abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:13:47 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204097765
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204097786
Ik zit sinds zaterdag met een medley van hoempapamuziek in mijn hoofd, de hele dag en nacht. Het begint wel iets af te zwakken. Het raakt wat vermengd met normale muziek inmiddels.

The Ballad of Chasey Lain doet ook mee O+

Spoilers!
pi_204097793
Ik zit sinds vrijdagavond met dit in mijn hoofd:

Was wel het themaliedje van de avond, met volle op elkaar gepakte kroeg, voor het eerst weer. :Y O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204097880
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat altijd wel koddig, en nog vrij logisch ook.
Doe je mee aan die split?
Precies :+ ik doe mee ja, jij?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:27:17 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_204097900
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook niet gebruikelijk,maar de instant pot heeft gewoon een RVS pan die (als je de juiste versie hebt) ook op je fornuis kan), waarin je de ene keer hogedrukt, de volgende slowcookt en weer een andere keer sous vide bereidt. Of yoghurt maakt. Of rijst kookt. Al heb ik die laatste 2 nog niet gedaan erin.
Hier een slowcooker met een keramiek/stenen binnen bak. Die geschikt is voor een vaatwasser volgens de handleiding.
Maar het zal het apparaat worst zijn of deze puur kraanwater of water met wat er in of een olie/vet op temperatuur houd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204097971
Hier heeft FvD overal op fiestpaden enzo met verf hun logo gespoten met "Stem voor vrijheid" en "Stem FvD". Daar werd ik boos en verdrietig van en ik nam me voor om met stoepkrijt of verf daar iets aan te doen.
Ik was niet de enige met dat idee, zag ik van de week. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:41:39 #8
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204098002
HIer moest ik de FvD uit het voorportaal van de Jumbo wegjagen omdat mensen de winkel niet in wilden langs hun opdringerige meute, en de "heren" van de FvD vonden dat ze hun "democratische taken in vrijheid ongehinderd moesten kunnen uitvoeren".
Een paar minuten daarna stonden ze op straat, niet meer op het erf van de winkeleigenaar, te jankbalken.

Soms is het handig om er uit de zien als een lompe hoemp.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2022 @ 09:44:42 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204098038
FvD heeft in Haarlem vannacht nog vele extra illegale borden geplaatst :')
In Velsen is aangifte tegen ze gedaan ivm een Heterdaadje en vernielingen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204098155
Hier kan je niet op de FvD stemmen ^O^
pi_204098192
Wat erg toch. -O- En dat zo veel mensen intrappen in het fvd geneuzel.
*vloekt zachtjes.

Oh ja Lucky, i.p.v. die gebruikelijke 60+ mannen die Myraela signaleerde in de Gemeenteraad en tot nu toe in het stembureau ook: gister 4 vrouwen van jouw leeftijd ongeveer aan het werk op het stembureau. w/
Goed werk hoor👍🏼
pi_204098279
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Precies :+ ik doe mee ja, jij?
Ik was het echt niet van plan, maar...
:Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204098333
Wij moesten vandaag de kinderen iets meegeven naar school. Dat was ik natuurlijk vergeten.
Gelukkig hebben we een ouder-appgroep. Niemand heeft eraan gedacht :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204098341
komt even voorzichtig om het hoekje gl uren..
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:23:00 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204098523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef Uhmmpie het volgende:
:W Boerenlandbewoonster! :)
pi_204098665
quote:
Hallo *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204098670
quote:
Hoihoihoi
We have far more in common than that which devides us..
pi_204099215
Haaaa @Uhmmpie *G* *G*
pi_204099248
Ik werk thuis vandaag. Wat een rust om hier te zitten ipv in het achtpersoons kippenhok. O+
Alleen jammer van de eeuwige technische problemen. Vooral aan de kant van de mensen met wie ik zou moeten videobellen }:|
pi_204099259
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Hier heeft FvD overal op fiestpaden enzo met verf hun logo gespoten met "Stem voor vrijheid" en "Stem FvD". Daar werd ik boos en verdrietig van en ik nam me voor om met stoepkrijt of verf daar iets aan te doen.
Ik was niet de enige met dat idee, zag ik van de week. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoek

FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat

_O_
pi_204099302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bij mij om de hoek hangt een enorm spandoek

FvD = Racisme
FvD = Vrouwenhaat

_O_
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.

Had ik al verteld over de andere NSB-partij in Enschede?
https://verbindend-enschede.nl/
Klikken op eigen risico, ik denk dat je direct op een AIVD-lijst terecht komt, het is echt oogaids en je hersencellen gaan er stuk van.
pi_204099312
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
pi_204099349
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:38 schreef Lonaa het volgende:
Vond het wel goed om te horen dat zowel FvD als PVV niet in alle gemeentes meedoen. Hier natuurlijk wel. Beide.
Hier beide niet *O*
pi_204099352
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Hier beide niet *O*
Plz kan ik daar wonen.
pi_204099391
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, goede zaak want waarheid. Verder zo weinig mogelijk aandacht aan schenken, vind ik.

Had ik al verteld over de andere NSB-partij in Enschede?
https://verbindend-enschede.nl/
Klikken op eigen risico, ik denk dat je direct op een AIVD-lijst terecht komt, het is echt oogaids en je hersencellen gaan er stuk van.
Wij zijn ook nog opgescheept met NVU. Gelukkig (hoop ik) te klein voor de raad
  Official ESF Kreviewer woensdag 16 maart 2022 @ 11:47:45 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204099421
Dit zegt wel genoeg over FvD:

"Een „prachtige vent”. Zo typeerde Thierry Baudet de Russische president Poetin twee weken geleden nog, toen de omsingeling van Oekraïne al lang was voltooid. „Poetin toont zich steeds duidelijker de leider van conservatief Europa”, schreef de partijleider van Forum voor Democratie in een Twitter-bericht dat hij ook na de Russische invasie deze week niet heeft verwijderd.

De steun van Baudet voor het Russische regime is geen verrassing – maar hij staat er op het radicaal-rechtse speelveld in Europa steeds eenzamer in."

Iedereen die daarop stemt, verdient een klein stukje ongeluk.
  Official ESF Kreviewer woensdag 16 maart 2022 @ 11:50:33 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204099446
Morgen rond deze tijd zit ik hier. Ik hoop op een rustig luchtruim. :')

pi_204099452
hallo schatjes... miste jullie wel hoor
maar gewoon nauwelijks de tijd voor andere dingen dan huis, verhuisdozen en tuin

Dat boerenland kost wel tijd zegmaar :D

De leercurve afgelopen maand zit in snoeien, planten, op tijd bestellen van zaadjes, bollen en knollen (geen onbelangrijk punt maar dit jaar was het nou eenmaal niet anders.) en het zelf leggen van dakpannen.

highlight: de lammetjes bij de buurman <3
(sowieso word ik erg blij van zijn schaapjes die grazen direct aan het einde van onze tuin)

hoest het hier?

Oh en qua gemeenteraadsverkiezingen en mijn nieuwe dorpsleven..
Het is hier krantwaardig.. dat iemand een poster heeft gejat van de lokale leefbaar-partij :')
  woensdag 16 maart 2022 @ 11:54:04 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204099479
Ha, Uhmmpie. Ongestoorde nachten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_204099508
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Ha, Uhmmpie. Ongestoorde nachten?
dat wel ja... en rolluik dus het is hier zowel donker als stil.
en ochtends heel vroeg.. kippen van de buren.
pi_204099760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:52 schreef Clubsoda het volgende:
Hier kan je niet op de FvD stemmen ^O^
Bij de vorige verkiezingen heeft 25% van mijn woonplaats PVV of FvD gestemd *O*
Ik werd er serieus echt heel erg verdrietig van -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:24 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog kijken op wie ik ga stemmen. Partij weet ik al, maar ik zag laatst een foto van de gemeenteraad hier, en daar zitten eigenlijk alleen 60+ mannen in. Dus ik ga eens kijken of ik iets anders in de lijst kan vinden.
Ik zag hier heel veel vrouwen als lijsttrekker :o Behalve dan bij de usual suspects CDA, SGP, FvD (vind ik ook zo'n mannenclubje). CU en VVD beiden wel een vrouw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:24:00 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204099780
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:
hallo schatjes... miste jullie wel hoor
maar gewoon nauwelijks de tijd voor andere dingen dan huis, verhuisdozen en tuin

Dat boerenland kost wel tijd zegmaar :D

De leercurve afgelopen maand zit in snoeien, planten, op tijd bestellen van zaadjes, bollen en knollen (geen onbelangrijk punt maar dit jaar was het nou eenmaal niet anders.) en het zelf leggen van dakpannen.

highlight: de lammetjes bij de buurman <3
(sowieso word ik erg blij van zijn schaapjes die grazen direct aan het einde van onze tuin)

hoest het hier?

Oh en qua gemeenteraadsverkiezingen en mijn nieuwe dorpsleven..
Het is hier krantwaardig.. dat iemand een poster heeft gejat van de lokale leefbaar-partij :')
Dit klinkt zoooo O+ O+
Dit wordt hopelijk ook mijn leven :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2022 @ 13:49:32 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204100881
Op collega's werkmail nu eens Fishingmail uit naam van onze Directeur.
quote:
Wil je even helpen?
Ik zit in verg, dus kan niet bellen.

Groet
-Directeur-

Verzonden vanaf een Appeltje.
Gelukkig zat collega op te letten.
pi_204101280
quote:
In het Utrechttopic staan de speerpunten van FvD daar. Om te gieren _O-
Dat missen wij dus -O-

Kijk, speciaal voor jullie
speknek in STA / Utrecht CXIX - Gevaorlijk staadsjie waor
  woensdag 16 maart 2022 @ 14:46:57 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204101436
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat missen wij dus -O-

Jezus, :')

maar er stemmen gewoon mensen op die lui, waarom?
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 15:16:32 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204101690
quote:
Raadsleden van PVV in Emmen kwamen toch nooit naar vergaderingen. Dus hier bereiken ze toch niets :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204101772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Bij de vorige verkiezingen heeft 25% van mijn woonplaats PVV of FvD gestemd *O*
Ik werd er serieus echt heel erg verdrietig van -O-
[..]
Ik zag hier heel veel vrouwen als lijsttrekker :o Behalve dan bij de usual suspects CDA, SGP, FvD (vind ik ook zo'n mannenclubje). CU en VVD beiden wel een vrouw.
Ja, ik bleek bij mijn partijkeuze ook gewoon voor de lijsttrekker te kunnen kiezen, ook een jonge vrouw. Maar ik heb het mystery wel opgelost, de SGP is hier een hele grote partij. Daar komen al die oude blanke mannen vandaan.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 15:46:24 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204101982
Ik vraag me af of mensen die lopen te klagen dat PVV of FvD meedoen, of dat het veel blanke mannen zijn, ooit zelf stappen hebben ondernomen om actief te worden in de politiek.

Sommige landelijke partijen lijken ook geen enkele selectie of toelatingseisen te hebben _O- Die hebben er gewoon enorme losers op staan _O-
  woensdag 16 maart 2022 @ 15:58:28 #39
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204102095
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik vraag me af of mensen die lopen te klagen dat PVV of FvD meedoen, of dat het veel blanke mannen zijn, ooit zelf stappen hebben ondernomen om actief te worden in de politiek.

Sommige landelijke partijen lijken ook geen enkele selectie of toelatingseisen te hebben _O- Die hebben er gewoon enorme losers op staan _O-
Democratie blijft lastig voor veel mensen idd
En ja, iedereen die klaagt over lokale politiek en het gepruts daarin, van welke partij dan ook, moet zich idd achter de oren krabbelen wat ze zelf actief hebben gedaan.
Ben zelf jarenlang actief geweest in lokale politiek, stad en provincie, eindeloos vergaderd, was een verademing toen er niet meer gerookt mocht worden. Lokale politiek is iets aparts, gaat over heel tastbare dingen en wat er mee of aan te doen. En ja, er lopen ook minkukels in rond, wier voornaamste verdienste is dat ze er in rond lopen en bereid zijn er tijd in te steken.
Verreweg de meesten willen gewoon wat doen voor hun gemeente.
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:00:21 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204102107
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Raadsleden van PVV in Emmen kwamen toch nooit naar vergaderingen. Dus hier bereiken ze toch niets :D
lokale AfD afgevaardigde hier kan geen 2 zinnen aan elkaar rijgen, (letterlijk).
pi_204102108
quote:
Uhmmpie ! En ook verhuisd!
Dus jullie zijn uiteindelijk geslaagd met vinden. gefeliciteerd w/
(is er nog een linkje voor een indruk, want ik zie al moestuinplannen!)
#aagje
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:00:28 #42
63722 z80
I fink you freaky
pi_204102109
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jezus, :')

maar er stemmen gewoon mensen op die lui, waarom?
Waarom? Deze poster heeft alle vinkjes er op staan.
Geen discriminatie van personen die tegen inenten zijn. Geen QR. Hier heb je de wappie die voor stemt.
Lagere lokale belastingen. Ook al haalt maar 1 er van de eindstreep. Hier heb je de laaggeschoolde met weinig inkomsten die voor zijn.
Mensen die al jaren op zoek zijn naar een huis? Ja die kunnen ook bij dit clubje terecht.
En met de regel "macht terug naar de burger" wordt er in de D66 vijver gevist.
pi_204102115
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:46 schreef derLudolf het volgende:
Nee, dat hoeft toch ook niet? Ik gebruik m'n stem gewoon om iemand te kiezen waarvan ik wel het gevoel heb dat hij/zij mij kan vertegenwoordigen.

Ik vind het overigens ook geen klagen hoor. Ik zie gewoon dat er veel oude mannen op de foto staan. Dat is toch een prima iets om op te merken en om daardoor te besluiten dat je er liever een iets completer plaatje van maakt. Ik baseer m'n stem wel vaker op een soort balans. Als extreem rechts meer de overhand krijgt, ga ik steeds linkser. Hier krijgen de gelovige partijen juist sterk de overhand, dan geef ik juist daarin graag een tegengeluid.
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:02:38 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204102132
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nee, dat hoeft toch ook niet? Ik gebruik m'n stem gewoon om iemand te kiezen waarvan ik wel het gevoel heb dat hij/zij mij kan vertegenwoordigen.

Ik vind het overigens ook geen klagen hoor. Ik zie gewoon dat er veel oude mannen op de foto staan. Dat is toch een prima iets om op te merken en om daardoor te besluiten dat je er liever een iets completer plaatje van maakt. Ik baseer m'n stem wel vaker op een soort balans. Als extreem rechts meer de overhand krijgt, ga ik steeds linkser. Hier krijgen de gelovige partijen juist sterk de overhand, dan geef ik juist daarin graag een tegengeluid.
Nee je klaagt!!
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:03:32 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204102143
Ik kan me een tijd herinneren dat in de lokale politiek waar de SP vaak heel actief is, er SP leden waren die bereid waren in de raad verantwoording te nemen voor bv armoede bestrijding (let wel, in lokale politiek in vooral de kleinere steden kent men elkaar al heel erg lang, en zijn de aversies niet zo groot) die vervolgens door de landelijke SP op hun flikker kregen wat ze wel niet dachten, zelfs uit de partij werden gegooid. Speelde eind jaren 80.
pi_204102144
Ik kijk echt met opperste verbazing naar wat kennissen delen op Linkedin/Instagram etc. Mensen met wie ik samen heb gewerkt tijdens lesgeven aan vluchtelingen, daarna ook nog vaak samen de schouders eronder om mensen te helpen. En nu stemmen ze, vrijwel zonder uitzondering FvD want vrijheid. Dat de mensen die zij zo geholpen hebben van deze partij direct terug moeten naar oorlogsgebied is dan zeker "pech gehad zolang ik maar vrij ben"?
pi_204102171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat in de lokale politiek waar de SP vaak heel actief is, er SP leden waren die bereid waren in de raad verantwoording te nemen voor bv armoede bestrijding (let wel, in lokale politiek in vooral de kleinere steden kent men elkaar al heel erg lang, en zijn de aversies niet zo groot) die vervolgens door de landelijke SP op hun flikker kregen wat ze wel niet dachten, zelfs uit de partij werden gegooid. Speelde eind jaren 80.
T gaat nu ook niet echt lekker bij de SP. Daar worden momenteel ook best wel wat lokale politici uit de partij gegooid
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:14:53 #48
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204102261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
T gaat nu ook niet echt lekker bij de SP. Daar worden momenteel ook best wel wat lokale politici uit de partij gegooid
Ja, vooral mensen die te links zijn, serieus.
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:23:58 #49
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204102381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kijk echt met opperste verbazing naar wat kennissen delen op Linkedin/Instagram etc. Mensen met wie ik samen heb gewerkt tijdens lesgeven aan vluchtelingen, daarna ook nog vaak samen de schouders eronder om mensen te helpen. En nu stemmen ze, vrijwel zonder uitzondering FvD want vrijheid. Dat de mensen die zij zo geholpen hebben van deze partij direct terug moeten naar oorlogsgebied is dan zeker "pech gehad zolang ik maar vrij ben"?
juist de Oorlogen laten zien hoe dringend een machtsblok als de EU en de NAVO nodig zijn, waar FvD tegen is.
pi_204102494
Mag een mens weer uit isolatie, vliegen de burgernet waarschuwingen me opeens om de oren }:|
Oké, eentje maar, industrieterrein lekte wat salpeterzuur dus binnen blijven.

Gelukkig zat ik in een online bijeenkomst dus nadat iedereen had meegenoten van het gekrijs uit mijn telefoon hielden zij mee in de gaten of ik wel terugkwam nadat ik mijn ramen had dichtgedaan O+

Sahara luchten droegen bij aan de sfeer.

Gelukkig mocht ik een uur later weer naar buiten: burgerplicht gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204102530
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
juist de Oorlogen laten zien hoe dringend een machtsblok als de EU en de NAVO nodig zijn, waar FvD tegen is.
Deze mensen stemden vorig jaar ook FvD, want hun vrijheid werd ingeperkt door coronamaatregelen.

Ben helemaal tevreden (nou ja bijna) met mezelf. De voorraad kast van de keuken is grotendeels opgeruimd. Ik weet weer wat ik heb en vooral ook, waar het nu staat. @Cat-astrophe zal wel een opgetrokken wenkbrauw laten zien, 4 plakken Tony Chocolony gevonden over de datum of ik lust het niet. En een chocoladeletter van werk. Ik weet dat ik die van 2019 aan een collega heb gegeven dus die moet wel van voor 2019 zijn geweest (die was trouwens van de plank gevallen in een emmer die ik nooit gebruik, dus zo raar is het niet)
pi_204102541
*TWEE wenkbrauwen optrekt*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204102595
quote:
18s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
*TWEE wenkbrauwen optrekt*
wil het wel bewaren. 2 kleine repen nog maar kort over de datum (karamel zeezout en puur) een grote melk/hazelnoot tht 7/21 en iets anders, maar die kan ik nog wel aan bezoekers geven , amandel zeezout (brrr) die is toch nog wel goed. Het mag zo weg :D
pi_204102750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
wil het wel bewaren. 2 kleine repen nog maar kort over de datum (karamel zeezout en puur) een grote melk/hazelnoot tht 7/21 en iets anders, maar die kan ik nog wel aan bezoekers geven , amandel zeezout (brrr) die is toch nog wel goed. Het mag zo weg :D
Als je het droog en niet te warm hebt bewaard blijft het best lang goed.

Vandaar dat mijn chocolade zo snel weg is: doet het niet goed in warme, vochtige maag :+
pi_204102767
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je het droog en niet te warm hebt bewaard blijft het best lang goed.

Vandaar dat mijn chocolade zo snel weg is: doet het niet goed in warme, vochtige maag :+
_O-
Ik heb het apart gelegd, mocht je een keer deze kant op komen, of ik jouw kant
pi_204102780
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O-
Ik heb het apart gelegd, mocht je een keer deze kant op komen, of ik jouw kant
Kennismaking met diva’s O+ *O*
pi_204102852
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kennismaking met diva’s O+ *O*
Altijd welkom!
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 17:40:43 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204103112
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
lokale AfD afgevaardigde hier kan geen 2 zinnen aan elkaar rijgen, (letterlijk).
Is "die Partei" ook actief bij jou? Toen ik daar afgelopen zomer posters van zag hangen in Münster (gemeenteraadsverkiezingen denk ik?) dacht ik eerst dat het een poster van der Postilion was.

pi_204104343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit klinkt zoooo O+ O+
Dit wordt hopelijk ook mijn leven :D
Het is wel echt zooooooo relaxt
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:19:17 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204104424
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Is "die Partei" ook actief bij jou? Toen ik daar afgelopen zomer posters van zag hangen in Münster (gemeenteraadsverkiezingen denk ik?) dacht ik eerst dat het een poster van der Postilion was.

[ afbeelding ]
Nee, helaas niet
pi_204104770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:31 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik die in de garage staan. Ik kon er niet aan wennen omdat ie een overdruk ventiel heeft, waardoor vocht ontsnapt en het idee van de slowcooker voor mij niet werkte. Ik heb hem toen gekocht omdat ie per graad instelbaar is, en ook een timer heeft. Zal ik eens kijken?
Oh, ik ben dol op hergebruik!
Dus ja graag :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204105600
Net de Instant Pot besteld die @Vanyel ook heeft. Naast haar aanbevelingen ook een flink aantal filmpjes gezien (ook van andere apparaten) en het lijkt me een fijn te bedienen apparaat. Ook het grote display is een enorm voordeel. Ben niet voor een met een airfryerfunctie gegaan. Dat ding gebruik ik vrij weinig en ik heb me vandaag ook eens flink verdiept in de combi magnetron. Ik gebruik daar lang niet alle functies van omdat de handleiding erg onhandig is. Dus ben ik delen aan het uitwerken voor wat ik wel zou gebruiken. Ik hoef niet een heel recept voor lasagne. Maak dat zelf wel,, wil alleen weten hoe (nou ja, dat weet ik wel) lang het in apparaat moet.
Ook maar een snelkookpan kookboekje erbij besteld want dat heb ik nog nooit gedaan.
pi_204107871
Pff wat dramadag vandaag, ben ook moe maar nu nog nachtdienst werken -O-

Jurk voor de bruiloft is wel helemaal af, 12 cm eraf *O* kreeg foto van m'n schoonmoeder
SPOILER
En morgen naar Londen O+ voor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels 8-) (ga ook nog naar Nottingham)
pi_204108132
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:

Jurk voor de bruiloft is wel helemaal af, 12 cm eraf *O* kreeg foto van m'n schoonmoeder
SPOILER
En morgen naar Londen O+ voor 't eerst op chique in Londen in uitsluitend hotels 8-) (ga ook nog naar Nottingham)
Wat een prachtige jurk.

En veel plezier de komende dagen.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 22:38:38 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204108381
Een ticket boeken bij Ryanair is ook haast hetzelfde als je ziel aan de duivel verkopen. Tering zeg, wat proberen die je een meuk aan te smeren. Je bent langer bezig met aanklikken wat je niet wilt dan met relevante gegevens in te vullen :')

Nou ja, ik ben wel een paar uur langer in Slovenië als wanneer ik met Transavia zou vliegen...
pi_204108803
quote:

SPOILER
Mooie jurk O+

Veel plezier in Londen!
pi_204108910
Gut, de uitslag is hier al binnen. Alle partijen op verlies, behalve PvdA, FvD en SGP.
7,1% stemde voor FvD
(ter vergelijking, SP ook 7,1% en GL 3,3%)
Meeste mensen hier stemmen op Gemeentebelangen (20,4%) en CDA (16,3%). Die er financieel een ongelofelijke puinzooi van hebben gemaakt in de afgelopen 4 jaar :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2022 @ 23:04:33 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204108943
PvdA de grootste in Haarlem na GL en D66
2/3e geteld

Forum lijkt het niet te gaan halen.
Dieren grote nieuwkomer met 6%
pi_204109430
Hier zijn GL en Arnhem Centraal het grootst geworden. NVU komt er niet in en het even afwachten of PVV en FvD in de raad komen.
pi_204109476
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier zijn GL en Arnhem Centraal het grootst geworden. NVU komt er niet in en het even afwachten of PVV en FvD in de raad komen.
Ik stem normaal op Jezus Leeft. Maar dat bestaat hier niet blijkbaar. PVV en FvD ook niet btw.

Op een lokale partij gestemd. De stemwijzer bracht eigenlijk niks verrassend :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 23:44:13 ]
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 00:08:05 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204109685
Gemeente Emmen:
PVV grootste verliezer (op de partijen na die nu helemaal niet meer meedoen) met ruim 1000 stemmen minder dan de vorige keer. SP heeft een plusje van zes zetels en verder staan alle landelijke partijen op verlies. CDA is de twee grootste verliezer en PvdA de derde met res minus 860 en 460. Wakker Emmen - nu ook al grootste - en die doen het echt niet slecht voor nieuwkomers, de mensen hebben veel bijgeleerd - heeft een plus van 2450. Dit op een toaal van 41.000 stemmen (4 jaar terug nog 45.000)
pi_204109836
Ik heb geen idee wat hier de uitslag is. Boeit me ook niet heel veel eigenlijk. We hebben geen extremistische partijen en geen kwesties waarover de meningen erg uiteen lopen.

Maar ik heb wel twee heel leuke dagen op het stembureau gehad. Nul bijzonderheden, zo heb ik het graag.
Spoilers!
pi_204109910
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat missen wij dus -O-

Niemand meer naar de gevangenis *O*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 maart 2022 @ 01:19:29 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204110008
PvdA 7 GL 6 D66 5 VVD 5 daarna 5x2 zetels en in totaal 15 partijen in de Raad.
Toch ook Forum en Van Haga een zetel in Haarlem.
pi_204110137
GroenLinks heeft de VVD van de troon gestoten in ons dorp. Die had ik niet zien aankomen.
pi_204110197
Gisteravond zag ik zonder geluid een triomfantelijke Jesse op tv.
Met mijn weinig analytische politieke gevoel, had ik die uitslagen niet gedacht.
pi_204110206
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204110320
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 06:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O
Goedemorgen!
pi_204110358
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 03:26 schreef Vanyel het volgende:
GroenLinks heeft de VVD van de troon gestoten in ons dorp. Die had ik niet zien aankomen.
Woah.
pi_204110374
Lokale partij kreeg 20% van de stemmen. 5% meer dan vorig jaar. VVD 10%, net zoveel als vorig jaar en PVDA ook 10, da's meer dan vorig jaar.
PVV is wat gezakt maar de Nazipartij kreeg gewoon 3%. ;( Oh die enge link heeft ook gewoon 1,3 in de wacht gesleept, da's niet genoeg voor een zetel, gelukkig.
pi_204110423
FvD heeft hier niet genoeg stemmen om in de gemeenteraad te komen *G*
De Stadspartij is het hardst gestegen. Ik ben het niet in alles met ze eens maar ze zijn niet slecht.
  donderdag 17 maart 2022 @ 07:46:44 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204110460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 07:39 schreef Tele6 het volgende:
FvD heeft hier niet genoeg stemmen om in de gemeenteraad te komen *G*
De Stadspartij is het hardst gestegen. Ik ben het niet in alles met ze eens maar ze zijn niet slecht.
Gelukkig blijft het hier GroenLinks, dat is een zekerheid.
Mja volgende week de sleutel van mijn nieuwe gemeente dus het is allemaal voor niks. :D
  donderdag 17 maart 2022 @ 07:53:58 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204110503
quote:

SPOILER
Ben zo benieuwd naar de foto's later, jij in zo'n mooie jurk! *O* O+
pi_204110596
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2022 07:28 schreef Lonaa het volgende:
Lokale partij kreeg 20% van de stemmen. 5% meer dan vorig jaar. VVD 10%, net zoveel als vorig jaar en PVDA ook 10, da's meer dan vorig jaar.
PVV is wat gezakt maar de Nazipartij kreeg gewoon 3%. ;( Oh die enge link heeft ook gewoon 1,3 in de wacht gesleept, da's niet genoeg voor een zetel, gelukkig.
7,1% hier dus :') En dat levert zo te zien wel zetels op (2 volgens nu.nl)
pi_204110624
Memo hopelijk zo lekker even slapen voor je vertrekt en heel erg veel plezier in Londen.
Mooi dat de jurk klaar is _O_ En uiteraard moest er een stukje af voor jou. :7
pi_204110810
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 03:26 schreef Vanyel het volgende:
Dit wou ik ook komen vertellen :D komt vooral door minder stemmen voor VVD en in plaats daarvan winst voor D66, die nu op plek 3 staan.
pi_204110844
Niet heel spannend hier.
Gevestigde lokale partij zelfde aantal zetels en dus nog steeds zowat in de meerderheid.
Lokale nieuwkomer uit 2018 heeft zijn zetels verdubbeld.

CDA is weer een klapje teruggeslagen en de andere landelijke partijen hebben ook zetels ingeleverd. SP deed dit jaar niet mee, na een hoop gesteggel binnen de partij. Vriend van me die 25 jaar lid was, in de raad heeft gezeten en in de tweede kamer, is er maar uit gestapt.

En FvD was er gewoon niet bij *O*
pi_204110995
Goedemorgen :W

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

En FvD was er gewoon niet bij *O*
Graag meer van dit soort nieuws :D
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:06:43 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204111013
In het Haagse de lokale partij op 1 (met een discutabele lijsttrekker, maar vooruit) gevolgd door d66.. fvd ook 1 zetel.. prima..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:09:46 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204111043
Tevens 1.5 uur gewerkt en het gevoel alsof het al 15.00 smiddags is }:|
pi_204111175
Mogge

Nu de stemmen allemaal geteld zijn blijken gl en ac de grootsten, pvv en fvd ieder een zetel ( sid lukkassen gelukkig niet). Best een goede uitslag
pi_204111541
Ik vind het best bizar dat mensen geen gebruik maken van hun stemrecht.

Hier de landelijke partijen allemaal gezakt en de plaatselijke duidelijk gegroeid.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204111592
Oh, meestal stem ik wel, maar deze keer kwam het er niet van.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 17 maart 2022 @ 10:10:45 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204111600
Ik had geen zin om te stemmen omdat ik hier over een maand niet eens meer woon.

Vriendje en andere mensen om mij heen konden dat niet snappen maar hadden ook geen argument waarom ik wel moest gaan.
Heb vriendje maar gewoon gemachtigd om te stemmen voor mij _O-
pi_204111622
Aan de uitslagen in een buurgemeente te zien heeft een kennis zijn raadszetel verloren. SP deed daar nog wel mee, zetels gehalveerd.
pi_204111645
Ik ben een ontzettend luie kiezer en a politiek mens. Miste de stemwijzer in mijn gemeente echt en ging haast niet stemmen daardoor :o :')

Gistermiddag toch maar even wat partijen op punten nagelezen en de burgerplicht gedaan. In een volledig lege gymzaal, muv de leden van het stembureau natuurlijk.

Ik werd wel even streng bestudeerd: pasfoto met korte haren (nu lang), andere bril en voor de zekerheid mondmasker op maakten me redelijk onherkenbaar vanuit mijn ID _O-
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 10:24:50 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204111744
Wakker Emmen en PvdA kunnen een meerderheid vormen hier.

D66 en GroenLinks hebben zich beide heel populair gemaakt met meer zonneakkers en windmolens en blijven beide op een zetel. Gelukkig maar, nummer 2 van GL moet je je echt voor schamen.
pi_204111944
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit wou ik ook komen vertellen :D komt vooral door minder stemmen voor VVD en in plaats daarvan winst voor D66, die nu op plek 3 staan.
Toch prima resultaat als je het mij vraagt.
pi_204112050
Mogguh!

GL is hier gelijk gebleven, de VVD heeft hier vooral stemmen verloren aan de lokale partij.
En ik vond het grappig te lezen (maar dat was wel vannacht, dus ik weet niet of het al definitief was) dat ook in de Bilt GL de VVD nu voorbij is :D . Het tij begint langzaamaan toch een beetje te keren, en dat stemt mij wel positief O+

Wij hebben dus GL gestemd (niet onze normale partij) maar zagen dat de PvdD in onze toekomstige gemeente (bijna! bijna!) voor het eerst mee deed en toch alweer 2 zetels heeft bemachtigd.

Vandaag gesprek met adviseur, ergens deze dag of morgen tekenen, en morgen taxatie van ons eigen huis. Dus vandaag moet ik ook maar eens even aan de poets. (Ze wilde eigenlijk vanochtend komen. Dat heeft vriend maar afgehouden :+ )
pi_204112249
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

GL is hier gelijk gebleven, de VVD heeft hier vooral stemmen verloren aan de lokale partij.
En ik vond het grappig te lezen (maar dat was wel vannacht, dus ik weet niet of het al definitief was) dat ook in de Bilt GL de VVD nu voorbij is :D . Het tij begint langzaamaan toch een beetje te keren, en dat stemt mij wel positief O+

Wij hebben dus GL gestemd (niet onze normale partij) maar zagen dat de PvdD in onze toekomstige gemeente (bijna! bijna!) voor het eerst mee deed en toch alweer 2 zetels heeft bemachtigd.

Vandaag gesprek met adviseur, ergens deze dag of morgen tekenen, en morgen taxatie van ons eigen huis. Dus vandaag moet ik ook maar eens even aan de poets. (Ze wilde eigenlijk vanochtend komen. Dat heeft vriend maar afgehouden :+ )
Mwoah, hier absoluut niet. GL had 3,1% van de stemmen en dat was nog minder dan de vorige keer.
Maar ik woon dan blijkbaar ook in een racistisch en pro-Putin bolwerk of zo.
pi_204112349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mwoah, hier absoluut niet. GL had 3,1% van de stemmen en dat was nog minder dan de vorige keer.
Maar ik woon dan blijkbaar ook in een racistisch en pro-Putin bolwerk of zo.
Ja ok, niet overal. Maar als ik kijk naar dorpen zoals Zeist, de Bilt... dat zijn gebieden met veel inwoners met veeeul geld en dure huizen enzulks. Dat was in mijn herinnering toch altijd meer VVD.

Nu liggen die wel tegen Utrecht aangeplakt, en die stad wordt ook wel steeds 'groener' . Wellicht helpt dat :)
(Het dringt helaas nog niet helemaal door tot IJsselstein.. maar ja, tussen die en Utrecht heeft het nooit echt goed geboterd. Er staat zelfs nog een kasteeltoren uit de geschiedenis, gebouwd in de strijd tegen Utrecht :P )
pi_204112462
GL heeft hier voor het eerst een zetel :D Ik weet eigenlijk niet of ze in 2018 ook meededen.
Onze gemeente staat bekend om haar groen, milieu is in elk programma wel een item.
pi_204112465
Ik vind dat de OP aangepast moet worden :+
pi_204112502
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:44 schreef Candaasje het volgende:
pi_204112506
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:44 schreef Candaasje het volgende:
Naar wat?
Spoilers!
pi_204112520
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Naar wat?
'Van rechts naar (een beetje meer) links'

Ofzo :P
pi_204112525
En tuuuuuuuuuuuuuk is de VVD het grootste hier... daar bestaat geen twijfel over in dit dorp :+

Foto doet raar hier?

Nog een keer.

Moderator / Redactie Sport donderdag 17 maart 2022 @ 11:50:41 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204112529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Blues het volgende:
En tuuuuuuuuuuuuuk is de VVD het grootste hier... daar bestaat geen twijfel over in dit dorp :+

[ link | afbeelding ]
Jammer dat Roos heeft gewonnen met dr club.
Gelukkig wint D66 ook een zetel in B'daal :+
pi_204112530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Blues het volgende:

[ link | afbeelding ]
Echt veel inspiratie hadden ze niet hè, voor een naam, die lokale partijen :D
pi_204112541
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Haha vond ik ook al :D
pi_204112547
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
'Van rechts naar (een beetje meer) links'

Ofzo :P
Oh, de TT. Dat kan ik niet zelf. Maar @borisz wil dat vast regelen.
Spoilers!
pi_204112566
Geen nazipartij hier *G*
Gematigd positief dus :P
pi_204112576
En kijk dan O+

Blues in F&F / Vrije vogels #6

Die ingang is gemolesteerd door een specht vorig jaar :+
pi_204112673
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Dat klopt, in de Bilt is GL de grootste :Y
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 12:14:23 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204112761
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Lokaal Belang Sebaldeburen zou ook niet direct logisch zijn in Bloemendaal :+
pi_204112766
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, de TT. Dat kan ik niet zelf. Maar @:borisz wil dat vast regelen.
Oh sorry, net wakker :@
pi_204112768
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 12:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lokaal Belang Sebaldeburen zou ook niet direct logisch zijn in Bloemendaal :+
Wel origineel :6
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:01:54 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204113229
Ik zie net in de uitslagen van mijn gemeente dat die griezels van de Freaks voorde Dommen ook een zetel krijgen.... veroverd van de NCPN..

FNP wel (zoals verwacht) de grootste.
pi_204113543
Too excited voor Londen geloof ik :') niet echt kunnen slapen -O-
pi_204113548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Het is ook zo lang geleden, helemaal wennen weer.
pi_204113610
Oh Londen O+
pi_204113681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het is ook zo lang geleden, helemaal wennen weer.
Ja echt en dit keer moet het met paspoort dus dat moet ik niet vergeten en waar ligt m'n oystercard ook alweer en en en stress :')
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:47:05 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204113710
Paspoort en credit kaart, dat is het enige wat je nodig hebt.. (ohja je telefoon voor je corona pas) :+
pi_204113712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Ja echt en dit keer moet het met paspoort dus dat moet ik niet vergeten en waar ligt m'n oystercard ook alweer en en en stress :')
Oh ja, dat is ook zo, paspoort, heb ik niet eens meer.
pi_204113784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef Barreltje het volgende:
Paspoort en credit kaart, dat is het enige wat je nodig hebt.. (ohja je telefoon voor je corona pas) :+
Haha ja is ook zo, en reisstekker is ook handig en het komt ook goed hoor maar tis nog wat surrealistisch weer dat ik gewoon ga ofzo dus ben 'n beetje hyper ofzo :D
pi_204113787
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, dat is ook zo, paspoort, heb ik niet eens meer.
Die heb ik direct aangeschaft toen dat moest voor de UK, want als we plots naar familie moeten wegens omstandigheden dan moet ik niet eerst nog een paspoort moeten aanschaffen :+

@Blues waar heb je dat mooie tabelletje vandaan! Is dat er ook voor andere gemeentes?
pi_204113798
Oh ja paspoort volgende week maar even aanvragen voor onze trip naar Wales.
pi_204113924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die heb ik direct aangeschaft toen dat moest voor de UK, want als we plots naar familie moeten wegens omstandigheden dan moet ik niet eerst nog een paspoort moeten aanschaffen :+

@:Blues waar heb je dat mooie tabelletje vandaan! Is dat er ook voor andere gemeentes?
Op de site van de gemeente Bdaal :)
Op jouw site is er niet zo'n mooi staatje maar wel een lijstje.

quote:
Zetels per partij
Gemeentebelangen Hoogeveen: 7
CDA: 6
VVD: 3
ChristenUnie: 3
SP: 2
PvdA: 5
D66: 1
GroenLinks: 1
SGP: 1
Forum voor Democratie: 2
pi_204113932
Sponsor mijn FOK!wet:
Ik ga NU naar de oranjekom in de AWD om IJSVOGELS te zien O+
Ze moeten er dus nu zijn, omdat het hier staat :+
pi_204113943
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Blues het volgende:
Sponsor mijn FOK!wet:
Veel plezier *O* Ik zie graag de foto's :7
pi_204113955
Rotterdam is natuurlijk weer janken :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204113958
quote:
Sponsor mijn FOK!wet:
Duim voor je!
pi_204114026
quote:
Sponsor mijn FOK!wet:
Tuurlijk zijn ze er! Dat moet :Y
pi_204114042
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:07 schreef Blues het volgende:

Op de site van de gemeente Bdaal :)
Op jouw site is er niet zo'n mooi staatje maar wel een lijstje

Ik vond het juist zo mooi de exacte aantal stemmen te zien O+
pi_204114047
quote:
Sponsor mijn FOK!wet:
Natuurlijk zijn die er *O*
pi_204114123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooie jurk ! MM. ^)

Vanmorgen beter leren werken met de Bieb software. Eromheen werken met hetzelfde resultaat ging al wel goed.
Nu bij de kapper voor weer eens een coup soleil. Dat geeft toch wat meer body en volume aan de dunne haartjes.

En dan bijtijds klaar voor de tweede booster. w/
pi_204114216
Morgen gesprek bij Vluchtelingenwerk. *O*
  donderdag 17 maart 2022 @ 14:44:54 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204114314
Mijn " durrep " biedt de verkiezingsuitslagen integraal aan: https://defryskemarren.ma(...)4c8088fa90bc8fcc2aad
pi_204114486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Haha ja is ook zo, en reisstekker is ook handig en het komt ook goed hoor maar tis nog wat surrealistisch weer dat ik gewoon ga ofzo dus ben 'n beetje hyper ofzo :D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja paspoort volgende week maar even aanvragen voor onze trip naar Wales.
Met de boot?
quote:
P&O Ferries sacks all 800 crew members across entire fleet
https://www.theguardian.c(...)e-major-announcement
pi_204114843
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:58 schreef sigme het volgende:

[..]
[..]
Met de boot?
[..]

Ja maar vaar vanaf Duinkerke met DFDS

Wel goed ruk trouwens :X
pi_204114922
Hoor net op de radio dat P&O zegt dat ze niet falliet zijn maar de bonden vertrouwen dat statement niet.
pi_204114932
Is het normaal om een slijterij te bellen of ze een doosje kunnen bestellen zodat ik het zondag op kan halen? Of is dat raar? Ik ben zo goed in dit soort dingen inschatten :’)
pi_204114945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is het normaal om een slijterij te bellen of ze een doosje kunnen bestellen zodat ik het zondag op kan halen? Of is dat raar? Ik ben zo goed in dit soort dingen inschatten :’)
Juist niet, dan hoeven ze ook geen nee te verkopen. Is zelfs erg handig
pi_204114954
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Juist niet, dan hoeven ze ook geen nee te verkopen. Is zelfs erg handig
Oke dan ga ik maar eens bellen :’) bedankt weer _O-
pi_204114999
Maar goed ook heb de laatste 4 flessen *O*
pi_204115019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar goed ook heb de laatste 4 flessen *O*
Vooral daarom is het handig om even te bellen/reserveren
pi_204115121
Ja ik snap ook niet waarom ik dit soort dingen zo lastig vind hoor
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:12:55 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204115219
altijd bellen voor alcohol :7

tevens extra diepvries besteld *O*
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:13:43 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204115224
tevens, wat zijn NLse paaseitjes toch lekker :@ O+
pi_204115226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nee hoor, heb ik ook wel eens gedaan. Per mail dan, en ik kreeg toen per kerende post op zondag antwoord.
pi_204115237
Ik ga zo mijn collega's weer eens ontmoeten. Voor het eerst in alweer een paar maanden tijd.
Gaan we eindelijk onze ouwe die in november met pensioen ging netjes uitzwaaien.
pi_204115238
Ik deed een dutje O+
Spoilers!
pi_204115248
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik deed een dutje O+
Na al die enorm drukke dagen mag dat ook wel. Lekker in het zonnetje?
  donderdag 17 maart 2022 @ 16:22:31 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204115302
Ik zit al sinds 7:45 in dezelfde vergadering
pi_204115306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Na al die enorm drukke dagen mag dat ook wel. Lekker in het zonnetje?
Nee, gewoon op de bank. Er is nog geen mogelijkheid voor een dut in de zon hier. Dat duurt echter vast niet lang meer, dit weekend gaan we weer lekker buiten aan de slag.
Spoilers!
pi_204115327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee, gewoon op de bank. Er is nog geen mogelijkheid voor een dut in de zon hier. Dat duurt echter vast niet lang meer, dit weekend gaan we weer lekker buiten aan de slag.
Ik heb hier de zon in de kamer schijnen. Buiten in de zon is vandaag ook geen goed plan, er staat een rottig briesje. Als ik op het balkon loop is het prima te doen, maar ga ik zitten is het meteen brrrrr
pi_204115475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb hier de zon in de kamer schijnen. Buiten in de zon is vandaag ook geen goed plan, er staat een rottig briesje. Als ik op het balkon loop is het prima te doen, maar ga ik zitten is het meteen brrrrr
Oh zo. Net wakker ;)

Er komt helaas geen zon in onze woonkamer. Dat moeten we ook ooit nog eens regelen.
Spoilers!
pi_204115509
Geen ijsvogels gezien, ik dacht ze wel te horen.. maar ja.. volgende keer nog een keer *G* . Wel genoeg ander gespuis gehoord. Maar lastig op de (nieuwe) camera te krijgen.
Kleine selectie van ander moois. O+

Inzoom proberen op een pimpelmeesje a/d overkant
SPOILER
Landschapjes
SPOILER
Deze lopen er weer genoeg :D
SPOILER
Bosuiltje :o ;) smokkelfotootje vanuit het bezoekerscentrum
SPOILER
pi_204115532
Oh wat mooi! Waar is dat?
pi_204115541
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wat mooi! Waar is dat?
Waterleidingduinen, ingang Oranjekom.
Er zijn 4 ingangen, heb er nu 2 gehad. Dus nog 2 te gaan :)
pi_204115545
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Waterleidingduinen, ingang Oranjekom.
Oh cool. Misschien toch eens een keer gaan wandelen.
pi_204115546
@Blues, lijkt wel of je ergens op vakantie bent, zo mooi daar.

Ik heb nu weer 2 "als nieuw" ovens en roosters. Wat zagen die eruit. Of eigenlijk, het water dat eraf kwam. Nu zie ik het verschil wel maar vanochtend eigenlijk niet _O-
pi_204115581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, lijkt wel of je ergens op vakantie bent, zo mooi daar.

Het zijn ook kleine vakantietjes vind ik altijd, naar gebiedjes die ik niet ken.
(en zo dichtbij, een kwartier met de auto)

Goed van je Vluchtelingewerk *G* Is dat betaald of vrijwillig eigenlijk?
pi_204115600
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Het zijn ook kleine vakantietjes vind ik altijd, naar gebiedjes die ik niet ken.
(en zo dichtbij, een kwartier met de auto)

Goed van je Vluchtelingewerk *G* Is dat betaald of vrijwillig eigenlijk?
Vrijwilligerswerk, daar ga ik tenminste vanuit. Blijkbaar (als ik het goed begrijp) toch op één van de boten. Maar morgen hoor ik meer. Ook hoe vaak zij willen en ik wil
pi_204115660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:48 schreef Blues het volgende:
Geen ijsvogels gezien, ik dacht ze wel te horen.. maar ja.. volgende keer nog een keer *G* . Wel genoeg ander gespuis gehoord. Maar lastig op de (nieuwe) camera te krijgen.

SPOILER
Landschapjes
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Ook geweest, leuk wandelen daar :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204115738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:48 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Landschapjes
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Mooie foto's O+
Ooit gaan we weer terug, was wel echt mooi daar.
pi_204115900
Hier zaten ook Good Omens fans toch? Het filmen van seizoen 2 is klaaaaaarrr *O*
pi_204116068
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben een ontzettend luie kiezer en a politiek mens. Miste de stemwijzer in mijn gemeente echt en ging haast niet stemmen daardoor :o :')

Gistermiddag toch maar even wat partijen op punten nagelezen en de burgerplicht gedaan. In een volledig lege gymzaal, muv de leden van het stembureau natuurlijk.

Ik werd wel even streng bestudeerd: pasfoto met korte haren (nu lang), andere bril en voor de zekerheid mondmasker op maakten me redelijk onherkenbaar vanuit mijn ID _O-
Ik ging stemmen bij het stemlokaal waar vader van vriendin vrijwilligde, dus voordat ik m'n ID had laten zien werd al m'n volledige naam dwars door de zaal geroepen _O- OH HOI!
(ik heb een korteharenfoto van 2 brillen geleden op m'n ID :') )
pi_204116098
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef fietsie het volgende:
Ik zit al sinds 7:45 in dezelfde vergadering
:o
pi_204116147
Op werk hebben we vandaag Saint Patrick's Day gevierd vanwege een half-ierse collega. We hebben haar bureau en kantoor versierd met alle groene spullen die we konden vinden, iedereen had groene kleren aan en ze bracht groen snoep mee (dus haribokikkers en hazelnootpaaseitjes) _O-

Verder waren ze op de verdieping boven ons met twee boren tegelijk aan het boren, bijna de hele dag door ;(

En overspannen collega is definitief overspannen ;( ze komt minstens een maand nog niet terug en de bos bloemen die we met de afdeling hadden gekocht was te veel voor d'r ;(
(nu ik dit schrijf herinner ik me dat jij dat ook lastig vond toch @Blues , collega's die je erg graag beterschap willen komen wensen? ons is nu verteld dat we geen contact op mogen nemen met collega tot zij zelf contact initieert, omdat de bos bloemen zo slecht viel)
pi_204116154
Daarnaast vertelde een collega dat ze had gedroomd dat een andere collega zwanger was van een siamese drieling _O- _O-

Laatst had een ander ook al gedroomd dat we met de hele afdeling Solex gingen rijden in Schaijk 8)7
  donderdag 17 maart 2022 @ 18:12:50 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204116223
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We zijn nog bezig..
pi_204116229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
We zijn nog bezig..
Neeee ;(
pi_204116250
quote:

[..]
We zijn nog bezig..
Och jeetje. Is het wel een zinvolle vergadering?
pi_204116251
quote:

[..]
We zijn nog bezig..
Eigenlijk niet normaal. Komt op een gegeven moment toch niks zinnigs meer uit.
pi_204116499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:08 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast vertelde een collega dat ze had gedroomd dat een andere collega zwanger was van een siamese drieling _O- _O-

Laatst had een ander ook al gedroomd dat we met de hele afdeling Solex gingen rijden in Schaijk 8)7
Heb je in je droom wel gezwaaid naar mij?

Edit: verkeerd gelezen, je collega moest zwaaien :D
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 18:39:38 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204116504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Ik heb als we een uur bezig zijn al zoiets van "genoeg geluld, ik heb nog tekeningen die af moeten"
pi_204116508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:07 schreef Tele6 het volgende:
Op werk hebben we vandaag Saint Patrick's Day gevierd vanwege een half-ierse collega. We hebben haar bureau en kantoor versierd met alle groene spullen die we konden vinden, iedereen had groene kleren aan en ze bracht groen snoep mee (dus haribokikkers en hazelnootpaaseitjes) _O-

Verder waren ze op de verdieping boven ons met twee boren tegelijk aan het boren, bijna de hele dag door ;(

En overspannen collega is definitief overspannen ;( ze komt minstens een maand nog niet terug en de bos bloemen die we met de afdeling hadden gekocht was te veel voor d'r ;(
(nu ik dit schrijf herinner ik me dat jij dat ook lastig vond toch @:Blues , collega's die je erg graag beterschap willen komen wensen? ons is nu verteld dat we geen contact op mogen nemen met collega tot zij zelf contact initieert, omdat de bos bloemen zo slecht viel)
Wat een leuke st patrick's day stunt _O- Groen als thema, helemaal goed ^O^

Lastige situatie met je andere collega. Je wilt iets goeds/liefs doen en dan kan zij het even niet aan. Misschien te confronterend, dat mensen meeleven. Of het opent wonden, de associatie met het werk. Nou ja, hoe dan ook was het lief bedoeld en is het ook prima dat zij haar grenzen aangeeft dat ze dat nu gewoon niet aan kan.
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 18:40:49 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204116516
De laatste keren heb ik al vergaderend ondertussen gewoon 2D tekeningen gemaakt van simpele onderdelen.
pi_204116551
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:40 schreef derLudolf het volgende:
De laatste keren heb ik al vergaderend ondertussen gewoon 2D tekeningen gemaakt van simpele onderdelen.
Doe je tenminste nig iets nuttigs :Y

Ik zit hier nog even na te briesen over de zorg, het pgb, het zorgkantoor en icare *O* Woest ben ik :') Ik moet even een gezondere manier vinden om met dit soort frustratie om te gaan. @Vanyel
pi_204116608
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:07 schreef Tele6 het volgende:

(nu ik dit schrijf herinner ik me dat jij dat ook lastig vond toch @:Blues , collega's die je erg graag beterschap willen komen wensen? ons is nu verteld dat we geen contact op mogen nemen met collega tot zij zelf contact initieert, omdat de bos bloemen zo slecht viel)
Wat leuk om te vieren :D

En ja, vooral in t begin was ik erg in de ontkenning van de overspannenheid en wil je vooral met rust gelaten worden, zeker door je werk.
pi_204117290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit hier nog even na te briesen over de zorg, het pgb, het zorgkantoor en icare *O* Woest ben ik :') Ik moet even een gezondere manier vinden om met dit soort frustratie om te gaan. @:vanyel
Ik herken dit wel. Ik heb maandag controle van de PGB van mijn moeder. Ben benieuwd. Maar over het algemeen als het allemaal loopt dan loopt het wel. Ik heb alles uit handen gegeven aan het zorg kantoor.
pi_204117539
quote:

[..]

Ik zit hier nog even na te briesen over de zorg, het pgb, het zorgkantoor en icare *O* Woest ben ik :') Ik moet even een gezondere manier vinden om met dit soort frustratie om te gaan. @:vanyel
*;
Drankje? DMmetje om de smart te delen?
  donderdag 17 maart 2022 @ 19:58:24 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204117984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Neeee ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och jeetje. Is het wel een zinvolle vergadering?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
18:45 heb ik ingepakt, en toen was 't nog niet klaar, maar wel voor mij.

Was doorloop van 2 van de 4 etages van nieuwbouwplan, ruimte voor ruimte.
Vaststellen of het haalbaar was, wat de bijzonderheden zijn, welke items begroot zijn en welke aanvullende businesscases vragen, welke items risico analyses vereisen (en gelijk een aantal daarvan gedaan).

Dit voorkomt dat de architecten met de eindgebruikers in gesprek gaan (zorgprofessionals) en dan met als uitgangpunt dingen die al niet haalbaar zijn vervolgens te combineren met nog meer nieuwe wensen.
En ja,, de input voor vandaag was het resultaat van afstemming met zorgprofessionals & beleidsmakers.

Concreet: 'Als ik daar een medisch apparaat plaats en in diezelfde ruimte een po-spoeler wat speelt er dan allemaal?"
pi_204117987
quote:

[..]
Wat erg! Denken hullie ieder jaar dat moeders herrezen en hersteld is?

Vanmiddag zijn prachtige tulpen bezorgd. 👍🏼 Sterke mooie bloemen en kraakhelder vers. In een doos. Tulpen uit de Oekraine nb. via een Nederlandse collega teler.
SPOILER
pi_204118000
Ik he bva-auctions ontdekt. Ik denk altijd dat ik verstandig ben met geld, totdat ik zulke dingen ontdek en daar loop te bieden alsof ik er geld mee verdien. :')
pi_204118037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik he bva-auctions ontdekt. Ik denk altijd dat ik verstandig ben met geld, totdat ik zulke dingen ontdek en daar loop te bieden alsof ik er geld mee verdien. :')
Ohoh. 😉
pi_204118061
quote:
Ohhh jaa.. ja dat zijn sites waar ik heel ver vandaan moet blijven. Wel een nieuw statiefje gekocht want was afgeprijsd :')
pi_204118070
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef AnneX het volgende:
Ohoh. 😉
Ja, het is een zwakte. Noem iets een koopje en ik ga los. :')
pi_204118098
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ohhh jaa.. ja dat zijn sites waar ik heel ver vandaan moet blijven. Wel een nieuw statiefje gekocht want was afgeprijsd :')
Maar had je het ook nodig? :D

Die vraag stel ik mezelf en dat werkt best vaak. Alleen nu kijk ik voor interieur-dingetjes en dat heb ik gewoon nodig. Misschien. In het nieuwe huis. Over twee jaar. :')
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 20:04:52 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204118111
quote:
Vergeet de BTW en veilingkosten niet :P

M'n oom mag er ook graag op kijken. Zag een leuke kavel met vier hardhouten tuinbankjes. Hij dacht dat zijn bod niet was doorgekomen dus bood nog een keer. Paar dagen later kreeg ie bericht dat hij vier kavels had gewonnen _O-
pi_204118120
Maar kijk deze sidetable. O+ Helemaal leuk.

pi_204118150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar had je het ook nodig? :D

Die vraag stel ik mezelf en dat werkt best vaak. Alleen nu kijk ik voor interieur-dingetjes en dat heb ik gewoon nodig. Misschien. In het nieuwe huis. Over twee jaar. :')
Ja .. en nee :’) ik heb in feite een prima statief. Maar dit is een GorillaPod dus dat is anders en ook handig.. enzo :')
pi_204118153
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Vergeet de BTW en veilingkosten niet :P

M'n oom mag er ook graag op kijken. Zag een leuke kavel met vier hardhouten tuinbankjes. Hij dacht dat zijn bod niet was doorgekomen dus bood nog een keer. Paar dagen later kreeg ie bericht dat hij vier kavels had gewonnen _O-
Hahaha, stond er gewoon een identiek item 4 keer op? :D

De BTW en veilingkosten had ik gezien. Al verbaasde ik me bij deze wel over de 2 euro verzendkosten, dat lijkt me erg weinig. Voor een andere ben ik al naar Hoofddorp gereden. Dat is lastiger, dat ophalen doordeweeks tijdens kantooruren.
pi_204118155
Ik moet nog een nieuw bureau hebben O-)
  donderdag 17 maart 2022 @ 20:09:15 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204118185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:05 schreef Myraela het volgende:
Maar kijk deze sidetable. O+ Helemaal leuk.

[ afbeelding ]
Die is leuk!
pi_204118477
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag zijn prachtige tulpen bezorgd.
Morgen hier
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 20:29:02 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204118548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hahaha, stond er gewoon een identiek item 4 keer op? :D
Jup en of andere partij uit een bankroet.

quote:
De BTW en veilingkosten had ik gezien. Al verbaasde ik me bij deze wel over de 2 euro verzendkosten, dat lijkt me erg weinig. Voor een andere ben ik al naar Hoofddorp gereden. Dat is lastiger, dat ophalen doordeweeks tijdens kantooruren.
Tja, dat hoort er een beetje bij, volgens mij is het meer op bedrijven gericht. Tja, die werken nou eenmaal 8-17 :)
pi_204118989
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Morgen hier
👍🏼
Tip: hou ze in de oorspronkelijke verpakking, stukje van de steel en dan nog een uurtje zo en in koel water voordat je ze in de vaas zet.
pi_204119086
Worden ze anders krom?
pi_204119753
Tulpen O+

Ik heb weer hier besteld https://www.bolt-amsterda(...)-war-200-tulpen-mix/
Normaal de tulpen met bol, maar die doe ik later nog wel een keer, zodat ik aan het einde van het seizoen er langer van kan genieten. Nu een grote verjaardagsbos (was de meest handige leverdatum). Kan ik nog wat uitdelen :+
pi_204119765
Hadden jullie ook zulke mooie Sahara luchten?

En het is hier droog gebleven dus geen vieze vlekken *O*
pi_204119857
quote:
Ik heb geen auto.

God-zij-dank :')

Die site al lang geleden ontdekt en vrijwel alles wat ik absoluut móest hebben is 'afhalen', dus eh, dan maar niet.
pi_204119892
Ik ga die site heel snel vergeten
pi_204119907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga die site heel snel vergeten
Jij hebt ook geen auto *O*
pi_204119930
Veel failliesementen overigens. Hele sportschool inboedels, restaurants, yoga-centra, kantoren etc. Wel fascinerend.
pi_204119997
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Worden ze anders krom?
Zware grote bloemen, die gaan ouwerwets hangen. Ook mooi om te zien met 30 in een vaas.

@Lucky-Strike https://www.bndestem.nl/m(...)illen-doen~a227fbda/
pi_204120039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

Gisteravond langs de dijk zeker! mooie luchten.
En mijn auto ook. En de dakramen. -O-
pi_204120041
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen auto.

God-zij-dank :')

Die site al lang geleden ontdekt en vrijwel alles wat ik absoluut móest hebben is 'afhalen', dus eh, dan maar niet.
Ik heb jaren geleden eens gekeken, maar toen raakte ik erg gefrustreerd dat ik elke keer overboden werd. :D Dus weer vergeten. Maar die frustratie maakt het stiekem ook wel verslavend. :') En het rondsnuffelen door die volledige inboedels.
pi_204120086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:36 schreef Myraela het volgende:

Ik heb jaren geleden eens gekeken, maar toen raakte ik erg gefrustreerd dat ik elke keer overboden werd. :D Dus weer vergeten. Maar die frustratie maakt het stiekem ook wel verslavend. :') En het rondsnuffelen door die volledige inboedels.
Ja, ik heb er uren rond geklikt :') Failliesement van een restaurant en dan staan er ook twee smoezelig uitziende Jamie Oliver boekjes als kavel tussen, dat soort idioterie _O- De kapstok, de prullenbak, de vaasjes die op de tafels stonden, maar ook de KitchenAid en de specialistische keukenapparatuur.
pi_204121020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jij hebt ook geen auto *O*
Maar ik zie ook dingen “thuisbezorgd”. Maar gelukkig heb ik nu niets gezien wat ik perse wil hebben dis ga ik die site heel snel vergeten ;)
pi_204121546
Het duurt nog even, maar goed ook want ik wil een mooie zomer, maar wel hier zin in
Claudia de Breij doet Oudejaarsconference van 2022

https://www.gelderlander.(...)e-van-2022~a6b4bb39/
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 23:14:55 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204121720
Ik hoef dus geen oudejaarsconference op te nemen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 maart 2022 @ 23:19:10 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204121770
Avond :W
Mooi Avondje.

Mijn manager aka Het Opperhoofd is op de dag af 25 jaar in dienst.. Kortom we hadden een feestje te vieren. Eerst een borrel bij Cafe Lowietje en daarna Tapas eten op de Lindengracht.
Eerste echte borrel van werk in twee jaar :)
Online borrels en een BBQ vorig jaar even niet meegenomen Het was ook fijn om weer eens de stad in te gaan.

Een andere collega had zijn creatieve pet op gezet en een leuk filmpje in elkaar gedraaid en een boek met zijn sterkste verhalen door ons verteld in elkaar gedraaid.
pi_204122477
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:19 schreef borisz het volgende:
Avond :W
Mooi Avondje.

Mijn manager aka Het Opperhoofd is op de dag af 25 jaar in dienst.. Kortom we hadden een feestje te vieren. Eerst een borrel bij Cafe Lowietje en daarna Tapas eten op de Lindengracht.
Eerste echte borrel van werk in twee jaar :)
Online borrels en een BBQ vorig jaar even niet meegenomen Het was ook fijn om weer eens de stad in te gaan.

Een andere collega had zijn creatieve pet op gezet en een leuk filmpje in elkaar gedraaid en een boek met zijn sterkste verhalen door ons verteld in elkaar gedraaid.
Klinkt goed, borisz ^O^ En fijn dat het eindelijk weer kan, online is niet 'echt'. Ik las hier op het intranet dat sociale bijeenkomsten nog steeds ongewenst zijn. Kan te maken hebben met de enorme hoeveelheid mensen thuis wegens covid :X
pi_204123028
Mogge!

Helder & frrrrrrrris buiten!

De bever heeft zich vergrepen aan een grote boom op *ons* land. Nu ga ik 'm met een buks opwachten is 'ie nou helemaal gek geworden :D

Ik bedoel, zo'n boom kan ook op m'n gans vallen hoor! En haar eieren.

Nou ja, ze zoeken het maar uit met hun natuur.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 maart 2022 @ 08:01:43 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204123044
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 01:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt goed, borisz ^O^ En fijn dat het eindelijk weer kan, online is niet 'echt'. Ik las hier op het intranet dat sociale bijeenkomsten nog steeds ongewenst zijn. Kan te maken hebben met de enorme hoeveelheid mensen thuis wegens covid :X
We hadden de kroeg voor onszelf. Dat was wel fijn. :)
Bij ons heeft één collega het nu ook goed te pakken. Waar rest vd familie een paar dagen op de bank er wel weer vanaf kom staat bij haar de teller nu op twee weken... Is een keelontsteking bijgekomen... De eerste in lange tijd in mijn omgeving die er zo last van heeft.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 08:04:20 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123060
Sigmes natuur O+

Hier heb ik vandaag een beetje een vrolijke kop nodig.. iemand tips voor Spotify luister lijstjes??
pi_204123074
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:58 schreef sigme het volgende:
Mogge!

[ afbeelding ]

De bever heeft zich vergrepen aan een grote boom op *ons* land. Nu ga ik 'm met een buks opwachten is 'ie nou helemaal gek geworden :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uitzicht uit de trein was echt prachtig O+ Fijn naar buiten gekeken.

De bever is voortvarend te werk gegaan zeg. En wat legt een gans eigenlijk veel eieren in haar nest.
pi_204123082
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:01 schreef borisz het volgende:
We hadden de kroeg voor onszelf. Dat was wel fijn. :)
Bij ons heeft één collega het nu ook goed te pakken. Waar rest vd familie een paar dagen op de bank er wel weer vanaf kom staat bij haar de teller nu op twee weken... Is een keelontsteking bijgekomen... De eerste in lange tijd in mijn omgeving die er zo last van heeft.
Ik hoor ook vooral van mensen dat ze een kuchje en een snotneus hadden. En twee die smaak en geur kwijt waren terwijl ze verder amper klachten hadden.
pi_204123091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:04 schreef Barreltje het volgende:
Sigmes natuur O+

Hier heb ik vandaag een beetje een vrolijke kop nodig.. iemand tips voor Spotify luister lijstjes??
Ik luister oprecht maar naar 1 lijstje op Spotify, maar daar ben jij niet in geïnteresseerd. Zijn er geen lijstjes als je op happy of optimistic oid zoekt?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 08:13:40 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123107
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik luister oprecht maar naar 1 lijstje op Spotify, maar daar ben jij niet in geïnteresseerd. Zijn er geen lijstjes als je op happy of optimistic oid zoekt?
Nou ben ik wel benieuwd naar je lijstje :+

Ja happy tunes heb ik nu wel uit.. ik wil eens wat anders.. hoeft niet perse iets met happy te zijn, wellicht is er wel en band die ik niet ken die hele leuke muziek maakt of en genre wat ik niet ken ofzo :+
pi_204123137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:13 schreef Barreltje het volgende:

Ja happy tunes heb ik nu wel uit.. ik wil eens wat anders.. hoeft niet perse iets met happy te zijn, wellicht is er wel en band die ik niet ken die hele leuke muziek maakt of en genre wat ik niet ken ofzo :+
Deborah Rutter · Playlist · 182 songs · 48.8K likes :X

Ik vond minilot en Lonaa wel leuke suggestie wbt muziek doen. En aangezien minilot ons zonder afscheid of dramatische exit heeft verlaten is die schone taak nu voor Lonaa *)
  vrijdag 18 maart 2022 @ 08:25:23 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123172
Ik las net dat er een playlist is voor mars rover Yppy.. die ga ik ook opzoeken _O_ _O-
pi_204123213
Ik ging gisteren met 10 mensen uit eten :o Dat waren meer prikkels dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar :') Ik ben ook enorm duf nu, nog even volhouden tot het weekend :O
pi_204123245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging gisteren met 10 mensen uit eten :o Dat waren meer prikkels dan de afgelopen 2 jaar bij elkaar :') Ik ben ook enorm duf nu, nog even volhouden tot het weekend :O
Dat had ik vorige week vrijdag, nog dagen brak geweest. :D Echt niets meer gewend.
pi_204123301
quote:

[ afbeelding ]
Vet, zo'n klein houthakkertje O+
pi_204123332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Uitzicht uit de trein was echt prachtig O+ Fijn naar buiten gekeken.

De bever is voortvarend te werk gegaan zeg. En wat legt een gans eigenlijk veel eieren in haar nest.
En als ze een beetje op een zangvogel lijkt, hebben ze bijna evenveel papa's als er eitjes zijn :7
Leerde ik in Bitch, review onder de link
pi_204123339
Ik zit al dagen met Good old-fashioned loverboy van Queen in mijn hoofd.
pi_204123360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je wordt vast niet enthousiast als ik zeg zet Animals van Martin Garrix aan en laat je verder verrassen?

Deden wij vanmorgen om de boel een beetje aan de gang te krijgen nadat we te laat opstonden en iedereen is op tijd naar school/ werk *)
pi_204123379
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:32 schreef Clubsoda het volgende:

Ik vind een paar uur met 3 collega's in een hok al inspannend. 2 jaar thuiswerken doet wel wat met je.
Ik vond het eigenlijk ook wel prima zo :'(
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:03:52 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123488
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je wordt vast niet enthousiast als ik zeg zet Animals van Martin Garrix aan en laat je verder verrassen?

Deden wij vanmorgen om de boel een beetje aan de gang te krijgen nadat we te laat opstonden en iedereen is op tijd naar school/ werk *)
Ohh dat is wel een optie.. waar om zou dat nou weer niet kunnen? _O-

Wst denken jullie toch wat voor muziek smaak ik heb :@
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:04:41 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123495
Ik ga dit jaar naar 1 concert.. of.. heb hoor 1 concert kaartjes .. zegt mn baas net dat ik die dag geen vrij kan krijgen.. srsly?!?!? Na 2 jaar geen enkel concert :{w
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:05:44 #234
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204123508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga dit jaar naar 1 concert.. of.. heb hoor 1 concert kaartjes .. zegt mn baas net dat ik die dag geen vrij kan krijgen.. srsly?!?!? Na 2 jaar geen enkel concert :{w
Heeft ie een goed argument waarom je geen vrij kan krijgen die dag?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:09:44 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heeft ie een goed argument waarom je geen vrij kan krijgen die dag?
Mn project begint 3 dagen ervoor _O-

Dus.. ehmmm :@
pi_204123610
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind een paar uur met 3 collega's in een hok al inspannend. 2 jaar thuiswerken doet wel wat met je.
Ik vond het eigenlijk ook wel prima zo :'(
Ja, ik hoor, maar we hadden wat te vieren *O* (Ons boek ligt in de winkels O+ ). Ik ga nu weer even drie weken bijkomen ;(
pi_204123668
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, ik hoor, maar we hadden wat te vieren *O* (Ons boek ligt in de winkels O+ ). Ik ga nu weer even drie weken bijkomen ;(
Gefeli!
SPOILER
pi_204123735
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gefeli!
SPOILER
Mijnese! *O*
pi_204123741
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mijnese! *O*
Ik had het gezien! *O* *O*

Levert zo'n keus nou nog een beetje ruzie op?
pi_204123767
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had het gezien! *O* *O*

Levert zo'n keus nou nog een beetje ruzie op?
:Y Geen ruzie, wel terughoudendheid. Ik heb me daar verder niet mee bemoeid, dat is namelijk het werk van de uitgever, om daar dingen in te beslissen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:49:24 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204123823
quote:

[..]
En kunnen wij gewone stervelingen dat boek ook ergens kopen?
pi_204123851
quote:

[..]
Gefeliciteerd. Goed feit! 💐
Is het een leuker proces geweest dan promoveren?

De bevers op sigme’s land 8)7 en _O_
Inderdaad maar aan de natuur laten. Een burcht (toch?) en dammen bouwen.
pi_204123891
Oh ja…een indruk van de luchten vanaf de dijk boven de Lek, gisteravond.
SPOILER
pi_204123977
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y Geen ruzie, wel terughoudendheid. Ik heb me daar verder niet mee bemoeid, dat is namelijk het werk van de uitgever, om daar dingen in te beslissen.
Oeeeehhh extra genieten dan.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:14:52 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204124032
quote:

[..]
Gefeliciteerd!
Spoilers!
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:42:30 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204124284
Vandaag overgestapt van jumbo naar AH, je krijgt nu bij premium 10% korting op alle bio. Dat was te interessant.
Hopelijk is de AH bij mijn nieuwe huis wel fijner dan die hier _O-
pi_204124337
Goedemorgen. Ik hoor inmiddels ook bij de positieve club.
pi_204124760
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:47 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik hoor inmiddels ook bij de positieve club.
Welkom namens een alumni.
Bijna alumni dan. Vandaag laatste oplet-dag (of gisteren, als ik uitga van dinsdag avond eerste klachten) dus dirigente maar even gemaild of ze het een goed plan vindt dat ik kom repeteren. Werkt niet met mondmasker en ze is chronisch ziek dus ik wil extra opletten.

Ben je er erg ziek van? En moet je belangrijke dingen afzeggen? Met alle huizen- en vakantieplanning weet ik niet meer wie wanneer wat heeft :@

Mooie natuur en mooie luchten zag ik O+
pi_204124833
Alumna.
pi_204124891
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:23 schreef Vanyel het volgende:
Alumna.
:D :@
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:36:56 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_204124964
quote:

Ja zag er mooi uit. De autoruiten moeten binnenkort wel even wat water zien. Zelfde met de slaapkamerramen. Daar stond vanochtend de zon op. Nul zicht naar buiten. Beneden weinig zand op de ramen. Blijkbaar zaten de rolluiken op tijd dicht.
pi_204124984
Ik vierde ook Saint Patricksday gisteren, per ongeluk. Oh en ik kan een vaasje bier atten in 4,74. :7 :')
pi_204125003
Wat een stress -O-
We willen een busje huren volgende week omdat we nu wel echt heel veel bier meotne vervoeren.
Maar kennelijk heb je dubbele legitimatie nodig, maar we hebben allebei alleen nog een geldig rijbewijs.
Dus nu maar een spoedaanvraag voor een paspoort doen en dan hopen dat ie op tijd is.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:43:07 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204125026
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat een stress -O-
We willen een busje huren volgende week omdat we nu wel echt heel veel bier meotne vervoeren.
Maar kennelijk heb je dubbele legitimatie nodig, maar we hebben allebei alleen nog een geldig rijbewijs.
Dus nu maar een spoedaanvraag voor een paspoort doen en dan hopen dat ie op tijd is.
He waarom? Rijbewijs moet toch voldoende zijn?
pi_204125034
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Had met de verzekering te maken.
pi_204125035
quote:

Hier bleef het niet droog.
Mijn zonnepanelen liggen plat -O-
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:46:35 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_204125069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Rijbewijs is geen rechtsgeldig legitimatie document. Enkel een bewijs dat je een voertuig mag besturen.
In sommige gevallen wordt dit wel geaccepteerd.
Een ID kaart of paspoort is dit wel.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:50:26 #258
63722 z80
I fink you freaky
pi_204125107
Binnenklusjes die langzaamaan begonnen te irriteren zijn eindelijk klaar. Nu nog een paar graden warmer buiten en dan kan ik daar ook de boel een beetje fatsoeneren. En mogelijk de grasmaaier een keer door het knollenveld jagen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:53:52 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204125146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef z80 het volgende:

[..]
Rijbewijs is geen rechtsgeldig legitimatie document. Enkel een bewijs dat je een voertuig mag besturen.
In sommige gevallen wordt dit wel geaccepteerd.
Een ID kaart of paspoort is dit wel.
In Nederland nog nooit meegemaakt dat een rijbewijs geen identiteitsbewijs is.
Zeker niet voor iets simpels als een auto huren.
pi_204125182
Mogge! (nog net)
Mooie foto's van @sigme en @AnneX Die boom :o

Maandag begin ik (voorlopig 1 dagdeel per week) bij Vluchtelingenwerk. Zij weten ook nog niet hoe druk het gaat worden maar als het erg druk blijkt te worden kunnen de woensdagochtend en vrijdagochtend er ook nog bij komen.
pi_204125238
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Welkom namens een alumni.
Bijna alumni dan. Vandaag laatste oplet-dag (of gisteren, als ik uitga van dinsdag avond eerste klachten) dus dirigente maar even gemaild of ze het een goed plan vindt dat ik kom repeteren. Werkt niet met mondmasker en ze is chronisch ziek dus ik wil extra opletten.

Ben je er erg ziek van? En moet je belangrijke dingen afzeggen? Met alle huizen- en vakantieplanning weet ik niet meer wie wanneer wat heeft :@

Mooie natuur en mooie luchten zag ik O+
Het valt tot nu toe allemaal mee gelukkig (zowel met last als met afzeggen). Vind het afstand houden binnenshuis nog het vervelendste.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:01:34 #262
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204125256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Mn project begint 3 dagen ervoor _O-

Dus.. ehmmm :@
Als je zo redeneert zou je eigenlijk nooit vrij kunnen nemen, hooguit als de baas ff niets voor je te doen heeft
pi_204125267
Goedemiddag 8-) Eindelijk weer eens thuis aan de slag. Je kan het direct merken aan de productiviteit :D

En vanmiddag op pad om in R'dam te gaan fotograferen met kennissen *O*
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:32:14 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204125622
:W c_/
Tweede werkdag op rij -bij de baas-

Wat een boel sociale drukte zeg. Ik heb nu wel weer voor een maand genoeg bijgepraat, zo voelt het tenminste.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:43:15 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204125754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag 8-) Eindelijk weer eens thuis aan de slag. Je kan het direct merken aan de productiviteit :D

En vanmiddag op pad om in R'dam te gaan fotograferen met kennissen *O*
Daar ishet wel weer voor; lekker zonnetje heb je er bij :)

Ik reis zondag weer eens richting Lkk.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:44:07 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204125761
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Deborah Rutter · Playlist · 182 songs · 48.8K likes :X

Ik vond minilot en Lonaa wel leuke suggestie wbt muziek doen. En aangezien minilot ons zonder afscheid of dramatische exit heeft verlaten is die schone taak nu voor Lonaa *)
Ik wil zondag anders wel even voor dr voordeur gaan staan toeteren uit protest hoor :P
pi_204125869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
In Nederland nog nooit meegemaakt dat een rijbewijs geen identiteitsbewijs is.
Zeker niet voor iets simpels als een auto huren.
Ik had het ook niet eerder meegemaakt. Volgens mij was bij de notaris zelfs een rijbewijs genoeg.

Nouja spoedaanvraag is gedaan, nu fingers crossed dat ie op tijd is.

Wel een duur grapje -O-
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:55:26 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204125905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik had het ook niet eerder meegemaakt. Volgens mij was bij de notaris zelfs een rijbewijs genoeg.

Nouja spoedaanvraag is gedaan, nu fingers crossed dat ie op tijd is.

Wel een duur grapje -O-
Vooral dat laatste ja. ;(
pi_204126936
@AnneX Jij hebt mijn tulpen }:|
Ik heb er maar 47
pi_204127045
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:04 schreef Vanyel het volgende:
@:AnneX Jij hebt mijn tulpen }:|
Ik heb er maar 47
Joh. -O-
(Er was wat onduidelijk over de levering en correct afgehandeld viamail op contactformulier).
Tegelijk wel lastig - denk ik - om kritisch te zijn over een donatie.
Vind je ze wel mooi?

Vannacht zijn de bloemen helemaal bijgekomen na het badje gisteravond.
Nog mooier. Sorry.
pi_204127096
Vind ik niet lastig hoor. Ik kocht bloemen, dan mag ik verwachten dat ze geleverd worden.
Maar dit zijn er al rijkelijk veel gezien het formaat van mijn vazen, dus...
Ik telde ze alleen omdat jij zei dat je er 60 had.

Zijn wel mooie. Tikje jammer dat de helft wit is
pi_204127136
Ow. Smaken verschillen dan.
Als ik kon kiezen had ik witte gekozen 😂
Geel en roze is bij mij wat wit bij jou is. Alhoewel nu de zachtroze prima zijn.

Dertig zachtrose konden bij elkaar in een koeler. De andere fuchsia kleur in 3 vazen bij elkaar gezet.
pi_204127763
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat een stress -O-
Je bent ook verplicht om dat te hebben, je moet je immers kunnen identificeren indien gevraagd.

https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificeren
pi_204127819
Waar hebben jullie de tulpen vandaan? Als ik nog 5 dagen thuis zit, wil ik ook wel wat fleurigs ;).
pi_204127835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:47 schreef Tuindier het volgende:
Waar hebben jullie de tulpen vandaan? Als ik nog 5 dagen thuis zit, wil ik ook wel wat fleurigs ;).
www.tulpen.nl en dan iets naar beneden scrollen voor "oekraïne"
pi_204127869
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Je bent ook verplicht om dat te hebben, je moet je immers kunnen identificeren indien gevraagd.

Ik ging er van uit dat een rijbewijs daarvoor goed genoeg was.
Toen ik nog wel een geldig paspoort had, had ik die überhaupt ook nooit bij me.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:42:40 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_204128448
quote:

[..]

Een ID kaart is voldoende. Die is tegen kostprijs of in sommige gemeente gratis. Paspoort is inderdaad een dure grap.
pi_204128501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Een ID kaart is voldoende. Die is tegen kostprijs of in sommige gemeente gratis. Paspoort is inderdaad een dure grap.
ID is maar 5 euro goedkoper dan paspoort.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:47:44 #279
63722 z80
I fink you freaky
pi_204128503
Grootste zooi in de tuin weer aan kant. Voorkant even de schoffel door het grind gehaald en het meest nietgewenste groen verwijderd. Zijn de buren ook weer blij. Een heleboel takken en dort blad in de container laten verdwijnen en gras iets korter gemaaid.
Tevens is deze winter een kunststof raam gesneuveld van de schuur. Morgen maar eens rondje bouwmarkt voor een vervangend stuk doorzichtig plastic. Nu geen zin meer in.

Vlees staat te sudderen, straks de zuurkool piepers er bij. Makkelijk avondeten voor 2 dagen.
pi_204128505
Maar goed die hadden we ook niet :+
  vrijdag 18 maart 2022 @ 16:54:30 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_204128599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]
ID is maar 5 euro goedkoper dan paspoort.
Ik zit even de kosten te bekijken. De gemeente mogen er tegenwoordig behoorlijk wat op verdienen. Dit was met invoering van de ID plicht wel anders.
https://www.rvig.nl/reisdocumenten/tarieven-reisdocumenten
pi_204128644
W
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:59 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…een indruk van de luchten vanaf de dijk boven de Lek, gisteravond.
SPOILER
WAUWIE 😍
pi_204128651
quote:
Mogge!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooiii O+
pi_204128658
quote:

*O* Het ei is gelegd
pi_204128697
Gezellig, productief werkdagje O+

Ik heb een nieuwe extra taak; documenten/protocollen beheer. Na 1x scholing en 2 uurtjes aanklooien, snap ik het nu steeds beter.
En wat is dat fijn voor t brein zeg, iets nieuws en something completly different *O* *O*
pi_204128705
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:29 schreef AnneX het volgende:
Ow. Smaken verschillen dan.
Als ik kon kiezen had ik witte gekozen 😂
Geel en roze is bij mij wat wit bij jou is. Alhoewel nu de zachtroze prima zijn.
Tulpen het liefst oranje of oranje met geel.

Witte bloemen vind ik zelden wat.
pi_204128725
Ik heb van de kinderen blauwe bloemen gekregen. Geverfde..durf ze niet weg te gooien maar vind ze niet zo mooi :@ :D
pi_204128775
quote:
hiervandaan https://www.tulpen.nl/tulpen-voor-oekraine

Beterschap 💐
pi_204128857
* Kaatje1 kijkt blij naar de witte tulpen
Ik zou het ook best vervelend vinden wanneer ik het huis vol zou hebben staan met roze tulpen. Knal rood, wit, geel of gemengd zijn prima. Blauwe bloemen mmmm (zo blij met de diva's, mooi excuus om dat soort bloemen uit het zicht te zetten want ze "houden" van bloemschikken)
Morgen komt mijn balkonposter, en als die hangt is het balkon "zomerklaar". Vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten, maar meteen naar binnen toen de zon weg was.

Wat een gedoe @Sarabi met paspoort/ID. Duim dat het op tijd komt
pi_204129097
quote:
Beterschap!
pi_204129247
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Een ID kaart is voldoende.
Weet ik. Je mag niet eens beide hebben (ID-kaart én paspoort).
pi_204129251
Gefeliciteerd @Clubsoda ! Nu tijd om bij te komen? *O*

En beterschap @Tuindier !

Wij hadden vandaag training in Asperen (bij Leerdam). Vanochtend stuurde navigatie me over alle dijken, was wel mooi O+

Vandaag is ook de taxateur bij ons thuis geweest. Ik was er zelf niet bij, maar ik begreep al van vriend dat het weer eens weinig zuivere koffie leek.
SPOILER
pi_204129358
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Weet ik. Je mag niet eens beide hebben (ID-kaart én paspoort).
Volgens mij mag dat wel. Ik had alleen een paspoort, en dat moest naar de ambassades van Tanzania en Kenia. Ik zou dat ding 4-6 weken kwijt zijn. Om toch een officieel document te hebben moest ik een ID bewijs aanvragen. Eerder kon ik mijn paspoort niet opsturen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 18:07:28 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204129407
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:53 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Clubsoda ! Nu tijd om bij te komen? *O*

En beterschap @:Tuindier !

Wij hadden vandaag training in Asperen (bij Leerdam). Vanochtend stuurde navigatie me over alle dijken, was wel mooi O+

Vandaag is ook de taxateur bij ons thuis geweest. Ik was er zelf niet bij, maar ik begreep al van vriend dat het weer eens weinig zuivere koffie leek.
SPOILER
Nu ben ik nieuwsgierig dit klinkt te vaag :D
Maar kan hij wel op een bedrag komen die jullie nodig hebben?
pi_204129500
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij mag dat wel. Ik had alleen een paspoort, en dat moest naar de ambassades van Tanzania en Kenia. Ik zou dat ding 4-6 weken kwijt zijn. Om toch een officieel document te hebben moest ik een ID bewijs aanvragen. Eerder kon ik mijn paspoort niet opsturen.
Ik zie dat het mag inderdaad. Er waren wel altijd al wat uitzonderingen zodat je bijvoorbeeld ook twee paspoort kon hebben (beide van Nederland bedoel ik).
pi_204129655
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zie dat het mag inderdaad. Er waren wel altijd al wat uitzonderingen zodat je bijvoorbeeld ook twee paspoort kon hebben (beide van Nederland bedoel ik).
Ja, veel gewerkt voor mensen met 2 paspoorten en een ID kaart. Altijd wel bijhouden op welk paspoort Esta was aangemeld, en met dat paspoort NOOIT naar het het midden oosten reizen, maar wel naar Israel. Hele lijsten bijgehouden welk land wel kon en welk land niet. Stom gedoe
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 18:36:06 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204129747
quote:

[..]

Daarvoor volstaat een rijbewijs ook :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ging er van uit dat een rijbewijs daarvoor goed genoeg was.
Toen ik nog wel een geldig paspoort had, had ik die überhaupt ook nooit bij me.
Dat is ook zo, het is echter geen reisdocument.
Bij lokale busjesboer heb ik nog nooit paspoort hoeven laten zien. Vraag me af of ik de laatste keer überhaupt wel m'n rijbewijs heb hoeven laten zien.
pi_204130020
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nu ben ik nieuwsgierig dit klinkt te vaag :D
Maar kan hij wel op een bedrag komen die jullie nodig hebben?
Ik ga het even een beetje proberen te omschrijven :P

SPOILER
Ik haal dit straks weer weg ;)

[ Bericht 55% gewijzigd door borisz op 19-03-2022 07:25:46 ]
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:06:11 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204130090
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ga het even een beetje proberen te omschrijven :P

SPOILER
Ik haal dit straks weer weg ;)
Ik snap het. Maar dit is inderdaad wel hoe dat wereldje in elkaar zit. Helaas.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:21:42 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_204130249
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, veel gewerkt voor mensen met 2 paspoorten en een ID kaart. Altijd wel bijhouden op welk paspoort Esta was aangemeld, en met dat paspoort NOOIT naar het het midden oosten reizen, maar wel naar Israel. Hele lijsten bijgehouden welk land wel kon en welk land niet. Stom gedoe
Met mijn huidige paspoort heb ik ook een uitdaging indien ik naar VS zou willen. Een extra paspoort aanvragen is dan makkelijker en waarschijnlijk zelfs goedkoper.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 19:26:27 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204130302
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Met mijn huidige paspoort heb ik ook een uitdaging indien ik naar VS zou willen. Een extra paspoort aanvragen is dan makkelijker en waarschijnlijk zelfs goedkoper.
Een extra paspoort krijg je niet zomaar toch? Een nieuwe aanvragen kan altijd, denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')