SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Mental image van iemand die een cracker via z'n neus naar binnen poogt te proppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
LUNCHGENOT!Dadelijk krijg je een snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh gekkie.quote:
Nee. Ik ga niet meerquote:
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeienquote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Maar dit is wel extreem lekker
zullen we een stukje ruilen?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeien
Oh, geen idee. Ik weet niet of m'n lokaal-op-de-hoek open is.quote:
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.quote:
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man manquote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man man
Merkwaardigquote:
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Nee, ik wacht tot woensdag. Heb me eigenlijk ook nog niet verdiept in die brij van lokale partijtjesquote:
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.
ik twijfel nog op wie ik ga stemmenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Maar volgens jou zijn er niet meer opties?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Astemmist bestond nog niet als woord
ook omdat je die kent? Ofquote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had achteraf op iemand die ik ken willen stemmen.
Nou dat je al geweest bent dusquote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar volgens jou zijn er niet meer opties?
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar eens stoppen met klagen en zelfvoorzienend worden.
Scheelt dat ik dat niet ben.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet stemmen is niet heel handig als je voor je inkomen afhankelijk bent van de gemeente.
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toequote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.
Ik zeg toch nergens dat dat niet mag.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toe
helaas kan de gemeenteraad daar weinig aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toe
Ik had nog een paar opties, maar de verwachting is dat het hier zo'n beetje verdeeld gaat worden tussen OPA, VVD, GroenLinks en FvD. Dus ik ga voor GroenLinks.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog op wie ik ga stemmen
Nee, dat niet.quote:
Als je haar maar goed zit?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.
Klopt, zou wat zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas kan de gemeenteraad daar weinig aan doen.
quote:
OPA is wel een foute naam voor een politieke partijquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog een paar opties, maar de verwachting is dat het hier zo'n beetje verdeeld gaat worden tussen OPA, VVD, GroenLinks en FvD. Dus ik ga voor GroenLinks.
Oh ja, dat smaakje was er ook nog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik laat iemand anders stemmen.
En ik moet even extra nadenken omdat er hier iets voorgevallen is bij de fracties.. dus ja.
"Onafhankelijke Partij Alkmaar".quote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OPA is wel een foute naam voor een politieke partij
Ik vind het stiekem wel grappig.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OPA is wel een foute naam voor een politieke partij
Beetje aan de hand likken die je voert kan geen kwaad, dat snapt zelfs een hond.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.
Oke US.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan de hand likken die je voert kan geen kwaad, dat snapt zelfs een hond.
Oh ja, dat concept "iemand anders" doet het niet zo goed in mijn levenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik laat iemand anders stemmen.
En ik moet even extra nadenken omdat er hier iets voorgevallen is bij de fracties.. dus ja.
Vervelend voor je. Maar ik ben er blij mee.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat concept "iemand anders" doet het niet zo goed in mijn leven
Maar je maakt vast ook gebruik van andere regelingen die een deel van de partijen het liefst gewoon afschaft.quote:
Ja dat is wel waar.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je maakt vast ook gebruik van andere regelingen die een deel van de partijen het liefst gewoon afschaft.
Ik stem gewoon op mijn zusje, blind.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
O, bij GewoonDordt staat iemand op de lijst die ik ken. Ik gun haar mijn stem wel. Dus even kijken of ze nog wat zinnige punten hebben.
Doet het al iets minder pijn?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil eigenlijk wel vandaag of morgen want woensdag is het weer lekker balkonweer. Even kijken hoe snel die voet opknapt.
jawel, gaat de goeie kant opquote:
Van de Partij tegen Plebs?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op mijn zusje, blind.
quote:OPA heeft met succes gestreden om de tussenstraatjes tussen Laat en Langestraat niet op te offeren aan wonen
ik zou erop stemmenquote:
whehehe.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik stem op een andere partij. Hun programma lijkt sterk op dat van die andere partij, maar ze maken een speerpunt van beter ov.
De vriendelijke goedemorgen op straat moet terug in ieder geval en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.
Knalrood beest van een sociaal dier is dat.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon me zo voorstellen dat jouw zusje die net heeft opgericht.
Ik vind het onnodigquote:
Wat een KUTpartijquote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt hoor OPA.Preventief fouilleren en drones inzetten "voor de veiligheid", bouwplannen waar we over 15 jaar pas wat aan hebben, MAAR WE MOETEN VOORAL MEER WINKELS:
[..]
Ik zeg tegen iedereen ''hallo, goedemorgen/middag/avond'' op straat.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vriendelijke goedemorgen op straat moet terug in ieder geval en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.
Maar ze zijn pro-zwarte piet, dus dat wint stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een KUTpartijaan dat soort onzin gaat het land dus kapot nu
Echte SP-brabo.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knalrood beest van een sociaal dier is dat.
Ja ik ook el meestal.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg tegen iedereen ''hallo, goedemorgen/middag/avond'' op straat.
maar als ze me dan zo aankijken:quote:
Zo werkt het niet maat. Dan was het "Wel stemmen is ook geen belasting betalen etc."quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vriendelijke goedemorgen op straat moet terug in ieder geval en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.
Ja ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar als ze me dan zo aankijken:![]()
Zeg ik gerust, 'dan niet joh'
oh ben jij zo'n dorpsgekquote:Op maandag 14 maart 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg tegen iedereen ''hallo, goedemorgen/middag/avond'' op straat.
Nee hoor, en voor degenen die niet willen stemmen de dienstplicht herinvoeren, er is genoeg te doen bij defensie en de zorg voor het thuiszittende luie klaagvolk.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo werkt het niet maat. Dan was het "Wel stemmen is ook geen belasting betalen etc."
Je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, en voor degenen die niet willen stemmen de dienstplicht herinvoeren, er is genoeg te doen bij defensie en de zorg voor het thuiszittende luie klaagvolk.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Net hard genoeg zodat ze het horen en dan niet achterom kijken
Nou ik vind inderdaad wel dat mensen verplicht moeten worden tot dergelijke dingen ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, en voor degenen die niet willen stemmen de dienstplicht herinvoeren, er is genoeg te doen bij defensie en de zorg voor het thuiszittende luie klaagvolk.
Kunt gewoon achter de kassa zitten zonder benen hoor, makkelijker zelfs nog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind inderdaad wel dat mensen verplicht moeten worden tot dergelijke dingen ja.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar er word enorm veel misbruik gemaakt van het systeem, al jaren... en dat moet echt stoppen. Graaiers
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind inderdaad wel dat mensen verplicht moeten worden tot dergelijke dingen ja.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar er word enorm veel misbruik gemaakt van het systeem, al jaren... en dat moet echt stoppen. Graaiers
Of administratief werk doen achter de computer :yquote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt gewoon achter de kassa zitten zonder benen hoor, makkelijker zelfs nog.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
LUNCHGENOT!snorrenvoedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verloren zusquote:
Deze houden we erinquote:Op maandag 14 maart 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of administratief werk doen achter de computer :y
Telefoontjes aannemen en zo.
Ergens materiaalbeheer doen. Beetje peperclips en pennen bestellen.
Je ziet hem ook echt kijken van "Man man man dat snap IK zelfsquote:
Zat er wat tussen m'n tanden?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stopt langzaam een peperclip in Moeraspoes haar mondje.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En gewoon ook geen abonnementen voor streamingsdiensten verschaffen voor mensen die minder dan 36 uur per week werken, hups aan het werk godverdomme .
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En gewoon ook geen abonnementen voor streamingsdiensten verschaffen voor mensen die minder dan 36 uur per week werken, hups aan het werk godverdomme .
uhm?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Nee, nee, andersom juist: minder straathangers = minder overlast.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe krijg je ze dan van de bank?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, andersom juist: minder straathangers = minder overlast.
jij mag wel op mijn netflixaccount hoorquote:
Hou je bek hitler, ga zelf eens wat doen luie schreeuwlelijk met je klaklaarzen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
"Streamingstoeslag" bij ieder uurtje sport.quote:
Nou nou nou nou.......quote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hitler, ga zelf eens wat doen luie schreeuwlelijk met je klaklaarzen.
Gelukkig maar dat je zelf mag bepalen waar jij je geld aan uit wil geven.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben even weg en ik mag niet meer streamen
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Streamingstoeslag" bij ieder uurtje sport.
jawelquote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben even weg en ik mag niet meer streamen
Ja dat opperde ik van de week al, uurtje op de hometrainer is een uurtje Netnixen op de bank verdienenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Streamingstoeslag" bij ieder uurtje sport.
jij toch ookquote:Op maandag 14 maart 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je zelf mag bepalen waar jij je geld aan uit wil geven.
waarom niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niks te zeggen (over mezelf he).
Ja daar werk je toch ook gewoon voor?quote:
Oh heb ook vaak genoeg uitkering gehad hoor. kon ik wat minder sushi en jurkjes kopenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar werk je toch ook gewoon voor?
Het is niet zo dat de gemeenschap je een tientje geeft om vanaf een bankje in de zon voorbijgangers met hete tomatensoep te bekogelen.
Ik ook ooit. En toen heb ik een studie gedaan ondertussen. Maar ben blij dat ik nu al weer jaren fulltime kan werken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh heb ook vaak genoeg uitkering gehad hoor. kon ik wat minder sushi en jurkjes kopen
is ook wel leukquote:
Jij werkt toch ook gewoon bij de bakker?quote:
Echt werk is het niet he en ik werk niet fulltime ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook gewoon bij de bakker?
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt werk is het niet he en ik werk niet fulltime ofzo.
Dat is toch prima?quote:
Zou inmiddels wel wat meer willen doen maar goed ik zit hier nog tot september en dan maar even kijken hoe of wat.quote:
Wat zou je willen dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou inmiddels wel wat meer willen doen maar goed ik zit hier nog tot september en dan maar even kijken hoe of wat.
Ik heb geen urenaantal eigenlijk. Moet gewoon mijn taken doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
Hier werken ook veel mensen parttime naar draagkracht
Dat is prima toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
Hier werken ook veel mensen parttime naar draagkracht
Denk toch mss weer kassawerk ofzo. Merk dat ik dat ook wel leuk vind in de winkel nu, beetje praten met klanten enz. Schoonmaak lijkt me ook wel leuk om te blijven doen maar ik heb gewoon best een fucked up rug en ben bang dat ik dat niet trek met mijn rug.quote:
ja daar kweek je weinig sympathie mee inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is prima toch?
Ik ( en ik denk US ook ) hadden het vooral over écht de mensen die geen zin hebben en tevens te lui zijn om te willen werken. Nep laten afkeuren, etc.
En tegelijk worden er heel veel mensen "goed" gekeurd die eigenlijk gewoon niet moeten werken, dus mweh.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is prima toch?
Ik ( en ik denk US ook ) hadden het vooral over écht de mensen die geen zin hebben en tevens te lui zijn om te willen werken. Nep laten afkeuren, etc.
Dat is zeker waarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tegelijk worden er heel veel mensen "goed" gekeurd die eigenlijk gewoon niet moeten werken, dus mweh.
en om nog maar te zwijgen over de mensen die werken in functies waar ze helemaal niet geschikt voor zijn maar dat is een heel ander verhaalquote:Op maandag 14 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tegelijk worden er heel veel mensen "goed" gekeurd die eigenlijk gewoon niet moeten werken, dus mweh.
Schoonmaken is echt iets waar je inderdaad lichamelijke klachten van kunt krijgen op den duur. Maar als je dat ligt, kan je het er misschien nog naast doen. Geen idee.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk toch mss weer kassawerk ofzo. Merk dat ik dat ook wel leuk vind in de winkel nu, beetje praten met klanten enz. Schoonmaak lijkt me ook wel leuk om te blijven doen maar ik heb gewoon best een fucked up rug en ben bang dat ik dat niet trek met mijn rug.
quote:Het loopt nog geen storm in de stembureaus die sinds vanochtend open zijn. Rond 10.00 uur had in Den Haag 0,4 procent van de kiesgerechtigden zijn stem uitgebracht, in Rotterdam was dat de helft minder, in Utrecht is de opkomst 0,3 procent.
Maar ik heb al problemen met mijn rug he.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schoonmaken is echt iets waar je inderdaad lichamelijke klachten van kunt krijgen op den duur. Maar als je dat ligt, kan je het er misschien nog naast doen. Geen idee.
Het is inderdaad ( naar mijn mening ) goed om onder de mensen te komen. En in een winkel is dat natuurlijk altijd wel prettig.
smurfenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer een basisinkomen me als een goed plan in de oren klinkt.
in Estland en Finland werkt dat best goed geloof ik. Heb me er nooit zo in verdiept maar het klinkt interessantquote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer een basisinkomen me als een goed plan in de oren klinkt.
En lekker gevulde koeken bakken voor al je vriendjuhsquote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
Maar goed eerst hier nog even mijn tijd volmaken, wat ook geen straf is hoor.Leuke mensen, leuk bedrijf.
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
en om nog maar te zwijgen over de mensen die werken in functies waar ze helemaal niet geschikt voor zijn maar dat is een heel ander verhaal
Waar blijven jullie godverdomme dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En lekker gevulde koeken bakken voor al je vriendjuhs
Ja, maar ik dacht dat je zei dat je schoonmaak leuk vond. Dus misschien kan je dat een paar uur doen, terwijl je hoofdzakelijk elders werkt? Geen idee, want ik ken je situatie niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb al problemen met mijn rug he.
Ja dat moet ik allemaal nog even uitzoeken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je zei dat je schoonmaak leuk vond. Dus misschien kan je dat een paar uur doen, terwijl je hoofdzakelijk elders werkt? Geen idee, want ik ken je situatie niet.
Waarom?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja hallo volgens mij woon jij nog het meest dichtbij van iedereen.quote:
Dat is soms inderdaad wel het geval. Maar ik heb me daar toen ter tijd niet door laten kisten. Ik wilde gewoon graag werken en dan kun je ( in mijn geval ) goed doorgroeien.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
waar het in nederland fout gaat is dat sommige mensen in een uitkering met al hun toeslagen meer krijgen dan iemand die fulltime werkt. Dan zou ik ook niet gaan werken
mag je ook helemaal niet vragenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
Mijn winkelcollega is al drie weken "ziek" en heeft mij nu geblokkeerd toen ik vroeg wat de huisarts nou zei.![]()
![]()
en voor mij is het al 106 km kun je nagaanquote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo volgens mij woon jij nog het meest dichtbij van iedereen.
Ja iemand anders vroeg ook al of ze morgen komt en toen reageerde ze ook super kattig. Die is er gewoon klaar mee dus.quote:
Nog steeds dichterbij dan mijn vriend.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en voor mij is het al 106 km kun je nagaan
oh de enige conclusie die ik daaruit trok was "Kijk weer "loonsverhoging" gehad, inflatiecorrectie gebleken"quote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
ik bekeek even mijn jaarsalarissen, en toen werd ik trots op mezelf.
klinkt als een prima levenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Nu moet ik zeggen dat ik ook een tijd zoekende ben geweest hoor. Ik werd echt ongelukkig van bepaalde functies die ik ooit gehad heb. Toen was m'n ziekteverzuim ook hoog. Ik had steevast op vrijdag enorme hoofdpijn.
Ik zag er elke dag tegenop om naar m'n werk te gaan, telde de uren op de klok en de minuten leken voorbij de kruipen.
Nu vliegen de dagen om, heb ik als ik naar huis ga echt een voldaan gevoel, heb ik ook direct weer zin in ''morgen''.
Ik heb geen sleur want onregelmatig-leef +onregelmatige werkzaamheden, een goed salaris, leuke collega's en ze zijn tevreden over mij.
Maar ik had 15 jaar geleden ook niet verwacht dat ik hier nu zou staan waar ik nu sta.
En ja.. ik had misschien gehoopt dat ik getrouwd was en 4 kinderen had. Maar je kunt niet alles hebben.
En gelukkig heb ik een top kind en een top huis plus een top baan. Dus dan maar zo
is er geen leidinggevende en bedrijfsarts en dat soort dingen bij jou dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iemand anders vroeg ook al of ze morgen komt en toen reageerde ze ook super kattig. Die is er gewoon klaar mee dus.
Leidinggevende wel, als goed is gaan ze het vanmiddag meenemen in de vergadering.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er geen leidinggevende en bedrijfsarts en dat soort dingen bij jou dan?
Ik denk dat je er een veel gezondere bevolking van krijgt uiteindelijk.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:36 schreef Ama het volgende:
Iedere dinsdag en vrijdag hoop ik ineens een heey Ama te horen maar nee hoor.
het is ook altijd te weinigquote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ben nog nooit trots op mijn salaris geweest
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ben nog nooit trots op mijn salaris geweest
ik zie het probleem nietquote:
kweet nietquote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een veel gezondere bevolking van krijgt uiteindelijk.
Horeca he. werk je niet voor het salaris.quote:
Horeca toch?quote:
ja werk best hard al zeg ik het zelfquote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Horeca toch?
Ja, te bezopen voor woorden
die verhongeren maar! stelletje veenlijken hebben jaren lang de tijd gehad om de winkel leeg te kopen! nu is mijn tijd!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
En die hongerige bejaarden die wat willen kopen dan?
Sowquote:Op maandag 14 maart 2022 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
die verhongeren maar! stelletje veenlijken hebben jaren lang de tijd gehad om de winkel leeg te kopen! nu is mijn tijd!
alsof me dat wat uit maakt. het gaat om het ideequote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
Jaren ook, we zijn nog geen eens een jaar open.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh de enige conclusie die ik daaruit trok was "Kijk weer "loonsverhoging" gehad, inflatiecorrectie gebleken"
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof me dat wat uit maakt. het gaat om het idee
quote:
die zou komen geloof ik. ze hebben afgelopen week op woensdag een proef gedaan met elke 10 min een treinquote:Op maandag 14 maart 2022 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou graag een 10 minuten frequentie zien naar Rotterdam
een proefquote:Op maandag 14 maart 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zou komen geloof ik. ze hebben afgelopen week op woensdag een proef gedaan met elke 10 min een trein
Vanuit Dordrecht?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zou komen geloof ik. ze hebben afgelopen week op woensdag een proef gedaan met elke 10 min een trein
ja ik zit niet in treinzaken verderquote:Op maandag 14 maart 2022 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een proefIk word altijd zo moe van die dingen die al overal duizend keer gedaan zijn, waar NS dan weer "een proef" mee moet doen
![]()
Ja, Rotterdam-Amsterdam zou goed kunnen. De HSL.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. dacht dat het rotterdam-amsterdam was ? maar misschien zit ik er naast
ja maar geen 'speciale trein'quote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam-Amsterdam zou goed kunnen. De HSL.
https://www.trouw.nl/econ(...)n-een-baan~bfb95937/quote:
ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Begin haast het idee te krijgen dat ik immuun ben voor corona, vandaag weer eentje, de laatste op de afdeling die het nog niet had gehad
als ze rond komen van het bedrag. Heb de linkjes niet gelezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/econ(...)n-een-baan~bfb95937/
https://www.bnnvara.nl/jo(...)stress-en-meer-geluk
Het maakt sowieso ons complexe toeslagensysteem overbodig en ik denk dat het bij een grote groep flink stress zou schelen.
Immuun of gewoon al gehad natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Begin haast het idee te krijgen dat ik immuun ben voor corona, vandaag weer eentje, de laatste op de afdeling die het nog niet had gehad
Deze tests waren niet met een "je kan er van rondkomen"-bedrag, maar wel een flinke (en zekere) aanvulling als je vanuit minimumloon kijkt.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze rond komen van het bedrag. Heb de linkjes niet gelezen.
geld zorgen is wel een ding ja
Alleen al om het toeslagensysteem niet meer te hebben is het pure winst.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt sowieso ons complexe toeslagensysteem overbodig en ik denk dat het bij een grote groep flink stress zou schelen.
Ja, dat.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen al om het toeslagensysteem niet meer te hebben is het pure winst.
Ja heb het helemaal in het begin waarschijnlijk gehad, maar daarna nooit meerquote:Op maandag 14 maart 2022 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immuun of gewoon al gehad natuurlijk.
Nee dan "Poletiek" dat hebben we ook niet door ^^quote:Op maandag 14 maart 2022 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.universiteitl(...)af-door-basisinkomen
Goeie naam wel, die is vast de kwaadste niet.
Of van de dansschoolquote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan "Poletiek" dat hebben we ook niet door ^^
En die Janssen is vast ook van de prikkerij
Loodgietertje op af sturen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
eerste storing den haag.
de kraan in het badkamermeubel lekt. Dat ei vormige ding die op de afvoer staat
ik moet me daar nog eens in verdiepenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is sowieso interessante materie.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet me daar nog eens in verdiepen
welke is dat?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het museum ertegenover is ook leuk![]()
Ja ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet me daar nog eens in verdiepen
Natuurhistorisch museum. Niet zo heel groot, maar wel heel tof.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke is dat?
die vriendin heeft al kaartjes besteld geloof ik
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 maart 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het museum ertegenover is ook leuk![]()
*sifonquote:Op maandag 14 maart 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoe het heet![]()
chiffon? gok nu maar wat
Morgen toch pas?quote:
Dus dan is ons gerrie vandaag jarigquote:
Oh, toen was ik toch niet online.quote:
En dat zeg je dan niet evenquote:
nou hoop niet dat ze een kabouter sturenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Kwek de kabouter en het duistere geheim van het eivormige ding.
Paaseitjesssssquote:Op maandag 14 maart 2022 14:24 schreef dud0r het volgende:
NOG GEFELICITEERD KERSENLIPPEN!!!! HOPELIJK HEB JE MONSTERLIJK VEEL CHOCOLADE GEHAD
Nee ik ben nog in ontkenning.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je al welkom geheten in 40+
Niet zo benadrukken dat ze nu oud is hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je al welkom geheten in 40+
Als je uit Oss komp,,,,quote:Op maandag 14 maart 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Nepcollectanten halen zogenaamd geld op voor Oekraīne
De politie waarschuwt voor nepcollectanten die in Oss en omgeving geld ophalen voor slachtoffers van de oorlog in Oekraīne, meldt Omroep Brabant. Mensen die een collectant aan de deur krijgen, wordt geadviseerd naar een legitimatiebewijs en vergunning te vragen, om te controleren of het om een echte collecte gaat.
wel een beetje ja.quote:
Die Rotterdamse denkert is wel altijd het eerste waar ik aan moet denken zodra het over Oss gaatquote:
Taart gegeten op het terras, zonnige wandeling door mooi gebied gemaakt, daarna weer op terras gezeten met borrelplank en een schaal extra bitterballen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:35 schreef dud0r het volgende:
heb je nog wat leuks gedaan? 30 worden is toch wel een beetje een speciale leeftijd
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart gegeten op het terras, zonnige wandeling door mooi gebied gemaakt, daarna weer op terras gezeten met borrelplank en een schaal extra bitterballen.
Ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad met m'n verjaardag. Vaak regent en/of hagelt het.quote:
drink je wel genoeg?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart gegeten op het terras, zonnige wandeling door mooi gebied gemaakt, daarna weer op terras gezeten met borrelplank en een schaal extra bitterballen.
het was wel erg mooi jaquote:Op maandag 14 maart 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad met m'n verjaardag. Vaak regent en/of hagelt het.
Sneeuw in 2013quote:Op maandag 14 maart 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad met m'n verjaardag. Vaak regent en/of hagelt het.
Nog proficiat!quote:Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig daaraan. Sommige posten dan dat filmpje van ene Josquote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Rotterdamse denkert is wel altijd het eerste waar ik aan moet denken zodra het over Oss gaat
Tsss!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga met een vriendin
had dus een leuke match maar die heeft mij al weer gewist
Loop je leeg?quote:
wat is dit dan ook voor openerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |