Als je een topic kaapt dan heb je geen tijd voor dit soort details.quote:
De druk was niet echt hoogquote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een topic kaapt dan heb je geen tijd voor dit soort details.
Hij is al aangepast.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit iets beangstigends hebben maar desalniettemin ben ik erg blij
quote:
Wow, @onlogisch Jij kunt morgen in ieder geval zeggen dat je niet hebt stilgezeten dit weekend.quote:
Ik was het (uiteraard) niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, @:onlogisch Jij kunt morgen in ieder geval zeggen dat je niet hebt stilgezeten dit weekend.
quote:
Heb jij eigenlijk al een keer corona gehad?quote:
https://youtube.com/playl(...)JbnKpu03J8HUtWgSIjnRquote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een keer corona gehad?
Ik zit nu midden in Leon VS The killifish, dat is een veelbelovend begin.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://youtube.com/playl(...)JbnKpu03J8HUtWgSIjnR
Dit is echt zeer goede content.
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeftquote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in Leon VS The killifish, dat is een veelbelovend begin.
Oh, dan ga ik die hierna kijken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeft
Lobster Leon > Eredivisiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die ook gezien
3 of 4 video's
leongod
Ik was voor het eerst in dagen totaal zen.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die ook gezien
3 of 4 video's
leongod
Dat is echt genot jaquote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeft
als je het niet erg vindt neem ik een kopje theequote:Op zondag 13 maart 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even rustig man. Utrecht - PSV was kut dit niet.
Was je op de Witte de Withstraat te vinden dit weekend?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt neem ik een kopje thee
Nee, maar ik ga misschien volgende week moet nog even kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was je op de Witte de Withstraat te vinden dit weekend?
hoe lang blijf jij 'studeren'?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
dan wel op vrijdag want studenten OV scheelt wel de heenreis kwa kosten
half jaartje vertraging, dus schrijf mijn scriptie vanaf september.quote:
Je bedoelt je NS Weekend Vrij abo of echt je studenten-OV nog?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:19 schreef KingRoland het volgende:
dan wel op vrijdag want studenten OV scheelt wel de heenreis kwa kosten
Hoe lang studeer je al? Jaar of 10?quote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
half jaartje vertraging, dus schrijf mijn scriptie vanaf september.
Ik kan tenminste wel nog een keer eurekaweek pakken
Ik zoek toevallig een stagair vanaf september hier in Berlijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
half jaartje vertraging, dus schrijf mijn scriptie vanaf september.
Ik kan tenminste wel nog een keer eurekaweek pakken
dat lijkt mij erg kutquote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zoek toevallig een stagair vanaf september hier in Berlijn.
Corporate marketing bij een multinational. DM mij maar.
studenten-ovquote:Op zondag 13 maart 2022 20:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je bedoelt je NS Weekend Vrij abo of echt je studenten-OV nog?
zo voelt het wel aan jaquote:
kan ik daar ook mijn scriptie schrijvenquote:Op zondag 13 maart 2022 20:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zoek toevallig een stagair vanaf september hier in Berlijn.
Corporate marketing bij een multinational. DM mij maar.
Ja en nee. Stressbestendig moet je natuurlijk wel zijn.quote:
berlijn wel genotquote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja en nee. Stressbestendig moet je natuurlijk wel zijn.
Agencies die namens multinationals werken, die hebben het nog kutter.![]()
Het influencerleven gaat niet over rozen. Gelukkig ben ik verre van populair.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:27 schreef KingRoland het volgende:
wat een hoop vragen hier zo op de zondagavond
Willen ze er wel rekening mee houden dat @KingRoland liever niet te vroeg in de morgen begint met werken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja en nee. Stressbestendig moet je natuurlijk wel zijn.
Agencies die namens multinationals werken, die hebben het nog kutter.![]()
Clubs zijn weer geopend op 2G+-basis, horeca terug naar 3G, voor de rest alles versoepeld behalve de mondkapjesplicht.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
berlijn wel genot
pre-covid dan, weet niet hoe het daar nu is
even ademhalen voor de zomerquote:Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Clubs zijn weer geopend op 2G+-basis, horeca terug naar 3G, voor de rest alles versoepeld behalve de mondkapjesplicht.
Planning is om eind maart alles te laten vervallen, die Duitsers doen het nog een beetje voorzichtig aan.
Dat zijn toch die ielige sukkeltjes die denken dat ze leuk zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 20:29 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx jij past wel prima bij de bankzitters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |