Ik 16.quote:
Alle 16?quote:
2. Maar 11 zou ik ook wel raken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:43 schreef Nielsch het volgende:
Heb even stemadvies nodig; welke is lekkerder? Nummer 2 of 5?
https://d66.nl/utrecht/mensen/
Kleine gemeente, één lokale partij. En die partij heeft het college laten vallen om een maximum snelheid op een rondweg (het moest en zou 50 worden met een ongelukkige buurgemeente (en ook geldschieter) als gevolg). Dus dat wordt hem niet meer, los van dat het sowieso iets te links is voor mij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Zuid-Holland toch? Niets lokaals wat een beetje aanspreekt?
Ik hoop dat de rekening voor het schoonmaken naar FvD gaat. Maar Baudet zal dat wel kunnen declareren bij de FSB zinloos dus of wellicht toch niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Zat even vorige topic terug te lezen en zag onderstaande post. Dit was hier in Groningen ook zo. Zag er eentje maar geheid zijn er meer. De ‘onze’ was geplaatst bij het winkelplein met een tekst in de richting van ‘Kies vrijheid’ of iets dergelijks. Stond dan wel weer bij de prullenbakken op de grond,.
[..]
Welke gemeente?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine gemeente, één lokale partij. En die partij heeft het college laten vallen om een maximum snelheid op een rondweg (het moest en zou 50 worden met een ongelukkige buurgemeente (en ook geldschieter) als gevolg). Dus dat wordt hem niet meer, los van dat het sowieso iets te links is voor mij.
Ik ga waarschijnlijk naar de VVD nu, puur om het geld. Er speelt toch helemaal niets hier, los van het belachelijke idee om windmolens aan de rand van het dorp te plaatsen.
Ja, vandaag de derde dag gehad. Mooie locatie, in een villawijk. Normaal zit ik in een wat minder sjieke wijk, dus dat is ook wel eens leuk. Wel weinig aanloop, over drie dagen ruim 600 stemmen. Vanavond dus op tijd klaar met tellen, hoop ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:56 schreef DW457 het volgende:
Nou, daar gaan we dan. Ben heel benieuwd naar deze verkiezingsdag!
Zijn er mensen die ook op 'n stembureau zitten?
gehersenspoeld?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die vriendin van Thierry die nog steeds met een verlekkerde blik zit te kijken.Die moet ook wel goed de weg kwijt zijn hoor.
[ afbeelding ]
2 ken ik nog van de JD dus dat is wel een goeie. Die andere kan ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:43 schreef Nielsch het volgende:
Heb even stemadvies nodig; welke is lekkerder? Nummer 2 of 5?
https://d66.nl/utrecht/mensen/
In privé zal het best een prima kerel zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die vriendin van Thierry die nog steeds met een verlekkerde blik zit te kijken.Die moet ook wel goed de weg kwijt zijn hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb zo mijn bronnen. Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
In privé zal het best een prima kerel zijn.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vroeger keek ik altijd eerst naar welke partij en koos daarna pas de persoon. Sinds de vorige verkiezingen doe ik het andersom: eerst de persoon en dan kijken of de partij ook enigszins acceptabel is. Ben nu uitgekomen bij iemand die ik persoonlijk ken. Dat hij bij een partij zit waar ik niks mee heb neem ik maar even voor lief... echt veel invloed zal die partij toch niet krijgen want te weinig zetels. Maar ik weet zeker dat hij als individu wel verstandige beslissingen zal nemen en er voor de juiste redenen zit. Echt iemand die begaan is met mensen en zeer integer.
2 jaar lang corona-gezwam aan moeten horen en nu wordt er naadloos overgegaan naar Poetin-vereringquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Was eerst pro-lockdown.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
2 jaar lang corona-gezwam aan moeten horen en nu wordt er naadloos overgegaan naar Poetin-verering
Ik ken hem prive niet maar het lijkt me een vervelend iemand.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Tot het controle stuk heeft tie wel een punt.quote:
Ik denk dat het iemand is die een geweldig persoon is voor de inner circle maar wel als die op de bank zit en Kaag op TV ziet dingen zegt als: "Waar zou ze d'r bezem geparkeerd hebben?"quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ken hem prive niet maar het lijkt me een vervelend iemand.
Ik denk dat het nog een stuk erger is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iemand is die een geweldig persoon is voor de inner circle maar wel als die op de bank zit en Kaag op TV ziet dingen zegt als: "Waar zou ze d'r bezem geparkeerd hebben?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |