Ja en deze oorlog gaat men winnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
De parades op het Rode plein zijn ook altijd zeer indrukwekkend.
De New Jersey ziet er ook bijzonder indrukwekkend uit. Neemt niet weg dat dat drijvende museum ook maar iets uit gaat halen in een gewapend conflict nu.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee. Er wordt misschien een slag gewonnen. Maar strategisch, politiek en economisch gezien had Rusland de hele oorlog al verloren toen de eerste tanks Oekraïne binnen reden.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en deze oorlog gaat men winnen.
Heel kut allemaal maar dat is wat er gebeurt.
Hilarisch toen van die nieuwe tank waar ze zo trots op waren de versnellingsbak in de soep liepquote:Op maandag 14 maart 2022 23:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De New Jersey ziet er ook bijzonder indrukwekkend uit. Neemt niet weg dat dat drijvende museum ook maar iets uit gaat halen in een gewapend conflict nu.
Een indrukwekkende parade organiseren en een oorlog voeren zijn wel echt twee heel verschillende zaken hè.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en deze oorlog gaat men winnen.
Heel kut allemaal maar dat is wat er gebeurt.
Er waren veel verschillende virologen net als dat er nu experts over deze oorlog zijn. Je hebt experts op allerlei vlakken en gebieden. Wel valt het mij op dat jij steeds de experts aanhaalt die passen bij jouw beeld van de situatie. En dat mag. Uiteraard. Maar je lijkt steeds te willen overtuigen dat Oekraine ook gewoon een kutland is, en dat de Russen het makkelijk gaan winnen etc en ik vraag me af waarom je dat doet. Ongeacht of je wellicht gelijk hebt hoor, ik heb geen glazen bol.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij noemde de blitzkrieg, een gebied van 30% van Oekraïne en in 4 weken veroverd, als voorbeeld. Rusland is pas 3 weken bezig.
Dus dat was niet zo gek zei ie.
Eigenlijk is die man onderuithalen een beetje hetzelfde als de beste viroloog uitlachen om Corona.
Denk dat het daarna af gaat koelen. Rusland weet ook wel dat het niet lekker gaat. Dus: alles op Kiev en dan weer met elkaar praten zodat Rusland's positie versterkt is. Oekraïne moet uiteindelijk ook toezeggingen doen, al helemaal als Kiev in puin ligt. Denk dat daarna het wel te duur en onhandig wordt voor Rusland. Maandje of één, twee, zo lang gaat het nog duren denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee neem maar aan dat Kiev binnenkort gaat komen, de versterking komt vanuit 300km verder. De colonne is bevoorrading.
Ja, Shenzen is volgens mij ook in lockdown, en de vastgoedmarkt stond al op drijfzand sinds Evergrande. Maar daarnaast of als extra druppel duwt de angst dat Xi zijn quid pro quo met Putin China in het vizier van het Westen plaatst, de beurs nu ook over de afgrond. China heeft alles te verliezen in Europa, centraal Azië en de zuid Chinese zee door met Putin in zee te blijven gaan. Zeker als hiermee duidelijk wordt dat ze steun verlenen aan een militaire inval Europa.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Heeft dat niet meer te maken met Covid? Nog bijna niemand besmet geweest, en nu een besmettelijkere variant die waarschijnlijk niet te stoppen is. Veel kans dat heel China gaat doormaken wat momenteel in Hong Kong gebeurt.
Voor Rusland niet want dat hadden ze allang bedacht.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Er wordt misschien een slag gewonnen. Maar strategisch, politiek en economisch gezien had Rusland de hele oorlog al verloren toen de eerste tanks Oekraïne binnen reden.
Geen van die schepen kan Kyiv innemen. En ik vergeleek de Russische vloot niet met Oekraïne. Ik zeg gewoon dat de vloot van de VS, UK, en Frankrijk alleen al gehakt maakt van ze.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh wordt niks.
Dat zijn we eensquote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat het daarna af gaat koelen. Rusland weet ook wel dat het niet lekker gaat. Dus: alles op Kiev en dan weer met elkaar praten zodat Rusland's positie versterkt is. Oekraïne moet uiteindelijk ook toezeggingen doen, al helemaal als Kiev in puin ligt. Denk dat daarna het wel te duur en onhandig wordt voor Rusland. Maandje of één, twee, zo lang gaat het nog duren denk ik.
Wat wint Xi hiermee? Rare actie.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef polderturk het volgende:
Volgens US intelligence is China bereid Rusland te helpen.
Dit is heel slecht nieuws.
Alle NAVO landen net S300's, BUKs, etc zouden die moeten afstaan aan Oekraïne.
[ twitter ]
Ja die doen niet mee hè?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen van die schepen kan Kyiv innemen. En ik vergeleek de Russische vloot niet met Oekraïne. Ik zeg gewoon dat alleen de VS, UK, en Frankrijk alleen al gehakt maken van ze.
Nee hoor, ik heb er hekel aan Poetin, die man heeft al zoveel misdaden gepleegdquote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er waren veel verschillende virologen net als dat er nu experts over deze oorlog zijn. Je hebt experts op allerlei vlakken en gebieden. Wel valt het mij op dat jij steeds de experts aanhaalt die passen bij jouw beeld van de situatie. En dat mag. Uiteraard. Maar je lijkt steeds te willen overtuigen dat Oekraine ook gewoon een kutland is, en dat de Russen het makkelijk gaan winnen etc en ik vraag me af waarom je dat doet. Ongeacht of je wellicht gelijk hebt hoor, ik heb geen glazen bol.
Dat gezegd hebbende, wij als mensen zijn geneigd op te komen voor de underdog. Gelukkig ook maar.Dus ik denk dat de meerderheid hier gewoon juicht voor Oekraine. Dat snap je toch wel?
Dus ze hebben al verloren.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor Rusland niet want dat hadden ze allang bedacht.
Voor mij persoonlijk wel.
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Het is al gepost, maar het verdient repost.
Als je dit durft, heb je ballen.
Dan hoop ik echt dat ze er straks uitkomen. We lopen zo een derde wereld oorlog in met z'n allen. Misschien maar beter dat Rusland wint...quote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef polderturk het volgende:
Volgens US intelligence is China bereid Rusland te helpen.
Dit is heel slecht nieuws.
Alle NAVO landen net S300's, BUKs, etc zouden die moeten afstaan aan Oekraïne.
[ twitter ]
China is de pros en cons aan het afwegen.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er waren veel verschillende virologen net als dat er nu experts over deze oorlog zijn. Je hebt experts op allerlei vlakken en gebieden. Wel valt het mij op dat jij steeds de experts aanhaalt die passen bij jouw beeld van de situatie. En dat mag. Uiteraard. Maar je lijkt steeds te willen overtuigen dat Oekraine ook gewoon een kutland is, en dat de Russen het makkelijk gaan winnen etc en ik vraag me af waarom je dat doet. Ongeacht of je wellicht gelijk hebt hoor, ik heb geen glazen bol.
Dat gezegd hebbende, wij als mensen zijn geneigd op te komen voor de underdog. Gelukkig ook maar.Dus ik denk dat de meerderheid hier gewoon juicht voor Oekraine. Dat snap je toch wel?
Die verdienen ze wmb nu al een aantal:quote:Op maandag 14 maart 2022 23:14 schreef speknek het volgende:
Als nu ook Xinnie's derde termijn in gevaar komt moeten we helemaal het westen vol met standbeelden van Oekrainers zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |