De Chinezen zullen langs de hele Russische karavaan hun kraampjes neer zetten waar ze dan maaltijden met witte rijst en sambal verkopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:17 schreef Ulx het volgende:
Als je niks te vreten hebt moet je wel op rooftocht.
[ twitter ]
zieke gek gespotquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ik dan een Oekrainer was zou ik een aanslag plegen bij de Brandenburger Tor en een op het Rode Plein.
Dan mogen ze wel eens opschieten, het front beweegt ondertussen al twee weken nauwelijks nog. De Russen hoopten overduidelijk binnen een paar dagen Zelensky te wippen en zo Oekrane in een tweede Wit-Rusland te veranderen, maar daar zijn ze hopeloos in gefaald.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en deze oorlog gaat men winnen.
Heel kut allemaal maar dat is wat er gebeurt.
Ja, dat gaat echt jaren duren voor het operationeel is. Dus leuk voor hen, maar daar koop je nu dus niks voorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In een wereld met extra mogelijkheden buiten SWIFT kan Rusland het wel degelijk gebruiken, alleen niet voor dezelfde prijzen als aan 'ons'.
Er wonen miljarden mensen in Azi, waar ook spraken is van gigantische groei voorlopig.
Maar als ik even op onderstaand kaartje spiek moeten ze dan wel flinke pijpleidingen gaan aanleggen
[ afbeelding ]
export van rusland in 2019 volgens https://oec.world/
[..]
De wereld draait uiteindelijk op producten als hierboven, niet op het SWIFT-systeem of de privjachten van wat rijke Russen.
maar dat de sancties Rusland raken lijkt mij duidelijk, ik neem voor het gemak aan dat 'ze' daar wel op hadden gerekend en blijkbaar bereid zijn alles in eigen land ook naar de tering te helpen
Jezus, wat ben jij een lafaard. En je was toch zo'n groot voorstander van masculiniteit?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de EU is het het best dat er snel wordt onderhandelt en de Oekrane verdeelt wordt.
Hoe eerder hoe beter.
Zullen ook daar vooral onschuldige slachtoffers vallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt jaren duren voor het operationeel is. Dus leuk voor hen, maar daar koop je nu dus niks voor
Dan begint de chaos daar intern pas echt. Alles wat Putin onderdrukt (heeft) komt er dan uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoop dat Putin en z'n hele kliek intern omgegooid wordt en vervangen door een normaal politiek systeem, zo snel mogelijk. Dat is de enige oplossing die ik zie. Mja, wensdenken he
Ik vind het vooral apart dat men doet alsof grondstoffen niet zoveel voorstellen en dat er alleen een probleem is voor Rusland als ze niet aan ons kunnen verkopen. Wij hebben er ook last van, de grootste straf is voor Putin en de gemiddelde Rus maar met name op de energie- en graanmarkt deden we toch wel wat nuttigs met die zooi daar vandaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:29 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi dat blinde vertrouwen wat iedereen in de machtige eensgezinde NAVO heeft, schattig bijna.
Ik denk dat het wel mee valt. Eigenlijk zijn vrijwel alle oppositionele geluiden (die dus onderdrukt worden) democratisch van aard.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dan begint de chaos daar intern pas echt. Alles wat Putin onderdrukt (heeft) komt er dan uit.
Er zullen ook wel wat plannetjes liggen voor de troonopvolging uit de juiste stal. Al zal dat nu wel nog moeilijker worden om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt. Eigenlijk zijn vrijwel alle oppositionele geluiden (die dus onderdrukt worden) democratisch van aard.
We hebben een heel raar naar dictatortje en zijn kliekje schatrijk gemaakt en onze naakte ballen in zijn handen gegeven, nu doet hij iets stouts en bedreigt hij ons met de totale vernietiging en we sluiten de McDonald's, pakken zijn vriendjes speelgoed af en leveren oude afgedankte "veilige" wapens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral apart dat men doet alsof grondstoffen niet zoveel voorstellen en dat er alleen een probleem is voor Rusland als ze niet aan ons kunnen verkopen. Wij hebben er ook last van, met name op de energie- en graanmarkt deden we toch wel wat nuttigs met die zooi daar vandaan.
Maar dat betekent niet dat de opvolger van Poetin niet gewoon uit dezelfde slangenkuil komt en er de facto weinig verandert in Rusland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt. Eigenlijk zijn vrijwel alle oppositionele geluiden (die dus onderdrukt worden) democratisch van aard.
Een eventuele opvolger uit dezelfde politieke kring zal nog harder moeten optreden in eigen land.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat de opvolger van Poetin niet gewoon uit dezelfde slangenkuil komt en er de facto weinig verandert in Rusland.
Potten met pindakaas meegeven. Heeft een enorme energiewaarde.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:17 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Succes met het vinden van iemand die ooit nog een vliegtuig wil leasen aan een Russische maatschappij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Succes met het vinden van onderdelen.
Putin kan z’n leger geen wapens geven EN geen vreten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:17 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Russische corruptie is de grootste redder van Oekrane.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Putin kan z’n leger geen wapens geven EN geen vreten?
Goed voorbereid..
Poetin dacht echt in een paar dagen klaar te zijn. Ondertussen loopt het helemaal vast en schat de voormalig commandant van de VS troepen in Europa dat de Russen over een week of zo hun offensieve capaciteit kwijt zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Putin kan z’n leger geen wapens geven EN geen vreten?
Goed voorbereid..
Feit is dat we het niet weten. Ik weet wel dat veel mensen in Rusland, vooral de jongere generaties, het liefste een democratische bestuursvorm willen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat de opvolger van Poetin niet gewoon uit dezelfde slangenkuil komt en er de facto weinig verandert in Rusland.
Het geeft wel aan dat Putin niet verwacht dat er op korte termijn normalisering mogelijk is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Succes met het vinden van iemand die ooit nog een vliegtuig wil leasen aan een Russische maatschappij.
Zaken doen met Rusland wordt ook zonder sancties wel heel onaantrekkelijk indien alles genationaliseerd kan worden wanneer dat handig uitkomt.
Altijd de mond vol over echte mannen, masculiniteit en bij de eerste de beste enge dictator met de pootjes omhoog gaan liggen.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de EU is het het best dat er snel wordt onderhandelt en de Oekrane verdeelt wordt.
Hoe eerder hoe beter.
15 jaar goelag.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Het is al gepost, maar het verdient repost.
Als je dit durft, heb je ballen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat ze er straks uitkomen. We lopen zo een derde wereld oorlog in met z'n allen. Misschien maar beter dat Rusland wint...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |