Als je een topic kaapt dan heb je geen tijd voor dit soort details.quote:
De druk was niet echt hoogquote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een topic kaapt dan heb je geen tijd voor dit soort details.
Hij is al aangepast.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit iets beangstigends hebben maar desalniettemin ben ik erg blij
quote:
Wow, @onlogisch Jij kunt morgen in ieder geval zeggen dat je niet hebt stilgezeten dit weekend.quote:
Ik was het (uiteraard) niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, @:onlogisch Jij kunt morgen in ieder geval zeggen dat je niet hebt stilgezeten dit weekend.
quote:
Heb jij eigenlijk al een keer corona gehad?quote:
https://youtube.com/playl(...)JbnKpu03J8HUtWgSIjnRquote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een keer corona gehad?
Ik zit nu midden in Leon VS The killifish, dat is een veelbelovend begin.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://youtube.com/playl(...)JbnKpu03J8HUtWgSIjnR
Dit is echt zeer goede content.
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeftquote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in Leon VS The killifish, dat is een veelbelovend begin.
Oh, dan ga ik die hierna kijken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeft
Lobster Leon > Eredivisiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die ook gezien
3 of 4 video's
leongod
Ik was voor het eerst in dagen totaal zen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die ook gezien
3 of 4 video's
leongod
Dat is echt genot jaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeft
als je het niet erg vindt neem ik een kopje theequote:Op zondag 13 maart 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even rustig man. Utrecht - PSV was kut dit niet.
Was je op de Witte de Withstraat te vinden dit weekend?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt neem ik een kopje thee
Nee, maar ik ga misschien volgende week moet nog even kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was je op de Witte de Withstraat te vinden dit weekend?
hoe lang blijf jij 'studeren'?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
dan wel op vrijdag want studenten OV scheelt wel de heenreis kwa kosten
half jaartje vertraging, dus schrijf mijn scriptie vanaf september.quote:
Je bedoelt je NS Weekend Vrij abo of echt je studenten-OV nog?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
dan wel op vrijdag want studenten OV scheelt wel de heenreis kwa kosten
Hoe lang studeer je al? Jaar of 10?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
half jaartje vertraging, dus schrijf mijn scriptie vanaf september.
Ik kan tenminste wel nog een keer eurekaweek pakken
Ik zoek toevallig een stagair vanaf september hier in Berlijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
half jaartje vertraging, dus schrijf mijn scriptie vanaf september.
Ik kan tenminste wel nog een keer eurekaweek pakken
dat lijkt mij erg kutquote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zoek toevallig een stagair vanaf september hier in Berlijn.
Corporate marketing bij een multinational. DM mij maar.
studenten-ovquote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bedoelt je NS Weekend Vrij abo of echt je studenten-OV nog?
zo voelt het wel aan jaquote:
kan ik daar ook mijn scriptie schrijvenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zoek toevallig een stagair vanaf september hier in Berlijn.
Corporate marketing bij een multinational. DM mij maar.
Ja en nee. Stressbestendig moet je natuurlijk wel zijn.quote:
berlijn wel genotquote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja en nee. Stressbestendig moet je natuurlijk wel zijn.
Agencies die namens multinationals werken, die hebben het nog kutter.![]()
Het influencerleven gaat niet over rozen. Gelukkig ben ik verre van populair.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:27 schreef KingRoland het volgende:
wat een hoop vragen hier zo op de zondagavond
Willen ze er wel rekening mee houden dat @KingRoland liever niet te vroeg in de morgen begint met werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja en nee. Stressbestendig moet je natuurlijk wel zijn.
Agencies die namens multinationals werken, die hebben het nog kutter.![]()
Clubs zijn weer geopend op 2G+-basis, horeca terug naar 3G, voor de rest alles versoepeld behalve de mondkapjesplicht.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berlijn wel genot
pre-covid dan, weet niet hoe het daar nu is
even ademhalen voor de zomerquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Clubs zijn weer geopend op 2G+-basis, horeca terug naar 3G, voor de rest alles versoepeld behalve de mondkapjesplicht.
Planning is om eind maart alles te laten vervallen, die Duitsers doen het nog een beetje voorzichtig aan.
Dat zijn toch die ielige sukkeltjes die denken dat ze leuk zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 20:29 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx jij past wel prima bij de bankzitters
Traumas van vorig jaar herhalen, niets mis meequote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
even ademhalen voor de zomer
en dan in de herfst weer dicht
genot
In dat geval heeft hij gelijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zijn toch die ielige sukkeltjes die denken dat ze leuk zijn
Doe zelf rustig.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even rustig man. Utrecht - PSV was kut dit niet.
geen smolders?quote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We kunnen weer stemmen.
User @:maxi-mus en ik gaan op de VVD stemmen.
Ik dacht het niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We kunnen weer stemmen.
ik ga niet stemmen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Ik zeg toch dat ik VVD ga stemmen.
Oh, ik had jou niet ingeschat als een zwevende kiezer. Excuses.quote:
Ik ben ook niet zwevend, ik stem gemeentelijk altijd lokaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik had jou niet ingeschat als een zwevende kiezer. Excuses.
Op welke partij ga je stemmen?
Lokaal PvdA nationaal SPquote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We kunnen weer stemmen.
Daarom snap ik nooit dat mensen in de bijstand ook vaak op van die rechtse partijen stemmen. Dan ben je toch wel een beetje een dief van je eigen portemonnee.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Iemand moet die taxi naar de tandarts en fysio betalen.
komt ook omdat rechts en links niet echt handig zijn om politieke partijen in een categorie te stoppenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom snap ik nooit dat mensen in de bijstand ook vaak op van die rechtse partijen stemmen. Dan ben je toch wel een beetje een dief van je eigen portemonnee.
Lokaal genot. Ik ben te lui om me te verdiepen. Dus dan maar veilig op VVD.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zwevend, ik stem gemeentelijk altijd lokaal.
Vergeet de Albert Heijn niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Iemand moet die taxi naar de tandarts en fysio betalen.
Verwijt mij taxi0gebruik.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lokaal genot. Ik ben te lui om me te verdiepen. Dus dan maar veilig op VVD.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik VVD ga stemmen? Teringdebiel.
Dan maar hopen op een andere gek. Hyballa ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Erg jammer. Ze wilden hem wel dus. En Sjon van den Brom.![]()
Met Jaap Stam komt er wel iemand binnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan maar hopen op een andere gek. Hyballa ofzo.
hoflandquote:Op maandag 14 maart 2022 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zolang je op de VVD stemt heb je geen recht van spreken over gekken.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:47 schreef GGMM het volgende:
Woordle 268 6/6
⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 64 3/6
🟨🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 54 3/6
🟪⬛⬛⬛🟪🟪🟪⬛
🟩🟪🟪⬛🟩🟩⬛🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Reageer er nou gewoon niet op kerel. Laat lekker gaan, denk aan je hart. Laat mensen lekker hun score posten.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:51 schreef GGMM het volgende:
En zelf schijt je het hele forum vol met oninteressante bagger
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind de topics van user tong80 altijd erg leuk om te lezen.
Voorbeeldenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:51 schreef GGMM het volgende:
En zelf schijt je het hele forum vol met oninteressante bagger
Eens, tong80 doet tenminste zijn best voor VBL.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pleurt ie net een geniaal topic op slot.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit neem ik weer terug.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, tong80 doet tenminste zijn best voor VBL.
Binnen een minuut stort mijn wereld in.quote:
Hopelijk kom je er snel weer bovenop.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Binnen een minuut stort mijn wereld in.
Zei je moeder ook.quote:
Erg jammer ja. Maar de MED maakt alles weer goed!quote:Op maandag 14 maart 2022 10:42 schreef GGMM het volgende:
Jammer, normaal opent @:maxi-mus het Ajax - Feyenoord topic met een leuk verhaal in de OP
Nu is er een topic met 5 plaatjes om maar gewoon de eerste kunnen zijn.
Even een MED maken
@:zipportal
Suspense opbouwen is altijd goed joh.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Volgende keer wel graag wat minder ..... gebruiken in je MED @:GGMM
Ik zal er aan denken sorryquote:Op maandag 14 maart 2022 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Volgende keer wel graag wat minder ..... gebruiken in je MED @:GGMM
Hiermee doe je @Klummie tekort.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De laatste 2 posts van onze trouwe moderator in VBL:
[..]
[..]
Elk woord kritiek gaat zo de prullenbak in nu.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Het werd @:sked wat te grimmig in het Vitesse-topic?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 14 maart 2022 08:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We beginnen de maandagochtend met een interessant feitje!
quote:
Is Merkel dan de moeder of de tante van Obama?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een handige onthulling zo op de maandag.
Doen we gewoon even!
Ja, denk het wel.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Merkel dan de moeder of de tante van Obama?
Is dit echt zo? Ik vind telegram als bron beoordelen altijd lastig.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen we gewoon even!
Fascinerend. Drie succesvolle leiders in één familie. Daar mogen ze dan best trots op zijn.quote:
Gelukkig is Anke zelf ook wel kritisch op haar bronnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Ik vind telegram als bron beoordelen altijd lastig.
Zo. Ik schrik hier wel van.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen we gewoon even!
Zou zomaar kunnen! Ik vind het allemaal zo raar nog niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is Anke zelf ook wel kritisch op haar bronnen.
[ afbeelding ]
Bewijs maar eens dat het niet zo is!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Ik vind het allemaal zo raar nog niet.
Maat, rustig aan. Had je gezopen?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben vannacht vol met mijn oogkas tegen een openstaande deur opgelopen. Het einde is nu echt inzicht.
Nee geeneens. Mijn ik ben immuun act te lang opgevoerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat, rustig aan. Had je gezopen?
Dit excuus verzinnen mensen die mishandeld zijn altijdquote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben vannacht vol met mijn oogkas tegen een openstaande deur opgelopen. Het einde is nu echt inzicht.
je hebt een leuke met trudeau en castroquote:Op maandag 14 maart 2022 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is Anke zelf ook wel kritisch op haar bronnen.
[ afbeelding ]
Dankzij jou heb ik een erg leerzame maandagochtend, bedankt daarvoor!quote:Op maandag 14 maart 2022 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doen we gewoon even!
Ben je nog een beetje ziek van het boomergriepje of is het alweer aardig over?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat mij met rust Niels ik heb mijn excuses al aangeboden aan je.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje ziek van het boomergriepje of is het alweer aardig over?
Leuk topicquote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor @:sked heb ik een nieuw topic in VBL geopend. Komt dat zien mensen!
Ik vraag naar vandaag.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij met rust Niels ik heb mijn excuses al aangeboden aan je.
Gewoon doorgewerkt dus niet zo denigrerend doen.
Oh, gelukkig gaat het alweer een stuk beter met je!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moe en een mogelijk gebroken oogkas. Niks nieuws dus.
Absoluut niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vandaag, morgen of woensdag stemmen?
Jaquote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vandaag, morgen of woensdag stemmen?
Had tong toch gelijk, je opent een topic en je krijgt alleen maar gezeik!1!!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
@:caland krijgt een oplawaai te verwerken in zijn topic
Daarom open ik ook alleen nog maar kuttopics, als ik moeite stop in mijn topics krijg ik geen waardering.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had tong toch gelijk, je opent een topic en je krijgt alleen maar gezeik!1!!
Oh is dat de reden.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom open ik ook alleen nog maar kuttopics, als ik moeite stop in mijn topics krijg ik geen waardering.
Het lijkt Vitesse wel daar, wat een puinhoop.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het Vitesse van Marokko.
@:Yats
Dat jij die link ook direct legt zegt genoeg lijkt me!quote:Op maandag 14 maart 2022 12:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt Vitesse wel daar, wat een puinhoop.
Oh, ik had je tekst onder het filmpje niet gelezen.
Oei, ik vond mijn cijfer al laag!quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
Film was best prima, maar wat een schijt einde.
@:maxi-mus
De rest mention ik niet, want ik weet dat jullie niet van zo'n lange reviews houden.
Brandnetel soep maatquote:
deze review 1/10quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
De rest mention ik niet, want ik weet dat jullie niet van zo'n lange reviews houden.
Beterschap voor je ouders maat.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen lekkere broodjes vandaag want mijn ouders zijn CORRED.
Ik vond er ook niet veel aan eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
Smaken verschillen.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
ik luister naar deze podcast momenteel
de beste man heeft een paddenstoelenhoed!
dat jullie het even weten
haha jaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tweets van Elongod gezien makker?
Euphoria is een Amerikaanse tienerdramaquote:Op maandag 14 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
Euphoria seizoen 2
7.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Al besproken.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Euphoria is een Amerikaanse tienerdrama
Moet gewoon kunnen.
Er komen tieten in voor.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was de uitkomst dat het gewoon moest kunnen?
quote:Op maandag 14 maart 2022 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Euphoria is een Amerikaanse tienerdrama
Moet gewoon kunnen.
Klap in het gezicht van No Country for Old Menquote:Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
No Country for Old Men
6/10
Ik heb hier tegelijkertijd geen én enorm veel zin in.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke week te horen krijgen dat de spelers zijn plan niet uitvoerden, zin in. @:el-stinho
Het is oprecht een hele goede serie. Wel lekker Amerikaans en qua verhaal niet eens zo ontzettend boeiend, maar het acteer- en camerawerk en de muziek maakt het imo steengoed. Tot zover deze uitgebreidere review. Thank me later.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:57 schreef Coco het volgende:
Alpha user @:Caland kijkt naar Amerikaanse tienerdrama's.
Dit kan echt niet.
Jouw totale onkunde qua computers blijft goed om te zien.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb al tig jaar geen computer opengemaakt, maar die dingen zijn wel veranderd aan de binnenkant.
Eerst had ik natuurlijk een verkeerd Youtube filmpje aangeklikt, waardoor ik het interne geheugen heb verwijderd in plaats van mijn ssd.
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @yvonnequote:Op maandag 14 maart 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
@:caland is een gevoelige jongen. Hij vond 'The Maid' ook erg goed.
Dat mag toch gewoon
Volgens VI is dat zijn achternaam.quote:
https://www.google.com/se(...)imgrc=izv7NnX0niua0Mquote:Op maandag 14 maart 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is oprecht een hele goede serie. Wel lekker Amerikaans en qua verhaal niet eens zo ontzettend boeiend, maar het acteer- en camerawerk en de muziek maakt het imo steengoed. Tot zover deze uitgebreidere review. Thank me later.
Resultaten voor Euphoria nude zijn verborgen door SafeSearchquote:Op maandag 14 maart 2022 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)imgrc=izv7NnX0niua0M
Ik houd het gewoon bij normale porno denk ik.
Het filmpje heette "vervangen ssd schijf" of zoiets in het Engels dan. En toen ging die vuile klootzak zijn interne geheugen verwijderen en ik volgde gewoon wat hij deed, al vond ik het gelijk wel een beetje verdacht. Gelukkig klikte ik daarna een goed filmpje aan en inmiddels is mijn ssd geheugen uit mijn computer. En als mijn interne geheugen ook kapot blijkt te zijn, dan weet ik in ieder geval alvast hoe ik dat moet vervangen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw totale onkunde qua computers blijft goed om te zien.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-ondermaats-bij-ajax
Waarom noemt VI Dessers "Kolawole"
Krabby heeft gewoon weer zitten zuipen en vond dit dan grappig.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens VI is dat zijn achternaam.
https://www.vi.nl/spelers/cyriel-kolawole-dessers/profiel
Dus daarom!
Precies, anders zit je een hele dag te kijken voor 2 minuten tieten.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)imgrc=izv7NnX0niua0M
Ik houd het gewoon bij normale porno denk ik.
Dit verhaal haalt de lol er inderdaad wel af bij mij.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het filmpje heette "vervangen ssd schijf" of zoiets in het Engels dan. En toen ging die vuile klootzak zijn interne geheugen verwijderen en ik volgde gewoon wat hij deed, al vond ik het gelijk wel een beetje verdacht. Gelukkig klikte ik daarna een goed filmpje aan en inmiddels is mijn ssd geheugen uit mijn computer. En als mijn interne geheugen ook kapot blijkt te zijn, dan weet ik in ieder geval alvast hoe ik dat moet vervangen.
Pfff. wat een lang verhaal.
Misschien is Kolawole wel zijn koosnaampje.
quote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja Ajax-Feyenoord, dan krijgen we allemaal van die ludieke @:tong80 traumatopics over Feyenoord.
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
tong80 doet tenminste zijn best voor VBL.
Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roeptquote:Op maandag 14 maart 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had ik al terug genomen toen hij mij later dwars zat.
Nou niet overdrijven hoor. Maar hij las verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:pietjepuk2000 leest Caland de les in het Feyenoord topic.
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
Ahaquote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
#boycotqatarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.
Zal dat nog doorgaan? Er zijn daar bij het bouwen van die stadions meer mensen omgekomen dan in de Oekraïne.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen zin in dat winter WK. Hinderlijke onderbreking van het seizoen.
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
Toen Lindsey Lohan nog leuk was.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.
Ik blijf het Feijenoord noemen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja Ajax-Feyenoord, dan krijgen we allemaal van die ludieke @:tong80 traumatopics over Feyenoord.
DINGEN!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roept
Onzin ook om dat te wijzigen naar Y.quote:
Het is geen PSV ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:52 schreef Coco het volgende:
Ten eerste niemand buiten Nederland boeit Feijenoord wat.
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind een WK in de zomer horen, met mooi weer hier in NL en lekker de BBQ aan. Gewoon.
Tip: finasteridequote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
waka waka eeejoquote:Op maandag 14 maart 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.
oooh ooh oooh oohquote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik Wavin' flag in mijn hoofd.
Zomer2010godquote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
Leeg by de grun hunquote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.
Hielendal mei iens.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die knakker kom ik ook steeds tegen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?
Ga je weer voor Windows 11?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die knakker kom ik ook steeds tegen.
Overigens vertoont mijn pc weer de eerste tekenen van leven.
#JESUISBILLGATES
Ik vind dat hij goed werk verricht, ik volg het Oekraïne nieuws een beetje via hem. En dat doet hij volgens Lord Isa Yusibov naar tevredenheid.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?
Nee, Windows 10.quote:
Volgens mij ook hoor maar om de zoveel tijd moet hij toch even duiden hoeveel mensen hem goed vinden.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat hij goed werk verricht, ik volg het Oekraïne nieuws een beetje via hem. En dat doet hij volgens Lord Isa Yusibov naar tevredenheid.
Ga je Coca Cola zero halen?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even naar de albert heijn
domino's heeft ook stuntweek dus een van deze dagen maar eens langs.
Kun je even snel voor mijn pc bidden?quote:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooiquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
@tong80 heeft nog hun kampioenschap meegemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)wel-de-sympathiekste
ToeterjanGod @:ggmm
(vast al gepost, boeit me niet)
Net niet. Maar ik word helemaal nostalgies. Jij vindt het ook mooi neem ik aan.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 heeft nog hun kampioenschap meegemaakt.
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensausquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vega gyros is dan de aardappel als het ware in het geheel?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensaus
Opmerkelijke combinatie.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensaus
Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet bekennen dat ik al een tijd amper nog aardappelen eet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vega gyros is dan de aardappel als het ware in het geheel?
Gekookt zeker niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik al een tijd amper nog aardappelen eet.
Maar wel met kip.quote:
Is goed te nassen hoor, snap niet dat je daar zo mad om wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijke bonen in tomatensaus flikkeren heb ik ook een pittige mening over anders
Ik ben ook niet boos, gewoon teleurgesteldquote:Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is goed te nassen hoor, snap niet dat je daar zo mad om wordt.
Wat voor merk is het?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen in dubio, bij de appie hebben ze zo'n zak diepgevroren kipkebab, maar omdat er op de verpakking niet specifiek vermeld wordt dat het glutenvrij is weet ik niet of ik die een keer ga proberen. Heb godsgruwelijk veel zin om gewoon weer eens asociaal hard kebab te vreten maar heb geen zin om naderhand 4-5 dagen verrot te zijn
"Lekker & Anders"quote:
Ik zie nergens staan of er wel of geen gluten inzitten, helaas.quote:
Boh, in plaats daarvan ging ik ff op hun website kiekn, en wat staat er bij "Allergenen"? Een streepjequote:
kun je niet gewoon zelf kip kopen en die kruiden?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan zul je zien dat mijn appie dat spul niet heeft, antigenot
https://maakhetglutenvrij.nl/glutenvrij-broodje-kebab/quote:Op maandag 14 maart 2022 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh, in plaats daarvan ging ik ff op hun website kiekn, en wat staat er bij "Allergenen"? Een streepjeVRETEN JAAAAA
Je bent een varkenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
Witte boontjes in tomatensaus is ook mijn GUILTY PLEASURE
Vooral bij het ontbijt
Genot.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://maakhetglutenvrij.nl/glutenvrij-broodje-kebab/
Ik vond hem ook net.
Eet smakelijk!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
![]()
Vooral bij het ontbijt
![]()
Ik wil zo af en toe weleens een English Breakfast als avondeten doen, opperst genotquote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
Vooral bij het ontbijt
Mensen die een goed full English op zijn tijd niet kunnen waarderen vertrouw ik niet in het leven.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:46 schreef KingRoland het volgende:
ben ook echt zo moe maar moet nog veel dingen doen
wat een leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |