de lidl had 3 gevulde koeken voor een euro van de bakker. tenminste stond in de app maar ze lagen niet in de winkelquote:
ik moest vanmiddag er weer eens aan denken. maar weet je wat ik echt mis?quote:
Ik moest laatst aan de paarse Croky chips denken, dat was ook zo lekker maar al heel lang niet meer te krijgenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest vanmiddag er weer eens aan denken. maar weet je wat ik echt mis?
tijgernootjes sateh curry. god wat waren die lekker zeg
Die heb ik nog nooit op.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest vanmiddag er weer eens aan denken. maar weet je wat ik echt mis?
tijgernootjes sateh curry. god wat waren die lekker zeg
Die ken ik niet volgens mij. Waar smaakte dat naar?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan de paarse Croky chips denken, dat was ook zo lekker maar al heel lang niet meer te krijgen
Ik heb net maar 2 stukjes bobonbloc op hoorquote:
Smokey baconquote:Op maandag 14 maart 2022 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet volgens mij. Waar smaakte dat naar?
BBQquote:Op maandag 14 maart 2022 20:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Die ken ik niet volgens mij. Waar smaakte dat naar?
Nee hoor... antiekquote:Op maandag 14 maart 2022 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Eten is gewoon een favoriet onderwerp hier.
quote:
Die ken ik nietquote:Op maandag 14 maart 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan de paarse Croky chips denken, dat was ook zo lekker maar al heel lang niet meer te krijgen
correct en tevens juistquote:
ik heb net een stukje kaas opquote:
Ja moest er laatst aan denken toen ik TUC'jes had met smokey bacon smaak, die zijn ook best smakelijk overigensquote:
Stel lafbekken daarquote:Op maandag 14 maart 2022 20:32 schreef Haags het volgende:
Etto deelt stevige tikken uit in NWS.
Dat vind ik wel een genot om te lezen
Ik ga er niet op in, al die persoonlijke aanvallen zijn schijtirritant van iedereenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:32 schreef Haags het volgende:
Etto deelt stevige tikken uit in NWS.
Dat vind ik wel een genot om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |