Kreeg je vroeger lijfstraffen met de liniaal op school?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik sla hier gelijk op aan
Nee, ik heb op strenge doch keurige katholieke scholen gezeten. Mijn fascinatie voor refo’s kwam pas laterquote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kreeg je vroeger lijfstraffen met de liniaal op school?
Ik heb wel thee in huis, maar moet daar echt even naar de datum kijken..quote:
je fantaseert stoute geile meisjes onder die lange rokken?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb op strenge doch keurige katholieke scholen gezeten. Mijn fascinatie voor refo’s kwam pas later
Hmmm interestingquote:Op maandag 14 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb op strenge doch keurige katholieke scholen gezeten. Mijn fascinatie voor refo’s kwam pas later
Sexy nonnen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je fantaseert stoute geile meisjes onder die lange rokken?
Neequote:Op maandag 14 maart 2022 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je fantaseert stoute geile meisjes onder die lange rokken?
Waarom niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er bestaan geen gereformeerde nonnen
wel frigide @Dqodquote:Op maandag 14 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er bestaan geen gereformeerde nonnen
Omdat Nonnen katholiek zijn, Refo's zijn protestantquote:
Laat ik toevallig nou ook gereformeerd zijn opgevoedquote:
En de katholieken hebben dan priesters ipv dominees?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nonnen zijn katholiekZoals er ook geen katholieke dominees bestaan.
Is er een tegenhanger voor nonnen bij de protestanten?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat Nonnen katholiek zijn, Refo's zijn protestant
Diacones https://nl.wikipedia.org/wiki/Diaconesquote:Op maandag 14 maart 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er een tegenhanger voor nonnen bij de protestanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |