!quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die in de garage staan. Ik kon er niet aan wennen omdat ie een overdruk ventiel heeft, waardoor vocht ontsnapt en het idee van de slowcooker voor mij niet werkte. Ik heb hem toen gekocht omdat ie per graad instelbaar is, en ook een timer heeft. Zal ik eens kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
(ga ook nog naar Nottingham)
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff wat dramadag vandaag, ben ook moe maar nu nog nachtdienst werken
Jurk voor de bruiloft is wel helemaal af, 12 cm erafkreeg foto van m'n schoonmoeder
Wat een prachtige jurk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
En veel plezier de komende dagen.We have far more in common than that which devides us..
Jurk voor de bruiloft is wel helemaal af, 12 cm erafkreeg foto van m'n schoonmoeder
Mooie jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
Veel plezier in Londen!
Ik stem normaal op Jezus Leeft. Maar dat bestaat hier niet blijkbaar. PVV en FvD ook niet btw.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn GL en Arnhem Centraal het grootst geworden. NVU komt er niet in en het even afwachten of PVV en FvD in de raad komen.
Niemand meer naar de gevangenisquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gieren![]()
Dat missen wij dus
Kijk, speciaal voor jullie
speknek in STA / Utrecht CXIX - Gevaorlijk staadsjie waor
Woah.quote:Op donderdag 17 maart 2022 03:26 schreef Vanyel het volgende:
GroenLinks heeft de VVD van de troon gestoten in ons dorp. Die had ik niet zien aankomen.
Gelukkig blijft het hier GroenLinks, dat is een zekerheid.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:39 schreef Tele6 het volgende:
FvD heeft hier niet genoeg stemmen om in de gemeenteraad te komen
De Stadspartij is het hardst gestegen. Ik ben het niet in alles met ze eens maar ze zijn niet slecht.
Ben zo benieuwd naar de foto's later, jij in zo'n mooie jurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
![]()
![]()
7,1% hier dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:28 schreef Lonaa het volgende:
Lokale partij kreeg 20% van de stemmen. 5% meer dan vorig jaar. VVD 10%, net zoveel als vorig jaar en PVDA ook 10, da's meer dan vorig jaar.
PVV is wat gezakt maar de Nazipartij kreeg gewoon 3%.Oh die enge link heeft ook gewoon 1,3 in de wacht gesleept, da's niet genoeg voor een zetel, gelukkig.
Dit wou ik ook komen vertellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 03:26 schreef Vanyel het volgende:
GroenLinks heeft de VVD van de troon gestoten in ons dorp. Die had ik niet zien aankomen.
Toch prima resultaat als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit wou ik ook komen vertellenkomt vooral door minder stemmen voor VVD en in plaats daarvan winst voor D66, die nu op plek 3 staan.
Mwoah, hier absoluut niet. GL had 3,1% van de stemmen en dat was nog minder dan de vorige keer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
GL is hier gelijk gebleven, de VVD heeft hier vooral stemmen verloren aan de lokale partij.
En ik vond het grappig te lezen (maar dat was wel vannacht, dus ik weet niet of het al definitief was) dat ook in de Bilt GL de VVD nu voorbij is. Het tij begint langzaamaan toch een beetje te keren, en dat stemt mij wel positief
![]()
Wij hebben dus GL gestemd (niet onze normale partij) maar zagen dat de PvdD in onze toekomstige gemeente (bijna! bijna!) voor het eerst mee deed en toch alweer 2 zetels heeft bemachtigd.
Vandaag gesprek met adviseur, ergens deze dag of morgen tekenen, en morgen taxatie van ons eigen huis. Dus vandaag moet ik ook maar eens even aan de poets. (Ze wilde eigenlijk vanochtend komen. Dat heeft vriend maar afgehouden)
Ja ok, niet overal. Maar als ik kijk naar dorpen zoals Zeist, de Bilt... dat zijn gebieden met veel inwoners met veeeul geld en dure huizen enzulks. Dat was in mijn herinnering toch altijd meer VVD.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, hier absoluut niet. GL had 3,1% van de stemmen en dat was nog minder dan de vorige keer.
Maar ik woon dan blijkbaar ook in een racistisch en pro-Putin bolwerk of zo.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind dat de OP aangepast moet worden
Naar wat?quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind dat de OP aangepast moet worden
Jammer dat Roos heeft gewonnen met dr club.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Blues het volgende:
En tuuuuuuuuuuuuuk is de VVD het grootste hier... daar bestaat geen twijfel over in dit dorp
[ link | afbeelding ]
Echt veel inspiratie hadden ze niet hè, voor een naam, die lokale partijenquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Blues het volgende:
En tuuuuuuuuuuuuuk is de VVD het grootste hier... daar bestaat geen twijfel over in dit dorp
[ link | afbeelding ]
Haha vond ik ook alquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt veel inspiratie hadden ze niet hè, voor een naam, die lokale partijen
Oh, de TT. Dat kan ik niet zelf. Maar @borisz wil dat vast regelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Van rechts naar (een beetje meer) links'
Ofzo
Dat klopt, in de Bilt is GL de grootstequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
GL is hier gelijk gebleven, de VVD heeft hier vooral stemmen verloren aan de lokale partij.
En ik vond het grappig te lezen (maar dat was wel vannacht, dus ik weet niet of het al definitief was) dat ook in de Bilt GL de VVD nu voorbij is. Het tij begint langzaamaan toch een beetje te keren, en dat stemt mij wel positief
![]()
Wij hebben dus GL gestemd (niet onze normale partij) maar zagen dat de PvdD in onze toekomstige gemeente (bijna! bijna!) voor het eerst mee deed en toch alweer 2 zetels heeft bemachtigd.
Vandaag gesprek met adviseur, ergens deze dag of morgen tekenen, en morgen taxatie van ons eigen huis. Dus vandaag moet ik ook maar eens even aan de poets. (Ze wilde eigenlijk vanochtend komen. Dat heeft vriend maar afgehouden)
Lokaal Belang Sebaldeburen zou ook niet direct logisch zijn in Bloemendaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Echt veel inspiratie hadden ze niet hè, voor een naam, die lokale partijen
Oh sorry, net wakkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, de TT. Dat kan ik niet zelf. Maar @:borisz wil dat vast regelen.
Wel origineelquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lokaal Belang Sebaldeburen zou ook niet direct logisch zijn in Bloemendaal
Het is ook zo lang geleden, helemaal wennen weer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Too excited voor Londen geloof ikniet echt kunnen slapen
Ja echt en dit keer moet het met paspoort dus dat moet ik niet vergeten en waar ligt m'n oystercard ook alweer en en en stressquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is ook zo lang geleden, helemaal wennen weer.
Oh ja, dat is ook zo, paspoort, heb ik niet eens meer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja echt en dit keer moet het met paspoort dus dat moet ik niet vergeten en waar ligt m'n oystercard ook alweer en en en stress
Haha ja is ook zo, en reisstekker is ook handig en het komt ook goed hoor maar tis nog wat surrealistisch weer dat ik gewoon ga ofzo dus ben 'n beetje hyper ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef Barreltje het volgende:
Paspoort en credit kaart, dat is het enige wat je nodig hebt.. (ohja je telefoon voor je corona pas)
Die heb ik direct aangeschaft toen dat moest voor de UK, want als we plots naar familie moeten wegens omstandigheden dan moet ik niet eerst nog een paspoort moeten aanschaffenquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, dat is ook zo, paspoort, heb ik niet eens meer.
Op de site van de gemeente Bdaalquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik direct aangeschaft toen dat moest voor de UK, want als we plots naar familie moeten wegens omstandigheden dan moet ik niet eerst nog een paspoort moeten aanschaffen
@:Blues waar heb je dat mooie tabelletje vandaan! Is dat er ook voor andere gemeentes?
quote:Zetels per partij
Gemeentebelangen Hoogeveen: 7
CDA: 6
VVD: 3
ChristenUnie: 3
SP: 2
PvdA: 5
D66: 1
GroenLinks: 1
SGP: 1
Forum voor Democratie: 2
Veel plezierquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Blues het volgende:
Sponsor mijn FOK!wet:
Ik ga NU naar de oranjekom in de AWD om IJSVOGELS te zien
Ze moeten er dus nu zijn, omdat het hier staat
Duim voor je!quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Blues het volgende:
Sponsor mijn FOK!wet:
Tuurlijk zijn ze er! Dat moetquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Blues het volgende:
Sponsor mijn FOK!wet:
Ik vond het juist zo mooi de exacte aantal stemmen te zienquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:07 schreef Blues het volgende:
Op de site van de gemeente Bdaal
Op jouw site is er niet zo'n mooi staatje maar wel een lijstje
Natuurlijk zijn die erquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Blues het volgende:
Sponsor mijn FOK!wet:
Mooie jurk ! MM.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Too excited voor Londen geloof ikniet echt kunnen slapen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha ja is ook zo, en reisstekker is ook handig en het komt ook goed hoor maar tis nog wat surrealistisch weer dat ik gewoon ga ofzo dus ben 'n beetje hyper ofzo
Met de boot?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja paspoort volgende week maar even aanvragen voor onze trip naar Wales.
quote:P&O Ferries sacks all 800 crew members across entire fleet
https://www.theguardian.c(...)e-major-announcement
Juist niet, dan hoeven ze ook geen nee te verkopen. Is zelfs erg handigquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het normaal om een slijterij te bellen of ze een doosje kunnen bestellen zodat ik het zondag op kan halen? Of is dat raar? Ik ben zo goed in dit soort dingen inschatten :’)
Oke dan ga ik maar eens bellen :’) bedankt weerquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Juist niet, dan hoeven ze ook geen nee te verkopen. Is zelfs erg handig
Vooral daarom is het handig om even te bellen/reserverenquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar goed ook heb de laatste 4 flessen
Oh nee hoor, heb ik ook wel eens gedaan. Per mail dan, en ik kreeg toen per kerende post op zondag antwoord.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het normaal om een slijterij te bellen of ze een doosje kunnen bestellen zodat ik het zondag op kan halen? Of is dat raar? Ik ben zo goed in dit soort dingen inschatten :’)
Na al die enorm drukke dagen mag dat ook wel. Lekker in het zonnetje?quote:
Nee, gewoon op de bank. Er is nog geen mogelijkheid voor een dut in de zon hier. Dat duurt echter vast niet lang meer, dit weekend gaan we weer lekker buiten aan de slag.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Na al die enorm drukke dagen mag dat ook wel. Lekker in het zonnetje?
Ik heb hier de zon in de kamer schijnen. Buiten in de zon is vandaag ook geen goed plan, er staat een rottig briesje. Als ik op het balkon loop is het prima te doen, maar ga ik zitten is het meteen brrrrrquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de bank. Er is nog geen mogelijkheid voor een dut in de zon hier. Dat duurt echter vast niet lang meer, dit weekend gaan we weer lekker buiten aan de slag.
Oh zo. Net wakkerquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb hier de zon in de kamer schijnen. Buiten in de zon is vandaag ook geen goed plan, er staat een rottig briesje. Als ik op het balkon loop is het prima te doen, maar ga ik zitten is het meteen brrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LandschapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze lopen er weer genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosuiltje![]()
smokkelfotootje vanuit het bezoekerscentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh cool. Misschien toch eens een keer gaan wandelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Waterleidingduinen, ingang Oranjekom.I solemnly swear i'm up to no good![]()
@Blues, lijkt wel of je ergens op vakantie bent, zo mooi daar.
Ik heb nu weer 2 "als nieuw" ovens en roosters. Wat zagen die eruit. Of eigenlijk, het water dat eraf kwam. Nu zie ik het verschil wel maar vanochtend eigenlijk niet
We have far more in common than that which devides us..![]()
Het zijn ook kleine vakantietjes vind ik altijd, naar gebiedjes die ik niet ken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, lijkt wel of je ergens op vakantie bent, zo mooi daar.
(en zo dichtbij, een kwartier met de auto)
Goed van je VluchtelingewerkIs dat betaald of vrijwillig eigenlijk?
![]()
Vrijwilligerswerk, daar ga ik tenminste vanuit. Blijkbaar (als ik het goed begrijp) toch op één van de boten. Maar morgen hoor ik meer. Ook hoe vaak zij willen en ik wilquote:Op donderdag 17 maart 2022 16:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Het zijn ook kleine vakantietjes vind ik altijd, naar gebiedjes die ik niet ken.
(en zo dichtbij, een kwartier met de auto)
Goed van je VluchtelingewerkIs dat betaald of vrijwillig eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:48 schreef Blues het volgende:
Geen ijsvogels gezien, ik dacht ze wel te horen.. maar ja.. volgende keer nog een keer. Wel genoeg ander gespuis gehoord. Maar lastig op de (nieuwe) camera te krijgen.
Kleine selectie van ander moois.
Inzoom proberen op een pimpelmeesje a/d overkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LandschapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze lopen er weer genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosuiltje![]()
Ook geweest, leuk wandelen daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:48 schreef Blues het volgende:
Geen ijsvogels gezien, ik dacht ze wel te horen.. maar ja.. volgende keer nog een keer. Wel genoeg ander gespuis gehoord. Maar lastig op de (nieuwe) camera te krijgen.
Kleine selectie van ander moois.
Inzoom proberen op een pimpelmeesje a/d overkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LandschapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze lopen er weer genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosuiltje![]()
Mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit gaan we weer terug, was wel echt mooi daar.![]()
Hier zaten ook Good Omens fans toch? Het filmen van seizoen 2 is klaaaaaarrr
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik ging stemmen bij het stemlokaal waar vader van vriendin vrijwilligde, dus voordat ik m'n ID had laten zien werd al m'n volledige naam dwars door de zaal geroepenquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben een ontzettend luie kiezer en a politiek mens. Miste de stemwijzer in mijn gemeente echt en ging haast niet stemmen daardoor![]()
![]()
Gistermiddag toch maar even wat partijen op punten nagelezen en de burgerplicht gedaan. In een volledig lege gymzaal, muv de leden van het stembureau natuurlijk.
Ik werd wel even streng bestudeerd: pasfoto met korte haren (nu lang), andere bril en voor de zekerheid mondmasker op maakten me redelijk onherkenbaar vanuit mijn IDOH HOI!
(ik heb een korteharenfoto van 2 brillen geleden op m'n ID)
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef fietsie het volgende:
Ik zit al sinds 7:45 in dezelfde vergadering![]()
![]()
Op werk hebben we vandaag Saint Patrick's Day gevierd vanwege een half-ierse collega. We hebben haar bureau en kantoor versierd met alle groene spullen die we konden vinden, iedereen had groene kleren aan en ze bracht groen snoep mee (dus haribokikkers en hazelnootpaaseitjes)![]()
Verder waren ze op de verdieping boven ons met twee boren tegelijk aan het boren, bijna de hele dag door
En overspannen collega is definitief overspannenze komt minstens een maand nog niet terug en de bos bloemen die we met de afdeling hadden gekocht was te veel voor d'r
![]()
(nu ik dit schrijf herinner ik me dat jij dat ook lastig vond toch @Blues , collega's die je erg graag beterschap willen komen wensen? ons is nu verteld dat we geen contact op mogen nemen met collega tot zij zelf contact initieert, omdat de bos bloemen zo slecht viel)![]()
Daarnaast vertelde een collega dat ze had gedroomd dat een andere collega zwanger was van een siamese drieling![]()
Laatst had een ander ook al gedroomd dat we met de hele afdeling Solex gingen rijden in Schaijk![]()
![]()
We zijn nog bezig..quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Och jeetje. Is het wel een zinvolle vergadering?quote:We have far more in common than that which devides us..![]()
Eigenlijk niet normaal. Komt op een gegeven moment toch niks zinnigs meer uit.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Heb je in je droom wel gezwaaid naar mij?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:08 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast vertelde een collega dat ze had gedroomd dat een andere collega zwanger was van een siamese drieling![]()
Laatst had een ander ook al gedroomd dat we met de hele afdeling Solex gingen rijden in Schaijk![]()
Edit: verkeerd gelezen, je collega moest zwaaien![]()
![]()
Nou inderdaad. Ik heb als we een uur bezig zijn al zoiets van "genoeg geluld, ik heb nog tekeningen die af moeten"quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet normaal. Komt op een gegeven moment toch niks zinnigs meer uit.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Wat een leuke st patrick's day stuntquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:07 schreef Tele6 het volgende:
Op werk hebben we vandaag Saint Patrick's Day gevierd vanwege een half-ierse collega. We hebben haar bureau en kantoor versierd met alle groene spullen die we konden vinden, iedereen had groene kleren aan en ze bracht groen snoep mee (dus haribokikkers en hazelnootpaaseitjes)![]()
Verder waren ze op de verdieping boven ons met twee boren tegelijk aan het boren, bijna de hele dag door
En overspannen collega is definitief overspannenze komt minstens een maand nog niet terug en de bos bloemen die we met de afdeling hadden gekocht was te veel voor d'r
![]()
(nu ik dit schrijf herinner ik me dat jij dat ook lastig vond toch @:Blues , collega's die je erg graag beterschap willen komen wensen? ons is nu verteld dat we geen contact op mogen nemen met collega tot zij zelf contact initieert, omdat de bos bloemen zo slecht viel)Groen als thema, helemaal goed
Lastige situatie met je andere collega. Je wilt iets goeds/liefs doen en dan kan zij het even niet aan. Misschien te confronterend, dat mensen meeleven. Of het opent wonden, de associatie met het werk. Nou ja, hoe dan ook was het lief bedoeld en is het ook prima dat zij haar grenzen aangeeft dat ze dat nu gewoon niet aan kan."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De laatste keren heb ik al vergaderend ondertussen gewoon 2D tekeningen gemaakt van simpele onderdelen.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Doe je tenminste nig iets nuttigsquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:40 schreef derLudolf het volgende:
De laatste keren heb ik al vergaderend ondertussen gewoon 2D tekeningen gemaakt van simpele onderdelen.
Ik zit hier nog even na te briesen over de zorg, het pgb, het zorgkantoor en icareWoest ben ik
Ik moet even een gezondere manier vinden om met dit soort frustratie om te gaan. @Vanyel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Wat leuk om te vierenquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:07 schreef Tele6 het volgende:
![]()
(nu ik dit schrijf herinner ik me dat jij dat ook lastig vond toch @:Blues , collega's die je erg graag beterschap willen komen wensen? ons is nu verteld dat we geen contact op mogen nemen met collega tot zij zelf contact initieert, omdat de bos bloemen zo slecht viel)![]()
En ja, vooral in t begin was ik erg in de ontkenning van de overspannenheid en wil je vooral met rust gelaten worden, zeker door je werk.![]()
Ik herken dit wel. Ik heb maandag controle van de PGB van mijn moeder. Ben benieuwd. Maar over het algemeen als het allemaal loopt dan loopt het wel. Ik heb alles uit handen gegeven aan het zorg kantoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je tenminste nig iets nuttigs
Ik zit hier nog even na te briesen over de zorg, het pgb, het zorgkantoor en icareWoest ben ik
Ik moet even een gezondere manier vinden om met dit soort frustratie om te gaan. @:vanyel
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je tenminste nig iets nuttigs
Ik moet even een gezondere manier vinden om met dit soort frustratie om te gaan. @:vanyel
![]()
Drankje? DMmetje om de smart te delen?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och jeetje. Is het wel een zinvolle vergadering?18:45 heb ik ingepakt, en toen was 't nog niet klaar, maar wel voor mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet normaal. Komt op een gegeven moment toch niks zinnigs meer uit.
Was doorloop van 2 van de 4 etages van nieuwbouwplan, ruimte voor ruimte.
Vaststellen of het haalbaar was, wat de bijzonderheden zijn, welke items begroot zijn en welke aanvullende businesscases vragen, welke items risico analyses vereisen (en gelijk een aantal daarvan gedaan).
Dit voorkomt dat de architecten met de eindgebruikers in gesprek gaan (zorgprofessionals) en dan met als uitgangpunt dingen die al niet haalbaar zijn vervolgens te combineren met nog meer nieuwe wensen.
En ja,, de input voor vandaag was het resultaat van afstemming met zorgprofessionals & beleidsmakers.
Concreet: 'Als ik daar een medisch apparaat plaats en in diezelfde ruimte een po-spoeler wat speelt er dan allemaal?"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat erg! Denken hullie ieder jaar dat moeders herrezen en hersteld is?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmiddag zijn prachtige tulpen bezorgd. 👍🏼 Sterke mooie bloemen en kraakhelder vers. In een doos. Tulpen uit de Oekraine nb. via een Nederlandse collega teler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik he bva-auctions ontdekt. Ik denk altijd dat ik verstandig ben met geld, totdat ik zulke dingen ontdek en daar loop te bieden alsof ik er geld mee verdien.![]()
![]()
Ohoh. 😉quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik he bva-auctions ontdekt. Ik denk altijd dat ik verstandig ben met geld, totdat ik zulke dingen ontdek en daar loop te bieden alsof ik er geld mee verdien.![]()
Ohhh jaa.. ja dat zijn sites waar ik heel ver vandaan moet blijven. Wel een nieuw statiefje gekocht want was afgeprijsdquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik he bva-auctions ontdekt. Ik denk altijd dat ik verstandig ben met geld, totdat ik zulke dingen ontdek en daar loop te bieden alsof ik er geld mee verdien.
Maar had je het ook nodig?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhh jaa.. ja dat zijn sites waar ik heel ver vandaan moet blijven. Wel een nieuw statiefje gekocht want was afgeprijsd![]()
Die vraag stel ik mezelf en dat werkt best vaak. Alleen nu kijk ik voor interieur-dingetjes en dat heb ik gewoon nodig. Misschien. In het nieuwe huis. Over twee jaar.![]()
![]()
Vergeet de BTW en veilingkosten nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Myraela het volgende:
M'n oom mag er ook graag op kijken. Zag een leuke kavel met vier hardhouten tuinbankjes. Hij dacht dat zijn bod niet was doorgekomen dus bood nog een keer. Paar dagen later kreeg ie bericht dat hij vier kavels had gewonnen
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ja .. en nee :’) ik heb in feite een prima statief. Maar dit is een GorillaPod dus dat is anders en ook handig.. enzoquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar had je het ook nodig?![]()
Die vraag stel ik mezelf en dat werkt best vaak. Alleen nu kijk ik voor interieur-dingetjes en dat heb ik gewoon nodig. Misschien. In het nieuwe huis. Over twee jaar.
Hahaha, stond er gewoon een identiek item 4 keer op?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vergeet de BTW en veilingkosten niet![]()
M'n oom mag er ook graag op kijken. Zag een leuke kavel met vier hardhouten tuinbankjes. Hij dacht dat zijn bod niet was doorgekomen dus bood nog een keer. Paar dagen later kreeg ie bericht dat hij vier kavels had gewonnen
De BTW en veilingkosten had ik gezien. Al verbaasde ik me bij deze wel over de 2 euro verzendkosten, dat lijkt me erg weinig. Voor een andere ben ik al naar Hoofddorp gereden. Dat is lastiger, dat ophalen doordeweeks tijdens kantooruren.![]()
Die is leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:05 schreef Myraela het volgende:
Maar kijk deze sidetable.Helemaal leuk.
[ afbeelding ]![]()
Morgen hierquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag zijn prachtige tulpen bezorgd.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Jup en of andere partij uit een bankroet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, stond er gewoon een identiek item 4 keer op?Tja, dat hoort er een beetje bij, volgens mij is het meer op bedrijven gericht. Tja, die werken nou eenmaal 8-17quote:De BTW en veilingkosten had ik gezien. Al verbaasde ik me bij deze wel over de 2 euro verzendkosten, dat lijkt me erg weinig. Voor een andere ben ik al naar Hoofddorp gereden. Dat is lastiger, dat ophalen doordeweeks tijdens kantooruren.
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
👍🏼quote:
Tip: hou ze in de oorspronkelijke verpakking, stukje van de steel en dan nog een uurtje zo en in koel water voordat je ze in de vaas zet.![]()
Worden ze anders krom?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Tulpen![]()
Ik heb weer hier besteld https://www.bolt-amsterda(...)-war-200-tulpen-mix/
Normaal de tulpen met bol, maar die doe ik later nog wel een keer, zodat ik aan het einde van het seizoen er langer van kan genieten. Nu een grote verjaardagsbos (was de meest handige leverdatum). Kan ik nog wat uitdelen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hadden jullie ook zulke mooie Sahara luchten?
En het is hier droog gebleven dus geen vieze vlekken
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik heb geen auto.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik he bva-auctions ontdekt. Ik denk altijd dat ik verstandig ben met geld, totdat ik zulke dingen ontdek en daar loop te bieden alsof ik er geld mee verdien.
God-zij-dank
Die site al lang geleden ontdekt en vrijwel alles wat ik absoluut móest hebben is 'afhalen', dus eh, dan maar niet."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jij hebt ook geen autoquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Veel failliesementen overigens. Hele sportschool inboedels, restaurants, yoga-centra, kantoren etc. Wel fascinerend."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zware grote bloemen, die gaan ouwerwets hangen. Ook mooi om te zien met 30 in een vaas.quote:
@Lucky-Strike https://www.bndestem.nl/m(...)illen-doen~a227fbda/![]()
Gisteravond langs de dijk zeker! mooie luchten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En mijn auto ook. En de dakramen.![]()
![]()
Ik heb jaren geleden eens gekeken, maar toen raakte ik erg gefrustreerd dat ik elke keer overboden werd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen auto.
God-zij-dank
Die site al lang geleden ontdekt en vrijwel alles wat ik absoluut móest hebben is 'afhalen', dus eh, dan maar niet.Dus weer vergeten. Maar die frustratie maakt het stiekem ook wel verslavend.
En het rondsnuffelen door die volledige inboedels.
![]()
Ja, ik heb er uren rond gekliktquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jaren geleden eens gekeken, maar toen raakte ik erg gefrustreerd dat ik elke keer overboden werd.Dus weer vergeten. Maar die frustratie maakt het stiekem ook wel verslavend.
En het rondsnuffelen door die volledige inboedels.
Failliesement van een restaurant en dan staan er ook twee smoezelig uitziende Jamie Oliver boekjes als kavel tussen, dat soort idioterie
De kapstok, de prullenbak, de vaasjes die op de tafels stonden, maar ook de KitchenAid en de specialistische keukenapparatuur.
Maar ik zie ook dingen “thuisbezorgd”. Maar gelukkig heb ik nu niets gezien wat ik perse wil hebben dis ga ik die site heel snel vergetenquote:
Het duurt nog even, maar goed ook want ik wil een mooie zomer, maar wel hier zin in
Claudia de Breij doet Oudejaarsconference van 2022
https://www.gelderlander.(...)e-van-2022~a6b4bb39/We have far more in common than that which devides us..![]()
Avond
Mooi Avondje.
Mijn manager aka Het Opperhoofd is op de dag af 25 jaar in dienst.. Kortom we hadden een feestje te vieren. Eerst een borrel bij Cafe Lowietje en daarna Tapas eten op de Lindengracht.
Eerste echte borrel van werk in twee jaar![]()
Online borrels en een BBQ vorig jaar even niet meegenomen Het was ook fijn om weer eens de stad in te gaan.
Een andere collega had zijn creatieve pet op gezet en een leuk filmpje in elkaar gedraaid en een boek met zijn sterkste verhalen door ons verteld in elkaar gedraaid.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Klinkt goed, boriszquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef borisz het volgende:
Avond
Mooi Avondje.
Mijn manager aka Het Opperhoofd is op de dag af 25 jaar in dienst.. Kortom we hadden een feestje te vieren. Eerst een borrel bij Cafe Lowietje en daarna Tapas eten op de Lindengracht.
Eerste echte borrel van werk in twee jaar![]()
Online borrels en een BBQ vorig jaar even niet meegenomen Het was ook fijn om weer eens de stad in te gaan.
Een andere collega had zijn creatieve pet op gezet en een leuk filmpje in elkaar gedraaid en een boek met zijn sterkste verhalen door ons verteld in elkaar gedraaid.En fijn dat het eindelijk weer kan, online is niet 'echt'. Ik las hier op het intranet dat sociale bijeenkomsten nog steeds ongewenst zijn. Kan te maken hebben met de enorme hoeveelheid mensen thuis wegens covid
Mogge!
Helder & frrrrrrrris buiten!
De bever heeft zich vergrepen aan een grote boom op *ons* land. Nu ga ik 'm met een buks opwachten is 'ie nou helemaal gek geworden
Ik bedoel, zo'n boom kan ook op m'n gans vallen hoor! En haar eieren.
Nou ja, ze zoeken het maar uit met hun natuur.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
We hadden de kroeg voor onszelf. Dat was wel fijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt goed, boriszEn fijn dat het eindelijk weer kan, online is niet 'echt'. Ik las hier op het intranet dat sociale bijeenkomsten nog steeds ongewenst zijn. Kan te maken hebben met de enorme hoeveelheid mensen thuis wegens covid
Bij ons heeft één collega het nu ook goed te pakken. Waar rest vd familie een paar dagen op de bank er wel weer vanaf kom staat bij haar de teller nu op twee weken... Is een keelontsteking bijgekomen... De eerste in lange tijd in mijn omgeving die er zo last van heeft.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Sigmes natuur![]()
Hier heb ik vandaag een beetje een vrolijke kop nodig.. iemand tips voor Spotify luister lijstjes??Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Uitzicht uit de trein was echt prachtigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:58 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
De bever heeft zich vergrepen aan een grote boom op *ons* land. Nu ga ik 'm met een buks opwachten is 'ie nou helemaal gek geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, ze zoeken het maar uit met hun natuur.Fijn naar buiten gekeken.
De bever is voortvarend te werk gegaan zeg. En wat legt een gans eigenlijk veel eieren in haar nest."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik hoor ook vooral van mensen dat ze een kuchje en een snotneus hadden. En twee die smaak en geur kwijt waren terwijl ze verder amper klachten hadden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:01 schreef borisz het volgende:
We hadden de kroeg voor onszelf. Dat was wel fijn.
Bij ons heeft één collega het nu ook goed te pakken. Waar rest vd familie een paar dagen op de bank er wel weer vanaf kom staat bij haar de teller nu op twee weken... Is een keelontsteking bijgekomen... De eerste in lange tijd in mijn omgeving die er zo last van heeft."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik luister oprecht maar naar 1 lijstje op Spotify, maar daar ben jij niet in geïnteresseerd. Zijn er geen lijstjes als je op happy of optimistic oid zoekt?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:04 schreef Barreltje het volgende:
Sigmes natuur![]()
Hier heb ik vandaag een beetje een vrolijke kop nodig.. iemand tips voor Spotify luister lijstjes??"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nou ben ik wel benieuwd naar je lijstjequote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik luister oprecht maar naar 1 lijstje op Spotify, maar daar ben jij niet in geïnteresseerd. Zijn er geen lijstjes als je op happy of optimistic oid zoekt?![]()
Ja happy tunes heb ik nu wel uit.. ik wil eens wat anders.. hoeft niet perse iets met happy te zijn, wellicht is er wel en band die ik niet ken die hele leuke muziek maakt of en genre wat ik niet ken ofzo
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Deborah Rutter · Playlist · 182 songs · 48.8K likesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:13 schreef Barreltje het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar je lijstje![]()
Ja happy tunes heb ik nu wel uit.. ik wil eens wat anders.. hoeft niet perse iets met happy te zijn, wellicht is er wel en band die ik niet ken die hele leuke muziek maakt of en genre wat ik niet ken ofzo
Ik vond minilot en Lonaa wel leuke suggestie wbt muziek doen. En aangezien minilot ons zonder afscheid of dramatische exit heeft verlaten is die schone taak nu voor Lonaa
Ik las net dat er een playlist is voor mars rover Yppy.. die ga ik ook opzoeken![]()
Ik ging gisteren met 10 mensen uit etenDat waren meer prikkels dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar
Ik ben ook enorm duf nu, nog even volhouden tot het weekend
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Dat had ik vorige week vrijdag, nog dagen brak geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging gisteren met 10 mensen uit etenDat waren meer prikkels dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar
Echt niets meer gewend.
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:58 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Vet, zo'n klein houthakkertje
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
En als ze een beetje op een zangvogel lijkt, hebben ze bijna evenveel papa's als er eitjes zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uitzicht uit de trein was echt prachtigFijn naar buiten gekeken.
De bever is voortvarend te werk gegaan zeg. En wat legt een gans eigenlijk veel eieren in haar nest.![]()
Leerde ik in Bitch, review onder de linkOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik zit al dagen met Good old-fashioned loverboy van Queen in mijn hoofd.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Je wordt vast niet enthousiast als ik zeg zet Animals van Martin Garrix aan en laat je verder verrassen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar je lijstje![]()
Deden wij vanmorgen om de boel een beetje aan de gang te krijgen nadat we te laat opstonden en iedereen is op tijd naar school/ werk
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind een paar uur met 3 collega's in een hok al inspannend. 2 jaar thuiswerken doet wel wat met je.
Ik vond het eigenlijk ook wel prima zo
Ohh dat is wel een optie.. waar om zou dat nou weer niet kunnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je wordt vast niet enthousiast als ik zeg zet Animals van Martin Garrix aan en laat je verder verrassen?
Deden wij vanmorgen om de boel een beetje aan de gang te krijgen nadat we te laat opstonden en iedereen is op tijd naar school/ werk![]()
Wst denken jullie toch wat voor muziek smaak ik heb
Ik ga dit jaar naar 1 concert.. of.. heb hoor 1 concert kaartjes .. zegt mn baas net dat ik die dag geen vrij kan krijgen.. srsly?!?!? Na 2 jaar geen enkel concert
Heeft ie een goed argument waarom je geen vrij kan krijgen die dag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga dit jaar naar 1 concert.. of.. heb hoor 1 concert kaartjes .. zegt mn baas net dat ik die dag geen vrij kan krijgen.. srsly?!?!? Na 2 jaar geen enkel concert![]()
Mn project begint 3 dagen ervoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heeft ie een goed argument waarom je geen vrij kan krijgen die dag?![]()
Dus.. ehmmm
Ja, ik hoor, maar we hadden wat te vierenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind een paar uur met 3 collega's in een hok al inspannend. 2 jaar thuiswerken doet wel wat met je.
Ik vond het eigenlijk ook wel prima zo(Ons boek ligt in de winkels
). Ik ga nu weer even drie weken bijkomen
Gefeli!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik hoor, maar we hadden wat te vieren(Ons boek ligt in de winkels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gefeli!Mijnese!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het gezien!quote:![]()
Levert zo'n keus nou nog een beetje ruzie op?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had het gezien!![]()
Levert zo'n keus nou nog een beetje ruzie op?Geen ruzie, wel terughoudendheid. Ik heb me daar verder niet mee bemoeid, dat is namelijk het werk van de uitgever, om daar dingen in te beslissen.
En kunnen wij gewone stervelingen dat boek ook ergens kopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Goed feit! 💐quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Is het een leuker proces geweest dan promoveren?
De bevers op sigme’s landen
![]()
Inderdaad maar aan de natuur laten. Een burcht (toch?) en dammen bouwen.![]()
Oh ja…een indruk van de luchten vanaf de dijk boven de Lek, gisteravond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeeeehhh extra genieten dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Geen ruzie, wel terughoudendheid. Ik heb me daar verder niet mee bemoeid, dat is namelijk het werk van de uitgever, om daar dingen in te beslissen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Spoilers!![]()
Vandaag overgestapt van jumbo naar AH, je krijgt nu bij premium 10% korting op alle bio. Dat was te interessant.
Hopelijk is de AH bij mijn nieuwe huis wel fijner dan die hier![]()
![]()
Welkom namens een alumni.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:47 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik hoor inmiddels ook bij de positieve club.
Bijna alumni dan. Vandaag laatste oplet-dag (of gisteren, als ik uitga van dinsdag avond eerste klachten) dus dirigente maar even gemaild of ze het een goed plan vindt dat ik kom repeteren. Werkt niet met mondmasker en ze is chronisch ziek dus ik wil extra opletten.
Ben je er erg ziek van? En moet je belangrijke dingen afzeggen? Met alle huizen- en vakantieplanning weet ik niet meer wie wanneer wat heeft![]()
Mooie natuur en mooie luchten zag ik
Alumna.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja zag er mooi uit. De autoruiten moeten binnenkort wel even wat water zien. Zelfde met de slaapkamerramen. Daar stond vanochtend de zon op. Nul zicht naar buiten. Beneden weinig zand op de ramen. Blijkbaar zaten de rolluiken op tijd dicht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En het is hier droog gebleven dus geen vieze vlekkenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Ik vierde ook Saint Patricksday gisteren, per ongeluk. Oh en ik kan een vaasje bier atten in 4,74.![]()
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Wat een stress![]()
We willen een busje huren volgende week omdat we nu wel echt heel veel bier meotne vervoeren.
Maar kennelijk heb je dubbele legitimatie nodig, maar we hebben allebei alleen nog een geldig rijbewijs.
Dus nu maar een spoedaanvraag voor een paspoort doen en dan hopen dat ie op tijd is.![]()
He waarom? Rijbewijs moet toch voldoende zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat een stress![]()
We willen een busje huren volgende week omdat we nu wel echt heel veel bier meotne vervoeren.
Maar kennelijk heb je dubbele legitimatie nodig, maar we hebben allebei alleen nog een geldig rijbewijs.
Dus nu maar een spoedaanvraag voor een paspoort doen en dan hopen dat ie op tijd is.![]()
Had met de verzekering te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
He waarom? Rijbewijs moet toch voldoende zijn?![]()
Hier bleef het niet droog.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn zonnepanelen liggen plat
Rijbewijs is geen rechtsgeldig legitimatie document. Enkel een bewijs dat je een voertuig mag besturen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
He waarom? Rijbewijs moet toch voldoende zijn?
In sommige gevallen wordt dit wel geaccepteerd.
Een ID kaart of paspoort is dit wel.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Binnenklusjes die langzaamaan begonnen te irriteren zijn eindelijk klaar. Nu nog een paar graden warmer buiten en dan kan ik daar ook de boel een beetje fatsoeneren. En mogelijk de grasmaaier een keer door het knollenveld jagen.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
In Nederland nog nooit meegemaakt dat een rijbewijs geen identiteitsbewijs is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Rijbewijs is geen rechtsgeldig legitimatie document. Enkel een bewijs dat je een voertuig mag besturen.
In sommige gevallen wordt dit wel geaccepteerd.
Een ID kaart of paspoort is dit wel.
Zeker niet voor iets simpels als een auto huren.![]()
Mogge! (nog net)
Mooie foto's van @sigme en @AnneX Die boom![]()
Maandag begin ik (voorlopig 1 dagdeel per week) bij Vluchtelingenwerk. Zij weten ook nog niet hoe druk het gaat worden maar als het erg druk blijkt te worden kunnen de woensdagochtend en vrijdagochtend er ook nog bij komen.We have far more in common than that which devides us..![]()
Het valt tot nu toe allemaal mee gelukkig (zowel met last als met afzeggen). Vind het afstand houden binnenshuis nog het vervelendste.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom namens een alumni.
Bijna alumni dan. Vandaag laatste oplet-dag (of gisteren, als ik uitga van dinsdag avond eerste klachten) dus dirigente maar even gemaild of ze het een goed plan vindt dat ik kom repeteren. Werkt niet met mondmasker en ze is chronisch ziek dus ik wil extra opletten.
Ben je er erg ziek van? En moet je belangrijke dingen afzeggen? Met alle huizen- en vakantieplanning weet ik niet meer wie wanneer wat heeft![]()
Mooie natuur en mooie luchten zag ik![]()
Als je zo redeneert zou je eigenlijk nooit vrij kunnen nemen, hooguit als de baas ff niets voor je te doen heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mn project begint 3 dagen ervoor![]()
Dus.. ehmmm![]()
GoedemiddagEindelijk weer eens thuis aan de slag. Je kan het direct merken aan de productiviteit
![]()
En vanmiddag op pad om in R'dam te gaan fotograferen met kennissen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede werkdag op rij -bij de baas-
Wat een boel sociale drukte zeg. Ik heb nu wel weer voor een maand genoeg bijgepraat, zo voelt het tenminste.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daar ishet wel weer voor; lekker zonnetje heb je er bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemiddagEindelijk weer eens thuis aan de slag. Je kan het direct merken aan de productiviteit
![]()
En vanmiddag op pad om in R'dam te gaan fotograferen met kennissen![]()
Ik reis zondag weer eens richting Lkk.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik wil zondag anders wel even voor dr voordeur gaan staan toeteren uit protest hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deborah Rutter · Playlist · 182 songs · 48.8K likes
Ik vond minilot en Lonaa wel leuke suggestie wbt muziek doen. En aangezien minilot ons zonder afscheid of dramatische exit heeft verlaten is die schone taak nu voor Lonaa
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had het ook niet eerder meegemaakt. Volgens mij was bij de notaris zelfs een rijbewijs genoeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Nederland nog nooit meegemaakt dat een rijbewijs geen identiteitsbewijs is.
Zeker niet voor iets simpels als een auto huren.
Nouja spoedaanvraag is gedaan, nu fingers crossed dat ie op tijd is.
Wel een duur grapje![]()
![]()
Vooral dat laatste ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had het ook niet eerder meegemaakt. Volgens mij was bij de notaris zelfs een rijbewijs genoeg.
Nouja spoedaanvraag is gedaan, nu fingers crossed dat ie op tijd is.
Wel een duur grapje![]()
![]()
Joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:04 schreef Vanyel het volgende:
@:AnneX Jij hebt mijn tulpen![]()
Ik heb er maar 47![]()
(Er was wat onduidelijk over de levering en correct afgehandeld viamail op contactformulier).
Tegelijk wel lastig - denk ik - om kritisch te zijn over een donatie.
Vind je ze wel mooi?
Vannacht zijn de bloemen helemaal bijgekomen na het badje gisteravond.
Nog mooier. Sorry.![]()
Vind ik niet lastig hoor. Ik kocht bloemen, dan mag ik verwachten dat ze geleverd worden.
Maar dit zijn er al rijkelijk veel gezien het formaat van mijn vazen, dus...
Ik telde ze alleen omdat jij zei dat je er 60 had.
Zijn wel mooie. Tikje jammer dat de helft wit isOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ow. Smaken verschillen dan.
Als ik kon kiezen had ik witte gekozen 😂
Geel en roze is bij mij wat wit bij jou is. Alhoewel nu de zachtroze prima zijn.
Dertig zachtrose konden bij elkaar in een koeler. De andere fuchsia kleur in 3 vazen bij elkaar gezet.![]()
Je bent ook verplicht om dat te hebben, je moet je immers kunnen identificeren indien gevraagd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat een stress![]()
Dus nu maar een spoedaanvraag voor een paspoort doen en dan hopen dat ie op tijd is.
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificerenik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
www.tulpen.nl en dan iets naar beneden scrollen voor "oekraïne"quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:47 schreef Tuindier het volgende:
Waar hebben jullie de tulpen vandaan? Als ik nog 5 dagen thuis zit, wil ik ook wel wat fleurigs.
Ik ging er van uit dat een rijbewijs daarvoor goed genoeg was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent ook verplicht om dat te hebben, je moet je immers kunnen identificeren indien gevraagd.
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificeren
Toen ik nog wel een geldig paspoort had, had ik die überhaupt ook nooit bij me.![]()
Een ID kaart is voldoende. Die is tegen kostprijs of in sommige gemeente gratis. Paspoort is inderdaad een dure grap.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent ook verplicht om dat te hebben, je moet je immers kunnen identificeren indien gevraagd.
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificerenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
ID is maar 5 euro goedkoper dan paspoort.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Een ID kaart is voldoende. Die is tegen kostprijs of in sommige gemeente gratis. Paspoort is inderdaad een dure grap.![]()
Grootste zooi in de tuin weer aan kant. Voorkant even de schoffel door het grind gehaald en het meest nietgewenste groen verwijderd. Zijn de buren ook weer blij. Een heleboel takken en dort blad in de container laten verdwijnen en gras iets korter gemaaid.
Tevens is deze winter een kunststof raam gesneuveld van de schuur. Morgen maar eens rondje bouwmarkt voor een vervangend stuk doorzichtig plastic. Nu geen zin meer in.
Vlees staat te sudderen, straks de zuurkool piepers er bij. Makkelijk avondeten voor 2 dagen.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik zit even de kosten te bekijken. De gemeente mogen er tegenwoordig behoorlijk wat op verdienen. Dit was met invoering van de ID plicht wel anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ID is maar 5 euro goedkoper dan paspoort.
https://www.rvig.nl/reisdocumenten/tarieven-reisdocumentenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Wquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:59 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…een indruk van de luchten vanaf de dijk boven de Lek, gisteravond.WAUWIE 😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiiiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:58 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, ze zoeken het maar uit met hun natuur.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
Het ei is gelegd
![]()
Gezellig, productief werkdagje
Ik heb een nieuwe extra taak; documenten/protocollen beheer. Na 1x scholing en 2 uurtjes aanklooien, snap ik het nu steeds beter.
En wat is dat fijn voor t brein zeg, iets nieuws en something completly different![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:29 schreef AnneX het volgende:
Ow. Smaken verschillen dan.
Als ik kon kiezen had ik witte gekozen 😂
Geel en roze is bij mij wat wit bij jou is. Alhoewel nu de zachtroze prima zijn.
Tulpen het liefst oranje of oranje met geel.
Witte bloemen vind ik zelden wat.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb van de kinderen blauwe bloemen gekregen. Geverfde..durf ze niet weg te gooien maar vind ze niet zo mooi![]()
![]()
![]()
hiervandaan https://www.tulpen.nl/tulpen-voor-oekrainequote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:47 schreef Tuindier het volgende:
Waar hebben jullie de tulpen vandaan? Als ik nog 5 dagen thuis zit, wil ik ook wel wat fleurigs.
Beterschap 💐![]()
* Kaatje1 kijkt blij naar de witte tulpen
Ik zou het ook best vervelend vinden wanneer ik het huis vol zou hebben staan met roze tulpen. Knal rood, wit, geel of gemengd zijn prima. Blauwe bloemen mmmm (zo blij met de diva's, mooi excuus om dat soort bloemen uit het zicht te zetten want ze "houden" van bloemschikken)
Morgen komt mijn balkonposter, en als die hangt is het balkon "zomerklaar". Vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten, maar meteen naar binnen toen de zon weg was.
Wat een gedoe @Sarabi met paspoort/ID. Duim dat het op tijd komtWe have far more in common than that which devides us..![]()
Beterschap!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:47 schreef Tuindier het volgende:
![]()
Weet ik. Je mag niet eens beide hebben (ID-kaart én paspoort).quote:ik moet verrassend weinig
Gefeliciteerd @Clubsoda ! Nu tijd om bij te komen?![]()
En beterschap @Tuindier !
Wij hadden vandaag training in Asperen (bij Leerdam). Vanochtend stuurde navigatie me over alle dijken, was wel mooi![]()
Vandaag is ook de taxateur bij ons thuis geweest. Ik was er zelf niet bij, maar ik begreep al van vriend dat het weer eens weinig zuivere koffie leek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij mag dat wel. Ik had alleen een paspoort, en dat moest naar de ambassades van Tanzania en Kenia. Ik zou dat ding 4-6 weken kwijt zijn. Om toch een officieel document te hebben moest ik een ID bewijs aanvragen. Eerder kon ik mijn paspoort niet opsturen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik. Je mag niet eens beide hebben (ID-kaart én paspoort).We have far more in common than that which devides us..![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Clubsoda ! Nu tijd om bij te komen?![]()
En beterschap @:Tuindier !
Wij hadden vandaag training in Asperen (bij Leerdam). Vanochtend stuurde navigatie me over alle dijken, was wel mooi![]()
Vandaag is ook de taxateur bij ons thuis geweest. Ik was er zelf niet bij, maar ik begreep al van vriend dat het weer eens weinig zuivere koffie leek.Nu ben ik nieuwsgierig dit klinkt te vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar kan hij wel op een bedrag komen die jullie nodig hebben?![]()
Ik zie dat het mag inderdaad. Er waren wel altijd al wat uitzonderingen zodat je bijvoorbeeld ook twee paspoort kon hebben (beide van Nederland bedoel ik).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel. Ik had alleen een paspoort, en dat moest naar de ambassades van Tanzania en Kenia. Ik zou dat ding 4-6 weken kwijt zijn. Om toch een officieel document te hebben moest ik een ID bewijs aanvragen. Eerder kon ik mijn paspoort niet opsturen.ik moet verrassend weinig
Ja, veel gewerkt voor mensen met 2 paspoorten en een ID kaart. Altijd wel bijhouden op welk paspoort Esta was aangemeld, en met dat paspoort NOOIT naar het het midden oosten reizen, maar wel naar Israel. Hele lijsten bijgehouden welk land wel kon en welk land niet. Stom gedoequote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie dat het mag inderdaad. Er waren wel altijd al wat uitzonderingen zodat je bijvoorbeeld ook twee paspoort kon hebben (beide van Nederland bedoel ik).We have far more in common than that which devides us..![]()
Daarvoor volstaat een rijbewijs ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificerenDat is ook zo, het is echter geen reisdocument.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat een rijbewijs daarvoor goed genoeg was.
Toen ik nog wel een geldig paspoort had, had ik die überhaupt ook nooit bij me.
Bij lokale busjesboer heb ik nog nooit paspoort hoeven laten zien. Vraag me af of ik de laatste keer überhaupt wel m'n rijbewijs heb hoeven laten zien.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik ga het even een beetje proberen te omschrijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig dit klinkt te vaag![]()
Maar kan hij wel op een bedrag komen die jullie nodig hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal dit straks weer weg
[ Bericht 55% gewijzigd door borisz op 19-03-2022 07:25:46 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ga het even een beetje proberen te omschrijven
Ik snap het. Maar dit is inderdaad wel hoe dat wereldje in elkaar zit. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal dit straks weer weg![]()
Met mijn huidige paspoort heb ik ook een uitdaging indien ik naar VS zou willen. Een extra paspoort aanvragen is dan makkelijker en waarschijnlijk zelfs goedkoper.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, veel gewerkt voor mensen met 2 paspoorten en een ID kaart. Altijd wel bijhouden op welk paspoort Esta was aangemeld, en met dat paspoort NOOIT naar het het midden oosten reizen, maar wel naar Israel. Hele lijsten bijgehouden welk land wel kon en welk land niet. Stom gedoeGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Een extra paspoort krijg je niet zomaar toch? Een nieuwe aanvragen kan altijd, denk ik?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Met mijn huidige paspoort heb ik ook een uitdaging indien ik naar VS zou willen. Een extra paspoort aanvragen is dan makkelijker en waarschijnlijk zelfs goedkoper.Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: