Horeca he. werk je niet voor het salaris.quote:
Horeca toch?quote:
ja werk best hard al zeg ik het zelfquote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Horeca toch?
Ja, te bezopen voor woorden
die verhongeren maar! stelletje veenlijken hebben jaren lang de tijd gehad om de winkel leeg te kopen! nu is mijn tijd!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
En die hongerige bejaarden die wat willen kopen dan?
Sowquote:Op maandag 14 maart 2022 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
die verhongeren maar! stelletje veenlijken hebben jaren lang de tijd gehad om de winkel leeg te kopen! nu is mijn tijd!
alsof me dat wat uit maakt. het gaat om het ideequote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
Jaren ook, we zijn nog geen eens een jaar open.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh de enige conclusie die ik daaruit trok was "Kijk weer "loonsverhoging" gehad, inflatiecorrectie gebleken"
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof me dat wat uit maakt. het gaat om het idee
quote:
die zou komen geloof ik. ze hebben afgelopen week op woensdag een proef gedaan met elke 10 min een treinquote:Op maandag 14 maart 2022 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou graag een 10 minuten frequentie zien naar Rotterdam
een proefquote:Op maandag 14 maart 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zou komen geloof ik. ze hebben afgelopen week op woensdag een proef gedaan met elke 10 min een trein
Vanuit Dordrecht?quote:Op maandag 14 maart 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zou komen geloof ik. ze hebben afgelopen week op woensdag een proef gedaan met elke 10 min een trein
ja ik zit niet in treinzaken verderquote:Op maandag 14 maart 2022 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een proefIk word altijd zo moe van die dingen die al overal duizend keer gedaan zijn, waar NS dan weer "een proef" mee moet doen
![]()
Ja, Rotterdam-Amsterdam zou goed kunnen. De HSL.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. dacht dat het rotterdam-amsterdam was ? maar misschien zit ik er naast
ja maar geen 'speciale trein'quote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam-Amsterdam zou goed kunnen. De HSL.
https://www.trouw.nl/econ(...)n-een-baan~bfb95937/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |