We zien het...quote:Op zondag 13 maart 2022 21:47 schreef Halcon het volgende:
Dat lijkt me nog wel een behoorlijke stap verder.
Was vergeten dat de moraal van strijders die met enige redelijke moraal in Irak en Syrie vechten voor Rusland in Oekraine niet bijzonder hoog zal zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan wel gelijk in. Hopelijk komt er morgen wat uit die vredensbesprekingen maar ik heb er een hard hoofd in.
Dit is een interessante ontwikkeling.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Het begint er allemaal wel slecht uit te zien voor de wereldvrede. Damn.
Ik vind dat wij moeten stoppen met wapens leveren, omdat het de oorlog langer maakt, maar niet winbaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:47 schreef quirina het volgende:
NATO geeft ook wapens aan Oekraïne
Rusland met aliexpress wapens en Syriërs die als kanonnenvlees gaan dienen. Mwah ik denk dat het niet gaat werken.
Doordat iedereen nu een camera heeft hoeft niemand zich meer te baseren op overheidsinfo. De verliezen kunnen geteld worden. Niet alles wordt natuurlijk op beeld vastgelegd, maar dit is wel betrouwbaarder dan de overheidscijfers.quote:
In de Korea oorlog waren ze niet neutraal. Maar dat is heel lang geleden, en ze grenzen aan Korea.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
China heeft zich tot nu toe altijd een soort van neutraal gehouden, die gaan niet ineens wapens leveren toch?
Oekraïne moet zich maar overgeven? Slaafstaat van Putin worden? Tja als het zo makkelijk gaat komen de Baltische Staten ook wel in beeld. En ik weet al wat jij dan gaat zeggen. “Ja is wel NATO, maar…..”quote:Op zondag 13 maart 2022 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik vind dat wij moeten stoppen met wapens leveren, omdat het de oorlog langer maakt, maar niet winbaar.
Het blijft een leger met een slecht moraal, ook als China speelgoed stuurt. Ook blijft overeind dat ze het numerieke overwicht niet hebben om steden in te nemen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben geen expert, maar lijkt me dat Oekraine al een flinke kluif heeft aan het Russische leger gesteund door een haperende Russische economie ipv dat China daar vol gas achter gaat staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het wapens zijn die ze anders ook verkopen zie ik geen reden waarom ze het niet zouden doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
China heeft zich tot nu toe altijd een soort van neutraal gehouden, die gaan niet ineens wapens leveren toch?
Jaren doorvechten is anders ook niemand bij gebaat.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oekraïne moet zich maar overgeven? Slaafstaat van Putin worden? Tja als het zo makkelijk gaat komen de Baltische Staten ook wel in beeld. En ik weet al wat jij dan gaat zeggen. “Ja is wel NATO, maar…..”
Zeker wel. Laat Rusland maar doodbloeden.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jaren doorvechten is anders ook niemand bij gebaat.
Daar heb je wel een punt, als het een uitbreiding is van een bestaande levering zou het niet heel raar zijn nee,...quote:Op zondag 13 maart 2022 21:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als het wapens zijn die ze anders ook verkopen zie ik geen reden waarom ze het niet zouden doen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:55 schreef polderturk het volgende:
Ik zag er zonet een waar ze lijken van Russen hadden geplaatst om de letter Z te vormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, of ze het nu wel of niet leveren. Het gaat ook om getraind personeel en daar zit toch wel wat de klad in gegeven Putin z'n onvrede. Ik vind het nogal armoedig dat Rusland als een land met militaire parades nu al kopje onder gaat door sancties en in de meest zwarte economische tijden om materieel zit te bedelen bij China en manschappen wil laten overkomen uit Syrie en Irak. Alsof die daar met een torenhoge motivatie arriveren.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Ze zijn al bereid tot verregaande gesprekken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oekraïne moet zich maar overgeven? Slaafstaat van Putin worden? Tja als het zo makkelijk gaat komen de Baltische Staten ook wel in beeld. En ik weet al wat jij dan gaat zeggen. “Ja is wel NATO, maar…..”
Makkelijk praten. Ga jij helpen om Rusland dood te laten bloeden? En ruim je dan ook even alle kapotgeschoten steden en stukjes lijken tussen de flatgebouwen op?quote:Op zondag 13 maart 2022 21:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeker wel. Laat Rusland maar doodbloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |