Ja. Dat is misschien ook wel extra wrang. Het zijn mannen die al in kwetsbare positie zaten die weer worden misbruikt.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zoveel straatjongeren, weesjongeren, jongeren met wraakgevoelens, jongeren die gewoon geld nodig hebben, etc. Zeker in landen als Syrie en andere landen waar al jarenlang onrust is.
Ja idd, ook soms van die bushaltes compleet in de middle of nowhere, met dat zo'n schitterd mozaek.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Altijd mooi dat hoe krot russische steden zelf ook zijn, je kan er altijd van op aan dat hun stations wel prachtig zijn. Zelfs in die uithoeken.
En waar haalt deze columnist het vandaan? Want ik zie verder geen onderbouwing.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:13 schreef polderturk het volgende:
Hier word ik wel boos om.
Dan maar de kraan in Groningen opendraaien.
De extra opbrengsten uitkeren aan de gemeentes die last hebben van bevingen.
[ twitter ]
Zal wel de zoveelste roep worden voor een no-fly zone. Of toch die vliegtuig deal in samenwerking met Polen.quote:
Europa heeft (deels) lege gasvelden die nu voor gas opslag gebruikt worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:13 schreef polderturk het volgende:
Hier word ik wel boos om.
Dan maar de kraan in Groningen opendraaien.
De extra opbrengsten uitkeren aan de gemeentes die last hebben van bevingen.
[ twitter ]
Doneer een paar roebeltjesquote:Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[ [url= https://twitter.com/TiamatRoar/status/1503391979333431296]twitter[/url] ]
Vooralsnog ben jij diegene...quote:Op maandag 14 maart 2022 16:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor degenen die blijven roepen, ja maar Afghanistan, Irak, Libi, Iran,
Toch mooi om van een oorlog tussen 2 christelijke landen waarvan 1 een joodse president heeft toch een moslimissue te maken...quote:
Volgens mij heb jij heel wat Posts gemist.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij diegene...
[..]
Toch mooi om van een oorlog tussen 2 christelijke landen waarvan 1 een joodse president heeft toch een moslimissue te maken...
Ja dat komt toch voort uit dat gejank om mensen die wel Oekraense vluchtelingen in huis willen nemen en geen zielige moslims.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Toch mooi om van een oorlog tussen 2 christelijke landen waarvan 1 een joodse president heeft toch een moslimissue te maken...
Ach, het is makkelijker te klagen over het feit dat wij niet lief genoeg zijn voor moslims die islamitische landen gewoon laten creperen.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Het zijn alleen geen "zielige" moslims, het zijn gelukszoekers die AZCs en de dorpen eromheen onveilig makenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Ja dat komt toch voort uit dat gejank om mensen die wel Oekraense vluchtelingen in huis willen nemen en geen zielige moslims.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_kurenivka_district/
Tering he.
Daar kan niet veel misgaan. Is alleen nog wat uitgehard laag radioactief materiaal aanwezig in de kelder van reactor 4.quote:
En nu Oekrane dat ook overal Z's op gaat pleuren.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Er was laatst een bericht dat Russen van het ene team de drone van het andere team hadden neergeschoten. Misschien is dit een reactie daarop:
[ twitter ]
Zo zwart/wit zou ik het niet eens willen stellen. Ik geloof best dat er aardig wat echte vluchtelingen onder zittenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn alleen geen "zielige" moslims, het zijn gelukszoekers die AZCs en de dorpen eromheen onveilig maken.
Ja, dan vangen mensen liever daadwerkelijke vluchtelingen op, je weet wel vrouwen en kinderen. En dus geen laffe herders die hun kind, vrouw en land in de steek laten.
Wat raar zeg.
quote:Vlaamse regering wil tegen eind maart 18.000 opvangplaatsen voor Oekraense vluchtelingen
De Vlaamse regering wil samen met de lokale besturen tegen eind deze week 6.000 opvangplaatsen realiseren voor Oekraense vluchtelingen. Tegen eind maart moet dat oplopen tot 18.000 opvangplaatsen, zo zei minister-president Jan Jambon op een persconferentie over de opvang van Oekraense vluchtelingen.
‘De leider van de Russische Federatie is bezig aan een gruwelijke operatie die zorgt voor immens veel leed’, herhaalde minister-president Jan Jambon (N-VA) op de persconferentie. Hoeveel oorlogsvluchtelingen uit Oekrane er precies naar Vlaanderen komen, blijft volgens Jambon ‘giswerk’.
‘Het wordt zonder twijfel een huzarenstuk waarbij we ieders medewerking nodig hebben op alle niveaus’, zei Jambon over de opvang van de Oekraense vluchtelingen. ‘Vergeet het dat je nu al een allesomvattend masterplan kan maken, de parameters kunnen elke dag wijzigen. We zullen wendbaar moeten zijn, zowel op mentaal als op praktisch vlak.’
‘Onze eerste bekommernis: maken dat iedereen een dak boven het hoofd heeft. Maar we bouwen ook aan een duurzaam aanbod op middellange termijn, want we houden er rekening mee dat de oorlog langer kan duren’, aldus Jambon.
‘Op korte termijn hopen we op 6.000 opvangplaatsen eind deze week en 18.000 plaatsen eind deze maand, aangeboden door de lokale besturen’, verduidelijkt Jambon, die verwijst naar onder meer (leegstaande) vakantieparken, rusthuizen, kloosters en vaccinatiecentra die ingezet kunnen worden, alsook sociale woningen die wachten op renovatie.
De Vlaamse regering blijft daarnaast voor de iets langere termijn werken aan grotere collectieve opvangmogelijkheden. Hoeveel van die grote collectieve voorzieningen er in Vlaanderen komen, ligt nog niet vast. ‘In elk geval zullen ze goed gespreid worden over Vlaanderen en we zullen rekening houden met lokale draagkracht. Of het er nu 15, 16, 18 of 22 zijn, doet er eigenlijk niet toe’, aldus Jambon.
Gouverneurs moeten samen met de burgemeesters bekijken waar de nooddorpen best worden opgericht, vult Vlaams minister van Binnenlands Bestuur Bart Somers (Open VLD) aan. ‘Het worden geen megadorpen, maar ongeveer 250 wooneenheden per nooddorp zodat het behapbaar en inpasbaar blijft in een lokale gemeenschap. Waar een nooddorp komt, moet ook menselijke ondersteuning komen’, verzekert Somers. Of er ook nooddorpen zullen komen, is echter nog geen uitgemaakte zaak, dat zal alleen het geval zijn in het worstcasescenario.
Dat is niet raar inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn alleen geen "zielige" moslims, het zijn gelukszoekers die AZCs en de dorpen eromheen onveilig maken.
Ja, dan vangen mensen liever daadwerkelijke vluchtelingen op, je weet wel vrouwen en kinderen. En dus geen laffe herders die hun kind, vrouw en land in de steek laten.
Wat raar zeg.
Iedere keer als ik een post van je lees hoop ik echt van harte dat je het allemaal niet zo meent en serieus neemt. Als ik puur op je posts moet afgaan krijg ik echt het gevoel dat je constant op het puntje van je stoel zit terwijl je liters per minuut aan het zweten bent, omdat je constant in angst leeft en van alles verkeerd ziet gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |