Meh, ik fileer vooral historische onwaarheden en fvd-agitpropquote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in, al die persoonlijke aanvallen zijn schijtirritant van iedereen
Hoezo ken jij die niet, je bent toch ongeveer even oud als ik, die waren echt superhip in de tijd dat Croky doosjes nog de shit waren om mee te trakterenquote:
vooral onnodig ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er niet op in, al die persoonlijke aanvallen zijn schijtirritant van iedereen
Wat was paars voor smaak?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken jij die niet, je bent toch ongeveer even oud als ik, die waren echt superhip in de tijd dat Croky doosjes nog de shit waren om mee te trakteren
Ja dat weet ik, maar het wordt telkens zo'n langdradige discussie die alle kanten op gaat, leuk voor in POL maar niet zo in het actualiteiten topicquote:Op maandag 14 maart 2022 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meh, ik fileer vooral historische onwaarheden en fvd-agitprop
Ik heb net een nieuwe bespaartruc ontdekt bij AHquote:Op maandag 14 maart 2022 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
de lidl had 3 gevulde koeken voor een euro van de bakker. tenminste stond in de app maar ze lagen niet in de winkel
Die bewaar ik voor wanneer de Putineska's hier aankomen. Hetgeen gezien het defaitisme alhier niet ondenkbaar is.quote:
Scheelt vooral heel erg op welk tijdstip je er bent, 's ochtends en overdag is het vaak gewoon prima en gaat het daadwerkelijk over het nieuws en de ontwikkelingen over de situatie. Maar zodra de zon onder gaat verandert er ietsquote:Op maandag 14 maart 2022 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
vooral onnodig ook.
Ik vind het helemaal niet leuk meer daar, al moet het ook niet leuk zijn natuurlijk. Maar de sfeer is wel echt beneden peil.
Las en post er graag mee in het begin, maar nu laat ik het liever wat vaker links liggen.
Afdingen in de AHquote:Op maandag 14 maart 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe bespaartruc ontdekt bij AHAfdingen
ik heb een duistere zijdequote:Op maandag 14 maart 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt vooral heel erg op welk tijdstip je er bent, 's ochtends en overdag is het vaak gewoon prima en gaat het daadwerkelijk over het nieuws en de ontwikkelingen over de situatie. Maar zodra de zon onder gaat verandert er iets
Het staat hier per ongeluk opquote:
RIP hahaquote:Op maandag 14 maart 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het staat hier per ongeluk op
Welja, waarom niet ?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Meteen weer zin om het Pools volkslied op repeat te zetten
Smoesjes, je vindt het stiekem hartstikke leukquote:Op maandag 14 maart 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het staat hier per ongeluk op
Dacht ik ook, toen ik die dagbestedings dans zag van Hans en zn vrouwenquote:
ik heb nog nooit een croky doosje gezienquote:Op maandag 14 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ken jij die niet, je bent toch ongeveer even oud als ik, die waren echt superhip in de tijd dat Croky doosjes nog de shit waren om mee te trakteren
bij de AH?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe bespaartruc ontdekt bij AHAfdingen
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Smoesjes, je vindt het stiekem hartstikke leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |