Jup, heb dat kanaal ook gelijk gebanned (do not recommend this channel)quote:Op maandag 14 maart 2022 15:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Goed dat je het weghaald. Dit soort AI filmpjes zijn echt aids.
Zag hem net nog met een verrekijker.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:45 schreef xzaz het volgende:
Wat is trouwens het laatste dat we van Poetin hebben gezien? Is alweer een tijdje geleden?
Dat is een infanteriegevechtsvoertuig (IFV).quote:Op maandag 14 maart 2022 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bizarre beelden, zo van de oorlog de huiskamer in.
Met een infanteriegevechtsvoertuig op een tank schieten en hem zo te zien beschadigen is nogal wat.. En daarna ook nog een vijandig voertuig slopen (ik denk ook een infanteriegevechtsvoertuig?).
Met de eerste 30mm schoten schakelt de schutter die Russische APC uit en daarna schiet ie er nog wat onderdoor op de schuilende Russische soldaten.
Die zijn gewoon ineens weg...quote:Op maandag 14 maart 2022 15:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af waar dit soort mannen vandaan komen en hoe ze dit thuis uitleggen. Hoe gaat dat
'ja mam/vriend, ik steun Assad dus ga vrijwillig vechten in Oekraïne (waar ligt dat).'
- 'ok, logisch. Succes hè, stuur je een kaartje?'
Zoveel straatjongeren, weesjongeren, jongeren met wraakgevoelens, jongeren die gewoon geld nodig hebben, etc. Zeker in landen als Syrie en andere landen waar al jarenlang onrust is.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af waar dit soort mannen vandaan komen en hoe ze dit thuis uitleggen. Hoe gaat dat
'ja mam/vriend, ik steun Assad dus ga vrijwillig vechten in Oekraïne (waar ligt dat).'
- 'ok, logisch. Succes hè, stuur je een kaartje?'
Ze zullen geen potje voetbal meer spelen nee.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is een infanteriegevechtsvoertuig (IFV).
Moet je dit zien. Achter de IFV verschuilen een aantal soldaten. Je ziet hun voeten. Die zijn nu ook hartstikke dood.
[ twitter ]
Ja. Dat is misschien ook wel extra wrang. Het zijn mannen die al in kwetsbare positie zaten die weer worden misbruikt.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zoveel straatjongeren, weesjongeren, jongeren met wraakgevoelens, jongeren die gewoon geld nodig hebben, etc. Zeker in landen als Syrie en andere landen waar al jarenlang onrust is.
Ja idd, ook soms van die bushaltes compleet in de middle of nowhere, met dat zo'n schitterd mozaïek.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Altijd mooi dat hoe krot russische steden zelf ook zijn, je kan er altijd van op aan dat hun stations wel prachtig zijn. Zelfs in die uithoeken.
En waar haalt deze columnist het vandaan? Want ik zie verder geen onderbouwing.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:13 schreef polderturk het volgende:
Hier word ik wel boos om.
Dan maar de kraan in Groningen opendraaien.
De extra opbrengsten uitkeren aan de gemeentes die last hebben van bevingen.
[ twitter ]
Zal wel de zoveelste roep worden voor een no-fly zone. Of toch die vliegtuig deal in samenwerking met Polen.quote:
Europa heeft (deels) lege gasvelden die nu voor gas opslag gebruikt worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:13 schreef polderturk het volgende:
Hier word ik wel boos om.
Dan maar de kraan in Groningen opendraaien.
De extra opbrengsten uitkeren aan de gemeentes die last hebben van bevingen.
[ twitter ]
Doneer een paar roebeltjesquote:Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[ [url= https://twitter.com/TiamatRoar/status/1503391979333431296]twitter[/url] ]
Vooralsnog ben jij diegene...quote:Op maandag 14 maart 2022 16:47 schreef mcmlxiv het volgende:
Voor degenen die blijven roepen, ja maar Afghanistan, Irak, Libië, Iran,
Toch mooi om van een oorlog tussen 2 christelijke landen waarvan 1 een joodse president heeft toch een moslimissue te maken...quote:
Volgens mij heb jij heel wat Posts gemist.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij diegene...
[..]
Toch mooi om van een oorlog tussen 2 christelijke landen waarvan 1 een joodse president heeft toch een moslimissue te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |