SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Mental image van iemand die een cracker via z'n neus naar binnen poogt te proppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
LUNCHGENOT!Dadelijk krijg je een snor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh gekkie.quote:
Nee. Ik ga niet meerquote:
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeienquote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee joh gekkie.
Maar dit is wel extreem lekker
zullen we een stukje ruilen?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zo een broodje smeuīge hoofse liefde, croissantje met mascarpone en aardbeien
Oh, geen idee. Ik weet niet of m'n lokaal-op-de-hoek open is.quote:
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.quote:
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man manquote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel riskant. Straks blijkt later vandaag dat degene waar je op gestemd hebt een kleptomane pedo is. Je kunt beter tot het allerlaatst wachten.
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou nou dan stem je toch NIET op Volt man man man
Merkwaardigquote:
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Nee, ik wacht tot woensdag. Heb me eigenlijk ook nog niet verdiept in die brij van lokale partijtjesquote:
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool met degene waar ik op ga stemmen.
ik twijfel nog op wie ik ga stemmenquote:Op maandag 14 maart 2022 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken degene op wie ik waarschijnlijk ga stemmen al een tijdje, dat is het probleem niet.
Maar volgens jou zijn er niet meer opties?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Astemmist bestond nog niet als woord
ook omdat je die kent? Ofquote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had achteraf op iemand die ik ken willen stemmen.
Nou dat je al geweest bent dusquote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar volgens jou zijn er niet meer opties?
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar eens stoppen met klagen en zelfvoorzienend worden.
Scheelt dat ik dat niet ben.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet stemmen is niet heel handig als je voor je inkomen afhankelijk bent van de gemeente.
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toequote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.
Ik zeg toch nergens dat dat niet mag.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toe
helaas kan de gemeenteraad daar weinig aan doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar ook alle recht toe
Ik had nog een paar opties, maar de verwachting is dat het hier zo'n beetje verdeeld gaat worden tussen OPA, VVD, GroenLinks en FvD. Dus ik ga voor GroenLinks.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog op wie ik ga stemmen
Nee, dat niet.quote:
Als je haar maar goed zit?quote:Op maandag 14 maart 2022 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kapper waar ik al zo'n 10 jaar heen ga.
Klopt, zou wat zijnquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas kan de gemeenteraad daar weinig aan doen.
quote:
OPA is wel een foute naam voor een politieke partijquote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog een paar opties, maar de verwachting is dat het hier zo'n beetje verdeeld gaat worden tussen OPA, VVD, GroenLinks en FvD. Dus ik ga voor GroenLinks.
Oh ja, dat smaakje was er ook nog.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar ik laat iemand anders stemmen.
En ik moet even extra nadenken omdat er hier iets voorgevallen is bij de fracties.. dus ja.
"Onafhankelijke Partij Alkmaar".quote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OPA is wel een foute naam voor een politieke partij
Ik vind het stiekem wel grappig.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
OPA is wel een foute naam voor een politieke partij
Beetje aan de hand likken die je voert kan geen kwaad, dat snapt zelfs een hond.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij klagen de werkende mensen hier harder hoor over de gasprijzen enz.
Oke US.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan de hand likken die je voert kan geen kwaad, dat snapt zelfs een hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |