quote:Op zondag 13 maart 2022 13:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het alternatief is een kapotgeschoten land en een aanzienlijk gedecimeerde bevolking. Oekrane zal dit nooit winnen, Rusland heeft nog veel troepen en onsmakelijke troefkaarten achter de hand en ze zijn niet bang om deze in te zetten. Het is dus of dit of voldoen aan die eisen. Ik zou het wel weten als ik wist dat de NAVO mijn back toch niet zou hebben.
Jij zou ook de indringer je vrouw laten doden meppen als hij sterker dan jou is?quote:Op zondag 13 maart 2022 13:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het alternatief is een kapotgeschoten land en een aanzienlijk gedecimeerde bevolking. Oekrane zal dit nooit winnen, Rusland heeft nog veel troepen en onsmakelijke troefkaarten achter de hand en ze zijn niet bang om deze in te zetten. Het is dus of dit of voldoen aan die eisen. Ik zou het wel weten als ik wist dat de NAVO mijn back toch niet zou hebben.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-praten~ae1bb2ff0/quote:De Russische president Vladimir Poetin zou bereid zijn om zijn Oekraense ambtsgenoot Volodimir Zelenski te ontmoeten. Volgens de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu heeft Poetin dat vorige week gezegd tegen de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, die wil bemiddelen.
Cavusoglu zei dit zondag op een persconferentie, meldt het Russische persbureau RIA Novosti. De minister zei dat ook 'de Oekraense kant er klaar voor is'. Poetin en Erdogan spraken elkaar vorige week zondag telefonisch. Over de inhoud van hun gesprek was tot dusverre weinig bekend.
De Oekraense presidentsadviseur en onderhandelaar Mikhailo Podoljak zei ondertussen op televisie dat zijn land met Turkije en Isral aan een opzet werkt voor vredesbesprekingen en naar een geschikte locatie zoekt. ,,Als we het hebben uitgewerkt, dan komt er een ontmoeting. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat we eruit zijn'', zei hij.
Goede verdedigingslinie ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja me zus heeft ook een aanvalswapen
[ afbeelding ]
En dat vind jij serieus "redelijk"?!quote:Op zondag 13 maart 2022 13:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het afstaan van de volksrepublieken Donetsk, Luhansk en het eiland de Krim. Een klein offer omdat dit toch al pro-russische gebieden waren.
Daarnaast nog de neutrale status, dus geen NAVO en EU lidmaatschap voor Oekrane en dit in de grondwet opnemen.
Hangt van het gebied qf waar je ze gebruikt. Schiet je met je vliegtuig ee aanvaller neer boven eigen land is het een verdedigingswapen. Doe je het bij een aanval boven een buurland is het een aanvalswapen.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is dus meer een semantische discussie, wat noem je een aanvals- of verdedigingswapen?
quote:Op zondag 13 maart 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel een bekende naam
Brent Renaud - IMDb
Hij begrijpt niet hoe idioot zijn voorstel isquote:Op zondag 13 maart 2022 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat vind jij serieus "redelijk"?!
![]()
![]()
Zou Oekraine als Neutraal land toestemming moeten krijgen van de Russen als ze F35's zouden willen kopen? Wat denk jij dat Moskou daarover gaat roepen?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat denk jij, dat het Oekranse leger de Russen het land uit gaan knallen? Nog vele manschappen staan in Rusland op kazerne plus ze vechten tegen een wereldmacht.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus om doden te voorkomen moet Poetin gewoon naar hartelust landen kunnen binnenvallen en eisen stellen die nergens over gaan. Als Poetin ditzelfde trucje herhaalt bij Dagestan of Finland vind je dat ook prima? Waar ligt voor jou precies de grens?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat denk jij, dat het Oekranse leger de Russen het land uit gaan knallen? Nog vele manschappen staan in Rusland op kazerne plus ze vechten tegen een wereldmacht.
Het alternatief is veel bloediger en we moeten niet doen alsof Putin bij capitulatie heel Oekrane naar de gulag wil gaan sturen.
Zo te zien aan de respons zijn veel Oekrainers liever dood dan dat ze onder Rusland moeten leven. Die geven alles en gaan echt geen leven onder de tyran accepteren.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat denk jij, dat het Oekranse leger de Russen het land uit gaan knallen? Nog vele manschappen staan in Rusland op kazerne plus ze vechten tegen een wereldmacht.
Het alternatief is veel bloediger en we moeten niet doen alsof Putin bij capitulatie heel Oekrane naar de gulag wil gaan sturen.
Jezus, hij was echt een bikkel...quote:Op zondag 13 maart 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel een bekende naam
Brent Renaud - IMDb
Als je ziet wat hij nu al met zijn eigen protesterende volk doet, vind ik dat nogal het een gedurfdedebiele uitspraakquote:Op zondag 13 maart 2022 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
en we moeten niet doen alsof Putin bij capitulatie heel Oekrane naar de gulag wil gaan sturen.
Hij moet die troepen achterhouden om zijn land te verdedigen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hoop dat de Russen nooit hier binnenvallen als sommige zo snel alles op willen geven...quote:Op zondag 13 maart 2022 14:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus om doden te voorkomen moet Poetin gewoon naar hartelust landen kunnen binnenvallen en eisen stellen die nergens over gaan. Als Poetin ditzelfde trucje herhaalt bij Dagestan of Finland vind je dat ook prima? Waar ligt voor jou precies de grens?
Ik zag dergelijke conclusies na een dag of 4 en dat vond ik veel te snel. Nu na meer dan twee weken vind ik het nog altijd te snel om te concluderen dat het moeizaam zou gaan en er plannen aan het mislukken zijn. Wellicht duurt het langer dan vooraf gedacht maar de Russen komen toch weer elke dag een stukje verder.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen met circa 175.000 manschappen terwijl de Oekrane een leger heeft met circa 2 miljoen manschappen en een burger bevolking die nu niet meewerken en zich fel verzetten. De zwaarste gevechten vinden plaats in het zuiden en deels oosten op dit moment. En dat loopt al zeer moeilijk.
Het plan om de zittende macht te verwijderen is mislukt. En zitten nu in een situatie die ze mogelijk ook niet willen. Maar zoals zo vaak geven idioten niet toe dat het plan mislukt is en gaan dan maar door met een kansloze missie met heel veel leed en slachtoffers.
Ik woon niet in Dagestan of Finland. Waar was de verontwaardiging toen de NAVO dood en verderf aan het zaaien was in het Midden-Oosten onder het mom van een vredesmissie en false flag? Toen hoorde ik je vast niet, erg vreemd.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus om doden te voorkomen moet Poetin gewoon naar hartelust landen kunnen binnenvallen en eisen stellen die nergens over gaan. Als Poetin ditzelfde trucje herhaalt bij Dagestan of Finland vind je dat ook prima? Waar ligt voor jou precies de grens?
Waarom moet je dat niet denken?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat heeft er mee te maken, dit is een conflict tussen Rusland en Oekraine, dat er elders ook burgerdoden vallen maakt dit wel ok?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dagestan of Finland. Waar was de verontwaardiging toen de NAVO dood en verderf aan het zaaien was in het Midden-Oosten onder het mom van een vredesmissie en false flag? Toen hoorde ik je vast niet, erg vreemd.
quote:14:08
Russische troepen zouden in de Oekraense stad Irpin ten noordwesten van Kiev een Amerikaanse journalist van de New York Times hebben gedood. Een collega raakte gewond, meldt de regionale politiechef Andrej Nebitov
Onzin, ik ben nooit fan geweest van dergelijke operaties omdat het al verschillende landen de afgrond in heeft geduwd. Maar zelfs als je er vanuit gaat dat er toch vrij brede steun voor dergelijke operaties is, is het een behoorlijke drogreden. Oekrane heeft daar immers weinig mee te maken dus zelfs als je het als een soort vergeldingsactie zou willen zien zoals jij hier doet tref je de verkeerde. En two wrongs...quote:Op zondag 13 maart 2022 14:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik woon niet in Dagestan of Finland. Waar was de verontwaardiging toen de NAVO dood en verderf aan het zaaien was in het Midden-Oosten onder het mom van een vredesmissie en false flag? Toen hoorde ik je vast niet, erg vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |