die komt Polen niet doorquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks op CNN Heel Holland Brand met Vladimirovitsj Poetin als presentator.
Die 4 miljoen zijn knettergek!quote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongeveer 4 miljoen mensen kijken dit wekelijks.
Verrassend zeg dat jij hier weer een oordeel over hebt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet het beste en slimste deel van 't volk.
Het zijn meestal die bijbaan miepjes die er 's avonds staan die zelf amper weten hoe ze de kassa moeten bedienenquote:
Hm, vind het heel lastigquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk qua persoonlijkheid enz Hans. jij?
Brabantquote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Verrassend zeg dat jij hier weer een oordeel over hebt.
Jouke is wel leuk als hij verder niks zegt.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, vind het heel lastig
Heb niet het idee dat ik voldoende weet nog
Denk ook Hans
Oh ja.. die hadden we bij de Coop ook, in Den Haagquote:Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn meestal die bijbaan miepjes die er 's avonds staan die zelf amper weten hoe ze de kassa moeten bedienen
Wel bij boks 3 aangegeven?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. die hadden we bij de Coop ook, in Den Haag
Ooit nog teveel wisselgeld gekregen
Niet teruggegaan
Janine moet nog heel erg wennen ...quote:Op maandag 14 maart 2022 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jouke is wel leuk als hij verder niks zegt.
Hmm, dacht dat het juist de goedkope traktaties waren, voor als je op school ging trakteren, goedkoper dan chocoladerepen of taart enzoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
mijn moeders maakte zelf altijd traktaties.
zoveel centjes hadden mijn ouders niet
Nee, maar krijg wel geld terugquote:
Zomaar 4 euro in de pocketquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja zulke dingen heb ik ook wel eens, ligt er alleen wel aan wie er bij de kassa of servicebalie is hier
Ik vind denk ik Christiaan de leukste van de drie die mogen logeren.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Janine moet nog heel erg wennen ...
Dan wel met dt graagquote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks op CNN Heel Holland Brand met Vladimirovitsj Poetin als presentator.
Moet nog even oefenen op de namen van de kandidatenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind denk ik Christiaan de leukste van de drie die mogen logeren.
Hier staat een lief mooi meisje met een heeeeleboel krulletjes bij de balie van de AH, als ik dan bloemetjes koop dan zeg ik altijd "kijk voor jou" en dan krijgt ze een rood hoofd en dan gaat ze een beetje hupsen en raar praten.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zomaar 4 euro in de pocketBij mij waren het 2 verveelde meisjes.
zelf taart maken is niet duurquote:Op maandag 14 maart 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat het juist de goedkope traktaties waren, voor als je op school ging trakteren, goedkoper dan chocoladerepen of taart enzo
Posters boven de bedstede?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet nog even oefenen op de namen van de kandidaten
Ja, deze waren 16 of zoquote:Op maandag 14 maart 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier staat een lief mooi meisje met een heeeeleboel krulletjes bij de balie van de AH, als ik dan bloemetjes koop dan zeg ik altijd "kijk voor jou" en dan krijgt ze een rood hoofd en dan gaat ze een beetje hupsen en raar praten.
Misschien moet je erbij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |