Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel koddig, en nog vrij logisch ook.
Doe je mee aan die split?
Hier een slowcooker met een keramiek/stenen binnen bak. Die geschikt is voor een vaatwasser volgens de handleiding.quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet gebruikelijk,maar de instant pot heeft gewoon een RVS pan die (als je de juiste versie hebt) ook op je fornuis kan), waarin je de ene keer hogedrukt, de volgende slowcookt en weer een andere keer sous vide bereidt. Of yoghurt maakt. Of rijst kookt. Al heb ik die laatste 2 nog niet gedaan erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik was het echt niet van plan, maar...quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
komt even voorzichtig om het hoekje gl uren..
Halloquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Hoihoihoiquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Hier heeft FvD overal op fiestpaden enzo met verf hun logo gespoten met "Stem voor vrijheid" en "Stem FvD". Daar werd ik boos en verdrietig van en ik nam me voor om met stoepkrijt of verf daar iets aan te doen.
Ik was niet de enige met dat idee, zag ik van de week.
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat![]()
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoek
FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat
Hier beide nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
Wij zijn ook nog opgescheept met NVU. Gelukkig (hoop ik) te klein voor de raadquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.
Had ik al verteld over de andere NSB-partij in Enschede?
https://verbindend-enschede.nl/
Klikken op eigen risico, ik denk dat je direct op een AIVD-lijst terecht komt, het is echt oogaids en je hersencellen gaan er stuk van.
dat wel ja... en rolluik dus het is hier zowel donker als stil.quote:
Bij de vorige verkiezingen heeft 25% van mijn woonplaats PVV of FvD gestemdquote:
Ik zag hier heel veel vrouwen als lijsttrekkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 08:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog kijken op wie ik ga stemmen. Partij weet ik al, maar ik zag laatst een foto van de gemeenteraad hier, en daar zitten eigenlijk alleen 60+ mannen in. Dus ik ga eens kijken of ik iets anders in de lijst kan vinden.
Dit klinkt zooooquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:
hallo schatjes... miste jullie wel hoor
maar gewoon nauwelijks de tijd voor andere dingen dan huis, verhuisdozen en tuin
Dat boerenland kost wel tijd zegmaar
De leercurve afgelopen maand zit in snoeien, planten, op tijd bestellen van zaadjes, bollen en knollen (geen onbelangrijk punt maar dit jaar was het nou eenmaal niet anders.) en het zelf leggen van dakpannen.
highlight: de lammetjes bij de buurman <3
(sowieso word ik erg blij van zijn schaapjes die grazen direct aan het einde van onze tuin)
hoest het hier?
Oh en qua gemeenteraadsverkiezingen en mijn nieuwe dorpsleven..
Het is hier krantwaardig.. dat iemand een poster heeft gejat van de lokale leefbaar-partij
Gelukkig zat collega op te letten.quote:Wil je even helpen?
Ik zit in verg, dus kan niet bellen.
Groet
-Directeur-
Verzonden vanaf een Appeltje.
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gierenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
Jezus,quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gieren![]()
Dat missen wij dus
Kijk, speciaal voor jullie
speknek in STA / Utrecht CXIX - Gevaorlijk staadsjie waor
Raadsleden van PVV in Emmen kwamen toch nooit naar vergaderingen. Dus hier bereiken ze toch nietsquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik bleek bij mijn partijkeuze ook gewoon voor de lijsttrekker te kunnen kiezen, ook een jonge vrouw. Maar ik heb het mystery wel opgelost, de SGP is hier een hele grote partij. Daar komen al die oude blanke mannen vandaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Bij de vorige verkiezingen heeft 25% van mijn woonplaats PVV of FvD gestemd
Ik werd er serieus echt heel erg verdrietig van
[..]
Ik zag hier heel veel vrouwen als lijsttrekkerBehalve dan bij de usual suspects CDA, SGP, FvD (vind ik ook zo'n mannenclubje). CU en VVD beiden wel een vrouw.
Democratie blijft lastig voor veel mensen iddquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik vraag me af of mensen die lopen te klagen dat PVV of FvD meedoen, of dat het veel blanke mannen zijn, ooit zelf stappen hebben ondernomen om actief te worden in de politiek.
Sommige landelijke partijen lijken ook geen enkele selectie of toelatingseisen te hebbenDie hebben er gewoon enorme losers op staan
lokale AfD afgevaardigde hier kan geen 2 zinnen aan elkaar rijgen, (letterlijk).quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Raadsleden van PVV in Emmen kwamen toch nooit naar vergaderingen. Dus hier bereiken ze toch niets
Uhmmpie ! En ook verhuisd!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Waarom? Deze poster heeft alle vinkjes er op staan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus,
maar er stemmen gewoon mensen op die lui, waarom?
Nee, dat hoeft toch ook niet? Ik gebruik m'n stem gewoon om iemand te kiezen waarvan ik wel het gevoel heb dat hij/zij mij kan vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik vraag me af of mensen die lopen te klagen dat PVV of FvD meedoen, of dat het veel blanke mannen zijn, ooit zelf stappen hebben ondernomen om actief te worden in de politiek.
Nee je klaagt!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft toch ook niet? Ik gebruik m'n stem gewoon om iemand te kiezen waarvan ik wel het gevoel heb dat hij/zij mij kan vertegenwoordigen.
Ik vind het overigens ook geen klagen hoor. Ik zie gewoon dat er veel oude mannen op de foto staan. Dat is toch een prima iets om op te merken en om daardoor te besluiten dat je er liever een iets completer plaatje van maakt. Ik baseer m'n stem wel vaker op een soort balans. Als extreem rechts meer de overhand krijgt, ga ik steeds linkser. Hier krijgen de gelovige partijen juist sterk de overhand, dan geef ik juist daarin graag een tegengeluid.
T gaat nu ook niet echt lekker bij de SP. Daar worden momenteel ook best wel wat lokale politici uit de partij gegooidquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat in de lokale politiek waar de SP vaak heel actief is, er SP leden waren die bereid waren in de raad verantwoording te nemen voor bv armoede bestrijding (let wel, in lokale politiek in vooral de kleinere steden kent men elkaar al heel erg lang, en zijn de aversies niet zo groot) die vervolgens door de landelijke SP op hun flikker kregen wat ze wel niet dachten, zelfs uit de partij werden gegooid. Speelde eind jaren 80.
Ja, vooral mensen die te links zijn, serieus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gaat nu ook niet echt lekker bij de SP. Daar worden momenteel ook best wel wat lokale politici uit de partij gegooid
juist de Oorlogen laten zien hoe dringend een machtsblok als de EU en de NAVO nodig zijn, waar FvD tegen is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kijk echt met opperste verbazing naar wat kennissen delen op Linkedin/Instagram etc. Mensen met wie ik samen heb gewerkt tijdens lesgeven aan vluchtelingen, daarna ook nog vaak samen de schouders eronder om mensen te helpen. En nu stemmen ze, vrijwel zonder uitzondering FvD want vrijheid. Dat de mensen die zij zo geholpen hebben van deze partij direct terug moeten naar oorlogsgebied is dan zeker "pech gehad zolang ik maar vrij ben"?
Deze mensen stemden vorig jaar ook FvD, want hun vrijheid werd ingeperkt door coronamaatregelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
juist de Oorlogen laten zien hoe dringend een machtsblok als de EU en de NAVO nodig zijn, waar FvD tegen is.
wil het wel bewaren. 2 kleine repen nog maar kort over de datum (karamel zeezout en puur) een grote melk/hazelnoot tht 7/21 en iets anders, maar die kan ik nog wel aan bezoekers geven , amandel zeezout (brrr) die is toch nog wel goed. Het mag zo wegquote:
Als je het droog en niet te warm hebt bewaard blijft het best lang goed.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wil het wel bewaren. 2 kleine repen nog maar kort over de datum (karamel zeezout en puur) een grote melk/hazelnoot tht 7/21 en iets anders, maar die kan ik nog wel aan bezoekers geven , amandel zeezout (brrr) die is toch nog wel goed. Het mag zo weg
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je het droog en niet te warm hebt bewaard blijft het best lang goed.
Vandaar dat mijn chocolade zo snel weg is: doet het niet goed in warme, vochtige maag
Kennismaking met diva’squote:Op woensdag 16 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het apart gelegd, mocht je een keer deze kant op komen, of ik jouw kant
Is "die Partei" ook actief bij jou? Toen ik daar afgelopen zomer posters van zag hangen in Münster (gemeenteraadsverkiezingen denk ik?) dacht ik eerst dat het een poster van der Postilion was.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
lokale AfD afgevaardigde hier kan geen 2 zinnen aan elkaar rijgen, (letterlijk).
Het is wel echt zooooooo relaxtquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit klinkt zoooo![]()
![]()
Dit wordt hopelijk ook mijn leven
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is "die Partei" ook actief bij jou? Toen ik daar afgelopen zomer posters van zag hangen in Münster (gemeenteraadsverkiezingen denk ik?) dacht ik eerst dat het een poster van der Postilion was.
[ afbeelding ]
Oh, ik ben dol op hergebruik!quote:Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die in de garage staan. Ik kon er niet aan wennen omdat ie een overdruk ventiel heeft, waardoor vocht ontsnapt en het idee van de slowcooker voor mij niet werkte. Ik heb hem toen gekocht omdat ie per graad instelbaar is, en ook een timer heeft. Zal ik eens kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
(ga ook nog naar Nottingham)
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff wat dramadag vandaag, ben ook moe maar nu nog nachtdienst werken
Jurk voor de bruiloft is wel helemaal af, 12 cm erafkreeg foto van m'n schoonmoeder
Wat een prachtige jurk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
En veel plezier de komende dagen.We have far more in common than that which devides us..
Jurk voor de bruiloft is wel helemaal af, 12 cm erafkreeg foto van m'n schoonmoeder
Mooie jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
Veel plezier in Londen!
Ik stem normaal op Jezus Leeft. Maar dat bestaat hier niet blijkbaar. PVV en FvD ook niet btw.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn GL en Arnhem Centraal het grootst geworden. NVU komt er niet in en het even afwachten of PVV en FvD in de raad komen.
Niemand meer naar de gevangenisquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gieren![]()
Dat missen wij dus
Kijk, speciaal voor jullie
speknek in STA / Utrecht CXIX - Gevaorlijk staadsjie waor
Woah.quote:Op donderdag 17 maart 2022 03:26 schreef Vanyel het volgende:
GroenLinks heeft de VVD van de troon gestoten in ons dorp. Die had ik niet zien aankomen.
Gelukkig blijft het hier GroenLinks, dat is een zekerheid.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:39 schreef Tele6 het volgende:
FvD heeft hier niet genoeg stemmen om in de gemeenteraad te komen
De Stadspartij is het hardst gestegen. Ik ben het niet in alles met ze eens maar ze zijn niet slecht.
Ben zo benieuwd naar de foto's later, jij in zo'n mooie jurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen naar Londenvoor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels
![]()
![]()
7,1% hier dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:28 schreef Lonaa het volgende:
Lokale partij kreeg 20% van de stemmen. 5% meer dan vorig jaar. VVD 10%, net zoveel als vorig jaar en PVDA ook 10, da's meer dan vorig jaar.
PVV is wat gezakt maar de Nazipartij kreeg gewoon 3%.Oh die enge link heeft ook gewoon 1,3 in de wacht gesleept, da's niet genoeg voor een zetel, gelukkig.
Dit wou ik ook komen vertellenquote:Op donderdag 17 maart 2022 03:26 schreef Vanyel het volgende:
GroenLinks heeft de VVD van de troon gestoten in ons dorp. Die had ik niet zien aankomen.
Toch prima resultaat als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit wou ik ook komen vertellenkomt vooral door minder stemmen voor VVD en in plaats daarvan winst voor D66, die nu op plek 3 staan.
Mwoah, hier absoluut niet. GL had 3,1% van de stemmen en dat was nog minder dan de vorige keer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
GL is hier gelijk gebleven, de VVD heeft hier vooral stemmen verloren aan de lokale partij.
En ik vond het grappig te lezen (maar dat was wel vannacht, dus ik weet niet of het al definitief was) dat ook in de Bilt GL de VVD nu voorbij is. Het tij begint langzaamaan toch een beetje te keren, en dat stemt mij wel positief
![]()
Wij hebben dus GL gestemd (niet onze normale partij) maar zagen dat de PvdD in onze toekomstige gemeente (bijna! bijna!) voor het eerst mee deed en toch alweer 2 zetels heeft bemachtigd.
Vandaag gesprek met adviseur, ergens deze dag of morgen tekenen, en morgen taxatie van ons eigen huis. Dus vandaag moet ik ook maar eens even aan de poets. (Ze wilde eigenlijk vanochtend komen. Dat heeft vriend maar afgehouden)
Ja ok, niet overal. Maar als ik kijk naar dorpen zoals Zeist, de Bilt... dat zijn gebieden met veel inwoners met veeeul geld en dure huizen enzulks. Dat was in mijn herinnering toch altijd meer VVD.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, hier absoluut niet. GL had 3,1% van de stemmen en dat was nog minder dan de vorige keer.
Maar ik woon dan blijkbaar ook in een racistisch en pro-Putin bolwerk of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |