Wat?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht ik ook, toen ik die dagbestedings dans zag van Hans en zn vrouwen
Wtf was dat
quote:
Een Haags post met 2 regels. Wauw.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:32 schreef Haags het volgende:
Etto deelt stevige tikken uit in NWS.
Dat vind ik wel een genot om te lezen
Dat was echt mega ongemakkelijk om te zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht ik ook, toen ik die dagbestedings dans zag van Hans en zn vrouwen
Wtf was dat
Boer zoekt vrouw!quote:
Mijn tenen staan nu nog kromquote:Op maandag 14 maart 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was echt mega ongemakkelijk om te zien.
maar copain, die Hans Kazan grap danquote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ben hartstikke vrolijk.
Jij kent die Croky uitdeeldozen nietquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf daar eens mooi vanaf jij Pools kaboutertje.
Ben ook niet normaalquote:
Oh ja zulke dingen heb ik ook wel eens, ligt er alleen wel aan wie er bij de kassa of servicebalie is hierquote:Op maandag 14 maart 2022 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kreeg geen korting op mijn kipschnitzels terwijl die wel in mijn persoonlijke bonusbox zitten. En toen zei ik dat ik ook twee salades heb waar volgens mij korting vanaf zou moeten. Toen kreeg ik de vraag hoeveel dat zou moeten zijn en die korting werd er ook gewoon afgehaald
Ja, denk het ookquote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Hans wel een lieve man.
Ik denk qua persoonlijkheid enz Hans. jij?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk het ook
Wie vind jij de leukste boer ?
Ja niet het beste en slimste deel van 't volk.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongeveer 4 miljoen mensen kijken dit wekelijks.
“Oh, Karin.. laat maar.”quote:Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja zulke dingen heb ik ook wel eens, ligt er alleen wel aan wie er bij de kassa of servicebalie is hier
Nu noem je me ... normaal?quote:
nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |