SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door Sked op 16-03-2022 08:50:50 (OP teruggezet.) ]![]()
Kut.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Helaas. Niet genoeg vorm.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Eigen schuld. Te weinig gecreëerd.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Geweldige sfeer vandaag
Supporters alles gegeven. Zelfs na de 0-1 achterstand. 90 minuten lang
Iemand een gifje van die jankende supporter 10 minuten voor tijd?![]()
![]()
Dat een blessure van Pasveer je zo ongeveer alles kan gaan kosten dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is toch weer een fout van Ten Hag die veel eerder Brobbey had moeten brengen. Verliezen van zo'n zwak Benfica is echt wel een schande.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Zeer zwakke tweede helft. En flikker nou eens op met die Onana, helemaal klaar mee met die blunders.![]()
Nou ook dat nog eens jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat een blessure van Pasveer je zo ongeveer alles kan gaan kosten dit seizoen
Heb je zo'n achterlijke debiel op doel![]()
Het was weer een ouderwetse flater idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Zeer zwakke tweede helft. En flikker nou eens op met die Onana, helemaal klaar mee met die blunders.I love music |Ajax forever
Wie doet dat danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wel wat te simpel om dit allemaal op Onana af te schuiven.![]()
Had je van te voren niet kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat een blessure van Pasveer je zo ongeveer alles kan gaan kosten dit seizoen![]()
Geweldig gespeeld, wel te weinig kansen (lees: vrijwel geen). Vond het geen overtreding daar in hoek, erg makkelijk gegeven.![]()
Jezus inddquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat een blessure van Pasveer je zo ongeveer alles kan gaan kosten dit seizoen![]()
Zal weer aan de houding liggen of hij gaat huilen over Benfica's speelwijzequote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch weer een fout van Ten Hag die veel eerder Brobbey had moeten brengen. Verliezen van zo'n zwak Benfica is echt wel een schande.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je creëert zelf ook niks tweede helft.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wel wat te simpel om dit allemaal op Onana af te schuiven.![]()
Misschien ook een keertje wisselen voor dat het kalf verdronken is, Haggie.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
1e helft ben ik het mee eens, tweede helft vond ik maar matig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geweldig gespeeld, wel te weinig kansen (lees: vrijwel geen). Vond het geen overtreding daar in hoek, erg makkelijk gegeven.![]()
Gewoon dom gedaan door Alvarez en zo geweldig speel je niet als je verliest zonder grote kansen te hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee aanvallend was het vanavond ook niet goed, maar hij is wel te laat bij die goalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wel wat te simpel om dit allemaal op Onana af te schuiven.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat kan toch echt niet meer, een scheids die een wedstrijd zo dood laat maken een kwartier lang. Dat is zo 2016.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Eens dat het een schande is maar in deze vorm was je er in de volgende ronde toch wel hard af gegaan. Dus wat dat betreft wel wat berusting. Niet zoals tegen tottenham waar ik nog steeds van baalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch weer een fout van Ten Hag die veel eerder Brobbey had moeten brengen. Verliezen van zo'n zwak Benfica is echt wel een schande.
No bitch to me![]()
Ik kan er mee leven. Hopelijk gaat het niet in de koppies zitten in de Eredivisie.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Yep, dit voetbal ligt Ajax dan ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
Benfica had tegen PSV al laten zien een enorme kutploeg te zijn om tegen te spelen.![]()
Wordt toch eens tijd voor zuivere speeltijdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat kan toch echt niet meer, een scheids die een wedstrijd zo dood laat maken een kwartier lang. Dat is zo 2016.![]()
Vond het ook een fout hoor maar betwijfel of hij hem anders had gehad. Wel frustrerend dat je eigenlijk helemaal niets weggeeft en dan zo'n kutgoal tegen krijgt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee aanvallend was het vanavond ook niet goed, maar hij is wel te laat bij die goal![]()
Krachten vloeien natuurlijk beetje weg. Druk bleef wel hoog, voetballend was het wel goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1e helft ben ik het mee eens, tweede helft vond ik maar matig.
Helaas vallen de ballen steeds net niet.![]()
Dat leek zo omdat Benfica echt heel erg slecht was.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geweldig gespeeld, wel te weinig kansen (lees: vrijwel geen). Vond het geen overtreding daar in hoek, erg makkelijk gegeven.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Hoge ballen zijn nooit zijn sterkte kant geweest. Ook niet voor zijn schorsing.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee aanvallend was het vanavond ook niet goed, maar hij is wel te laat bij die goalI love music |Ajax forever
Eens. De vorm is er gewoon al een tijdje niet. Dan zie je dit wel een beetje aankomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens dat het een schande is maar in deze vorm was je er in de volgende ronde toch wel hard af gegaan. Dus wat dat betreft wel wat berusting. Niet zoals tegen tottenham waar ik nog steeds van baal![]()
Mwa, beetje makkelijk gesteld dat ze er dan wel uit gingenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens dat het een schande is maar in deze vorm was je er in de volgende ronde toch wel hard af gegaan. Dus wat dat betreft wel wat berusting. Niet zoals tegen tottenham waar ik nog steeds van baal![]()
Misschien nog wat investeren jongens! Opa Verthongen is al te goed voor jullie.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Vond dat ze de eerste helft goed stonden, maar als je dan de 1-0 niet maakt zie je dat ze tijdens de rust zichzelf kunnen aanpassen en dan is de tweede helft alle ruimte weg.![]()
Wat hebben ze deze zomer allemaal geïnvesteerd danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Misschien nog wat investeren jongens! Opa Verthongen is al te goed voor jullie.![]()
![]()
Het is niet de eerste keer dit seizoen ook dat de eerste helft goed is maar dat de tweede helft meer op amateurvoetbal lijktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Vond dat ze de eerste helft goed stonden, maar als je dan de 1-0 niet maakt zie je dat ze tijdens de rust zichzelf kunnen aanpassen en dan is de tweede helft alle ruimte weg.![]()
quote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het gaat meer om het ritme breken. Mourinho was daar ook altijd goed in, maar ik dacht dat scheidsrechters dat inmiiddels onder de knie hadden en het niet meer gebeurde.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wordt toch eens tijd voor zuivere speeltijdWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Het blijft voetbal de bal is rond en meer van zulks. Maar ik kan er wel in berustenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, beetje makkelijk gesteld dat ze er dan wel uit gingenNo bitch to me![]()
Het is De Klassieker joh. Dan is Ajax gewoon weer op afspraakquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:08 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee en ga er zondag gewoon weer voor zitten met m'n naïeve domme kop![]()
Dit dus. Vorm, blessures, het maakt geen reet uit. Ajax in de ArenA tegen Feyenoord is bijna een garantie voor 3 punten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is De Klassieker joh. Dan is Ajax gewoon weer op afspraak
Maar goed, daar heb je nu helemaal niks aan. Zonde van vanavond.![]()
Het is wel echt opvallend hoe moeizaam Europese thuiswedstrijden altijd gaan de afgelopen jarenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Deze kan zo in het rijtje Valencia - Atalanta - AS Roma. Spelen tegen een matige ploeg en op wat voor domme manier dan ook telkens weer het deksel op de neus krijgen. En Ajax leert er niks van.![]()
Terechte nederlaag, Ajax had een behoorlijk overwicht maar creëerde slechts twee kansen, vaak was de eindpass niet goed. Met name Mazraoui en Anthony waren erg onnauwkeurig. Bij Anthony lijkt het wel een beetje op te zijn dit seizoen. Dit Ajax was geen schim van het team dat in de groepsfase nog wervelde langs Dortmund en Sporting.
Er zal nu wel kritiek zijn op Onana, terecht natuurlijk, soms heb ik het gevoel alsof er opzet bij zit. Onana wist voor het uitkomen al dat hij het niet ging halen, toch ging hij maar gewoon. Maar goed, in de Champions League spelen met een verdediging die gemiddeld 1.76m is ook vragen om problemen, zeker tegen dit soort ploegen. In de eredivisie kom je daar mee weg, op het hoogste niveau niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Getafe 🤮quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Deze kan zo in het rijtje Valencia - Atalanta - AS Roma. Spelen tegen een matige ploeg en op wat voor domme manier dan ook telkens weer het deksel op de neus krijgen. En Ajax leert er niks van.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Inclusief frustratie tegen scheids en tegenstanderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Deze kan zo in het rijtje Valencia - Atalanta - AS Roma. Spelen tegen een matige ploeg en op wat voor domme manier dan ook telkens weer het deksel op de neus krijgen. En Ajax leert er niks van.![]()
Gemakzucht hè, dat is het nadeel als je een periode zo makkelijk de wedstrijden wint, dan ga je sommige wedstrijden in met 30-40% en is het lastig om daarna de knop weer om te zetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. De vorm is er gewoon al een tijdje niet. Dan zie je dit wel een beetje aankomen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mee eens, maar dat ik roep ik al een tijdje. Hij kan deze ploeg niet voldoende motiveren en hij heeft te lang geroepen dat de selectie wel prima is zo, terwijl de verdediging toch echt vrij matig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Topvorm ontbreekt duidelijk en zeker bij Tadic en Anthony, desondanks had je niet hoeven te verliezen.
Wel een masterclass verdedigen van Benfica.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
echt zonde wel maar was vandaag ook niet goed genoeg, 1e helft vond ik nog wel aardig maar de 2e helft al te gezapig, dan kan je zelfs tegen een Europese middenmoter niets uitrichten en ben je zelf ook niet meer dan dat![]()
Knap hoor dat verdedigen van benfica tegen 100 slechte voorzetten van Ajaxquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Topvorm ontbreekt duidelijk en zeker bij Tadic en Anthony, desondanks had je niet hoeven te verliezen.
Wel een masterclass verdedigen van Benfica.![]()
als zelfs Go Ahead dat lukt dan weet je dat je het tegen Benfica wel anders moet doen maar het was gewoon kip zonder kop, eigenlijk de hele 2e helft al maar zeker na de 0-1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Knap hoor dat verdedigen van benfica tegen 100 slechte voorzetten van Ajax![]()
Daarom je hebt werkelijk geen enkele kans gehad op een afstand schot van Gravenberch na en ook die was geloof ik over gegaan als de keeper er vanaf was gebleven. Laten we eerlijk zijn dan heb je op dit podium op dit moment ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
als zelfs Go Ahead dat lukt dan weet je dat je het tegen Benfica wel anders moet doen maar het was gewoon kip zonder kop, eigenlijk de hele 2e helft al maar zeker na de 0-1![]()
Goed spelen zonder kansen, check
Nutteloze voorzetten die vooral bij dwerg Antony terechtkwamen, check
Sullig tegendoelpunt, check
Typisch Ajax-slotoffensief, check
Onnodige uitschakeling, check
Verloren seizoen dit.![]()
Heb er nu ook wat minder moeite mee dan eerdere uitschakelingen, zat er niet echt in en de volgende ronde had je er tegen een nog betere tegenstander sowieso uitgevlogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom je hebt werkelijk geen enkele kans gehad op een afstand schot van Gravenberch na en ook die was geloof ik over gegaan als de keeper er vanaf was gebleven. Laten we eerlijk zijn dan heb je op dit podium op dit moment ook niets te zoeken.
Sinds Tadic uit vorm is is het allemaal een stuk minder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
klopt, denk dat Berghuis wel 2 mogelijkheden had in de 1e helft waar wat meer in zat en zelfs in de 2e helft waren er nog wat kansjes maar niet geweldig en je geeft het gewoon makkelijk weg, domme overtreding al was het zwaar bestraft maar je weet dat de goal een keer gaat vallen uit zo'n momentquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom je hebt werkelijk geen enkele kans gehad op een afstand schot van Gravenberch na en ook die was geloof ik over gegaan als de keeper er vanaf was gebleven. Laten we eerlijk zijn dan heb je op dit podium op dit moment ook niets te zoeken.![]()
Als ze kampioen worden dan is het geen verloren seizoen. Als jij de 1/4 kwartfinale CL niet halen als een verloren seizoen beschouwd dan wens ik je veel succes de komende jaren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:37 schreef PicoMMP het volgende:
Verloren seizoen dit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen dit Benfica had je dat toch gewoon moeten halen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dan is het geen verloren seizoen. Als jij de 1/4 kwartfinale CL niet halen als een verloren seizoen beschouwd dan wens ik je veel succes de komende jaren.![]()
over 2 wedstrijden zat het er echt wel in hoor en volgende ronde zie je dan wel weer, blijft zonde omdat overwinteren in de CL nog steeds niet vanzelfsprekend is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb er nu ook wat minder moeite mee dan eerdere uitschakelingen, zat er niet echt in en de volgende ronde had je er tegen een nog betere tegenstander sowieso uitgevlogen.
Sinds Tadic uit vorm is is het allemaal een stuk minder.![]()
In al die voorzetten had ook wat meer gezeten maar je moet het wel doen. Uiteindelijk knalt ook berghuis die bal kansloos over en die andere kwam op zijn rechtervoet en uiteindelijk ook geen gevaar. Die vrijetrap was wel schandalig ja, lijkt me verstandiger als de var daar eens wat meer op let ipv 10 mm buitenspel af te fluiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt, denk dat Berghuis wel 2 mogelijkheden had in de 1e helft waar wat meer in zat en zelfs in de 2e helft waren er nog wat kansjes maar niet geweldig en je geeft het gewoon makkelijk weg, domme overtreding al was het zwaar bestraft maar je weet dat de goal een keer gaat vallen uit zo'n moment![]()
Benfica was echt heel kut, ik denk dat die zelf ook niet goed snappen hoe ze in de kwartfinale gekomen zijn. Die hebben gewoon zonder druk ballen weggegeven op de meest debiele manieren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen dit Benfica had je dat toch gewoon moeten halen?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Klopt, had zeker meer in gezeten. Al was alleen de 1e helft in Lissabon goed, voor de rest was het vnl. ploeteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegen dit Benfica had je dat toch gewoon moeten halen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wanneer gaan wij in Nederland ook eens kut spelen? Blijkbaar loont het.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Benfica was echt heel kut, ik denk dat die zelf ook niet goed snappen hoe ze in de kwartfinale gekomen zijn. Die hebben gewoon zonder druk ballen weggegeven op de meest debiele manieren.![]()
Wat boeit een kampioenschap nou? Uiteindelijk gaat het om presteren in Europa. Een seizoen zoals 2016/2017 of 2018/2019, dat blijft me bij, daar geniet ik van. Niet titel nummer 35 of zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dan is het geen verloren seizoen. Als jij de 1/4 kwartfinale CL niet halen als een verloren seizoen beschouwd dan wens ik je veel succes de komende jaren.![]()
de 1e helft vandaag was ook wel acceptabel maar de 2e ging het tempo echt te ver naar benedenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, had zeker meer in gezeten. Al was alleen de 1e helft in Lissabon goed, voor de rest was het vnl. ploeteren.![]()
Het is wel een ontzettende anti-climax na zo’n groepsfase vol euforie waarbij alle statistieken om de oren vlogen en Haller in het rijtje met weet ik veel wie genoemd werd. Treurig einde zo. Eigenlijk ook wel triest.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, had zeker meer in gezeten. Al was alleen de 1e helft in Lissabon goed, voor de rest was het vnl. ploeteren.![]()
Dan doe je toch iets goed inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je nou kut spelen en geen enkel moment in de problemen komen.![]()
Doordat Ajax geen kansen creeert.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je nou kut spelen en geen enkel moment in de problemen komen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nu ben je wel heel negatief we zijn nog steeds Ajax en geen Bayern München of Real Madrid.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat boeit een kampioenschap nou? Uiteindelijk gaat het om presteren in Europa. Een seizoen zoals 2016/2017 of 2018/2019, dat blijft me bij, daar geniet ik van. Niet titel nummer 35 of zo.![]()
En dan mag je niet ambiëren om meer te willen dan overwinteren CL?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu ben je wel heel negatief we zijn nog steeds Ajax en geen Bayern München of Real Madrid.![]()
boeit mij echt wel, de prijzen die je kan winnen moet je gewoon winnen maar als je dan een keer de kans hebt om verder te komen in de CL moet je dat wel doen en daarin hebben ze gefaaldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat boeit een kampioenschap nou? Uiteindelijk gaat het om presteren in Europa. Een seizoen zoals 2016/2017 of 2018/2019, dat blijft me bij, daar geniet ik van. Niet titel nummer 35 of zo.![]()
Jawel maar om te zeggen dat het een verloren seizoen is dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dan mag je niet ambiëren om meer te willen dan overwinteren CL?![]()
Yep, heb al weken het gevoel dat dit een kutseizoen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:37 schreef PicoMMP het volgende:
Verloren seizoen dit.![]()
Toen Dortmund 1-4 thuis verloor van Rangers wist je toch wel genoeg? Wat een lachwekkende club was dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is wel een ontzettende anti-climax na zo’n groepsfase vol euforie waarbij alle statistieken om de oren vlogen en Haller in het rijtje met weet ik veel wie genoemd werd. Treurig einde zo. Eigenlijk ook wel triest.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: