Alle politiek en ideologie hoort niet thuis in onderwijs.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Maar verder mee eens, geloof hoort totaal niet thuis in het onderwijs, ja als lesstof maar dat belijden en praktiseren doe je maar lekker in je vrije tijd.
#StemtUS, MakeBrabantevenGreater.
Yeps, vrij strenge RK basisschool.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Katholieke school?
Ik ook. (Basis dan)
Ik heb eerst nog Protestantse school gehad, daar was het echt de dag beginnen met de bijbel er in stampenquote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, vrij strenge RK basisschool.
Heb nu nog 'n lam ermke van de kilometers aan strafregels die geschreven heb als ukkie
Nja had niks met dat geloofsgezeik maar uiteindelijk zijn we er stukken beter uitgekomen dan stufslinkkende kinderen in vrije scholen in Amsterdam Osdorp.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, vrij strenge RK basisschool.
Heb nu nog 'n lam ermke van de kilometers aan strafregels die geschreven heb als ukkie
Hallo Taliban.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog Protestantse school gehad, daar was het echt de dag beginnen met de bijbel er in stampen
De wereld op een postzegel.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter zit op de exact zelfde school als ik zat.
Ja ik kreeg toen al op mijn kop omdat het me totaal niet kon boeien, me mee naar de kerk sleuren zijn mijn ouders ook vrij vlot mee gestopt gezien ik daar toch alleen maar lag te pittenquote:
Zo blij dat ik dat ontvlucht ben. Denk dat er nog enige buiten het normale cirkeltje zijn voor Los.quote:
Het gaat over cavia’squote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beer zoekt zeug, vind het op de eoa manier heel grappig.
Snap niet wat je zegt?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo blij dat ik dat ontvlucht ben. Denk dat er nog enige buiten het normale cirkeltje zijn voor Los.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik vond christelijk onderwijs best oké
Ja jij vooral vanwege de lange rokken en strakke knotjesquote:
En je hebt een leuke gezinnetje. Prima gedaan hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mja misschien had ik niet terug het dorp in moeten trekken na de verkering. Net zoals al mijn neven en nichten.
Maar als ik ze dan voor 700K in zo’n lelijk vinex-hok zie zitten met een “droombaan” bij ASML dan baal ik niet van onze immense tuin en mooie uitzicht.
Wie verdient 700k en zit in een vinexhok?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mja misschien had ik niet terug het dorp in moeten trekken na de verkering. Net zoals al mijn neven en nichten.
Maar als ik ze dan voor 700K in zo’n lelijk vinex-hok zie zitten met een “droombaan” bij ASML dan baal ik niet van onze immense tuin en mooie uitzicht.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
U heeft een Gristelijk onderwijs fetish?
Ja, ik sla hier gelijk op aanquote:Op maandag 14 maart 2022 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij vooral vanwege de lange rokken en strakke knotjes
ik schat in dat dat huis 700k kost?quote:Op maandag 14 maart 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie verdient 700k en zit in een vinexhok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |