SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Mental image van iemand die een cracker via z'n neus naar binnen poogt te proppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
LUNCHGENOT!Dadelijk krijg je een snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh gekkie.quote:
Nee. Ik ga niet meerquote:
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeienquote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Maar dit is wel extreem lekker
zullen we een stukje ruilen?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeien
Oh, geen idee. Ik weet niet of m'n lokaal-op-de-hoek open is.quote:
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.quote:
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man manquote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man man
Merkwaardigquote:
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Nee, ik wacht tot woensdag. Heb me eigenlijk ook nog niet verdiept in die brij van lokale partijtjesquote:
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.
ik twijfel nog op wie ik ga stemmenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Maar volgens jou zijn er niet meer opties?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Astemmist bestond nog niet als woord
ook omdat je die kent? Ofquote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had achteraf op iemand die ik ken willen stemmen.
Nou dat je al geweest bent dusquote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar volgens jou zijn er niet meer opties?
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar eens stoppen met klagen en zelfvoorzienend worden.
Scheelt dat ik dat niet ben.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet stemmen is niet heel handig als je voor je inkomen afhankelijk bent van de gemeente.
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toequote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.
Ik zeg toch nergens dat dat niet mag.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toe
helaas kan de gemeenteraad daar weinig aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toe
Ik had nog een paar opties, maar de verwachting is dat het hier zo'n beetje verdeeld gaat worden tussen OPA, VVD, GroenLinks en FvD. Dus ik ga voor GroenLinks.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog op wie ik ga stemmen
Nee, dat niet.quote:
Als je haar maar goed zit?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.
Klopt, zou wat zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas kan de gemeenteraad daar weinig aan doen.
quote:
OPA is wel een foute naam voor een politieke partijquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog een paar opties, maar de verwachting is dat het hier zo'n beetje verdeeld gaat worden tussen OPA, VVD, GroenLinks en FvD. Dus ik ga voor GroenLinks.
Oh ja, dat smaakje was er ook nog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik laat iemand anders stemmen.
En ik moet even extra nadenken omdat er hier iets voorgevallen is bij de fracties.. dus ja.
"Onafhankelijke Partij Alkmaar".quote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OPA is wel een foute naam voor een politieke partij
Ik vind het stiekem wel grappig.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OPA is wel een foute naam voor een politieke partij
Beetje aan de hand likken die je voert kan geen kwaad, dat snapt zelfs een hond.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.
Oke US.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan de hand likken die je voert kan geen kwaad, dat snapt zelfs een hond.
Oh ja, dat concept "iemand anders" doet het niet zo goed in mijn levenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik laat iemand anders stemmen.
En ik moet even extra nadenken omdat er hier iets voorgevallen is bij de fracties.. dus ja.
Vervelend voor je. Maar ik ben er blij mee.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat concept "iemand anders" doet het niet zo goed in mijn leven
Maar je maakt vast ook gebruik van andere regelingen die een deel van de partijen het liefst gewoon afschaft.quote:
Ja dat is wel waar.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je maakt vast ook gebruik van andere regelingen die een deel van de partijen het liefst gewoon afschaft.
Ik stem gewoon op mijn zusje, blind.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
O, bij GewoonDordt staat iemand op de lijst die ik ken. Ik gun haar mijn stem wel. Dus even kijken of ze nog wat zinnige punten hebben.
Doet het al iets minder pijn?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil eigenlijk wel vandaag of morgen want woensdag is het weer lekker balkonweer. Even kijken hoe snel die voet opknapt.
jawel, gaat de goeie kant opquote:
Van de Partij tegen Plebs?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stem gewoon op mijn zusje, blind.
quote:OPA heeft met succes gestreden om de tussenstraatjes tussen Laat en Langestraat niet op te offeren aan wonen
ik zou erop stemmenquote:
whehehe.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik stem op een andere partij. Hun programma lijkt sterk op dat van die andere partij, maar ze maken een speerpunt van beter ov.
De vriendelijke goedemorgen op straat moet terug in ieder geval en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.
Knalrood beest van een sociaal dier is dat.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kon me zo voorstellen dat jouw zusje die net heeft opgericht.
Ik vind het onnodigquote:
Wat een KUTpartijquote:Op maandag 14 maart 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt hoor OPA.Preventief fouilleren en drones inzetten "voor de veiligheid", bouwplannen waar we over 15 jaar pas wat aan hebben, MAAR WE MOETEN VOORAL MEER WINKELS:
[..]
Ik zeg tegen iedereen ''hallo, goedemorgen/middag/avond'' op straat.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vriendelijke goedemorgen op straat moet terug in ieder geval en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.
Maar ze zijn pro-zwarte piet, dus dat wint stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een KUTpartijaan dat soort onzin gaat het land dus kapot nu
Echte SP-brabo.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knalrood beest van een sociaal dier is dat.
Ja ik ook el meestal.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg tegen iedereen ''hallo, goedemorgen/middag/avond'' op straat.
maar als ze me dan zo aankijken:quote:
Zo werkt het niet maat. Dan was het "Wel stemmen is ook geen belasting betalen etc."quote:Op maandag 14 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vriendelijke goedemorgen op straat moet terug in ieder geval en niet stemmen is ook geen geld/subsidie/handjeophouden.
Ja ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar als ze me dan zo aankijken:![]()
Zeg ik gerust, 'dan niet joh'
oh ben jij zo'n dorpsgekquote:Op maandag 14 maart 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg tegen iedereen ''hallo, goedemorgen/middag/avond'' op straat.
Nee hoor, en voor degenen die niet willen stemmen de dienstplicht herinvoeren, er is genoeg te doen bij defensie en de zorg voor het thuiszittende luie klaagvolk.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo werkt het niet maat. Dan was het "Wel stemmen is ook geen belasting betalen etc."
Je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, en voor degenen die niet willen stemmen de dienstplicht herinvoeren, er is genoeg te doen bij defensie en de zorg voor het thuiszittende luie klaagvolk.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Net hard genoeg zodat ze het horen en dan niet achterom kijken
Nou ik vind inderdaad wel dat mensen verplicht moeten worden tot dergelijke dingen ja.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, en voor degenen die niet willen stemmen de dienstplicht herinvoeren, er is genoeg te doen bij defensie en de zorg voor het thuiszittende luie klaagvolk.
Kunt gewoon achter de kassa zitten zonder benen hoor, makkelijker zelfs nog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind inderdaad wel dat mensen verplicht moeten worden tot dergelijke dingen ja.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar er word enorm veel misbruik gemaakt van het systeem, al jaren... en dat moet echt stoppen. Graaiers
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind inderdaad wel dat mensen verplicht moeten worden tot dergelijke dingen ja.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar er word enorm veel misbruik gemaakt van het systeem, al jaren... en dat moet echt stoppen. Graaiers
Of administratief werk doen achter de computer :yquote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt gewoon achter de kassa zitten zonder benen hoor, makkelijker zelfs nog.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
LUNCHGENOT!snorrenvoedselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verloren zusquote:
Deze houden we erinquote:Op maandag 14 maart 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of administratief werk doen achter de computer :y
Telefoontjes aannemen en zo.
Ergens materiaalbeheer doen. Beetje peperclips en pennen bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |