abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2022 @ 09:46:49 #101
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_204177123
Maar wat nou als de Hunters een safecamp vinden waar kandidaten zitten. Dan kunnen ze toch gewoon tot de volgende morgen wachten en iedereen pakken?
pi_204177909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:46 schreef mossad_agent het volgende:
Maar wat nou als de Hunters een safecamp vinden waar kandidaten zitten. Dan kunnen ze toch gewoon tot de volgende morgen wachten en iedereen pakken?
En als ze een safecamp vinden waar geen kandidaten zitten, kunnen ze ook voor de poort gaan zitten wachten.
pi_204178184
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef Yesse het volgende:
Dit bewijst wel een beetje dat mannen onderling net zo vaak (dan niet vaker) kibbelen als vrouwen onderling. Alle mannelijke teams zitten constant op elkaar te vitten. :X
Dit is echt puur toeval, die Ran(debiel) is absoluut niet representatief voor een gemiddelde man (gelukkig)…

Ik vind het nieuwe concept lekker wegkijken, ben wel fan eigenlijk :) de uitzendingen vliegen zo snel voorbij:) eerst vond ik de kandidaten slecht gekozen maar nu vind ik het ook wel weer erg leuk, het zijn wel echt typetjes allemaal. Vooral die Ran (en Bart maar die is helaas al gepakt), ik gunde die Ran eerst een snelle exit met een pijnlijke blessure maar nu hoop ik dat die het nog even vol blijft houden en dan vlak voor het einde gepakt wordt mét een pijnlijke blessure:) toch een verbetering :)

Overigens vond ik het wel weer een beetje typisch dat de Hunters opeens alle focus op die devils bridge gooiden, met twee verschillende teams nota bene, terwijl ze nul info hadden. Via de telefoons hadden ze een globaal gebied gekregen maar als je dat gebied zag, dat was ontzettend groot, en bijna “wonderbaarlijk” kiezen ze dan die brug uit waar ze allemaal wel moeten langskomen, terwijl ze als Hunters niet eens wisten of de kandidaten vanuit dat “telefoongebied” richting Noord Oost Zuid of West zouden gaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eagles89 op 22-03-2022 11:36:08 ]
pi_204180630
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:24 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens vond ik het wel weer een beetje typisch dat de Hunters opeens alle focus op die devils bridge gooiden, met twee verschillende teams nota bene, terwijl ze nul info hadden. Via de telefoons hadden ze een globaal gebied gekregen maar als je dat gebied zag, dat was ontzettend groot, en bijna “wonderbaarlijk” kiezen ze dan die brug uit waar ze allemaal wel moeten langskomen, terwijl ze als Hunters niet eens wisten of de kandidaten vanuit dat “telefoongebied” richting Noord Oost Zuid of West zouden gaan.
Ik snap best dat je naar bruggen kijkt, als strategische punten. Welke brug je neemt is dan wel een beetje een gok. Ze namen nu volgens mij de brug die het dichtst in de buurt lag van de opgepikte telefoonsignalen, wat ik ook snap. En je zag ook dat die gok maar ten dele terecht was: slechts twee teams moeten daadwerkelijk via die brug. De overige drie teams nemen een andere route.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2022 14:48:53 ]
pi_204182815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
En als ze een safecamp vinden waar geen kandidaten zitten, kunnen ze ook voor de poort gaan zitten wachten.
Hunters moeten op 500m afstand blijven van safehouses
pi_204182879
Waarom herkenden ze die rode markerigen op de kaart niet dan?
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:55:21 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204183317
Heb net de aflevering van gisteravond toch maar gekeken en wat ik persoonlijk mis is symphatie voor de kandidaten, op de 2 gecamoufleerde vriendinnen na, die echt hun best doen.
De rest loopt elkaar af te zeiken, is onzichtbaar of zijn zelf te blij dat ze weer een dag overleefd hebben.

Daarnaast zit er geen vaart in het programma, zijn de hunters nauwelijks een gevaar voor de deelnemers en zelfs op het HQ zitten ze te klooien…

Weet iemand hoeveel afleveringen heeft deze serie heeft?
5 Stuks, als ik de Wikipedia pagina mag geloven?
pi_204185047
Leuke uitzending. ^O^

Het woord gap kan ik niet meer horen... :r
pi_204185062
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal allemaal :D Wat het safecamp - behalve luxe - nou verschilt met een tent langs de weg bijvoorbeeld :? Want bij allebei zijn ze in principe 's nachts veilig toch? En waarom de kandidaten elkaar zouden kunnen naaien? In principe zou je juist ook allianties kunnen verwachten, als ze toch allemaal dezelfde coördinaten krijgen.
Safecamp heeft water en eten.
pi_204185106
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Heb net de aflevering van gisteravond toch maar gekeken en wat ik persoonlijk mis is symphatie voor de kandidaten, op de 2 gecamoufleerde vriendinnen na, die echt hun best doen.
De rest loopt elkaar af te zeiken, is onzichtbaar of zijn zelf te blij dat ze weer een dag overleefd hebben.
Mijn favorieten zijn ook de twee vriendinnen en toch ook wel vader en zoon.

Het onderlinge gekissebis is een stuk erger dan tijdens de normale Hunted. Zou dat komen omdat ze hier echt op elkaar aangewezen zijn? Tijdens de normale Hunted veel meer contact met andere mensen.
pi_204185131
quote:
Daarnaast zit er geen vaart in het programma, zijn de hunters nauwelijks een gevaar voor de deelnemers en zelfs op het HQ zitten ze te klooien…
Dat had ik de eerste twee afleveringen, maar gisteren vond ik het wel spannend(er).
Marcel van de Ven snapt er niks van. :+
pi_204185212
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het onderlinge gekissebis is een stuk erger dan tijdens de normale Hunted. Zou dat komen omdat ze hier echt op elkaar aangewezen zijn? Tijdens de normale Hunted veel meer contact met andere mensen.
Je doet ook wel een beetje sociaal wenselijk bij vreemden die je belangeloos in huis halen :P .
  PR en moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 21:41:21 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204185853
Kan niet terugkijken want de NPO player doet weer eens moeilijk :')_
Fuck the EBU.
pi_204185968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Er zijn ook nog de twee 'verdwaalde' vriendinnen. Die staan helemaal niet op de radar van de hunters, want die hebben hun telefoon niet aangehad, maar zelf zijn ze ook een beetje van de kaart.

Ik vond het weer leuk. Als je echt goede trackers neerzet (en dan heb ik het over echt goede trackers), dan zet je die op een spoor en dat volg je en dan vind je de hunted. Maar gelukkig heb je dergelijke echt goede trackers niet (of nauwelijks) in Nederland, en gelukkig gebruiken ook (nog) geen honden. Zonder dat is het nog best lastig voor de hunters. Ze zijn best dicht bij teams gekomen bij die Devils bridge, maar ze hebben er (nog) geen idee van hoe dichtbij ze zijn of waren. Ran en z'n maat zagen de hunters ook en kunnen zich volgens mij nog vrij makkelijk ongezien terugtrekken.
pi_204186236
quote:

Weet iemand hoeveel afleveringen heeft deze serie heeft?
5 Stuks, als ik de Wikipedia pagina mag geloven?
Helemaal eens!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 22:16:56 #116
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_204186272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 21:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er zijn ook nog de twee 'verdwaalde' vriendinnen. Die staan helemaal niet op de radar van de hunters, want die hebben hun telefoon niet aangehad, maar zelf zijn ze ook een beetje van de kaart.

Ik vond het weer leuk. Als je echt goede trackers neerzet (en dan heb ik het over echt goede trackers), dan zet je die op een spoor en dat volg je en dan vind je de hunted. Maar gelukkig heb je dergelijke echt goede trackers niet (of nauwelijks) in Nederland, en gelukkig gebruiken ook (nog) geen honden. Zonder dat is het nog best lastig voor de hunters. Ze zijn best dicht bij teams gekomen bij die Devils bridge, maar ze hebben er (nog) geen idee van hoe dichtbij ze zijn of waren. Ran en z'n maat zagen de hunters ook en kunnen zich volgens mij nog vrij makkelijk ongezien terugtrekken.
Nee hetzelfde met warmtecamera's, maar het moet wel leuk blijven _O-

Dat met die twee vriendinnen was ook een ding dat ik niet snap: ze krijgen nog geen SMS want ze zijn al te dicht bij het safecamp. Maar hoe moeten ze dat zelf nou weten en waar lopen ze nu heen dan _O- Dus kans dat ze helemaaal de verkeerde kant oplopen en dat is dan toch ook stom _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 23:18:53 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204210900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:16 schreef Selmar het volgende:

[..]
Hunters moeten op 500m afstand blijven van safehouses
Dat wordt nergens in de uitzendingen verteld. Hoe zit dat dan precies, dit impliceert dat zij deze locaties weten?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 25 maart 2022 @ 17:14:28 #118
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204217414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 23:18 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat wordt nergens in de uitzendingen verteld. Hoe zit dat dan precies, dit impliceert dat zij deze locaties weten?
Op zich kunnen ze natuurlijk ook een seintje krijgen van de productie als ze te dichtbij komen - dat ze dan niet verder mogen oid
pi_204217446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:14 schreef Telates het volgende:

[..]
Op zich kunnen ze natuurlijk ook een seintje krijgen van de productie als ze te dichtbij komen - dat ze dan niet verder mogen oid
Ken je die hondenbanden die een stroomstoof geven als je hond te ver gaat? Ze zouden de hunters kunnen voorzien van het omgekeerde systeem: een stroomstoot als ze te dichtbij komen. :P
  vrijdag 25 maart 2022 @ 17:32:05 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204217542
Ik vergeet steeds dat dit programma bestaat.
KuikenGuppy
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:00:07 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204217764
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef Burdie het volgende:
Dit.
En dan kijk ik terug en kom ik er maar niet in.

Lunteren, Valkenburg, Hijken, ik kan me er prima in verplaatsen, maar dit is zo'n ver van m'n bed show dat het me maar niet lijkt te pakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204225984
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:14 schreef Telates het volgende:

[..]
Correct
pi_204255141
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef Burdie het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit.
En dan kijk ik terug en kom ik er maar niet in.

Lunteren, Valkenburg, Hijken, ik kan me er prima in verplaatsen, maar dit is zo'n ver van m'n bed show dat het me maar niet lijkt te pakken.
Begint zo weer *O*
  maandag 28 maart 2022 @ 20:29:10 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255154
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255184
Ze komen wel dichterbij die hunters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: