SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
echte amerikaanse zoete popcorn met zon laagje eroverquote:Op zondag 13 maart 2022 21:29 schreef Lux069 het volgende:
Ik wou net posten dat ik het eens was met Toby, dat zoete popcorn niet te eten is.
Gelukkig weerhield FOK me ervan door het topic te sluiten.
Het kan maar duidelijk zijnquote:
en de krantquote:Op zondag 13 maart 2022 21:34 schreef spapaars het volgende:
Vandaag kan je omschrijven als een dag met een quiz en popcorn eten.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt er niet meer vanaf
hebben we eigenlijk @:Rinardo voor nodig
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt er niet meer vanaf
hebben we eigenlijk @:Rinardo voor nodig
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over 3 weken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
ik ga er ook vandoor
morgen weer een dag![]()
Idd. Duidelijk SV voor vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:34 schreef spapaars het volgende:
Vandaag kan je omschrijven als een dag met een quiz en popcorn eten.
Welterusten.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:48 schreef GayGuy het volgende:
Ik duik mijn bedje in, en ga het allemaal "even aan de binnenkant van mijn ofen bekijken" iedereen hier een hele fijne nacht nog gewenst
Oh oeps. Voel me net Mario😅😅😅quote:Op zondag 13 maart 2022 21:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welterusten.
En je bedoeld toch ogen hé, en niet oven.
Alleen maar tot het einde der tijden, dus te kort🤣quote:Op zondag 13 maart 2022 21:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
die heeft wel een heule lange ban, of niet ?
Ik moest er toch dikwijls om lachen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen maar tot het einde der tijden, dus te kort🤣
nu je het zegt? waar is die?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
Minder interesse voor deze BB, zit meer in de Braziliaanse BB.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
schön😅😅😅quote:Op zondag 13 maart 2022 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zijn braziliaans is.
Dolle pret in een Mario-bed.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
zit ergen op 'n alp met Heidi te jodelen
Op spel vlak want vriendschappelijk heeft hij hem in zijn hart gesloten.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi heeft behoefte om zich af te sluiten van Kristof
Zaterdagavond 19 maart 21.00 uur sharp...quote:Op zondag 13 maart 2022 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristoff heeft hem door en dat zint Tobi totaal niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi was vanmiddag aan het vissen bij Kristof, of hij zou kiezen om Tobi of Salar te nomineren.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
Kristoff heeft hem door en dat zint Tobi totaal niet.
Sorry maar vanaf Peter van de Vieze in beeld kwam, heb ik de maagzuurremmers moeten halen.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef Lux069 het volgende:
Oké toegegeven, de nieuwe BBB is wel leuk gedaan. Ook geen 4 minuten dit keer gelukkig.
Vooral het einde is fantastisch![]()
Linkje voor de liefhebbers:
https://www.instagram.com/p/CbDmgmutZ06/
nee dank je, zie m nog wel genoeg denk ikquote:Op zondag 13 maart 2022 22:08 schreef Lux069 het volgende:
Oké toegegeven, de nieuwe BBB is wel leuk gedaan. Ook geen 4 minuten dit keer gelukkig.
Vooral het einde is fantastisch![]()
Linkje voor de liefhebbers:
https://www.instagram.com/p/CbDmgmutZ06/
Ja maar... dan kun je alvast de tekst gaan leren, kun je meteen meezingen!!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:11 schreef Sestra666 het volgende:
nee dank je, zie m nog wel genoeg denk ik
Jij moet echt in de productie volgend jaar kerel.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten schaduw nomineren, en daarna met de verrassing komen; dat de kijker ook genomineerd heeft en dat deze nominaties geldig zijn, en die van hun niet! Top twist! Alsjeblieft Febo. Lekker Tobias even trollen en gek maken!![]()
Dat belooft wat voor vannacht.... Dit gaat misquote:Op zondag 13 maart 2022 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar en Nouchine liggen samen in groen.
Misschien komen ze nog wel even terug in het huis ( hoop ik), deden ze vorig jaar ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:57 schreef Jockari het volgende:
De 2 spelers die ik nu mis zijn Dimi en Veer. Had nog mooi kunnen worden in BB-huis.
Zo werkt het niet hèquote:Op zondag 13 maart 2022 22:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dago is zelf daadwerkelijk vreemdgegaan in het verleden, dus die heeft niets te zeuren
En er is ook geen reden om boos te zijn, ze hebben het gewoon leuk met elkaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dago is zelf daadwerkelijk vreemdgegaan in het verleden, dus die heeft niets te zeuren
en ze liggen lekker te kletsenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er is ook geen reden om boos te zijn, ze hebben het gewoon leuk met elkaar.
wat ik van dago zag, vraag ik me af of hij wel een stream aan krijgtquote:Op zondag 13 maart 2022 22:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
aannamequote:Op zondag 13 maart 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik van dago zag, vraag ik me af of hij wel een stream aan krijgt
sgoequote:Op zondag 13 maart 2022 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben geen aannemer, het was een afvraging
Heb erg moeten lachen om z'n kookfilmpje, vond ik leuk bedacht... ik geef die jongen wat credit.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik van dago zag, vraag ik me af of hij wel een stream aan krijgt
ik zal je post likenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga ook maar eens naar mijn bed
Veel Cos plezier
Nou ik heb niet de intentie om in de productie te gaan, ze kunnen ook mee lezen hier, en dat doen ze, dus tja wie zich aangesproken voelt...wie de schoen past trekken hem aan...quote:Op zondag 13 maart 2022 22:37 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Jij moet echt in de productie volgend jaar kerel.
Dit gaan ze noooit bedenken, laat staan uitvoeren.
doe ff in een spoilerquote:Op zondag 13 maart 2022 23:27 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Op IG komen Jill en Leroy erachter dat ze allebei Nietzsche als favoriete filosoof hebben.
Gezondheid!quote:Op zondag 13 maart 2022 23:27 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Op IG komen Jill en Leroy erachter dat ze allebei Nietzsche als favoriete filosoof hebben.
weet Leroy überhaupt wat filosoof betekent?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:27 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het antwoord standaard nee, tenzij het over kapsels en/of lego gaat. Weetjewel?quote:
Op zich een leuk idee behalve het anti Tobias gehalte, had dat weg gelaten.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten schaduw nomineren, en daarna met de verrassing komen; dat de kijker ook genomineerd heeft en dat deze nominaties geldig zijn, en die van hun niet! Top twist! Alsjeblieft Febo. Lekker Tobias even trollen en gek maken!![]()
Waarom?quote:Op maandag 14 maart 2022 00:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op zich een leuk idee behalve het anti Tobias gehalte, had dat weg gelaten.
Ik vind persoonlijk dat Tobias noch steeds een ok gast is en al dat negatieve gedoe omtrent hem, is onterecht groot geworden om maar kunnen te zeiken, iemand moet toch maar de pispaal zijn en op de fok is dit nu Tobias. NIemand is perfect. Echt een soort van rare mensen zitten er nu niet meer in mijn inziens.quote:
Dat is dan maar zo. Dit is een RLS, daar heeft iedereen een rol. Nu is Nawel weg, dus is het Tobias zijn beurt om ons aan te irriteren. So be it.quote:Op maandag 14 maart 2022 01:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Tobias noch steeds een ok gast is en al dat negatieve gedoe omtrent hem, is onterecht groot geworden om maar kunnen te zeiken, iemand moet toch maar de pispaal zijn en op de fok is dit nu Tobias. NIemand is perfect. Echt een soort van rare mensen zitten er nu niet meer in mijn inziens.
Had ze ook even aan gezet, maar weer uit. Kijk straks nog wel een keertjequote:
ALs ze net zo weer als hier hebben is er weinig tuin zitten bij vandaagquote:Op maandag 14 maart 2022 07:49 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ze lagen allemaal voor middernacht te slapen dus hun 8 uur zit er weer op.
Ik zeg:
Rise and shine, SalarKristof
Nouchine
Tobias
en Grace
Ben benieuwd of deze week een Nederlander alvast een finale plaats krijgt net zoals Kristof vorige week.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Weer beeld. Ze liggen in hun bed. Batterijen zijn gewisseld.
Kristof wil vanmiddag eitjes bakken.
Tobias heeft het over stapels boterhammen met mayonaise.
Ze verwachten weer een krant. Want op die van gisteren stond 1e editie.
Ze verwachten een challenge en boodschappen doen in de minimall.
Dat zal toch wel niet. Er is maar 1 gouden sleutel.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of deze week een Nederlander alvast een finale plaats krijgt net zoals Kristof vorige week.
Er kan altijd iets verzonnen worden tochquote:Op maandag 14 maart 2022 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zal wel toch niet. Er is maar 1 gouden sleutel.
SNap die SL soms echt nietquote:
Dan worden ze toegesproken.quote:
ik denk nog steeds dat iemand het geld pakt,dan wil ik tobias zn bakkes wel ff zienquote:Op maandag 14 maart 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan altijd iets verzonnen worden toch
knap dat ze elke droom helemaal terug kan vertellenquote:Op maandag 14 maart 2022 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Grace heeft echt een gave droom gehad.
Ze was bekend geworden in Brazil en ook in nederland. Ze had veel fans.
Ze ging afspreken met Tom Ward Harding??
Ze hadden het superleuk samen. Ze was in de wolkjes.
Oh het was zo leuk.
ze verteld ook films terug tot in detailquote:Op maandag 14 maart 2022 09:07 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
knap dat ze elke droom helemaal terug kan vertellen
Ik heb geen idee of ze een bod gaan doen met geld.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:05 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat iemand het geld pakt,dan wil ik tobias zn bakkes wel ff zien
Hahaha zo grappig te zien dat hun zich juist zo druk maken over iets waarvan wij weten dat ze het niet eens hoeven.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
Kris gaat dus voor Salar en niet voor Tobi,
Hij legt het heel netjes uit aan Tobi en die begrijpt hem natuurlijk helemaal.....
Netjes van Kris verwoord overigens, die wil in een rustig gesprek zijn beweegredenen geven.
Ik snap hetquote:Op maandag 14 maart 2022 09:09 schreef Verida het volgende:
Kris gaat dus voor Salar en niet voor Tobi,
Hij legt het heel netjes uit aan Tobi en die begrijpt hem natuurlijk helemaal.....
Netjes van Kris verwoord overigens, die wil in een rustig gesprek zijn beweegredenen geven.
Dat is het mooie er vanquote:Op maandag 14 maart 2022 09:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hahaha zo grappig te zien dat hun zich juist zo druk maken over iets waarvan wij weten dat ze het niet eens hoeven.
Jongens , surprise!!!! wij doen het voor jullie
ik denk gracequote:Op maandag 14 maart 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze een bod gaan doen met geld.
Wat denk jij wie het zal gaan pakken?
Inwendig @Flowerquote:Op maandag 14 maart 2022 09:22 schreef humpty het volgende:
Hij is er niet mee bezig![]()
maar moet het wel even verwerken
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
Kris kiest voor eerlijk heid
Tobi kan er niet mee omgaan en zoekt het in BS
Groot gelijkquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Als iemand Kristof naar de finale heeft gebracht is het Salar, maar niet omdat Salar er iets voor terug wilde, maar omdat dat oprechte vriendschap is.
Echt welquote:Op maandag 14 maart 2022 09:32 schreef humpty het volgende:
Iedereen zou toch een vriend als Kristoff willen hebben
Salar kan goed met hem opschieten, maar onthoud dat Salar ook een speler is, wat hij niet ontkent.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Als iemand Kristof naar de finale heeft gebracht is het Salar, maar niet omdat Salar er iets voor terug wilde, maar omdat dat oprechte vriendschap is.
Ja, hij had het liefst gezien dat Kris zijn stem had gewijzigdquote:Op maandag 14 maart 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias, voor Salar geldt exact hetzelfde, Salar heeft ook nooit op Kristof gestemd. Jij wilt dus gewoon dat Kristof Salar voor de bus gooit...
en het is ook heel vreemd stoeien en praten vind ik. Het is elkaar proberen pijn te doen, of in ieder geval te laten zien dat je de sterkere bent,quote:Op maandag 14 maart 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
Tobi maar weer druk bezig met Grace
Het is zijn afleiding
Niet meer niet minder
Daar zit niks in voor na BB
Ja echt he...alles voor de kijkersquote:Op maandag 14 maart 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, hij had het liefst gezien dat Kris zijn stem had gewijzigd
En nu Tobi tegen Grace, : ik wil even zeggen dat er geen hard feelings zijn .....
Wat een idioot en nu weer opvallend gek doen met Grace, kijk ons eens leuk zijn samen....
Het stoeien snap ik nogquote:Op maandag 14 maart 2022 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is ook heel vreemd stoeien en praten vind ik. Het is elkaar proberen pijn te doen, of in ieder geval te laten zien dat je de sterkere bent,
heel raar vind ik het, liefdeloos eigenlijk
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:38 schreef Verida het volgende:
moet je dat mannetje nou zien lopen, helemaal breeduit en slingerende armen
Grace is hierin heel erg onderdanig.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het stoeien snap ik nog
Maar het is vaak meer afleiding voor tobi
Omdat hij teveel in zijn hoofd zit.
Dan kijk ik nog liever naar een irritante Nous
Grace is ook een dombo dat ze zich hiervoor leent
Ik snap aan de ene kant Tobias wel , er moet nog 1 Nederlander uit dus hij weet dat het 1 van de 3 wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias, voor Salar geldt exact hetzelfde, Salar heeft ook nooit op Kristof gestemd. Jij wilt dus gewoon dat Kristof Salar voor de bus gooit...
Je onderdrukte emoties botvieren op een ander die hierdoor denkt relatiemateriaal te zijn..quote:Op maandag 14 maart 2022 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Grace is hierin heel erg onderdanig.
Mijn nekharen gaan overeind regelmatig, ik vind het een ongezonde relatie die die twee hebben. Kan er niet precies de vinger opleggen, maar het is niet ok
Ja, zoiets.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je onderdrukte emoties botvieren op een ander die hierdoor denkt relatiemateriaal te zijn..
Dat is nogal wat
Hij is flink jaloers op die vriendschap tussen Salar en Krisquote:Op maandag 14 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
Tobias zal het zelfs salar kwalijk nemen.. mijn aanname
Beetje jij hebt mijn vriend afgepakt idee
Die heeft een gat voor zichzelf gegravenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:42 schreef juul. het volgende:
Ik dacht dat Tobias niet dieper kon vallen
Jepquote:Op maandag 14 maart 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
En Kris is nu al een hele tijd in de dbk toch?
en hij is er helemaal vrijwillig ingesprongen door dit gesprekquote:Op maandag 14 maart 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft een gat voor zichzelf gegraven
Metersdiep
salar weet niet hoe hoog of laag tobi en kriss in de peilingen staatquote:Op maandag 14 maart 2022 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar kan goed met hem opschieten, maar onthoud dat Salar ook een speler is, wat hij niet ontkent.
Salar weet ook dat Kristof laag staat in de peilingen, dus hem naar de finale halen is ook tactisch begrijpelijk.
Van eerdere peilingenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
salar weet niet hoe hoog of laag tobi en kriss in de peilingen staat
dat is toch nooit getoond?
Ik geloof nooit dat Salar dit bewust doet of heeft gedaan.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Jawel, weliswaar al een tijdje terug, maar dat zal Salar heus wel onthouden hebben.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Eensch, en ook de manier waarop hij dit gesprek voerde, chapeau.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het Kris enorm sieren dat hij er vandaag over heeft gesproken
Hij had ook nog kunnen wachten. En hopen op een twist.
Hij kiest voor een eerlijke aanpak
Dat maakt hem voor mij sowieso winnaar i. Dit verhaal
Als ik zie hoe salar met 1 van zijn beste vrienden omgaatquote:Op maandag 14 maart 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, weliswaar al een tijdje terug, maar dat zal Salar heus wel onthouden hebben.
o een maand of 2 geleden. ja toen vond ik nawel en peter heel leuk....quote:Op maandag 14 maart 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, weliswaar al een tijdje terug, maar dat zal Salar heus wel onthouden hebben.
Met Nawel had hij natuurlijk niet geheel in eigen hand.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik zie hoe salar met 1 van zijn beste vrienden omgaat
Denk ik dat hij deze vriendschap ook met Kris heeft
Ja hij speelt zijn spel, maar kiest ook voor mensen die bij hem passen.
Hij heeft niet voor niks afscheid genomen van Nawel
Hij heeft in week 2 al afscheid genomen van Nawelquote:Op maandag 14 maart 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Nawel had hij natuurlijk niet geheel in eigen hand.
Maar hij zag wel dat ze tot dat moment iedereen overleefde met de nominaties.
Dus in zijn opinie een gevaar.
Niemand is te vertrouwen, het blijft een spelletje dat ze allemaal spelen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Hij heeft toen zelf aangegeven dat als ze salar niet geloofde en vertrouwde het voor hem geen nut had
Is ook gewoon gezegd om te kwetsenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:55 schreef Verida het volgende:
Maar Kris is wel op zijn hart getrapt doordat Tobi heeft gezegd dat Kris over lijken gaat, dat blijft hij een verkeerde woordkeuze vinden
En terechtquote:Op maandag 14 maart 2022 09:55 schreef Verida het volgende:
Maar Kris is wel op zijn hart getrapt doordat Tobi heeft gezegd dat Kris over lijken gaat, dat blijft hij een verkeerde woordkeuze vinden
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:59 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Dat stemgeluid en die kop van Grees ben ik zo zat
dit dusquote:Op maandag 14 maart 2022 10:00 schreef spapaars het volgende:
Voor mij blijft het concept ondermijnd door de regel dat er in de finale 2 Belgen en 2 Nederlanders moeten zijn.
Het kan dus nooit eerlijk worden gespeeld.
is nodig voor de mac and cheesequote:Op maandag 14 maart 2022 10:06 schreef Verida het volgende:
Ze hebben ineens 4 pakjes roomboterVoor 5 man....
En veeeel te weinig Macaroni en kaasquote:Op maandag 14 maart 2022 10:06 schreef Verida het volgende:
Ze hebben ineens 4 pakjes roomboterVoor 5 man....
De confrontaties zouden mooie momenten hebben opgeleverd en met haar vertrek is het allemaal heel gemoedelijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:03 schreef Ireth het volgende:
Wat een genot qua volume had het geweest als Vera en Kitty* er nog in hadden gezeten ipv noush en Krees...
*dat ik dat ooit nog zou durven zeggen over Kitty![]()
Voor de hele week?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:06 schreef rinardo het volgende:
Voorraadkamer is open
Nootmuskaat
Peper
kaas
Macaroni
4 pakjes Roomboter
Nouchine gaat mac and cheese macaroni maken
Ze krijgen per dag nu, Ze moeten/mogen elke dag iets klaar maken wat ze goed kunnen, Gisteren Kris met die kip met noedels en dan vandaag Nouch met mac and cheese.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de hele week?
Zie dan niet zo snel andere variaties.
Geloof als je meerdere merken benoemd het dan mag van de reclamecodecommissiequote:Op maandag 14 maart 2022 10:20 schreef Ireth het volgende:
Valt me nog mee dat er geen SL komt met instructies dat ze niet zoveel reclame mogen maken![]()
De fastfood ketens vliegen je om de oren
en zelfs nu blijft Kristoff heel netjes en noemt het een goed en open gesprek, met af en toe harde woorden, maar dat is logisch.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof tegen salar dat hij een gesprek heeft gehad met tobias.
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof als je meerdere merken benoemd het dan mag van de reclamecodecommissie
Nouchinequote:Op maandag 14 maart 2022 10:29 schreef Verida het volgende:
nouch is ook knettergek, die wil al haar tanden laten trekken en dan nieuwe erop.
dus ook van die lichtgevende turkije tandjes, want dat vindt ze mooi.
Kris is helemaal geschokt en vraagt of ze dat echt meent en Nouch antwoordt, Ik denk er wel over na....
quote:
Nee deze week moet een ieder alleen de dagschotel malen, vooraf doorgeven aan BB wat ze nodig hebben, gister was Kristof aan de beurt, vandaag Nouchine. Salar knijpt hem, die heeft nog nooit iets gekooktquote:Op maandag 14 maart 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de hele week?
Goedemorgenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]Goedemorgen
Je hebt een "goed" gesprek gemist vanmorgen. Hopelijk komen daar nog filmpjes van.
Salar heeft alleen om rijst gevraagdquote:Op maandag 14 maart 2022 10:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee deze week moet een ieder alleen de dagschotel malen, vooraf doorgeven aan BB wat ze nodig hebben, gister was Kristof aan de beurt, vandaag Nouchine. Salar knijpt hem, die heeft nog nooit iets gekookt
Goedemorgen en sterktequote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef danilel het volgende:
Goeiemorgen Mede Cossers, net bij de tandarts meegelezen over het gesprek tussen toob en Kristoff.
Heerlijk dat Kris zo rustig bleef.
Nu aan de koffie met 1 tand minder
rip tandquote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef danilel het volgende:
Goeiemorgen Mede Cossers, net bij de tandarts meegelezen over het gesprek tussen toob en Kristoff.
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef danilel het volgende:
Zoute haring, en dan kijken of hoe de Belgen zullen reageren.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee deze week moet een ieder alleen de dagschotel malen, vooraf doorgeven aan BB wat ze nodig hebben, gister was Kristof aan de beurt, vandaag Nouchine. Salar knijpt hem, die heeft nog nooit iets gekookt
echt, je zou het hele gesprek moeten horen. Het is van de kant van Tobias zo'n vies gesprek, probeert Kris een schuldgevoel aan te praten, benadrukt dat hij nu eenmaal een man van zijn woord is en dus niet had kunnen doen wat Kris nu doet enz.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zat het net te lezen.
Wat een vent die Tobias
Natuurlijk gaat kris voor Salar
Maar Tobias moet dit meteen zien als matennaaier
dit was gister , kijk maarquote:Op maandag 14 maart 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de hele week?
Salarquote:Op maandag 14 maart 2022 10:36 schreef Verida het volgende:
[..]
echt, je zou het hele gesprek moeten horen. Het is van de kant van Tobias zo'n vies gesprek, probeert Kris een schuldgevoel aan te praten, benadrukt dat hij nu eenmaal een man van zijn woord is en dus niet had kunnen doen wat Kris nu doet enz.
En kris blijft netjes, blijft respectvol, echt, nog meer team Kris na dit gesprek
quote:Op maandag 14 maart 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
Dat was een leuke streammorgen zo op een simpele maandagMet er nu vandoor, lees later hier wel of er nog meer "gesprekken " zijn geweest
Je kan ook aan het hoofd van Tobi zien dat hij het zelf wel een heel interessant verhaal vindtquote:Op maandag 14 maart 2022 10:44 schreef Hieraldo het volgende:
iedereen doen alsof toob een interessant verhaal vertelt
anders gaat toobje huilenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kan ook aan het hoofd van Tobi zien dat hij het zelf wel een heel interessant verhaal vindt
Misschien nog 1 keer, was Tobias al eens little brother?quote:Op maandag 14 maart 2022 09:47 schreef Magean het volgende:
Zou er nog een little brother komen deze week?
Nee..... en dat wordt hij ook nietquote:Op maandag 14 maart 2022 10:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien nog 1 keer, was Tobias al eens little brother?
Zal hem lerenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee..... en dat wordt hij ook niet
Hoop toch zo dat ze even goed moeten nomineren met daarna de verrassing van BB dat de kijkers ook genomineerd hebben en dat die stemmen dus gelden. Topshow!quote:Op maandag 14 maart 2022 10:38 schreef rinardo het volgende:
Het gesprek van vanmorgen waarin Tobias zn eigen graf graaft , iedereen wil dit zien!!
Nee dat was de voorraadkamer met de dag boodschappen voor Nouchine haar avondetenquote:Op maandag 14 maart 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Tobias al naar de mini mall was geweest vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |