gehersenspoeld?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die vriendin van Thierry die nog steeds met een verlekkerde blik zit te kijken.Die moet ook wel goed de weg kwijt zijn hoor.
[ afbeelding ]
2 ken ik nog van de JD dus dat is wel een goeie. Die andere kan ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:43 schreef Nielsch het volgende:
Heb even stemadvies nodig; welke is lekkerder? Nummer 2 of 5?
https://d66.nl/utrecht/mensen/
In privé zal het best een prima kerel zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die vriendin van Thierry die nog steeds met een verlekkerde blik zit te kijken.Die moet ook wel goed de weg kwijt zijn hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb zo mijn bronnen. Nee, absoluut niet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
In privé zal het best een prima kerel zijn.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vroeger keek ik altijd eerst naar welke partij en koos daarna pas de persoon. Sinds de vorige verkiezingen doe ik het andersom: eerst de persoon en dan kijken of de partij ook enigszins acceptabel is. Ben nu uitgekomen bij iemand die ik persoonlijk ken. Dat hij bij een partij zit waar ik niks mee heb neem ik maar even voor lief... echt veel invloed zal die partij toch niet krijgen want te weinig zetels. Maar ik weet zeker dat hij als individu wel verstandige beslissingen zal nemen en er voor de juiste redenen zit. Echt iemand die begaan is met mensen en zeer integer.
2 jaar lang corona-gezwam aan moeten horen en nu wordt er naadloos overgegaan naar Poetin-vereringquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Was eerst pro-lockdown.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
2 jaar lang corona-gezwam aan moeten horen en nu wordt er naadloos overgegaan naar Poetin-verering
Ik ken hem prive niet maar het lijkt me een vervelend iemand.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Tot het controle stuk heeft tie wel een punt.quote:
Ik denk dat het iemand is die een geweldig persoon is voor de inner circle maar wel als die op de bank zit en Kaag op TV ziet dingen zegt als: "Waar zou ze d'r bezem geparkeerd hebben?"quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ken hem prive niet maar het lijkt me een vervelend iemand.
Ik denk dat het nog een stuk erger is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iemand is die een geweldig persoon is voor de inner circle maar wel als die op de bank zit en Kaag op TV ziet dingen zegt als: "Waar zou ze d'r bezem geparkeerd hebben?"
Aangezien mijn ouders in Ermelo wonen zegt het me wel wat, snap niet dat de rest niets aan/met Dolfinarium wil doen en dat autoluwe en meer gecentreerde centrum snap ik heel goed.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
D66 Harderwijk gestemd.
Lijsttrekker is een capabele kerel die ik graag wethouder zie worden, ze willen werk maken van een autoluw centrum (waar ik woon) en pleiten voor een andere visie op de binnenstad (meer gecentreerd), wat naar mijn idee dringend nodig is. Ook is het de enige partij die vindt dat de gemeente een alternatief plan moet ontwikkelen voor het geval het Dolfinarium ophoudt te bestaan en roept D66 het college op in gesprek te gaan met het zeedierenpark om zo de in het oog springende verpaupering tegen te gaan.
Zegt jullie natuurlijk niks, maar ik vind het wel zo leuk om mijn stem te onderbouwen.
Nou ja, ik denk niet dat het wettelijk is toegestaan om op een winkelplein met een stencil op de grond een partijlogo te spuiten met een of andere tekst erbij,quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Is dat wettelijk wel toegestaan? Kan me herinneren dat er geen campagne gevoerd mocht worden bij het stembureau. Maar of dat een gemeentelijke regeling was of landelijk weet ik niet meer.
Deed hij dat maar. Baudet is echt een type wat op een verjaardag de hele avond staat te oreren terwijl de rest voor het bier en de nootjes komt. Doodvervelend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iemand is die een geweldig persoon is voor de inner circle maar wel als die op de bank zit en Kaag op TV ziet dingen zegt als: "Waar zou ze d'r bezem geparkeerd hebben?"
Ermelo is politiek gezien trouwens nog vele malen leuker. Het was daar de afgelopen jaren een grote soap.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Aangezien mijn ouders in Ermelo wonen zegt het me wel wat, snap niet dat de rest niets aan/met Dolfinarium wil doen en dat autoluwe en meer gecentreerde centrum snap ik heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |