abonnement Unibet Coolblue
pi_204081382



Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voorvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? Is het mogelijk is om van de ene op de andere minuut te verdwijnen en drie weken uit handen te blijven van een groep gelouterde opsporingsdeskundigen?
In dit programma gaan 12 Nederlanders in koppels van twee vrijwillig deze uitdaging aan. De voortvluchtigen zetten alles op alles om 'onder de radar' te blijven, terwijl het speciaal voor het programma opgerichte opsporingsteam er juist alles aan doet om deze mensen zo snel mogelijk te vinden.
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.


De deelnemers mogen zelf hun vlucht bepalen zolang ze zich houden aan drie regels:

• maximaal 48 uur op dezelfde plek
• Nederlandse wet niet overtreden
• Binnen de landgrenzen blijven

= = =

Hunted - Into The Wild

De Hunters:

De voortvluchtigen:


Hunted is een spannend kat- en muisspel: hoe blijf je als voortvluchtige uit handen van een opsporingsdienst? In de rauwe natuur, ergens in Europa, slaan twaalf Nederlanders op vlucht. Op de hielen gezeten door professionele hunters proberen zij, in Hunted into the wild, 10 dagen van de radar te blijven. Overgeleverd aan de wildernis en alle uitdagingen die daarbij horen, zijn zij helemaal op zichzelf aangewezen. Als niemand je kan helpen, waar kan je dan nog heen?
Hunted is een spannend sociaal experiment en speelt in op de discussie over privacy.

6 simpele spelregels

1. De voortvluchtigen moeten proberen 10 dagen uit handen van de Hunters te blijven en die Hunters zetten juist alles op alles om hen te vangen. De voortvluchtige die zich na precies 10 dagen op het juiste tijdstip meldt op het extractiepunt zonder te worden opgepakt, wint het spel.

2. De voortvluchtigen en hunters mogen tijdens de vlucht gebruik maken van een basisuitrusting die minimaal nodig is om in de wildernis te overleven. Denk daarbij aan een tent, slaapzak, iets waarmee ze vuur kunnen maken, eten en schone kleding. Ze mogen geen geld in bezit hebben of eigen digitale apparatuur (telefoons, laptops etc.) meenemen op hun vlucht.

3. De voortvluchtigen mogen in het gehele gebied vluchten dat bij de start als speelveld wordt aangegeven en dat ook op een grote speciale kaart staat afgebeeld. Het is niet toegestaan dit gebied te verlaten en het wordt sterk afgeraden om de ‘bewoonde’ wereld of mensen op te zoeken.

4. Zowel de voortvluchtigen als de hunters mogen zich alleen verplaatsen tussen zonsopkomst en zonsondergang, dus als er daglicht is. De overige tijd mogen ze wel voorbereidingen treffen en tactiek bespreken, maar ook zorgen voor een slaapplek en eten.

5. De Hunters mogen alle mogelijke (onderzoeks-)methoden inzetten om de voortvluchtigen te vinden, mits daar juridische toestemming voor is. Ze krijgen bij de start verder slechts de naam, geboortedatum, woonplaats, het adres en een recente foto van iedere voortvluchtige.

6. De voortvluchtigen weten dat zij voor het vinden van het extractiepunt langs zogenoemde safe camps moeten. Daar krijgen ze informatie waarmee ze verborgen cilinders kunnen opsporen waarin codes zitten. Hoe meer codes, hoe groter de kans dat je precies het juiste extractiepunt ontdekt. Het missen van 1 of 2 codes hoeft niet fataal te zijn, maar verkleint die kans.

Alle info: Website Hunted - Into The Wild

Iedere maandagavond vanaf 7 maart om 20.30!

= = =

Woensdag 26 januari 2021 was er een AMA met Selmar Smit van Hunted, lees hier terug:
TV / [Vraag wat je wil] aan Selmar Smit van Hunted: lees hier terug!

Op NOS staat daarnaast nog een backgroundstory
https://nos.nl/op3/artike(...)isieprogramma-hunted

[ Bericht 5% gewijzigd door MadMaster op 14-03-2022 23:56:10 ]
  maandag 14 maart 2022 @ 21:18:11 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204081391
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:16 schreef Nebelwerfer het volgende: Mwa, een voortvluchtige die hulp aanroept is normaal natuurlijk ook gewoon de sjaak. Waarom ze in vredes naam die spullen nog bij zich hebben vind ik veel tenenkrommender !
Wat hadden ze ermee moeten doen? In het ravijn gooien? :') Lekker natuurvervuilend ook..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204081393
Ik laat de OP even voor wat hij is hoor, behalve als iemand de moeite wil doen om er eentje te maken. Dan pas ik hem wel aan.
pi_204081398
Bij deze haak ik af. Wat unfair.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_204081402
De hunters "schalen even op", krijgen telefoons en kaarten in de schoot geworpen en rijden het teringzwaar gebied door met auto's
Gaat weer als vanouds
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
  maandag 14 maart 2022 @ 21:19:09 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204081406
Ja, geen idee. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 14 maart 2022 @ 21:19:15 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204081408
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik laat de OP even voor wat hij is hoor, behalve als iemand de moeite wil doen om er eentje te maken. Dan pas ik hem wel aan.
Plaatje van de Hunters al aangepast…
pi_204081415
Kom op gap, of moet je dan kotsen
  maandag 14 maart 2022 @ 21:19:40 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204081417
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef schooierd het volgende:
De hunters "schalen even op", krijgen telefoons en kaarten in de schoot geworpen en rijden het teringzwaar gebied door met auto's
Gaat weer als vanouds
Voelt weer buitengewoon oneerlijk inderdaad
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204081418
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Plaatje van de Hunters al aangepast…
O+
  maandag 14 maart 2022 @ 21:21:15 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204081440
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
O+
Titel ook.

Blij dat deze aflevering klaar is en ik weet nog niet of ik volgende week weer ga kijken…
  maandag 14 maart 2022 @ 21:22:05 #12
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204081454
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat hadden ze ermee moeten doen? In het ravijn gooien? :') Lekker natuurvervuilend ook..
Fik erin. Telefoon leegtrekken. 6000 kruisjes op de kaart zetten. Onleesbaar maken dmv het water. Begraven zodat de productie ze kan opgraven later.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 21:22:39 #13
42184 crew  DaMart
pi_204081457
Was te verwachten dat er al snel een team zou afvallen om medische redenen. Zal ook wel niet het laatste team zijn.

Hoop wel dat die gast gewoon even een verkeerd punt heeft aangegeven aan de hunters, zodat de andere voortvluchtigen nog een kans hebben.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_204081598
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef schooierd het volgende:
De hunters "schalen even op", krijgen telefoons en kaarten in de schoot geworpen en rijden het teringzwaar gebied door met auto's
Gaat weer als vanouds
En dan die Marcel die bijna staat te juichen dat er een team heeft opgegeven alsof het zijn eigen verdienste is.

Ik vind het sneu voor die Sem, maar ben blij dat ie is verlost van die egocentrisch onsympathieke stiefbroer. Hoe die ook lag te badderen terwijl zijn broer daar slecht lag te gaan _O-

Vader en zoon zijn te traag en fysiek niet in staat om dit te halen.

Die Ran is ook zo'n onsympathiek figuur, al vraag ik me wel af waarom die maat van m dit een goed idee leek, want die lijkt ook al aan het eind van z'n latijn fysiek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 14 maart 2022 @ 22:10:03 #15
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204082168
Die neppe alfa mannetjes laten ook wel zien dat ze niet geschikt zijn voor dit soort werk :')
Eerste er al uit en die tweede met z'n knie gaat ook niet lang meer duren hopelijk.

Wat een eikels. Vooral die Ran zou ik echt binnen een dag al op z'n muil geslagen hebben. Oioioi, wat weinig teamspirit zit daarin.
pi_204082912
Topshow!

Grootste minpunt deze aflvr: een team dat om medische reden opgeeft zou nooit als kadotje aan de Hunters moeten worden gepresenteerd met al hun spullen er gratis bij, maar ik snap het TV technisch wel, er waren nog vrijwel nul leads tot dusver. En; echte gevluchte mensen die medische hulp nodig hebben worden uiteindelijk ook opgepakt na hun behandeling natuurlijk.

Ik vind Tommie er als nieuwe Hunter bij juist een leuke wending, Marcel mag als leiddinggevende zelf bepalen waar en hoe die zn team inzet, Tommie werkte eerst in Nederland maar ze kregen snel in de gaten dat ze meer voeten ter plaatse nodig hadden en dan doen ze dat. Heb daar niet zoveel moeite mee en ik vind die Tommie uit de vorige seizoenen een van mn favoriete Hunters dus ik kon het wel waarderen dat hij nu ook bij de actie is:)

Ook positief is de editing en de voice over, kortom hoe alles in beeld wordt gebracht, netjes gedaan.

Kandidaten ergerde ik me mateloos aan en zag ik eerst als minpunt, maar nu mis ik die Bart en Sem al eigenlijk, wat een heerlijke TV was die Bart, genieten geblazen met zo’n clown. Gelukkig hebben we Ran(debiel) nog.
  maandag 14 maart 2022 @ 23:16:21 #17
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204083006
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:10 schreef Telates het volgende:
Die neppe alfa mannetjes laten ook wel zien dat ze niet geschikt zijn voor dit soort werk :')
Eerste er al uit en die tweede met z'n knie gaat ook niet lang meer duren hopelijk.


Wat een eikels. Vooral die Ran zou ik echt binnen een dag al op z'n muil geslagen hebben. Oioioi, wat weinig teamspirit zit daarin.
Ik ram voor een beetje teamspirit ook het liefst op muilen inderdaad !

Wel een hoop ophef over het oppakken van de opgegevenen. Je probeert de gangen van een opsporingsteam te laten zien, die stoppen ook niet bij medische perikelen van de voortvluchtigen.
pi_204083073
Ik zou die Ran eens lekker gesard hebben met z'n eigen uitspraken, toen-ie last van z'n knie kreeg.

'Doet je knie pijn? Pijn is een emotie! Rammen met dat kadaver nou! En denk aan je ademhaling gap!'
pi_204083883
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef schooierd het volgende:
De hunters "schalen even op", krijgen telefoons en kaarten in de schoot geworpen en rijden het teringzwaar gebied door met auto's
Gaat weer als vanouds
Tja, het is natuurlijk voortvluchtigen vs een opsporingsdienst.
Die laatste is nog vrij mild met de inzet, in Nederland zijn wel eens F16cs met warmtecameras ingezet om verdachten op te sporen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 15 maart 2022 @ 08:53:39 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204084586
Zou het kunnen dat Bart en Sem ook niet verwacht hadden dat hun spullen doorzocht zouden worden? Anders hadden ze dit kaart vast wel verbrand.

Die Bart is zo’n eikel, die zal vast wel een verkeerd punt aangewezen hebben. Overigens vond ik hem wel lief voor zijn broer zorgen toen het er echt op aan kwam O+

Ik vraag me nog wel af wat dat Safe Camp inhoudt. Mogen ze daar ook niet gepakt worden? Anders kunnen de hunters daar gewoon staan wachten tot de voortvluchtigen binnenkomen of vertrekken _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:00:45 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204084664
Gister voor het eerst gezien. Manman wat een figuren. Met zulke teamgenoten in zo'n omgeving heb je geen vijanden nodig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204085038
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:53 schreef MaJo het volgende:
Overigens vond ik hem wel lief voor zijn broer zorgen toen het er echt op aan kwam O+
Nou wat lief, hij heeft hem eerst ook veel te ver over zijn grenzen heen gepusht, het minste wat hij dan mag doen is voor hem zorgen, het was tenslotte grotendeels zijn schuld.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:55:45 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204085151
Ik moet nog kijken maar in de NPO-app werkt de ondertiteling niet dus maar op een ander moment via de Ziggo Next box.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 15 maart 2022 @ 10:15:18 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204085342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:42 schreef Rockfire het volgende:

[..]
Nou wat lief, hij heeft hem eerst ook veel te ver over zijn grenzen heen gepusht, het minste wat hij dan mag doen is voor hem zorgen, het was tenslotte grotendeels zijn schuld.
Hij gedroeg zich inderdaad echt als een ontzettende lul dus het was ook wel het minste ja :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:55 schreef Leandra het volgende:
Ik moet nog kijken maar in de NPO-app werkt de ondertiteling niet dus maar op een ander moment via de Ziggo Next box.
Ik wist niet dat je gehoor zo slecht was :o Al vind ik het soms ook wel moeilijk te volgen met al dat gehijg.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_204086814
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:53 schreef MaJo het volgende:
Zou het kunnen dat Bart en Sem ook niet verwacht hadden dat hun spullen doorzocht zouden worden? Anders hadden ze dit kaart vast wel verbrand.
Ik heb sowieso het idee dat diverse kandidaten nauwelijks bezig zijn met dat element. Dat het van A naar B komen al een dusdanige uitdaging vormt, dat daar alle energie in gaat zitten.

Wat ik ook niet helemaal snap, is waarom Ran en z'n voetveeg zo ver achterop liggen. Die waren nog een heel stuk verder van het safecamp dan de Surinaamse vader en zoon. Bij vader en zoon is duidelijk dat met name de vader niet erg snel is, maar hoe zit dat bij Ran? Komt het omdat ze een verkeerde route genomen hebben? Of zijn ze nog trager?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:18:36 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204087485
Ik heb gisteravond laat de OP nog aangepast, een combi van de reguliere Hunted versies en de Into The Wild versie.
Als er nog wensen zijn, laat maar weten...
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:21:06 #27
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204087526
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Les 1 in de bergen is dat het niet om de kortste route gaat maar om tijd. Les 2 is dat je beter kan omlopen dan hoogteverschillen pakken.
Die lessen hebben een aantal deelnemer gemist :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204092167
Het kan me niet echt boeien.
  PR en moderator dinsdag 15 maart 2022 @ 20:49:39 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204092949
Ik kan de aflevering niet terugkijken op NPO start. Hij begint wel, maar stopt er gewoon mee na 5 seconden en schiet dan weer terug naar het beginscherm :') any tips?

Oh andere programma's doen het ook niet :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 15 maart 2022 @ 23:17:21 #30
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204096086
Dus een Nederlandse OVJ kan toestemming geven voor de mobile zendgegevens in Bulgarije ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_204096135
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
Dus een Nederlandse OVJ kan toestemming geven voor de mobile zendgegevens in Bulgarije ?
Ja en Nederlandse opsporingsdiensten kunnen in Bulgarije zelfstandig een actie op touw zetten en mensen arresteren. :P

Ik heb het al eerder gezegd: deze variant heeft nauwelijks nog iets te maken met het laten zien van de werkwijze van opsporingsdiensten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 23:21:35 ]
pi_204096179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 23:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja en Nederlandse opsporingsdiensten kunnen in Bulgarije zelfstandig een actie op touw zetten en mensen arresteren. :P

Ik heb het al eerder gezegd: deze variant heeft nauwelijks nog iets te maken met het laten zien van de werkwijze van opsporingsdiensten.
Eens, voor mij hoeft deze versie ook niet meer terug te keren, het is allemaal veel te geforceerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204096824
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
Dus een Nederlandse OVJ kan toestemming geven voor de mobile zendgegevens in Bulgarije ?
Strict genomen zal de communicatie lijn normaal inderdaad via de Nederlandse OvJ verlopen: NL politie -> NL OvJ -> BU OvJ -> BU Politie. Daar is de ENFAST samenwerking voor opgezet. Alleen zal inderdaad als er indicaties zijn dat de gezochten in Bulgarije zijn de Bulgaarse politie de arrestatie (overigens niet noodzakelijk de opsporing) doen.
pi_204096840
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:22 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Fik erin. Telefoon leegtrekken. 6000 kruisjes op de kaart zetten. Onleesbaar maken dmv het water. Begraven zodat de productie ze kan opgraven later.
Correct, normaal worden er ook hee wat voortvluchtigen’opgepakt’ bij het ziekenhuis waar ze zich vrijwillig hebben laten opnemen. Dat is ook het scenario hier. Maar ze hadden zonder enig probleem de spullen kunnen vernietigen (waarbij voor tv ‘begraven’ en afgeven aan productie inderdaad het meest milieuvriendelijk is)
pi_204099258
Ik zou wel een versie willen zien waarbij (ex)commando's het opnemen tegen de hunters.
pi_204099461
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zou wel een versie willen zien waarbij (ex)commando's het opnemen tegen de hunters.
Kamp van Koningsbrugge meets Hunters...
pi_204099532
quote:
6s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kamp van Koningsbrugge meets Hunters...
Zoiets, lijkt me bij de Into the Wild versie wel interessant. Benieuwd of die b.v. minder sporen achterlaten.
Ray en Dai die het opnemen tegen de Hunters. :D
pi_204099546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Zoiets, lijkt me bij de Into the Wild versie wel interessant. Benieuwd of die b.v. minder sporen achterlaten.
Ray en Dai die het opnemen tegen de Hunters. :D
Tijdens afgelopen aflevering waren er al kandidaten die een ree zagen. Ik vroeg me toen al af of ze ook een dai tegen zouden komen. :P
  PR en moderator woensdag 16 maart 2022 @ 14:54:58 #39
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204101514
Zo, eindelijk terug kunnen kijken. Ik zou niet graag met die Bart op vakantie willen man, en als ik Sem was zou ik ook graag een vriend willen die iets beter naar me omkeek. Ik snap ergens wel dat men op den duur naar elkaar gaat snauwen (vooral als je voor vertrek al ruzie had met elkaar :') ) maar dat maakt voor mij geen leuke tv iig.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 16 maart 2022 @ 15:01:34 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204101572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Zoiets, lijkt me bij de Into the Wild versie wel interessant. Benieuwd of die b.v. minder sporen achterlaten.
Ray en Dai die het opnemen tegen de Hunters. :D
Denk dat dat wel echt lastig gaat zijn om kans te maken die te pakken. Die weten zich waarschijnlijk sneller en onzichtbaarder door dat terrein heen te werken dan de hunters dat kunnen. Dat is iig hun werk :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 16 maart 2022 @ 15:01:48 #41
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204101577
quote:
6s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Tijdens afgelopen aflevering waren er al kandidaten die een ree zagen. Ik vroeg me toen al af of ze ook een dai tegen zouden komen. :P
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204101659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:01 schreef Moira het volgende:

[..]
Denk dat dat wel echt lastig gaat zijn om kans te maken die te pakken. Die weten zich waarschijnlijk sneller en onzichtbaarder door dat terrein heen te werken dan de hunters dat kunnen. Dat is iig hun werk :D
Denk dat je gelijk hebt maar daarom lijkt het me interessant.
  PR en moderator woensdag 16 maart 2022 @ 16:21:16 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204102343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Denk dat je gelijk hebt maar daarom lijkt het me interessant.
:Y Ik vond dat met een van de eerste (of de eerste?) normale seizoenen van Hunted ook leuk, toen die ene ex-militair mee deed die echt 2 weken geheel onder de radar wist te blijven _O_ Leuk om te zien hoe ze dat dan doen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 maart 2022 @ 16:38:36 #44
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204102528
Special Forses vs Hunters lijkt me een tof concept _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204102601
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef AgnesGru het volgende:
Special Forses vs Hunters lijkt me een tof concept _O_
Een team van het KCT, Mariniers, DSI, Luchtmobiele Brigade, Wappie Veteranen. _O_
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:59:10 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204105209
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:38 schreef AgnesGru het volgende:
Special Forses vs Hunters lijkt me een tof concept _O_
Dan is het gauw klaar, zeker in zo'n gebied.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204121487
Vandaag gekeken. Ik vind het leuk! Mutsen die geen kaart kunnen lezen, duo's die elkaar meer in de weg zitten dan dat ze elkaar helpen.
Ben wel benieuwd, na 2 afleveringen zijn ze nog niet eens bij het eerste safe camp, en nog niemand is zelfs maar bijna gepakt (afgezien van de 2 die opgaven). Zal denk ik later wel rap gaan.
pi_204122118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb sowieso het idee dat diverse kandidaten nauwelijks bezig zijn met dat element. Dat het van A naar B komen al een dusdanige uitdaging vormt, dat daar alle energie in gaat zitten.

Wat ik ook niet helemaal snap, is waarom Ran en z'n voetveeg zo ver achterop liggen. Die waren nog een heel stuk verder van het safecamp dan de Surinaamse vader en zoon. Bij vader en zoon is duidelijk dat met name de vader niet erg snel is, maar hoe zit dat bij Ran? Komt het omdat ze een verkeerde route genomen hebben? Of zijn ze nog trager?
Meer rust genomen, langer geslapen, die voetveeg had nog een paar keer gekotst op emotie, en safecamp A en B zitten op een flink andere plek, dus waarschijnlijk ook zwaarder of juist lichter terrein. Misschien koos het ene koppel voor het andere safecamp, geen idee.
pi_204122712
Ik vraag me wel af hoe die cameraman steeds met die zware camera die bergen op klimt. Als de kandidaten het zonder camera al zwaar hebben......hoe worden de cameramensen geholpen Selmar?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 08:28:02 #50
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204123191
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:59 schreef fathank het volgende:

[..]
Dan is het gauw klaar, zeker in zo'n gebied.
Want? :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 09:49:53 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204123826
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:28 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Want? :@
Pro's die zijn getraind om in zulke gebieden te opereren tegenover een paar hobbyisten die 3 lessen kaartlezen hebben gehad en het oosten van het westen amper kunnen onderscheiden of hoe ze een pijltje op hun GPS moeten volgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:11:58 #52
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204123997
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:49 schreef fathank het volgende:

[..]
Pro's die zijn getraind om in zulke gebieden te opereren tegenover een paar hobbyisten die 3 lessen kaartlezen hebben gehad en het oosten van het westen amper kunnen onderscheiden of hoe ze een pijltje op hun GPS moeten volgen.
Ik dacht dat je bedoelde dat de hunters zo de Special Forces zou pakken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:25:51 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204124147
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat de hunters zo de Special Forces zou pakken.
:D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204131726
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 05:46 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die cameraman steeds met die zware camera die bergen op klimt. Als de kandidaten het zonder camera al zwaar hebben......hoe worden de cameramensen geholpen Selmar?
Er loopt nog iemand mee. En verder filmen ze met handhelds (bij normale hunted ook trouwens) en zo zwaar zijn die niet:



[ Bericht 16% gewijzigd door Selmar op 18-03-2022 21:26:22 ]
  PR en moderator zondag 20 maart 2022 @ 12:46:58 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204150691
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:20 schreef Selmar het volgende:

[..]
Er loopt nog iemand mee. En verder filmen ze met handhelds (bij normale hunted ook trouwens) en zo zwaar zijn die niet:

[ link | afbeelding ]
Beter! Zijn het ook dezelfde camjo's of hebben ze dit keer alleen camjo's die sowieso wat ervarener zijn in 'het buitenleven'?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204150931
Morgen weer een nieuwe uitzending! Ik merk dat ik er net zo naar uitkijk als het “reguliere” seizoen. Het is echt een toevoeging en niet meer van hetzelfde wat je misschien zou verwachten. Locatie is natuurlijk ook totaal anders en goed gekozen, en deels andere hunters met andere specialiteiten.
  zondag 20 maart 2022 @ 13:23:50 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204151133
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:06 schreef Eagles89 het volgende:
Morgen weer een nieuwe uitzending! Ik merk dat ik er net zo naar uitkijk als het “reguliere” seizoen. Het is echt een toevoeging en niet meer van hetzelfde wat je misschien zou verwachten. Locatie is natuurlijk ook totaal anders en goed gekozen, en deels andere hunters met andere specialiteiten.
Ik raad je aan om eens op zoek te gaan naar een aflevering van 'Manhunt with Joel Lambert'.
Daar is 'Hunted - Into the Wild' een zeer slap aftreksel van...


pi_204151245
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik raad je aan om eens op zoek te gaan naar een aflevering van 'Manhunt with Joel Lambert'.
Daar is 'Hunted - Into the Wild' een zeer slap aftreksel van...

Eigenlijk is het eerder een variatie op ‘Mantracker’:
  zondag 20 maart 2022 @ 13:39:48 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204151357
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:31 schreef Selmar het volgende:

[..]
Eigenlijk is het eerder een variatie op ‘Mantracker’:
Op zich eens, maar die versie vind ik ook niet zo boeiend als die met Joel Lambert...
pi_204171098
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:06 schreef Eagles89 het volgende:
Morgen weer een nieuwe uitzending! Ik merk dat ik er net zo naar uitkijk als het “reguliere” seizoen. Het is echt een toevoeging en niet meer van hetzelfde wat je misschien zou verwachten. Locatie is natuurlijk ook totaal anders en goed gekozen, en deels andere hunters met andere specialiteiten.
Ik ben het helemaal met je eens. Misschien vind ik dit zelfs wel spannender :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204172932
:W
  maandag 21 maart 2022 @ 20:27:08 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204172948
:W
Ik ben nog niet overtuigd van dit specifieke concept :@
Maar ik schort mijn definitieve oordeel op tot de serie afgelopen is
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204172995
Gap en gappie zijn dus ook in het safecamp.
  maandag 21 maart 2022 @ 20:32:22 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204172999
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gap en gappie zijn dus ook in het safecamp.
Het is een wonder.

Ik vind het fijner voor vader en zoon ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173007
Ik ben blij dat die ‘opgepakte’ man niet veel vertelt. Hoop dat hij het volhoudt.
pi_204173079
Wat een ge-ouwehoer met die beloftes. Waarom zouden die mensen elkaar überhaupt erbij willen naaien? Daar schiet toch niemand wat mee op?
  maandag 21 maart 2022 @ 20:44:17 #67
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204173193
Wat blijft Ran toch een ongelofelijk eikel.... "Niet zo bijdehand doen he!" .. flikker op maat
  maandag 21 maart 2022 @ 20:44:43 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173198
"Ik hoef geen bijdehand antwoord"
Who de fuck denkt hij dat hij is? Met z'n "gap" :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173223
Jammer van de extra opdrachten om de coördinaten te krijgen. Het lijkt me al moeilijk genoeg om daar alles te vinden waar je de volgende dag naartoe moet.
  maandag 21 maart 2022 @ 20:49:19 #70
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204173263
Dit voelt een beetje als wie is de mol :')
  maandag 21 maart 2022 @ 20:50:28 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173279
Steek maar in de fik :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173280
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:49 schreef Telates het volgende:
Dit voelt een beetje als wie is de mol :')
Of als "daar is de mol", met al dat geschreeuw
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 20:50:34 #73
42184 crew  DaMart
pi_204173281
Wel handig voor de hunters, die rooksignalen die nu gemaakt worden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 20:50:35 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204173282
Hele kaart in de hens :D
  maandag 21 maart 2022 @ 20:51:21 #75
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204173292
Dit bewijst wel een beetje dat mannen onderling net zo vaak (dan niet vaker) kibbelen als vrouwen onderling. Alle mannelijke teams zitten constant op elkaar te vitten. :X
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 21 maart 2022 @ 20:51:59 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173301
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef Yesse het volgende:
Dit bewijst wel een beetje dat mannen onderling net zo vaak (dan niet vaker) kibbelen als vrouwen onderling. Alle mannelijke teams zitten constant op elkaar te vitten. :X
True :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 21 maart 2022 @ 20:52:44 #77
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204173310
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef Yesse het volgende:
Dit bewijst wel een beetje dat mannen onderling net zo vaak (dan niet vaker) kibbelen als vrouwen onderling. Alle mannelijke teams zitten constant op elkaar te vitten. :X
Behalve pa en zoon 🥰
pi_204173320
Dit is saai
  maandag 21 maart 2022 @ 20:53:18 #79
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173321
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:52 schreef Telates het volgende:

[..]
Behalve pa en zoon 🥰
Nou...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173344
Worden de mannen nou genaaid?
  maandag 21 maart 2022 @ 20:58:11 #81
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204173379
Die machete ook... denkt ie dat ie Ra(n)mbo is? :')
pi_204173400
Het is ook een beetje Expeditie Robinson zo.
pi_204173453
Hoewel dit voor de hunters ook wel erg leuk puzzelen is, volgens mij.
  maandag 21 maart 2022 @ 21:09:48 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173546
Shit, de brug vd dames?
Hopelijk zijn ze sneller..

EDIT Nee die van Ran en co O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173575
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, de brug vd dames?
Hopelijk zijn ze sneller..
Als het chronologisch is, dan kunnen ze toch wel voor die 2u41m er voorbij zijn?
pi_204173578
Ai, gap toch…
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 21:13:17 #87
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204173610
Tja als die knie nu zo pijn doet en je moet nog dagen lang grote afstanden moet afleggen....
pi_204173624
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef Momo het volgende:
Tja als die knie nu zo pijn doet en je moet nog dagen lang grote afstanden moet afleggen....
Dat is maar een emotie :')
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204173634
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:13 schreef Momo het volgende:
Tja als die knie nu zo pijn doet en je moet nog dagen lang grote afstanden moet afleggen....
Maar hij zegt gewoon tegen zichzelf dat het geen pijn doet ^O^ 8)7
  maandag 21 maart 2022 @ 21:14:33 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173636
Owh, toch ook de brug vd dames
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173652
Top hoe die dames hun camouflage hebben gedaan

Maar of ze dit gaat helpen :{
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
  maandag 21 maart 2022 @ 21:17:14 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204173679
Ze zijn erover. Nu 🤞 dat ze niet alsnog gepakt worden
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204173680
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:15 schreef schooierd het volgende:
Wel top hoe die dames hun camouflage hebben gedaan
ja dat wel maar heeft weinig zin als de cameraman dat niet heeft...
pi_204173723
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:17 schreef Attitude het volgende:

[..]
ja dat wel maar heeft weinig zin als de cameraman dat niet heeft...
Die heeft ook geshopt

I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204173725
Gap en ouwe ook bij de brug bijna.
pi_204173746
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gap en ouwe ook bij de brug bijna.
Handig dan, een witte pet ophebben.
pi_204173779
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:20 schreef Joop_W het volgende:

[..]
Handig dan, een witte pet ophebben.
Haha ja… deden die meiden toch een stuk beter.

Jammer dat het alweer is afgelopen.
  maandag 21 maart 2022 @ 21:37:17 #98
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204174045
Ik snap het nog niet helemaal allemaal :D Wat het safecamp - behalve luxe - nou verschilt met een tent langs de weg bijvoorbeeld :? Want bij allebei zijn ze in principe 's nachts veilig toch? En waarom de kandidaten elkaar zouden kunnen naaien? In principe zou je juist ook allianties kunnen verwachten, als ze toch allemaal dezelfde coördinaten krijgen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_204174341
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal allemaal :D Wat het safecamp - behalve luxe - nou verschilt met een tent langs de weg bijvoorbeeld :? Want bij allebei zijn ze in principe 's nachts veilig toch? En waarom de kandidaten elkaar zouden kunnen naaien? In principe zou je juist ook allianties kunnen verwachten, als ze toch allemaal dezelfde coördinaten krijgen.
Dit dus ik had eigenlijk wel verwacht dat ze iig zouden samenwerken
pi_204175160
Het is wel een beetje Expedition Confusion Island hè? :D Iedere keer blijken er weer nieuwe regels en spellen te zijn. Dat kaartje wat geregeld in beeld komt is ook lekker verwarrend: daar staat steeds 'Banite' op gemarkeerd, maar geen idee waarom. Nergens wordt uitgelegd wat dat is en of het een rol speelt (Google leert dat het een klein dorp is).

Ik zag nu in de leader ook een helikopter. Zouden ze dan uiteindelijk toch met een heli en warmtebeeldcamera aan de slag gaan?

Oh, en voor wie Confusion Island niet kent:


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2022 22:53:47 ]
  dinsdag 22 maart 2022 @ 09:46:49 #101
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_204177123
Maar wat nou als de Hunters een safecamp vinden waar kandidaten zitten. Dan kunnen ze toch gewoon tot de volgende morgen wachten en iedereen pakken?
pi_204177909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:46 schreef mossad_agent het volgende:
Maar wat nou als de Hunters een safecamp vinden waar kandidaten zitten. Dan kunnen ze toch gewoon tot de volgende morgen wachten en iedereen pakken?
En als ze een safecamp vinden waar geen kandidaten zitten, kunnen ze ook voor de poort gaan zitten wachten.
pi_204178184
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:51 schreef Yesse het volgende:
Dit bewijst wel een beetje dat mannen onderling net zo vaak (dan niet vaker) kibbelen als vrouwen onderling. Alle mannelijke teams zitten constant op elkaar te vitten. :X
Dit is echt puur toeval, die Ran(debiel) is absoluut niet representatief voor een gemiddelde man (gelukkig)…

Ik vind het nieuwe concept lekker wegkijken, ben wel fan eigenlijk :) de uitzendingen vliegen zo snel voorbij:) eerst vond ik de kandidaten slecht gekozen maar nu vind ik het ook wel weer erg leuk, het zijn wel echt typetjes allemaal. Vooral die Ran (en Bart maar die is helaas al gepakt), ik gunde die Ran eerst een snelle exit met een pijnlijke blessure maar nu hoop ik dat die het nog even vol blijft houden en dan vlak voor het einde gepakt wordt mét een pijnlijke blessure:) toch een verbetering :)

Overigens vond ik het wel weer een beetje typisch dat de Hunters opeens alle focus op die devils bridge gooiden, met twee verschillende teams nota bene, terwijl ze nul info hadden. Via de telefoons hadden ze een globaal gebied gekregen maar als je dat gebied zag, dat was ontzettend groot, en bijna “wonderbaarlijk” kiezen ze dan die brug uit waar ze allemaal wel moeten langskomen, terwijl ze als Hunters niet eens wisten of de kandidaten vanuit dat “telefoongebied” richting Noord Oost Zuid of West zouden gaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eagles89 op 22-03-2022 11:36:08 ]
pi_204180630
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:24 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens vond ik het wel weer een beetje typisch dat de Hunters opeens alle focus op die devils bridge gooiden, met twee verschillende teams nota bene, terwijl ze nul info hadden. Via de telefoons hadden ze een globaal gebied gekregen maar als je dat gebied zag, dat was ontzettend groot, en bijna “wonderbaarlijk” kiezen ze dan die brug uit waar ze allemaal wel moeten langskomen, terwijl ze als Hunters niet eens wisten of de kandidaten vanuit dat “telefoongebied” richting Noord Oost Zuid of West zouden gaan.
Ik snap best dat je naar bruggen kijkt, als strategische punten. Welke brug je neemt is dan wel een beetje een gok. Ze namen nu volgens mij de brug die het dichtst in de buurt lag van de opgepikte telefoonsignalen, wat ik ook snap. En je zag ook dat die gok maar ten dele terecht was: slechts twee teams moeten daadwerkelijk via die brug. De overige drie teams nemen een andere route.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2022 14:48:53 ]
pi_204182815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
En als ze een safecamp vinden waar geen kandidaten zitten, kunnen ze ook voor de poort gaan zitten wachten.
Hunters moeten op 500m afstand blijven van safehouses
pi_204182879
Waarom herkenden ze die rode markerigen op de kaart niet dan?
  dinsdag 22 maart 2022 @ 18:55:21 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204183317
Heb net de aflevering van gisteravond toch maar gekeken en wat ik persoonlijk mis is symphatie voor de kandidaten, op de 2 gecamoufleerde vriendinnen na, die echt hun best doen.
De rest loopt elkaar af te zeiken, is onzichtbaar of zijn zelf te blij dat ze weer een dag overleefd hebben.

Daarnaast zit er geen vaart in het programma, zijn de hunters nauwelijks een gevaar voor de deelnemers en zelfs op het HQ zitten ze te klooien…

Weet iemand hoeveel afleveringen heeft deze serie heeft?
5 Stuks, als ik de Wikipedia pagina mag geloven?
pi_204185047
Leuke uitzending. ^O^

Het woord gap kan ik niet meer horen... :r
pi_204185062
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal allemaal :D Wat het safecamp - behalve luxe - nou verschilt met een tent langs de weg bijvoorbeeld :? Want bij allebei zijn ze in principe 's nachts veilig toch? En waarom de kandidaten elkaar zouden kunnen naaien? In principe zou je juist ook allianties kunnen verwachten, als ze toch allemaal dezelfde coördinaten krijgen.
Safecamp heeft water en eten.
pi_204185106
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Heb net de aflevering van gisteravond toch maar gekeken en wat ik persoonlijk mis is symphatie voor de kandidaten, op de 2 gecamoufleerde vriendinnen na, die echt hun best doen.
De rest loopt elkaar af te zeiken, is onzichtbaar of zijn zelf te blij dat ze weer een dag overleefd hebben.
Mijn favorieten zijn ook de twee vriendinnen en toch ook wel vader en zoon.

Het onderlinge gekissebis is een stuk erger dan tijdens de normale Hunted. Zou dat komen omdat ze hier echt op elkaar aangewezen zijn? Tijdens de normale Hunted veel meer contact met andere mensen.
pi_204185131
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Daarnaast zit er geen vaart in het programma, zijn de hunters nauwelijks een gevaar voor de deelnemers en zelfs op het HQ zitten ze te klooien…
Dat had ik de eerste twee afleveringen, maar gisteren vond ik het wel spannend(er).
Marcel van de Ven snapt er niks van. :+
pi_204185212
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Mijn favorieten zijn ook de twee vriendinnen en toch ook wel vader en zoon.

Het onderlinge gekissebis is een stuk erger dan tijdens de normale Hunted. Zou dat komen omdat ze hier echt op elkaar aangewezen zijn? Tijdens de normale Hunted veel meer contact met andere mensen.
Je doet ook wel een beetje sociaal wenselijk bij vreemden die je belangeloos in huis halen :P .
  PR en moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 21:41:21 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204185853
Kan niet terugkijken want de NPO player doet weer eens moeilijk :')_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204185968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Mijn favorieten zijn ook de twee vriendinnen en toch ook wel vader en zoon.

Het onderlinge gekissebis is een stuk erger dan tijdens de normale Hunted. Zou dat komen omdat ze hier echt op elkaar aangewezen zijn? Tijdens de normale Hunted veel meer contact met andere mensen.
Er zijn ook nog de twee 'verdwaalde' vriendinnen. Die staan helemaal niet op de radar van de hunters, want die hebben hun telefoon niet aangehad, maar zelf zijn ze ook een beetje van de kaart.

Ik vond het weer leuk. Als je echt goede trackers neerzet (en dan heb ik het over echt goede trackers), dan zet je die op een spoor en dat volg je en dan vind je de hunted. Maar gelukkig heb je dergelijke echt goede trackers niet (of nauwelijks) in Nederland, en gelukkig gebruiken ook (nog) geen honden. Zonder dat is het nog best lastig voor de hunters. Ze zijn best dicht bij teams gekomen bij die Devils bridge, maar ze hebben er (nog) geen idee van hoe dichtbij ze zijn of waren. Ran en z'n maat zagen de hunters ook en kunnen zich volgens mij nog vrij makkelijk ongezien terugtrekken.
pi_204186236
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Heb net de aflevering van gisteravond toch maar gekeken en wat ik persoonlijk mis is symphatie voor de kandidaten, op de 2 gecamoufleerde vriendinnen na, die echt hun best doen.
De rest loopt elkaar af te zeiken, is onzichtbaar of zijn zelf te blij dat ze weer een dag overleefd hebben.

Daarnaast zit er geen vaart in het programma, zijn de hunters nauwelijks een gevaar voor de deelnemers en zelfs op het HQ zitten ze te klooien…

Weet iemand hoeveel afleveringen heeft deze serie heeft?
5 Stuks, als ik de Wikipedia pagina mag geloven?
Helemaal eens!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 22 maart 2022 @ 22:16:56 #116
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204186272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 21:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er zijn ook nog de twee 'verdwaalde' vriendinnen. Die staan helemaal niet op de radar van de hunters, want die hebben hun telefoon niet aangehad, maar zelf zijn ze ook een beetje van de kaart.

Ik vond het weer leuk. Als je echt goede trackers neerzet (en dan heb ik het over echt goede trackers), dan zet je die op een spoor en dat volg je en dan vind je de hunted. Maar gelukkig heb je dergelijke echt goede trackers niet (of nauwelijks) in Nederland, en gelukkig gebruiken ook (nog) geen honden. Zonder dat is het nog best lastig voor de hunters. Ze zijn best dicht bij teams gekomen bij die Devils bridge, maar ze hebben er (nog) geen idee van hoe dichtbij ze zijn of waren. Ran en z'n maat zagen de hunters ook en kunnen zich volgens mij nog vrij makkelijk ongezien terugtrekken.
Nee hetzelfde met warmtecamera's, maar het moet wel leuk blijven _O-

Dat met die twee vriendinnen was ook een ding dat ik niet snap: ze krijgen nog geen SMS want ze zijn al te dicht bij het safecamp. Maar hoe moeten ze dat zelf nou weten en waar lopen ze nu heen dan _O- Dus kans dat ze helemaaal de verkeerde kant oplopen en dat is dan toch ook stom _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator donderdag 24 maart 2022 @ 23:18:53 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204210900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 18:16 schreef Selmar het volgende:

[..]
Hunters moeten op 500m afstand blijven van safehouses
Dat wordt nergens in de uitzendingen verteld. Hoe zit dat dan precies, dit impliceert dat zij deze locaties weten?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 25 maart 2022 @ 17:14:28 #118
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204217414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 23:18 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat wordt nergens in de uitzendingen verteld. Hoe zit dat dan precies, dit impliceert dat zij deze locaties weten?
Op zich kunnen ze natuurlijk ook een seintje krijgen van de productie als ze te dichtbij komen - dat ze dan niet verder mogen oid
pi_204217446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:14 schreef Telates het volgende:

[..]
Op zich kunnen ze natuurlijk ook een seintje krijgen van de productie als ze te dichtbij komen - dat ze dan niet verder mogen oid
Ken je die hondenbanden die een stroomstoof geven als je hond te ver gaat? Ze zouden de hunters kunnen voorzien van het omgekeerde systeem: een stroomstoot als ze te dichtbij komen. :P
  vrijdag 25 maart 2022 @ 17:32:05 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204217542
Ik vergeet steeds dat dit programma bestaat.
KuikenGuppy
  vrijdag 25 maart 2022 @ 18:00:07 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204217764
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef Burdie het volgende:
Ik vergeet steeds dat dit programma bestaat.
Dit.
En dan kijk ik terug en kom ik er maar niet in.

Lunteren, Valkenburg, Hijken, ik kan me er prima in verplaatsen, maar dit is zo'n ver van m'n bed show dat het me maar niet lijkt te pakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204225984
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:14 schreef Telates het volgende:

[..]
Op zich kunnen ze natuurlijk ook een seintje krijgen van de productie als ze te dichtbij komen - dat ze dan niet verder mogen oid
Correct
pi_204255141
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef Burdie het volgende:
Ik vergeet steeds dat dit programma bestaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 18:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dit.
En dan kijk ik terug en kom ik er maar niet in.

Lunteren, Valkenburg, Hijken, ik kan me er prima in verplaatsen, maar dit is zo'n ver van m'n bed show dat het me maar niet lijkt te pakken.
Begint zo weer *O*
  maandag 28 maart 2022 @ 20:29:10 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255154
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255184
Ze komen wel dichterbij die hunters
  maandag 28 maart 2022 @ 20:34:05 #126
2651 svann
night-hawk
pi_204255208
Die twee bij de brug gaan niet lang meer mee.
Is er geen andere brug of oversteek?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204255216
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:34 schreef svann het volgende:
Die twee bij de brug gaan niet lang meer mee.
Is er geen andere brug of oversteek?
Ja kilometers verder op
pi_204255244
Marcel doet nog even wat stoere uitspraken terwijl de hunters ter plaatste er al bijna zijn :).
  maandag 28 maart 2022 @ 20:40:38 #129
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255273
Hopelijk worden gap en pik zo gepakt
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 28 maart 2022 @ 20:41:23 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255285
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:40 schreef JohnBercow het volgende:
Hopelijk worden gap en pik zo gepakt
Gap en ouwe :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255294
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:40 schreef JohnBercow het volgende:
Hopelijk worden gap en pik zo gepakt
Die koppels zijn zo onsympathiek dat de hunters best wel mogen winnen van mij :D.
pi_204255304
Spannend :D
  maandag 28 maart 2022 @ 20:43:08 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255305
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:42 schreef Joop_W het volgende:

[..]
Die koppels zijn zo onsympathiek dat de hunters best wel mogen winnen van mij :D.
De rest valt wel mee vind ik. Degenen die opgaven en gap en ouwe waren/zijn dat wel m.i..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255314
Die worden zo gespot natuurlijk
pi_204255315
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
De rest valt wel mee vind ik. Degenen die opgaven en gap en ouwe waren/zijn dat wel m.i..
Ik vind die twee met modder op het gezicht ook wel een beetje overdreven persoonlijk. Vooral vorige aflevering “laten we elkaar niet naaien” :).
pi_204255329
Tweede koppel gepakt ^O^
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 20:45:31 #137
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204255330
Randebiel :W
  maandag 28 maart 2022 @ 20:45:38 #138
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255332
Jaaa *O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_204255335
*O*
pi_204255340
Hij loopt meteen als een bejaarde :D
  maandag 28 maart 2022 @ 20:46:34 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255345
Mooi, en nu ben ik weer voor de resterende koppels ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 20:46:38 #142
42184 crew  DaMart
pi_204255348
Ja, geen gegap meer _O_.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 20:46:50 #143
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204255352
2 koppels die niet kunnen communiceren als eerste 2 eruit
  maandag 28 maart 2022 @ 20:47:28 #144
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255362
Lekker al je aanwijzingen bewaren... :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 28 maart 2022 @ 20:48:24 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255372
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef JohnBercow het volgende:
Lekker al je aanwijzingen bewaren... :')
Dat is inderdaad wel lomp.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 28 maart 2022 @ 20:49:06 #146
146908 schooierd
cookie dude
pi_204255379
Slim dames _O_ (niet in die shabby Hunters hack trappen)
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
  maandag 28 maart 2022 @ 20:50:09 #147
2651 svann
night-hawk
pi_204255389
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi, en nu ben ik weer voor de resterende koppels ^O^
Precies, ik ook. :Y
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 28 maart 2022 @ 20:54:49 #148
2651 svann
night-hawk
pi_204255438
Waarom dat onderschrift 'getrouwd' onder Rick en Laura?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204255455
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:54 schreef svann het volgende:
Waarom dat onderschrift 'getrouwd' onder Rick en Laura?
Omdat het geen vrienden zijn :P
  maandag 28 maart 2022 @ 21:00:02 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255498
Hoezo alwéér versterking voor de hunters?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255567
cringe
  maandag 28 maart 2022 @ 21:04:44 #152
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204255571
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:45 schreef StephanL het volgende:
Tweede koppel gepakt ^O^
Ik ben hier nu aan het kijken. Wel tricky dat rennen door die omgeving.
  maandag 28 maart 2022 @ 21:05:48 #153
2651 svann
night-hawk
pi_204255596
Lekker dramaqueenen als je er even doorheen zit, dat helpt echt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 28 maart 2022 @ 21:05:52 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255597
Gewoon omcirkelen ook..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255626
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:04 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik ben hier nu aan het kijken. Wel tricky dat rennen door die omgeving.
Ja niet zonder gevaar

Haha moeilijk te lezen :D
  maandag 28 maart 2022 @ 21:09:10 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255642
Mevrouw de echtgenote wordt een blok ah been..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255651
"gunnen" weer een cringe
  maandag 28 maart 2022 @ 21:10:13 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204255657
Misschien moet ze die mondkap afdoen, zodat ze meer kan ademhalen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 28 maart 2022 @ 21:10:26 #159
2651 svann
night-hawk
pi_204255658
Dat is wat anders dan wat heuveltjes in Limburg.
Vreselijk inspannend.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 28 maart 2022 @ 21:10:26 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255659
En bedankt Ran!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255675
Goede verspreking :')
pi_204255677
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
En bedankt Ran!
En hij is pas net begonnen, fijn joh.
  maandag 28 maart 2022 @ 21:12:40 #163
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255697
Haha "overleggen met de officier" of Gap naar huis mag :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 28 maart 2022 @ 21:13:06 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255702
Het echtpaar heeft het safe camp gehaald
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255712
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het echtpaar heeft het safe camp gehaald
Die zijn goed bezig
  maandag 28 maart 2022 @ 21:14:00 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255717
En Ran zingt als een kanarie |:( |:( |:(
Lxx :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255718
Gun die man in zijn eigen tempo een high 5 te doen
  maandag 28 maart 2022 @ 21:14:17 #168
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255721
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Ran zingt als een kanarie |:( |:( |:(
Net als dat die alle aanwijzingen bewaard heeft
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 21:14:25 #169
42184 crew  DaMart
pi_204255723
Ik zou het verblijf van Ran met 24 uur verlengen voor elke keer dat hij 'gap' heeft gezegd.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 28 maart 2022 @ 21:14:44 #170
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255727
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:14 schreef DaMart het volgende:
Ik zou het verblijf van Ran met 24 uur verlengen voor elke keer dat hij 'gap' heeft gezegd.
Dan moet die levenslang blijven dus :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 28 maart 2022 @ 21:14:46 #171
146908 schooierd
cookie dude
pi_204255728
Wat een ongelooflijke naaier :r
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
  maandag 28 maart 2022 @ 21:14:55 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255730
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:14 schreef DaMart het volgende:
Ik zou het verblijf van Ran met 24 uur verlengen voor elke keer dat hij 'gap' heeft gezegd.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 28 maart 2022 @ 21:15:16 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255735
Vader en zoon ook binnen ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255742
Kunnen we eindelijk uitvinden of ze mogen opwachten voor zo'n safekamp
  maandag 28 maart 2022 @ 21:16:54 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255757
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:15 schreef potjecreme het volgende:
Kunnen we eindelijk uitvinden of ze mogen opwachten voor zo'n safekamp
Dat lijkt me wel, hunters moeten er alleen 500 m vandaan blijven las ik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255777
Dames ook gehaald, had ik niet gedacht
  maandag 28 maart 2022 @ 21:19:33 #177
2651 svann
night-hawk
pi_204255783
Prestatie van de blonde dames!
Hun eerste safecamp.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204255789
Andere dames ook _O_
  maandag 28 maart 2022 @ 21:20:16 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204255790
De andere dames ook ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204255792
Lekker knus met z’n zessen
  maandag 28 maart 2022 @ 21:20:45 #181
146908 schooierd
cookie dude
pi_204255797
Nice ^O^
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204255802
Zouden ze nog vrienden zijn?
  Moderator maandag 28 maart 2022 @ 21:21:21 #183
42184 crew  DaMart
pi_204255806
Zou wel aardig zijn als ze de dames die eerste safecamp hadden gemist, even bijpraten over de eerste hint voor extractiepunt. Tenzij dat voor alle teams verschillend is, natuurlijk.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 28 maart 2022 @ 21:24:23 #184
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_204255846
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:21 schreef potjecreme het volgende:
Zouden ze nog vrienden zijn?
Ze zullen ongetwijfeld gappies zijn
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 28 maart 2022 @ 21:25:48 #185
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204255858
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gewoon omcirkelen ook..
Yeah, die details… nummer ze dan en onthoud de nummers die je hebben moet.

Wel blij dat het toch nutteloze klagen nu over is genomen door een volgend team..
pi_204256112
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo alwéér versterking voor de hunters?
Omdat ze vooralsnog volkomen kansloos zijn in de km2/hunter ratio
  maandag 28 maart 2022 @ 21:48:00 #187
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204256162
Ik moet nog een half uur kijken, maar heb het eigenlijk wel gezien.
(Ti)Ran is een loser eerste klas gebleken, een matennaaier of een linkmiechel in z'n eigen taaltje.
De man heeft weinig positieve kwaliteiten…
  maandag 28 maart 2022 @ 21:53:13 #188
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_204256250
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nog een half uur kijken, maar heb het eigenlijk wel gezien.
(Ti)Ran is een loser eerste klas gebleken, een matennaaier of een linkmiechel in z'n eigen taaltje.
De man heeft weinig positieve kwaliteiten…
Heel weinig.

Verder is dat Devil Bridge-gebeuren ook vrij dubieus. De aanleiding om iedereen daarheen te sturen was al slap (iemand had in zijn voorbereiding thuis die locatie opgeslagen als waypoint), maar ook met twee teams daar zoeken. En één team vindt warme sporen terwijl het andere team achter een duo aanzit maar niks vindt...?
pi_204256342
Ran is echt een van de meest onsympathiekste deelnemers ever, met als kers op de taart alle informatie gewoon delen met de Hunters :r

De rest van de teams voorlopig veilig, heb ook het idee dat de Hunters ze niet zomaar gaan pakken, want volgens mij wordt er vooral achter de feiten aan gelopen nu...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 28 maart 2022 @ 22:37:35 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204256736
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef Selmar het volgende:

[..]
Omdat ze vooralsnog volkomen kansloos zijn in de km2/hunter ratio
Ook wel eens verfrissend O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204257036
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:53 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Heel weinig.

Verder is dat Devil Bridge-gebeuren ook vrij dubieus. De aanleiding om iedereen daarheen te sturen was al slap (iemand had in zijn voorbereiding thuis die locatie opgeslagen als waypoint), maar ook met twee teams daar zoeken. En één team vindt warme sporen terwijl het andere team achter een duo aanzit maar niks vindt...?
Valt wel mee. Deze brug lag in het gebied waar de telefoons ook waren. En bruggen zijn strategische punten: je zag dat twee duo's eigenlijk geen andere keuze hadden dan deze brug te nemen.
pi_204257049
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:21 schreef DaMart het volgende:
Zou wel aardig zijn als ze de dames die eerste safecamp hadden gemist, even bijpraten over de eerste hint voor extractiepunt. Tenzij dat voor alle teams verschillend is, natuurlijk.
Volgens mij was de gevonden code voor alle teams gelijk.
pi_204257784
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:53 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Heel weinig.

Verder is dat Devil Bridge-gebeuren ook vrij dubieus. De aanleiding om iedereen daarheen te sturen was al slap (iemand had in zijn voorbereiding thuis die locatie opgeslagen als waypoint), maar ook met twee teams daar zoeken. En één team vindt warme sporen terwijl het andere team achter een duo aanzit maar niks vindt...?
Was niet alleen het tweede team gespecialiseerd in het vinden van dergelijke sporen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:39:50 #194
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_204258780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 23:18 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat wordt nergens in de uitzendingen verteld. Hoe zit dat dan precies, dit impliceert dat zij deze locaties weten?
Dit is mij ook onduidelijk, want gisteren wordt er door de commentaarstem gehint (tijdens het verhoor van de kanarie) dat dit nu de eerste keer is dat de hunters horen over safecamps. Ook wordt het oude safecamp onderzocht door de hunters. Dus wat is er nu safe aan dat kamp, behalve dat er een camp is?
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:45:54 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204258848
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:53 schreef Yozzz het volgende:

...iemand had in zijn voorbereiding thuis die locatie opgeslagen als waypoint...
Terwijl de voortvluchtigen thuis nog net zoveel wisten als de Hunters.
KuikenGuppy
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:01:05 #196
3542 Gia
User under construction
pi_204259887
Ze weten nu dat de gemarkeerde plekken op de kaart safecamps zijn. Ze weten waar de telefoon van die 2 meiden, die het eerste kamp niet hadden, is aangesprongen. Dit is niet ver van het safecamp verwijderd waar nu 3 teams zitten. Die waaieren morgen uit op weg naar de volgende, of worden al opgemerkt op jacht naar de aanwijzing.
Heb er niet veel vertrouwen in dat de deelnemers ook maar een kleine kans hebben te ontkomen.
pi_204260100
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:39 schreef HMS het volgende:

[..]
Dit is mij ook onduidelijk, want gisteren wordt er door de commentaarstem gehint (tijdens het verhoor van de kanarie) dat dit nu de eerste keer is dat de hunters horen over safecamps. Ook wordt het oude safecamp onderzocht door de hunters. Dus wat is er nu safe aan dat kamp, behalve dat er een camp is?
Er is echt geen touw aan vast te knopen, wat betreft de regels. @Selmar zei hier dat de Hunters niet binnen 500 m. van een safecamp mogen komen. Die regel is nooit op tv verteld, dus de gemiddelde kijker weet dat niet.

De Hunters hebben ook geen weet van die regel, want die wisten kennelijk niet eens dat er überhaupt safe camps zijn. Bovendien mogen ze er kennelijk wel komen, wanneer het safecamp niet meer in gebruik is.

Ook de kandidaten weten blijkbaar niet dat de Hunters 500 m. uit de buurt moeten blijven van de safecamps. Die zaten immers in de bosjes te gluren of het wel veilig was om naar het safecamp toe te rennen.

Dus er zijn regels die a. niet bij de kijkers bekend zijn, b. niet bij de kandidaten bekend zijn en c. niet bij de Hunters bekend zijn. Lekker spel heb je dan opgezet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2022 12:27:09 ]
pi_204260281
Het kijkt zeker lekker weg en de afgelopen afleveringen hadden echt legendarische stukjes TV maar vond het Devils Bridge gebeuren toch wel een beetje geforceerd allemaal eerlijk gezegd. Er moest een team gepakt worden want de Hunters hadden tot dat moment bijna niks aan aanwijzingen, en het leek alsof ze nooit in de buurt zouden gaan komen. De verschillende keuzes die de Hunters / HQ maakten leek wel erg gestuurd alsof ze nu echt vanuit productie een doorbraak moesten krijgen om de spanning erin te houden. Waarom werd opeens de keuze gemaakt om terug te lopen (recht op team Ran af) terwijl het oorspronkelijke plan juist was om het Hunter team met die vrouw erin te ondersteunen aan de andere kant van de brug die waarschijnlijk sporen hadden gezien van die twee vrouwen? En waarom werden die opeens halsoverkop teruggeroepen naar de brug, ze wisten immers niet hoe vers de sporen waren zeiden ze zelf in de uitzending, ze zouden al een dag oud kunnen zijn geweest zeiden ze en dan was het juist logisch geweest om de andere kant van de brug richting westen verder te zoeken. Want alle beweging ging westwaarts vertelden ze op HQ wat ook correct was, dus het was volkomen logisch juist westwaarts van de brug te zoeken wat dus ook het originele plan was, maar die keuze om plotseling ook ten oosten van de brug te zoeken en dus weer terug te gaan als hunter team, die vond ik behoorlijk dubieus en leek ook uit het niks te komen.

Overigens hoef ik eigenlijk niet te vertellen wat ik van die Ran vind, wat ongelofelijk egoïstisch is die al vanaf dag 1 geweest zeg. Altijd zeiken op zn maat en als die een woordje terug kreeg was die compleet over de zeik, en vervolgens toen die gepakt werd denken dat die in een kerker wordt opgesloten voor de komende dagen waar die geen zin in heeft dus dan maar meteen echt alles vertellen…zucht, ik dacht dat ik geen grotere hekel meer aan hem kon krijgen na vorige week maar dat heeft die deze week ruim overtroffen. Wel benieuwd hoe zo iemand zelf de afleveringen zit te terug te kijken…

[ Bericht 3% gewijzigd door Eagles89 op 29-03-2022 13:06:06 ]
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 13:54:56 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204260936
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:46 schreef Eagles89 het volgende:
Het kijkt zeker lekker weg en de afgelopen afleveringen hadden echt legendarische stukjes TV maar vond het Devils Bridge gebeuren toch wel een beetje geforceerd allemaal eerlijk gezegd. Er moest een team gepakt worden want de Hunters hadden tot dat moment bijna niks aan aanwijzingen, en het leek alsof ze nooit in de buurt zouden gaan komen. De verschillende keuzes die de Hunters / HQ maakten leek wel erg gestuurd alsof ze nu echt vanuit productie een doorbraak moesten krijgen om de spanning erin te houden. Waarom werd opeens de keuze gemaakt om terug te lopen (recht op team Ran af) terwijl het oorspronkelijke plan juist was om het Hunter team met die vrouw erin te ondersteunen aan de andere kant van de brug die waarschijnlijk sporen hadden gezien van die twee vrouwen? En waarom werden die opeens halsoverkop teruggeroepen naar de brug, ze wisten immers niet hoe vers de sporen waren zeiden ze zelf in de uitzending, ze zouden al een dag oud kunnen zijn geweest zeiden ze en dan was het juist logisch geweest om de andere kant van de brug richting westen verder te zoeken. Want alle beweging ging westwaarts vertelden ze op HQ wat ook correct was, dus het was volkomen logisch juist westwaarts van de brug te zoeken wat dus ook het originele plan was, maar die keuze om plotseling ook ten oosten van de brug te zoeken en dus weer terug te gaan als hunter team, die vond ik behoorlijk dubieus en leek ook uit het niks te komen.

Overigens hoef ik eigenlijk niet te vertellen wat ik van die Ran vind, wat ongelofelijk egoïstisch is die al vanaf dag 1 geweest zeg. Altijd zeiken op zn maat en als die een woordje terug kreeg was die compleet over de zeik, en vervolgens toen die gepakt werd denken dat die in een kerker wordt opgesloten voor de komende dagen waar die geen zin in heeft dus dan maar meteen echt alles vertellen…zucht, ik dacht dat ik geen grotere hekel meer aan hem kon krijgen na vorige week maar dat heeft die deze week ruim overtroffen. Wel benieuwd hoe zo iemand zelf de afleveringen zit te terug te kijken…
In de uitzending zeggen ze toch juist dat de sporen "hot" zijn en waarschijnlijk van net voor de regenval? Desalniettemin snap ik niet waarom het andere team teruggehaald wordt. Stomme keuze ook want die liepen juist vlak achter een team aan :X

Ik denk dat Ran het beste niet online meeleest want daar zal hij niet blij van worden. Ik vraag me dat ook wel eens af, zouden dit soort mensen ook aan zelfreflectie doen en zich doodschamen als ze dit terugzien?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:29:55 #200
3542 Gia
User under construction
pi_204261269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:25 schreef Sodemieters het volgende:

De Hunters hebben ook geen weet van die regel, want die wisten kennelijk niet eens dat er überhaupt safe camps zijn. Bovendien mogen ze er kennelijk wel komen, wanneer het safecamp niet meer in gebruik is.

En hoe wisten ze dat dit safecamp niet meer in gebruik was? Een van de teams was nog niet in het eerste safecamp geweest, namelijk. Misschien hadden die er nog naartoe gemoeten...
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 14:38:27 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204261368
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:29 schreef Gia het volgende:

[..]
En hoe wisten ze dat dit safecamp niet meer in gebruik was? Een van de teams was nog niet in het eerste safecamp geweest, namelijk. Misschien hadden die er nog naartoe gemoeten...
Ik vind die safe camps ook maar vaag, het wordt ook helemaal niet goed uitgelegd in de uitzending. Dat de hunters niet binnen 500 meter mogen komen is ook alleen omdat @Selmar dat hier heeft verteld, dit is op tv nooit gezegd. Er mist dus wel een belangrijk stuk uitleg voor de kijkers, ik vraag het me sowieso steeds af hoe het nu precies zit.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_204261547
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:38 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind die safe camps ook maar vaag, het wordt ook helemaal niet goed uitgelegd in de uitzending. Dat de hunters niet binnen 500 meter mogen komen is ook alleen omdat @:Selmar dat hier heeft verteld, dit is op tv nooit gezegd. Er mist dus wel een belangrijk stuk uitleg voor de kijkers, ik vraag het me sowieso steeds af hoe het nu precies zit.
Die regel wordt iedereen (inclusief de kijkers) ook past verteld als het opportuun is. Het was nu nog helemaal niet nodig. Het gaat er namelijk niet om dat de hunters niet in een (oud) safe camp mogen komen, maar dat een safecamp ook echt safe is.

Men vroeg mij wat er zou gebeuren als de hunters een in-gebruik-zijnd-safecamp zouden vinden, en dat heb ik toen uitgelegd 😃
pi_204261921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:51 schreef Selmar het volgende:

[..]
Die regel wordt iedereen (inclusief de kijkers) ook past verteld als het opportuun is. Het was nu nog helemaal niet nodig. Het gaat er namelijk niet om dat de hunters niet in een (oud) safe camp mogen komen, maar dat een safecamp ook echt safe is.

Men vroeg mij wat er zou gebeuren als de hunters een in-gebruik-zijnd-safecamp zouden vinden, en dat heb ik toen uitgelegd 😃
Het levert zo wel een raar programma op, waarbij iedere keer weer nieuwe regels uit de hoge hoed getoverd worden. Kijkers denken continu: huh, oh mag dat (niet)?
pi_204262377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het levert zo wel een raar programma op, waarbij iedere keer weer nieuwe regels uit de hoge hoed getoverd worden. Kijkers denken continu: huh, oh mag dat (niet)?
Anderszijds kun je moeilijk vanaf aflevering 1 het gehele reglementenboekje op tafel gooien. Gewoon vertellen als het moment zich aandient, is ook het meest logische.
pi_204264078
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Anderszijds kun je moeilijk vanaf aflevering 1 het gehele reglementenboekje op tafel gooien. Gewoon vertellen als het moment zich aandient, is ook het meest logische.
Er zit ergens een balans in. Je wilt natuurlijk niet dat je de eerste aflevering volledig moet besteden aan het uitleggen van allerlei regels, opsporingsmogelijkheden e.d. Aan de andere kant moet het spel wel begrijpelijk zijn voor de kijkers. Naar mijn idee is dat nu onvoldoende het geval. Als kijker word je steeds weer geconfronteerd met nieuwe regels. Dat maakt het lastig om mee te leven met het spel en je ziet in dit topic ook dat het kan leiden tot ongenoegen; dat mensen het oneerlijk vinden als de Hunters opeens dit of dat ook blijken te mogen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:14:07 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204265146
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:14 schreef schooierd het volgende:
Wat een ongelooflijke naaier :r
Hij zal wel gedacht hebben ‘ik niet, niemand niet ‘ |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204265235
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:14 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hij zal wel gedacht hebben ‘ik niet, niemand niet ‘ |:)
Je zou toch denken dat ie bij de mariniers wat normen en waarden aangeleerd heeft gekregen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:49:44 #208
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204265717
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je zou toch denken dat ie bij de mariniers wat normen en waarden aangeleerd heeft gekregen.
Inderdaad, al was daar überhaupt niks van te merken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204270185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er zit ergens een balans in. Je wilt natuurlijk niet dat je de eerste aflevering volledig moet besteden aan het uitleggen van allerlei regels, opsporingsmogelijkheden e.d. Aan de andere kant moet het spel wel begrijpelijk zijn voor de kijkers. Naar mijn idee is dat nu onvoldoende het geval. Als kijker word je steeds weer geconfronteerd met nieuwe regels. Dat maakt het lastig om mee te leven met het spel en je ziet in dit topic ook dat het kan leiden tot ongenoegen; dat mensen het oneerlijk vinden als de Hunters opeens dit of dat ook blijken te mogen.
Klopt. Maar er zijn ook mensen die dit een dikke prima vinden.

Ongenoegen is er altijd. Als je het nu wel of niet doet. I really dont care.
  woensdag 30 maart 2022 @ 14:26:39 #210
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_204273236
hij versprak zich over 'safecamp' en daarna ging hij ff helemaal los.
'want ja anders moest hij nog 24 uur langer blijven'. Uhmmmm je had sowieso nog dagenlang buiten moeten rondlopen, het is niet echt dat er nu tijd in beslag wordt genomen die van jezelf is.
In ieder geval blij dat de 2 stellen waar ik mij het meest aan irriteerde er nu uit zijn. Kon geen 'gap' meer horen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_204273621
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je zou toch denken dat ie bij de mariniers wat normen en waarden aangeleerd heeft gekregen.
Gap is oud-marinier?
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:24:05 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204275020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er zit ergens een balans in. Je wilt natuurlijk niet dat je de eerste aflevering volledig moet besteden aan het uitleggen van allerlei regels, opsporingsmogelijkheden e.d. Aan de andere kant moet het spel wel begrijpelijk zijn voor de kijkers. Naar mijn idee is dat nu onvoldoende het geval. Als kijker word je steeds weer geconfronteerd met nieuwe regels. Dat maakt het lastig om mee te leven met het spel en je ziet in dit topic ook dat het kan leiden tot ongenoegen; dat mensen het oneerlijk vinden als de Hunters opeens dit of dat ook blijken te mogen.
Misschien heb ik wat gemist maar opzich zie ik mar weinig nieuwe regels in de afleveringen zelf.

Hier lees ik ze vooral, maar heb er nog weinig tot niets over gehoord in de tv uitzendingen. Dus het idee van elke zoveel tijd nieuwe regels, heb ik niet.
pi_204276067
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Gap is oud-marinier?
Ja, nou breng je me aan het twijfelen. Hij zat sowieso bij de marine, maar bij de marine zitten is volgens mij niet hetzelfde als marinier zijn. Dus nu twijfel ik of-ie inderdaad marinier was.
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:16:59 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204276189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:07 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, nou breng je me aan het twijfelen. Hij zat sowieso bij de marine, maar bij de marine zitten is volgens mij niet hetzelfde als marinier zijn. Dus nu twijfel ik of-ie inderdaad marinier was.
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:21:03 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:30:59 #216
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204276405
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Ran zegt verder op LinkedIn:

[ afbeelding ]
:r

Die wil je toch niet als BHV trainer |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204276688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Misschien heb ik wat gemist maar opzich zie ik mar weinig nieuwe regels in de afleveringen zelf.

Hier lees ik ze vooral, maar heb er nog weinig tot niets over gehoord in de tv uitzendingen. Dus het idee van elke zoveel tijd nieuwe regels, heb ik niet.
Klopt, in de uitzendingen wordt nauwelijks iets gezegd over de regels, maar je ziet in dit topic dat er dingen gebeuren waarvan mensen dan denken: huh, mogen ze dat ook? Of dat mensen zich dingen gaan afvragen: waarom doen ze niet gewoon dit of dat?

Vervolgens hebben we hier dan Selmar, die dingen kan toelichten, maar ik vraag me af of de gemiddelde kijker niet af en toe het spoor bijster raakt (pun intended) of verontwaardigd is over bepaalde ontwikkelingen. Denk dat het beter zou zijn om sommige dingen expliciet uit te leggen, dan dat de kijker een beetje tussen de regels door moet uitvinden wat de regels zijn.

En het gaat niet alleen om de kijkers. Die regel over 500 m uit de buurt blijven bij de safe camps was dus niet bekend bij de deelnemers en ook niet bij de Hunters. Ik vind het apart dat je een spel aan het spelen bent waarvan je de regels niet (allemaal) kent. Het is toch heel raar als je er als kandidaat opeens achter komt dat er nog meer regels bestaan? Ik zou me als kandidaat waarschijnlijk belazerd voelen.
  woensdag 30 maart 2022 @ 20:44:45 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204277742
Weet niet. Voor de spelers is t natuurlijk wel mooier als ze in die angst leven tot aan het camp. Zou juist saaier zijn als ze die regel wisten.

Officieel ken ik die regel nog niet buiten dit topic om volgens mij. Dus is t opzich nog bij elk kamp spannend, mochten hunters in de buurt komen.

Nu ik de regel weet vraag ik me vooral af hoe ze dat gaan doen. H
Worden ze teruggefloten van niet verder en dan? De volgende dag mogen ze weer? Of vanaf dat de kandidaten echt weg zijn (500 m?) Maar dan zijn ze weer km afstand. En die extra opdracht die rondom t kamp zit, is tijdrovend. Niet praktisch als de hunters op 500m afstand zitten.
En de hunters weten dan zeker dat ze op t goede spoor zijn. Allemaal vragen :D
Gelukkig als tv kijker nog niet echt last van :P
pi_204278692
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Die regel over 500 m uit de buurt blijven bij de safe camps was dus niet bekend bij de deelnemers en ook niet bij de Hunters. Ik vind het apart dat je een spel aan het spelen bent waarvan je de regels niet (allemaal) kent. Het is toch heel raar als je er als kandidaat opeens achter komt dat er nog meer regels bestaan? Ik zou me als kandidaat waarschijnlijk belazerd voelen.
Dat zijn wij als hunters wel gewend hoor. En dit zijn extra regels voor de hunters, niet voor de kandidaten.
pi_204279154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Klopt, in de uitzendingen wordt nauwelijks iets gezegd over de regels, maar je ziet in dit topic dat er dingen gebeuren waarvan mensen dan denken: huh, mogen ze dat ook? Of dat mensen zich dingen gaan afvragen: waarom doen ze niet gewoon dit of dat?

Vervolgens hebben we hier dan Selmar, die dingen kan toelichten, maar ik vraag me af of de gemiddelde kijker niet af en toe het spoor bijster raakt (pun intended) of verontwaardigd is over bepaalde ontwikkelingen. Denk dat het beter zou zijn om sommige dingen expliciet uit te leggen, dan dat de kijker een beetje tussen de regels door moet uitvinden wat de regels zijn.

En het gaat niet alleen om de kijkers. Die regel over 500 m uit de buurt blijven bij de safe camps was dus niet bekend bij de deelnemers en ook niet bij de Hunters. Ik vind het apart dat je een spel aan het spelen bent waarvan je de regels niet (allemaal) kent. Het is toch heel raar als je er als kandidaat opeens achter komt dat er nog meer regels bestaan? Ik zou me als kandidaat waarschijnlijk belazerd voelen.
Iedereen hier is opeens enorm verontwaardigd over die regel dat Hunters niet bij een safecamp mogen opwachten maar volgens mij is dit gewoon wél genoemd in aflevering 1. Dat Hunters niet binnen 500 meter van een safecamp mogen komen als die “hot” is.
Ik herinner me dat de voice over (Pieter Jan Hagens) dit gewoon heeft genoemd.
Dus voor we hier het programma helemaal afzeiken zouden we dit eerst even beter kunnen checken denk ik ;)

Ik vind het een leuke toevoeging aan het normale seizoen, en ik hoop dat er een seizoen 2 van gaat komen. Mijn enige minpuntje is dat Devils Bridge verhaal, waar ik het té toevallig vond dat opeens alle Hunter teams recht op dat duo met Ran erin uitkwam, en het ook wel broodnodig was dat er een duo zou worden gepakt omdat er nul leads waren en het programma al richting einde loopt en als ze geen enkel team zouden pakken er nul spanning zou zijn en ze never nooit überhaupt een extractiepunt te weten zouden komen.
pi_204279688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 22:05 schreef Selmar het volgende:

[..]
Dat zijn wij als hunters wel gewend hoor. En dit zijn extra regels voor de hunters, niet voor de kandidaten.
Kandidaten houden er nu ook (onnodig) rekening mee dat ze Hunters kunnen tegenkomen bij een safecamp. Benaderen dat heel voorzichtig.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:39:00 #222
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_204281578
Had Ran niet ooit bij de marine of het leger o.i.d. gezeten? Het zal je maat daar maar zijn (en een enigszins oncomfortabel idee dat dit soort mensen onze defensie zijn)
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:40:17 #223
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204281592
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kandidaten houden er nu ook (onnodig) rekening mee dat ze Hunters kunnen tegenkomen bij een safecamp. Benaderen dat heel voorzichtig.
Het is toch helemaal niet leuk als de kandidaten zouden weten dat de hunters niet in de buurt van het safekamp mogen komen? Nu moeten ze heel bewust over acties nadenken en dat is wel een onderdeel van de vlucht.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 31 maart 2022 @ 15:55:37 #224
2651 svann
night-hawk
pi_204284733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef Telates het volgende:
Had Ran niet ooit bij de marine of het leger o.i.d. gezeten? Het zal je maat daar maar zijn (en een enigszins oncomfortabel idee dat dit soort mensen onze defensie zijn)
Daar zit hij dus zeer waarschijnlijk niet meer bij. (Enigszins geruststellend. ;) )
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:09:51 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204284857
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:55 schreef svann het volgende:

[..]
Daar zit hij dus zeer waarschijnlijk niet meer bij. (Enigszins geruststellend. ;) )
Nee, hij vliegt nu met drones:

https://www.linkedin.com/in/ranhendriks
pi_204286872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef Telates het volgende:
Had Ran niet ooit bij de marine of het leger o.i.d. gezeten? Het zal je maat daar maar zijn (en een enigszins oncomfortabel idee dat dit soort mensen onze defensie zijn)
Lees je überhaupt dit topic? Is een paar posts geleden toch uitgebreid besproken?
  vrijdag 1 april 2022 @ 07:26:39 #227
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_204291347
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Lees je überhaupt dit topic? Is een paar posts geleden toch uitgebreid besproken?
ja dus..? Telates mag ook zijn mening hebben. Ik keek de aflevering ook later.
Met Ran had het geen bevrijdingsdag geworden zullen we maar zeggen.
Was vanaf dag 1 een ongelooflijke onsympathieke gast voor zijn compagnon, die moest het zware werk doen, die moest niet zielig doen, terwijl hij zelf constant liep te janken.
En ja pijn zijn knie, zie hem in gedachten nog strompelen over Devils Bridge want oh wat is hij zielig.
Ik begrijp niet waarom hij nog op verhoor wachtte, hij had net zo goed direct kunnen zeggen; zal ik anders aansluiten bij de Hunters?
Hopelijk hadden zij hem dan afgewezen wegens onvoldoende capaciteiten.
Nee, niet beste stuurlui staan aan wal. Groot respect voor meedoen in deze omstandigheden, maar dat gedrag deugt voor geen meter
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_204293086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:26 schreef marcel.de het volgende:
ja dus..? Telates mag ook zijn mening hebben. Ik keek de aflevering ook later.
Wat ik zei heeft toch niets te maken met een eigen mening of met later kijken? :?
  maandag 4 april 2022 @ 20:28:54 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204332698
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204332703
Daar gaan we weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204332738
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
:W
:W
pi_204332754
Ran snapt toch wel dat hij niets moet vertellen… echt zo stom.
  maandag 4 april 2022 @ 20:33:16 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204332765
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ran snapt toch wel dat hij niets moet vertellen… echt zo stom.
Desalniettemin zong hij als een kanarie :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204332785
Marcel met zijn spierballentaal O+
  maandag 4 april 2022 @ 20:39:15 #235
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204332847
Stenen gooien naar het blad dus?
  maandag 4 april 2022 @ 20:39:27 #237
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204332848
Je kunt ook gewoon met stenen uit de rivierbedding gooien..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 20:39:54 #238
42184 crew  DaMart
pi_204332853
Waarom niet gewoon een paar stenen van de grond pakken en die ertegenaan gooien? Lijkt me sneller dan dit :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_204332854
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp die stomme spelletjes om coördinaten te verkrijgen totaal niet…
Ik ook niet. Maar ja, meer spanning ofzo?
  maandag 4 april 2022 @ 20:40:04 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204332859
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp die stomme spelletjes om coördinaten te verkrijgen totaal niet…
Mag niet te gemakkelijk zijn ofzo..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 april 2022 @ 20:40:23 #241
2651 svann
night-hawk
pi_204332861
Misschien net iets te ver weg?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204332863
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je kunt ook gewoon met stenen uit de rivierbedding gooien..
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef DaMart het volgende:
Waarom niet gewoon een paar stenen van de grond pakken en die ertegenaan gooien? Lijkt me sneller dan dit :D.
Wij zouden hier zo goed in zijn hè O+
  maandag 4 april 2022 @ 20:40:35 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204332870
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Stenen gooien naar het blad dus?
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef DaMart het volgende:
Waarom niet gewoon een paar stenen van de grond pakken en die ertegenaan gooien? Lijkt me sneller dan dit :D.
GMTA :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 20:41:48 #244
42184 crew  DaMart
pi_204332891
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
[..]
Wij zouden hier zo goed in zijn hè O+
Met mijn conditie zou ik alleen niet bij dit spel zijn gekomen. Ik zou op dag 1 al zijn ingehaald door de hunters :P .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 4 april 2022 @ 20:41:57 #245
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204332893
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:39 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ik ook niet. Maar ja, meer spanning ofzo?
Integendeel, zou ik zeggen.
Leuk voor programma's als WIDM of Expeditie Robinson, maar het heeft m.i. niets te maken met uit de handen van hunters te blijven…
pi_204332894
Ah, de spelletjes zijn om de stress te verhogen ^O^
pi_204332904
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:41 schreef DaMart het volgende:

[..]
Met mijn conditie zou ik alleen niet bij dit spel zijn gekomen. Ik zou op dag 1 al zijn ingehaald door de hunters :P .
Je moet de hunters voor laten en er zelf achteraan lopen ^O^
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 20:42:38 #248
42184 crew  DaMart
pi_204332907
Hoop wel dat ze zo slim zijn om een paar uur te wachten met telefoon aanzetten. Maakt het voor de hunters ook lastiger.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 4 april 2022 @ 20:44:33 #249
2651 svann
night-hawk
pi_204332943
Hopeloze toestand met dat touw!
Lijkt me ook een stuk lastiger.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204332945
Deze met het touw vind ik ook wel stom…
pi_204332965
Gelijk die telefoon aan ook…
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 20:46:47 #252
42184 crew  DaMart
pi_204332976
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gelijk die telefoon aan ook…
Ja, hier wordt wel een team door gepakt, ben ik bang.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 4 april 2022 @ 20:47:29 #253
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 4 april 2022 @ 20:51:09 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333045
Soms.. |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333077
Ik vind Iwan een mooie man. Heel vriendelijk, geduldig enzo.
  maandag 4 april 2022 @ 20:54:10 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333088
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind Iwan een mooie man. Heel vriendelijk, geduldig enzo.
Te sloom for my liking :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333118
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Te sloom for my liking :@
In het echte leven wel, maar zo in de wildernis heb je deze rustige energie wel nodig. Die twee met dat touw (vooral die man) had daar best wat van kunnen gebruiken.
pi_204333139
Ik vind het weer een leuke aflevering! Ben wel benieuwd wie het gaat halen naar het volgende kamp, zag er indrukwekkend uit qua route, en 10 km door die wildernis…heftig.

Die man/vrouw zijn wel mn favoriet om de eindstreep te halen. Die vader en zoon hebben het nu echt zwaar.
  maandag 4 april 2022 @ 20:57:02 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333140
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:56 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
In het echte leven wel, maar zo in de wildernis heb je deze rustige energie wel nodig. Die twee met dat touw (vooral die man) had daar best wat van kunnen gebruiken.
Je hebt zeker een punt :Y
Al heb ik toch zo mijn kanttekeningen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 april 2022 @ 21:00:33 #260
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204333208
Ik snap nu ineens waarom die maffe Belg met z'n moordplan op Marc van Ranst weken lang niet gevonden werd…
  maandag 4 april 2022 @ 21:02:48 #261
146908 schooierd
cookie dude
pi_204333241
1, 2, 3, echtscheiding
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204333247
Fittie bij mn favorieten :D
  maandag 4 april 2022 @ 21:03:27 #263
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333253
Zo herkenbaar soms, die strubbelingen van stelletjes :D :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333264
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo herkenbaar soms, die strubbelingen van stelletjes :D :P
Heel voorspelbaar na uitputting en lage bloedsuiker enzo, maar wat doe je eraan op zo’n moment hè…
  maandag 4 april 2022 @ 21:05:03 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333271
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:04 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Heel voorspelbaar na uitputting en lage bloedsuiker enzo, maar wat doe je eraan op zo’n moment hè…
Ja, achteraf is het makkelijk praten. Zei zij uit ervaring :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 april 2022 @ 21:05:19 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 21:05:24 #267
42184 crew  DaMart
pi_204333279
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:04 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Heel voorspelbaar na uitputting en lage bloedsuiker enzo, maar wat doe je eraan op zo’n moment hè…
Misschien kunnen ze er een Snickersreclame van maken :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 4 april 2022 @ 21:06:20 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204333301
Die hunters doen me denken aan de jager in de oude versie van Jumanji O+
  maandag 4 april 2022 @ 21:09:07 #270
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333329
Lekkere onderschatting weer...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333341
Pfff irriteer me steeds meer aan die twee blondines zeg…met hun wijze gepraat de hele tijd. En juist die staan nu zwaar in risico.
  maandag 4 april 2022 @ 21:12:12 #272
2651 svann
night-hawk
pi_204333365
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lekkere onderschatting weer...
Dat gaat ze de kop kosten, toch jammer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 4 april 2022 @ 21:12:19 #273
146908 schooierd
cookie dude
pi_204333366
Ze weten de spanning wel op te voeren :@
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204333383
Ik mis een kaart met stipjes en locaties waar iedereen is.
pi_204333392
Tuuuurlijk joh ga nog even lekker eten…
  maandag 4 april 2022 @ 21:14:01 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204333393
Waarom neem je een knalrode hoofddoek mee voor Hunted into the wild?
Denk je dat de hunters kleurenblind zijn ofzo?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 april 2022 @ 21:14:14 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333396
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:13 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis een kaart met stipjes en locaties waar iedereen is.
At your service :P
Al meerdere keren trouwens ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333399
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 21:13 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis een kaart met stipjes en locaties waar iedereen is.
Hier heb je hem.
  maandag 4 april 2022 @ 21:14:41 #279
146908 schooierd
cookie dude
pi_204333401
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:14 schreef Leandra het volgende:
Waarom neem je een knalrode hoofddoek mee voor Hunted into the wild?
Denk je dat de hunters kleurenblind zijn ofzo?
Fashion, jeweettoch
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
  maandag 4 april 2022 @ 21:14:42 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333402
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:13 schreef Eagles89 het volgende:
Tuuuurlijk joh ga nog even lekker eten…
Anders stort ze in, ze moet wel..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 april 2022 @ 21:15:23 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333412
Pa en zoon :W
Jammer -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333413
Maar op wachten op de telefoons na heeft het team van Marcel niets te doen, toch?
  maandag 4 april 2022 @ 21:16:01 #283
146908 schooierd
cookie dude
pi_204333422
:'(
I know that you think you know what I said. But I'm not sure whether you understood that what you heard is what I meant.
pi_204333430
Zonde voor Iwan.
  maandag 4 april 2022 @ 21:17:01 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204333436
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maar op wachten op de telefoons na heeft het team van Marcel niets te doen, toch?
Nee, behalve feestvieren als anderen het vuile werk eindelijk gedaan hebben…
  maandag 4 april 2022 @ 21:17:03 #286
2651 svann
night-hawk
pi_204333437
Zou dit voor de anderen wat speling geven?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 4 april 2022 @ 21:17:44 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333448
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:17 schreef svann het volgende:
Zou dit voor de anderen wat speling geven?
Nah, er zijn meerdere hunterteams in het gebied..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333451
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, behalve feestvieren als anderen het vuile werk eindelijk gedaan hebben…
Eigenlijk zijn ze overbodig…
pi_204333453
Hunted teams waren bij vorige safecamp maar binnen paar uur zijn ze naar volgende kamp, daar sporen gevonden en te voet de voortvluchtigen ingehaald.
pi_204333460
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:17 schreef svann het volgende:
Zou dit voor de anderen wat speling geven?
Nou, ze hebben nu een extra kaart, wellicht hebben vader en zoon er iets op aangekruist. En ze hebben de richting waarin ze liepen.
  maandag 4 april 2022 @ 21:19:00 #291
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204333461
En toen waren er alleen teams met vrouwen over. Toch wel stoer :D Is natuurlijk toeval maar toch *O*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 21:19:00 #292
42184 crew  DaMart
pi_204333462
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:17 schreef svann het volgende:
Zou dit voor de anderen wat speling geven?
Met een beetje pech, ontdekken de hunters via Iwan en zoon waar de volgende safecamps zijn.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 4 april 2022 @ 21:19:32 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333471
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:19 schreef DaMart het volgende:

[..]
Met een beetje pech, ontdekken de hunters via Iwan en zoon waar de volgende safecamps zijn.
En dat..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 april 2022 @ 21:20:05 #294
2651 svann
night-hawk
pi_204333481
Zou de relatie van Rick en Laura deze tocht overleven?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204333487
Pffff jammer dat die blonde doos niet gepakt is die de hele tijd zo ontzettend wijs alles precies weet te vertellen…
pi_204333490
Ah kak, die gaan gewoon voor de deur liggen bij die safecamps…
  maandag 4 april 2022 @ 21:20:42 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333491
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:20 schreef Eagles89 het volgende:
Pffff jammer dat die blonde doos niet gepakt is die de hele tijd zo ontzettend wijs alles precies weet te vertellen…
Nou nou nou..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204333495
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 21:19 schreef DaMart het volgende:

[..]
Met een beetje pech, ontdekken de hunters via Iwan en zoon waar de volgende safecamps zijn.
Dit hebben ze wel slim gedaan door dit keer meteen de tassen te controleren en niet zoals de vorige keer pas op het HQ.
pi_204333498
Nou volgende safecamp ook bekend. Kunnen ze misschien eerst nog even paar voetsporen opmeten en geknakte takjes zoeken voor ze volgas naar locatie rijden die ze toch al weten.
  maandag 4 april 2022 @ 21:21:22 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204333499
Mannen en hun ego.. :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 4 april 2022 @ 21:21:39 #301
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')