2 doosjes van 2,50 gulden ook niet tochquote:
wel als je voor 38 kinderen moet trakterenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 doosjes van 2,50 gulden ook niet toch
Ja ik zat met 10 kinderen in de klasquote:Op maandag 14 maart 2022 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je voor 38 kinderen moet trakteren
Nee, openbare basisschool in een christelijk dorpquote:
Das ook speciaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, openbare basisschool in een christelijk dorp
Vier Jannen in de klas.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, openbare basisschool in een christelijk dorp
Ben je in ieder geval niet de helft van de dag kwijt aan de bijbel uit je kop lerenquote:
Dit had ik wel dus, raar volk maar we kregen wel vaak prachtige dia's over het geloof en Palestina te zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval niet de helft van de dag kwijt aan de bijbel uit je kop leren
Op zulk soort momenten kreeg ik dan gewoon aardrijkskunde, rekenen en taal en andere wel zinnige vakkenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik wel dus, raar volk maar we kregen wel vaak prachtige dia's over het geloof en Palestina te zien.
quote:
quote:
Dan zou ik nog slimmer geweest zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zulk soort momenten kreeg ik dan gewoon aardrijkskunde, rekenen en taal en andere wel zinnige vakken
Dan zou je nu niet hele dagen op een forum rondhangen denk ik jaquote:Op maandag 14 maart 2022 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik nog slimmer geweest zijn
Katholieke school?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had ik wel dus, raar volk maar we kregen wel vaak prachtige dia's over het geloof en Palestina te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |