die komt Polen niet doorquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks op CNN Heel Holland Brand met Vladimirovitsj Poetin als presentator.
Die 4 miljoen zijn knettergek!quote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongeveer 4 miljoen mensen kijken dit wekelijks.
Verrassend zeg dat jij hier weer een oordeel over hebt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet het beste en slimste deel van 't volk.
Het zijn meestal die bijbaan miepjes die er 's avonds staan die zelf amper weten hoe ze de kassa moeten bedienenquote:
Hm, vind het heel lastigquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk qua persoonlijkheid enz Hans. jij?
Brabantquote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Verrassend zeg dat jij hier weer een oordeel over hebt.
Jouke is wel leuk als hij verder niks zegt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, vind het heel lastig
Heb niet het idee dat ik voldoende weet nog
Denk ook Hans
Oh ja.. die hadden we bij de Coop ook, in Den Haagquote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn meestal die bijbaan miepjes die er 's avonds staan die zelf amper weten hoe ze de kassa moeten bedienen
Wel bij boks 3 aangegeven?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. die hadden we bij de Coop ook, in Den Haag
Ooit nog teveel wisselgeld gekregen
Niet teruggegaan
Janine moet nog heel erg wennen ...quote:Op maandag 14 maart 2022 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jouke is wel leuk als hij verder niks zegt.
Hmm, dacht dat het juist de goedkope traktaties waren, voor als je op school ging trakteren, goedkoper dan chocoladerepen of taart enzoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
mijn moeders maakte zelf altijd traktaties.
zoveel centjes hadden mijn ouders niet
Nee, maar krijg wel geld terugquote:
Zomaar 4 euro in de pocketquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja zulke dingen heb ik ook wel eens, ligt er alleen wel aan wie er bij de kassa of servicebalie is hier
Ik vind denk ik Christiaan de leukste van de drie die mogen logeren.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Janine moet nog heel erg wennen ...
Dan wel met dt graagquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks op CNN Heel Holland Brand met Vladimirovitsj Poetin als presentator.
Moet nog even oefenen op de namen van de kandidatenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind denk ik Christiaan de leukste van de drie die mogen logeren.
Hier staat een lief mooi meisje met een heeeeleboel krulletjes bij de balie van de AH, als ik dan bloemetjes koop dan zeg ik altijd "kijk voor jou" en dan krijgt ze een rood hoofd en dan gaat ze een beetje hupsen en raar praten.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zomaar 4 euro in de pocketBij mij waren het 2 verveelde meisjes.
zelf taart maken is niet duurquote:Op maandag 14 maart 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat het juist de goedkope traktaties waren, voor als je op school ging trakteren, goedkoper dan chocoladerepen of taart enzo
Posters boven de bedstede?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet nog even oefenen op de namen van de kandidaten
Ja, deze waren 16 of zoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier staat een lief mooi meisje met een heeeeleboel krulletjes bij de balie van de AH, als ik dan bloemetjes koop dan zeg ik altijd "kijk voor jou" en dan krijgt ze een rood hoofd en dan gaat ze een beetje hupsen en raar praten.
Misschien moet je erbij zijn
Canvas op de wcquote:
2 doosjes van 2,50 gulden ook niet tochquote:
wel als je voor 38 kinderen moet trakterenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 doosjes van 2,50 gulden ook niet toch
Ja ik zat met 10 kinderen in de klasquote:Op maandag 14 maart 2022 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je voor 38 kinderen moet trakteren
Nee, openbare basisschool in een christelijk dorpquote:
Das ook speciaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, openbare basisschool in een christelijk dorp
Vier Jannen in de klas.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, openbare basisschool in een christelijk dorp
Ben je in ieder geval niet de helft van de dag kwijt aan de bijbel uit je kop lerenquote:
Dit had ik wel dus, raar volk maar we kregen wel vaak prachtige dia's over het geloof en Palestina te zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval niet de helft van de dag kwijt aan de bijbel uit je kop leren
Op zulk soort momenten kreeg ik dan gewoon aardrijkskunde, rekenen en taal en andere wel zinnige vakkenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik wel dus, raar volk maar we kregen wel vaak prachtige dia's over het geloof en Palestina te zien.
quote:
quote:
Dan zou ik nog slimmer geweest zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulk soort momenten kreeg ik dan gewoon aardrijkskunde, rekenen en taal en andere wel zinnige vakken
Dan zou je nu niet hele dagen op een forum rondhangen denk ik jaquote:Op maandag 14 maart 2022 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik nog slimmer geweest zijn
Katholieke school?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik wel dus, raar volk maar we kregen wel vaak prachtige dia's over het geloof en Palestina te zien.
Alle politiek en ideologie hoort niet thuis in onderwijs.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Maar verder mee eens, geloof hoort totaal niet thuis in het onderwijs, ja als lesstof maar dat belijden en praktiseren doe je maar lekker in je vrije tijd.
#StemtUS, MakeBrabantevenGreater.
Yeps, vrij strenge RK basisschool.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Katholieke school?
Ik ook. (Basis dan)
Ik heb eerst nog Protestantse school gehad, daar was het echt de dag beginnen met de bijbel er in stampenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, vrij strenge RK basisschool.
Heb nu nog 'n lam ermke van de kilometers aan strafregels die geschreven heb als ukkie
Nja had niks met dat geloofsgezeik maar uiteindelijk zijn we er stukken beter uitgekomen dan stufslinkkende kinderen in vrije scholen in Amsterdam Osdorp.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, vrij strenge RK basisschool.
Heb nu nog 'n lam ermke van de kilometers aan strafregels die geschreven heb als ukkie
Hallo Taliban.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog Protestantse school gehad, daar was het echt de dag beginnen met de bijbel er in stampen
De wereld op een postzegel.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter zit op de exact zelfde school als ik zat.
Ja ik kreeg toen al op mijn kop omdat het me totaal niet kon boeien, me mee naar de kerk sleuren zijn mijn ouders ook vrij vlot mee gestopt gezien ik daar toch alleen maar lag te pittenquote:
Zo blij dat ik dat ontvlucht ben. Denk dat er nog enige buiten het normale cirkeltje zijn voor Los.quote:
Het gaat over cavia’squote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beer zoekt zeug, vind het op de eoa manier heel grappig.
Snap niet wat je zegt?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat ontvlucht ben. Denk dat er nog enige buiten het normale cirkeltje zijn voor Los.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik vond christelijk onderwijs best oké
Ja jij vooral vanwege de lange rokken en strakke knotjesquote:
En je hebt een leuke gezinnetje. Prima gedaan hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mja misschien had ik niet terug het dorp in moeten trekken na de verkering. Net zoals al mijn neven en nichten.
Maar als ik ze dan voor 700K in zo’n lelijk vinex-hok zie zitten met een “droombaan” bij ASML dan baal ik niet van onze immense tuin en mooie uitzicht.
Wie verdient 700k en zit in een vinexhok?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mja misschien had ik niet terug het dorp in moeten trekken na de verkering. Net zoals al mijn neven en nichten.
Maar als ik ze dan voor 700K in zo’n lelijk vinex-hok zie zitten met een “droombaan” bij ASML dan baal ik niet van onze immense tuin en mooie uitzicht.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
U heeft een Gristelijk onderwijs fetish?
Ja, ik sla hier gelijk op aanquote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij vooral vanwege de lange rokken en strakke knotjes
ik schat in dat dat huis 700k kost?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie verdient 700k en zit in een vinexhok?
Kreeg je vroeger lijfstraffen met de liniaal op school?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik sla hier gelijk op aan
Nee, ik heb op strenge doch keurige katholieke scholen gezeten. Mijn fascinatie voor refo’s kwam pas laterquote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kreeg je vroeger lijfstraffen met de liniaal op school?
Ik heb wel thee in huis, maar moet daar echt even naar de datum kijken..quote:
je fantaseert stoute geile meisjes onder die lange rokken?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb op strenge doch keurige katholieke scholen gezeten. Mijn fascinatie voor refo’s kwam pas later
Hmmm interestingquote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb op strenge doch keurige katholieke scholen gezeten. Mijn fascinatie voor refo’s kwam pas later
Sexy nonnen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je fantaseert stoute geile meisjes onder die lange rokken?
Neequote:Op maandag 14 maart 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je fantaseert stoute geile meisjes onder die lange rokken?
Waarom niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er bestaan geen gereformeerde nonnen
wel frigide @Dqodquote:Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er bestaan geen gereformeerde nonnen
Omdat Nonnen katholiek zijn, Refo's zijn protestantquote:
Laat ik toevallig nou ook gereformeerd zijn opgevoedquote:
En de katholieken hebben dan priesters ipv dominees?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nonnen zijn katholiekZoals er ook geen katholieke dominees bestaan.
Is er een tegenhanger voor nonnen bij de protestanten?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat Nonnen katholiek zijn, Refo's zijn protestant
Diacones https://nl.wikipedia.org/wiki/Diaconesquote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er een tegenhanger voor nonnen bij de protestanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |