Je ziet hem ook echt kijken van "Man man man dat snap IK zelfsquote:
Zat er wat tussen m'n tanden?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stopt langzaam een peperclip in Moeraspoes haar mondje.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En gewoon ook geen abonnementen voor streamingsdiensten verschaffen voor mensen die minder dan 36 uur per week werken, hups aan het werk godverdomme .
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
En gewoon ook geen abonnementen voor streamingsdiensten verschaffen voor mensen die minder dan 36 uur per week werken, hups aan het werk godverdomme .
uhm?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Nee, nee, andersom juist: minder straathangers = minder overlast.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Hoe krijg je ze dan van de bank?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nee, andersom juist: minder straathangers = minder overlast.
jij mag wel op mijn netflixaccount hoorquote:
Hou je bek hitler, ga zelf eens wat doen luie schreeuwlelijk met je klaklaarzen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
"Streamingstoeslag" bij ieder uurtje sport.quote:
Nou nou nou nou.......quote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hitler, ga zelf eens wat doen luie schreeuwlelijk met je klaklaarzen.
Gelukkig maar dat je zelf mag bepalen waar jij je geld aan uit wil geven.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben even weg en ik mag niet meer streamen
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Streamingstoeslag" bij ieder uurtje sport.
jawelquote:Op maandag 14 maart 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben even weg en ik mag niet meer streamen
Ja dat opperde ik van de week al, uurtje op de hometrainer is een uurtje Netnixen op de bank verdienenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Streamingstoeslag" bij ieder uurtje sport.
jij toch ookquote:Op maandag 14 maart 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je zelf mag bepalen waar jij je geld aan uit wil geven.
waarom niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niks te zeggen (over mezelf he).
Ja daar werk je toch ook gewoon voor?quote:
Oh heb ook vaak genoeg uitkering gehad hoor. kon ik wat minder sushi en jurkjes kopenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar werk je toch ook gewoon voor?
Het is niet zo dat de gemeenschap je een tientje geeft om vanaf een bankje in de zon voorbijgangers met hete tomatensoep te bekogelen.
Ik ook ooit. En toen heb ik een studie gedaan ondertussen. Maar ben blij dat ik nu al weer jaren fulltime kan werken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh heb ook vaak genoeg uitkering gehad hoor. kon ik wat minder sushi en jurkjes kopen
is ook wel leukquote:
Jij werkt toch ook gewoon bij de bakker?quote:
Echt werk is het niet he en ik werk niet fulltime ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook gewoon bij de bakker?
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt werk is het niet he en ik werk niet fulltime ofzo.
Dat is toch prima?quote:
Zou inmiddels wel wat meer willen doen maar goed ik zit hier nog tot september en dan maar even kijken hoe of wat.quote:
Wat zou je willen dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou inmiddels wel wat meer willen doen maar goed ik zit hier nog tot september en dan maar even kijken hoe of wat.
Ik heb geen urenaantal eigenlijk. Moet gewoon mijn taken doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
Hier werken ook veel mensen parttime naar draagkracht
Dat is prima toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
Hier werken ook veel mensen parttime naar draagkracht
Denk toch mss weer kassawerk ofzo. Merk dat ik dat ook wel leuk vind in de winkel nu, beetje praten met klanten enz. Schoonmaak lijkt me ook wel leuk om te blijven doen maar ik heb gewoon best een fucked up rug en ben bang dat ik dat niet trek met mijn rug.quote:
ja daar kweek je weinig sympathie mee inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is prima toch?
Ik ( en ik denk US ook ) hadden het vooral over écht de mensen die geen zin hebben en tevens te lui zijn om te willen werken. Nep laten afkeuren, etc.
En tegelijk worden er heel veel mensen "goed" gekeurd die eigenlijk gewoon niet moeten werken, dus mweh.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is prima toch?
Ik ( en ik denk US ook ) hadden het vooral over écht de mensen die geen zin hebben en tevens te lui zijn om te willen werken. Nep laten afkeuren, etc.
Dat is zeker waarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tegelijk worden er heel veel mensen "goed" gekeurd die eigenlijk gewoon niet moeten werken, dus mweh.
en om nog maar te zwijgen over de mensen die werken in functies waar ze helemaal niet geschikt voor zijn maar dat is een heel ander verhaalquote:Op maandag 14 maart 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tegelijk worden er heel veel mensen "goed" gekeurd die eigenlijk gewoon niet moeten werken, dus mweh.
Schoonmaken is echt iets waar je inderdaad lichamelijke klachten van kunt krijgen op den duur. Maar als je dat ligt, kan je het er misschien nog naast doen. Geen idee.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk toch mss weer kassawerk ofzo. Merk dat ik dat ook wel leuk vind in de winkel nu, beetje praten met klanten enz. Schoonmaak lijkt me ook wel leuk om te blijven doen maar ik heb gewoon best een fucked up rug en ben bang dat ik dat niet trek met mijn rug.
quote:Het loopt nog geen storm in de stembureaus die sinds vanochtend open zijn. Rond 10.00 uur had in Den Haag 0,4 procent van de kiesgerechtigden zijn stem uitgebracht, in Rotterdam was dat de helft minder, in Utrecht is de opkomst 0,3 procent.
Maar ik heb al problemen met mijn rug he.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schoonmaken is echt iets waar je inderdaad lichamelijke klachten van kunt krijgen op den duur. Maar als je dat ligt, kan je het er misschien nog naast doen. Geen idee.
Het is inderdaad ( naar mijn mening ) goed om onder de mensen te komen. En in een winkel is dat natuurlijk altijd wel prettig.
smurfenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer een basisinkomen me als een goed plan in de oren klinkt.
in Estland en Finland werkt dat best goed geloof ik. Heb me er nooit zo in verdiept maar het klinkt interessantquote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat ik het zo zeggen, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer een basisinkomen me als een goed plan in de oren klinkt.
En lekker gevulde koeken bakken voor al je vriendjuhsquote:Op maandag 14 maart 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
Maar goed eerst hier nog even mijn tijd volmaken, wat ook geen straf is hoor.Leuke mensen, leuk bedrijf.
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 14 maart 2022 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
en om nog maar te zwijgen over de mensen die werken in functies waar ze helemaal niet geschikt voor zijn maar dat is een heel ander verhaal
Waar blijven jullie godverdomme dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En lekker gevulde koeken bakken voor al je vriendjuhs
Ja, maar ik dacht dat je zei dat je schoonmaak leuk vond. Dus misschien kan je dat een paar uur doen, terwijl je hoofdzakelijk elders werkt? Geen idee, want ik ken je situatie niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb al problemen met mijn rug he.
Ja dat moet ik allemaal nog even uitzoeken.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat je zei dat je schoonmaak leuk vond. Dus misschien kan je dat een paar uur doen, terwijl je hoofdzakelijk elders werkt? Geen idee, want ik ken je situatie niet.
Waarom?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja hallo volgens mij woon jij nog het meest dichtbij van iedereen.quote:
Dat is soms inderdaad wel het geval. Maar ik heb me daar toen ter tijd niet door laten kisten. Ik wilde gewoon graag werken en dan kun je ( in mijn geval ) goed doorgroeien.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
waar het in nederland fout gaat is dat sommige mensen in een uitkering met al hun toeslagen meer krijgen dan iemand die fulltime werkt. Dan zou ik ook niet gaan werken
mag je ook helemaal niet vragenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
Mijn winkelcollega is al drie weken "ziek" en heeft mij nu geblokkeerd toen ik vroeg wat de huisarts nou zei.![]()
![]()
en voor mij is het al 106 km kun je nagaanquote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo volgens mij woon jij nog het meest dichtbij van iedereen.
Ja iemand anders vroeg ook al of ze morgen komt en toen reageerde ze ook super kattig. Die is er gewoon klaar mee dus.quote:
Nog steeds dichterbij dan mijn vriend.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en voor mij is het al 106 km kun je nagaan
oh de enige conclusie die ik daaruit trok was "Kijk weer "loonsverhoging" gehad, inflatiecorrectie gebleken"quote:Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
ik bekeek even mijn jaarsalarissen, en toen werd ik trots op mezelf.
klinkt als een prima levenquote:Op maandag 14 maart 2022 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Nu moet ik zeggen dat ik ook een tijd zoekende ben geweest hoor. Ik werd echt ongelukkig van bepaalde functies die ik ooit gehad heb. Toen was m'n ziekteverzuim ook hoog. Ik had steevast op vrijdag enorme hoofdpijn.
Ik zag er elke dag tegenop om naar m'n werk te gaan, telde de uren op de klok en de minuten leken voorbij de kruipen.
Nu vliegen de dagen om, heb ik als ik naar huis ga echt een voldaan gevoel, heb ik ook direct weer zin in ''morgen''.
Ik heb geen sleur want onregelmatig-leef +onregelmatige werkzaamheden, een goed salaris, leuke collega's en ze zijn tevreden over mij.
Maar ik had 15 jaar geleden ook niet verwacht dat ik hier nu zou staan waar ik nu sta.
En ja.. ik had misschien gehoopt dat ik getrouwd was en 4 kinderen had. Maar je kunt niet alles hebben.
En gelukkig heb ik een top kind en een top huis plus een top baan. Dus dan maar zo
is er geen leidinggevende en bedrijfsarts en dat soort dingen bij jou dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iemand anders vroeg ook al of ze morgen komt en toen reageerde ze ook super kattig. Die is er gewoon klaar mee dus.
Leidinggevende wel, als goed is gaan ze het vanmiddag meenemen in de vergadering.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er geen leidinggevende en bedrijfsarts en dat soort dingen bij jou dan?
Ik denk dat je er een veel gezondere bevolking van krijgt uiteindelijk.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:36 schreef Ama het volgende:
Iedere dinsdag en vrijdag hoop ik ineens een heey Ama te horen maar nee hoor.
het is ook altijd te weinigquote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ben nog nooit trots op mijn salaris geweest
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ben nog nooit trots op mijn salaris geweest
ik zie het probleem nietquote:
kweet nietquote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een veel gezondere bevolking van krijgt uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |