Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 maart 2022 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het museum ertegenover is ook leuk![]()
*sifonquote:Op maandag 14 maart 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee hoe het heet![]()
chiffon? gok nu maar wat
Morgen toch pas?quote:
Dus dan is ons gerrie vandaag jarigquote:
Oh, toen was ik toch niet online.quote:
En dat zeg je dan niet evenquote:
nou hoop niet dat ze een kabouter sturenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
Kwek de kabouter en het duistere geheim van het eivormige ding.
Paaseitjesssssquote:Op maandag 14 maart 2022 14:24 schreef dud0r het volgende:
NOG GEFELICITEERD KERSENLIPPEN!!!! HOPELIJK HEB JE MONSTERLIJK VEEL CHOCOLADE GEHAD
Nee ik ben nog in ontkenning.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je al welkom geheten in 40+
Niet zo benadrukken dat ze nu oud is hoorquote:Op maandag 14 maart 2022 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je al welkom geheten in 40+
Als je uit Oss komp,,,,quote:Op maandag 14 maart 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Nepcollectanten halen zogenaamd geld op voor Oekraīne
De politie waarschuwt voor nepcollectanten die in Oss en omgeving geld ophalen voor slachtoffers van de oorlog in Oekraīne, meldt Omroep Brabant. Mensen die een collectant aan de deur krijgen, wordt geadviseerd naar een legitimatiebewijs en vergunning te vragen, om te controleren of het om een echte collecte gaat.
wel een beetje ja.quote:
Die Rotterdamse denkert is wel altijd het eerste waar ik aan moet denken zodra het over Oss gaatquote:
Taart gegeten op het terras, zonnige wandeling door mooi gebied gemaakt, daarna weer op terras gezeten met borrelplank en een schaal extra bitterballen.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:35 schreef dud0r het volgende:
heb je nog wat leuks gedaan? 30 worden is toch wel een beetje een speciale leeftijd
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart gegeten op het terras, zonnige wandeling door mooi gebied gemaakt, daarna weer op terras gezeten met borrelplank en een schaal extra bitterballen.
Ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad met m'n verjaardag. Vaak regent en/of hagelt het.quote:
drink je wel genoeg?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taart gegeten op het terras, zonnige wandeling door mooi gebied gemaakt, daarna weer op terras gezeten met borrelplank en een schaal extra bitterballen.
het was wel erg mooi jaquote:Op maandag 14 maart 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad met m'n verjaardag. Vaak regent en/of hagelt het.
Sneeuw in 2013quote:Op maandag 14 maart 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulk mooi weer gehad met m'n verjaardag. Vaak regent en/of hagelt het.
Nog proficiat!quote:Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig daaraan. Sommige posten dan dat filmpje van ene Josquote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Rotterdamse denkert is wel altijd het eerste waar ik aan moet denken zodra het over Oss gaat
Tsss!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga met een vriendin
had dus een leuke match maar die heeft mij al weer gewist
Loop je leeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |