Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roeptquote:Op maandag 14 maart 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had ik al terug genomen toen hij mij later dwars zat.
Nou niet overdrijven hoor. Maar hij las verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:pietjepuk2000 leest Caland de les in het Feyenoord topic.
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
Ahaquote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
#boycotqatarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.
Zal dat nog doorgaan? Er zijn daar bij het bouwen van die stadions meer mensen omgekomen dan in de Oekraïne.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen zin in dat winter WK. Hinderlijke onderbreking van het seizoen.
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
Toen Lindsey Lohan nog leuk was.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.
Ik blijf het Feijenoord noemen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja Ajax-Feyenoord, dan krijgen we allemaal van die ludieke @:tong80 traumatopics over Feyenoord.
DINGEN!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roept
Onzin ook om dat te wijzigen naar Y.quote:
Het is geen PSV ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:52 schreef Coco het volgende:
Ten eerste niemand buiten Nederland boeit Feijenoord wat.
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind een WK in de zomer horen, met mooi weer hier in NL en lekker de BBQ aan. Gewoon.
Tip: finasteridequote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
waka waka eeejoquote:Op maandag 14 maart 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.
oooh ooh oooh oohquote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik Wavin' flag in mijn hoofd.
Zomer2010godquote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
Leeg by de grun hunquote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.
Hielendal mei iens.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die knakker kom ik ook steeds tegen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?
Ga je weer voor Windows 11?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die knakker kom ik ook steeds tegen.
Overigens vertoont mijn pc weer de eerste tekenen van leven.
#JESUISBILLGATES
Ik vind dat hij goed werk verricht, ik volg het Oekraïne nieuws een beetje via hem. En dat doet hij volgens Lord Isa Yusibov naar tevredenheid.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou krijg ik op Twitter constant ene Lord Isa Yusibov te zien. Die gast is wel vrij tevreden met zichzelf of niet?
Nee, Windows 10.quote:
Volgens mij ook hoor maar om de zoveel tijd moet hij toch even duiden hoeveel mensen hem goed vinden.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat hij goed werk verricht, ik volg het Oekraïne nieuws een beetje via hem. En dat doet hij volgens Lord Isa Yusibov naar tevredenheid.
Ga je Coca Cola zero halen?quote:Op maandag 14 maart 2022 15:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even naar de albert heijn
domino's heeft ook stuntweek dus een van deze dagen maar eens langs.
Kun je even snel voor mijn pc bidden?quote:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooiquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
@tong80 heeft nog hun kampioenschap meegemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:02 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)wel-de-sympathiekste
ToeterjanGod @:ggmm
(vast al gepost, boeit me niet)
Net niet. Maar ik word helemaal nostalgies. Jij vindt het ook mooi neem ik aan.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tong80 heeft nog hun kampioenschap meegemaakt.
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensausquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vega gyros is dan de aardappel als het ware in het geheel?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensaus
Opmerkelijke combinatie.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kip met vega gyros en witte boontjes in tomatensaus
Ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet bekennen dat ik al een tijd amper nog aardappelen eet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vega gyros is dan de aardappel als het ware in het geheel?
Gekookt zeker niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik al een tijd amper nog aardappelen eet.
Maar wel met kip.quote:
Is goed te nassen hoor, snap niet dat je daar zo mad om wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heerlijke bonen in tomatensaus flikkeren heb ik ook een pittige mening over anders
Ik ben ook niet boos, gewoon teleurgesteldquote:Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is goed te nassen hoor, snap niet dat je daar zo mad om wordt.
Wat voor merk is het?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit intussen in dubio, bij de appie hebben ze zo'n zak diepgevroren kipkebab, maar omdat er op de verpakking niet specifiek vermeld wordt dat het glutenvrij is weet ik niet of ik die een keer ga proberen. Heb godsgruwelijk veel zin om gewoon weer eens asociaal hard kebab te vreten maar heb geen zin om naderhand 4-5 dagen verrot te zijn
"Lekker & Anders"quote:
Ik zie nergens staan of er wel of geen gluten inzitten, helaas.quote:
Boh, in plaats daarvan ging ik ff op hun website kiekn, en wat staat er bij "Allergenen"? Een streepjequote:
kun je niet gewoon zelf kip kopen en die kruiden?quote:Op maandag 14 maart 2022 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan zul je zien dat mijn appie dat spul niet heeft, antigenot
https://maakhetglutenvrij.nl/glutenvrij-broodje-kebab/quote:Op maandag 14 maart 2022 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh, in plaats daarvan ging ik ff op hun website kiekn, en wat staat er bij "Allergenen"? Een streepjeVRETEN JAAAAA
Je bent een varkenquote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
Witte boontjes in tomatensaus is ook mijn GUILTY PLEASURE
Vooral bij het ontbijt
Genot.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://maakhetglutenvrij.nl/glutenvrij-broodje-kebab/
Ik vond hem ook net.
Eet smakelijk!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
![]()
Vooral bij het ontbijt
![]()
Ik wil zo af en toe weleens een English Breakfast als avondeten doen, opperst genotquote:Op maandag 14 maart 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
Vooral bij het ontbijt
Mensen die een goed full English op zijn tijd niet kunnen waarderen vertrouw ik niet in het leven.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:46 schreef KingRoland het volgende:
ben ook echt zo moe maar moet nog veel dingen doen
wat een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |